Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Ajd da se nadovezem u ovom basna tipu konverzacije, gde su glavni akteri 'stakori' :D
Dal je bolje da u ambaru imamo 7tona psenice, koju ce delimicno ( 5t ) pojesti nasi misevi (stakori). ali ce deo ( 2t ) ostati i za nas (ukucane), ili da imamo bolje useve pa da je u ambaru vise (10t) od kojih necemo imati nista, jer ce svu kolicinu pojesti komsijski misevi (stakori)?!
;) :D

Ja nemam tu dilemu, a pored toga treba u buducnostu teziti da se populacija 'stakora' smanjuje :D

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484303#p484303:o7v8qf8c je napisao(la):
JohnnyLee » 12 Oct 2017 08:35 am[/url]":o7v8qf8c]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483819#p483819:o7v8qf8c je napisao(la):
GOJE » 10 Окт 2017, 12:02[/url]":o7v8qf8c]Drugim rečima, monopolizacija kao način isisavanja profita. Iskreno se nadam da aerodrom neće otići pod koncesiju.

они истичу да је проблем што је само 20% прихода од НЕаеродромских услуга, не од аеродромских. монополизација може само да повуче повећање прихода од аеродромских услуга, не од тих других. приход од НЕаеродромских услуга се повећава тако што се путницима понуде додатни садржаји, нове продавнице, нови кафићи, бисокоп, хотел и сл. а за то ти не треба монопол у држави. а и реално, Ниш за годину дана генерише путника као Београд током лоших месеци (фебруар, новембар), тако да сумњам да Ниш ишта смета Београду
Mi ovde pričamo o koncesiji za narednih 25 ili 30 godina! To praktično znači zaštitu koncesionara za kompletan taj period, tako da može komotno da odrapi cene svih usluga pa i tih famoznih NEaerodromskih.

Da se razumemo aerodromu su potrebni ti dodatni sadržaji, a ja samo kažem da aerodrom to može i sam da finansira bez ikakvih problema.
 
наравно да може (и ја сам против концесије). али, ако је концесионар довољно луд да одрапи цене свих услуга, онда ће сами себе уништити, јер Београд има једну солидну алтернативу
 
Jel poceo da opet saobraca avion za NY i koliki ce on imati uticaj na usporavanje rasta broja putnika u oktobru?

JohhnyLee koja ti je prognoza za rast putnika u oktobru?
 
иде данас у 07:50. ако те баш интересује, биће као и до сада, око 9%
 
Nesto mi deluje tesko moguce da i ovaj mesec bude 9% rast putnika, obzirom da 2 nedelje nije bilo leta BG-NY?
 
Svi putnici koji su trebali da lete sa ASL samo su prosleđeni za Njujork drugim kompanijama, takođe preko BEG, tako da će ući u bilans broja putnika u oktobru!
 
Danas:
311ea000773aab50520a797c6fe6ff01.jpg


Послато са SM-G955F уз помоћ Тапатока
 
Možda kreću sa izgradnjom terase vidikovca na krovu? Mada mi se čini da je terasa planirana iznad izlaza c1-c2, a ovaj kran je daleko od te pozicije.
 
U pitanju je zamena klima komora sa krova koja je zavrsena, u domenu redovnog odrzavanja.
 
Ako je verovati berzi, moguce da ce biti visoke ponude za konseciju ANTa.

Danas je skocila cena na najvisi nivou zadnje 2godine od 1400dinara po akciji, sto po kursu od 119.12 izadje tacno 403mil eur vrednosti za svih 100% akcija AERO.
 
Сарадња аеродрома Никола Тесла и црногорских аеродрома
БЕОГРАД, 25. октобра (Танјуг) - Аеродром "Никола Тесла" пружиће колегама у Црној Гори помоћ у едукацији и обукама стручног особља, договорено је данас на сатанку в.д.генералног директора београдског аеродрома Саше Влаисављевића са извршним директором компаније Аеродроми Црне Горе Данилом Орландићем.

У изради је Споразум о пословно-техничкој сардањи између две команије који ће почетком новембра бити потписан у Црној Гори.

Споразумом ће бити прецизно дефинисана размена искустава и стручна подршка развоју аеродромске инфраструктуре у Подгорици и Тивту.
 
У неколико последњих дана сам имао, због потреба посла, 4 лета са и на Аеродром Никола Тесла, тако да сам имао времена да обратим пажњу на детаље. Ево питања:
1. Да ли се зна зашто је укупан број тоалета смањен? И зашто тако јадно изгледају?
2. Зашто нису поправљене/замењене камене/мермерне плоче пода?
3. Зашто су плафони прљави?
4. Зашто је бизнис "лоунџ" јаднији од неке чекаонице на међуградској бус станици?
5. Зашто су увек кофери испоручени на нашем аеродрому огребани, оштећени, зашто је то много ређе на осталим аеродромима? ...
 
Ajd da probam da odgovorim ,tj da dam neku sliku (ne da pravdam, narocito ne aljkavost i nerad, kojeg ima svuda). Najjednostavnije receno premalo je ljudi u operativi, devojke iz cistoce trce sa aviona na avion, po terminalu, po kancelarijama, konstatno im fali 5-10 radnica. Za kofere je slicna situacija, premalo je ljudi u bazi koja radi opslugu, isto kao i kod nas u robnom. I onda kad je kratka rotacija aviona njih dvojica moraju da istovare/utovare avion, zavuce se u bagaznik i nogom sutira kofere ovom na vratima (bagaznik je prilicno skucen). Veruj mi, njemu prvom nije u interesu da baca bilo sta jer ima taj da prevali preko ruku koju stotinu kilograma bagaza, robe i poste. Desi se da kofer padne sa elevetora ili kolica (servisna saobracajnica, iako kao renovirana),na delovima je i dalje prepuna rupa. Nama u robnom, kad imamo carter kargo avion, nemamo ljude da vezuju mreze, onda obicno dolaze momci iz baze, kojima to nije posao, samim tim ne znaju da rade kako treba (a i ne zanima ih jelte, nisu oni krivi), onda nam se cesto desi da teret nije dobro vezan, pa idemo za njima i proveravamo i dotezemo. I sve to jer je premali broj ljudi u OPERATIVI. Premor, zamor, jurnjava,raspored smena koji varira bukvalno iz dana u dan i tako koji mesec, godinu, dve...hronicni umor je prilicno nezgodna stvar.

I jedna informacija za kraj, koju ne znam da li cete procitati igde u medijima: od 1.11. oko 350 judi iz Air Serbie prelazi u ANT, kod nas u robno dolazi deo ASGS sa kojima smo prirodom posla saradjivali i u kojem ima 5% ljudi koji znaju i hoce da rade. I pazite sad: dobili su ugovore za stalno, odma, na radna mesta daleko bolja nego sto su imali sa lepo vecim platama... I ajde sada zamislite motivaciju momaka na platformi, devojaka u cistoci i gomili njih u ostalim operativnim sluzbama koji godinama rade preko omladinskih zadruga i pp ugovora i koji samim tim nemaju ni dana godisnjeg odmora ili bolovanja. I sto je najtuznije, svi mi cemo i dalje nastaviti da radimo i da pokusamo da sacuvamo zdravlje i zdrav razum pored svega toga, slusajuci neka glupa obrazlozenja, jer nazalost ne zivi se od fotosinteze.
Zasto nisu zamenjene kamene ploce...iz istog razloga zasto mi po prvi put imamo vise vozaca nego ispravnih viljuskara...zato sto nekoga u investicijama boli uvo, eto zasto. Zasto ne zaposle jos ljudi u operativi..zato sto kazu pa ima vas toliko i toliko.., ja vam tvrdim 60% ljudi da sutra ode sa aerodroma, prekosutra bi isto radio kao sto je i juce (sa svim prednostima i nedostacima), i sa vidno smanjenom potrosnjom struje. :) Ja se nadam koncesiji i dovodjenju gazde, ja na to gledam kao na sansu, ovih 60% sa dobrim razlogom kao na pretnju, ne moram da objasnjavam zasto.
 
http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... odrom.html

PONEDELJAK, 30. OKT 2017, 09:17 -> 09:32
IZVOR:
BETA


Rok za dostavljanje konačne verzije nacrta ugovora o koncesiji za beogradski Aerodrom "Nikola Tesla" ponuđačima kvalifikovanim za drugu fazu postupka danas je produžen do 1. novembra.

Kako je objašnjeno u obaveštenju Vlade Srbije i Aerodoma, rok je produžen kako bi se ponuđačima pružila prilika da pregledaju i daju komentare na dodatno izmenjen nacrt ugovora o koncesiji.

Rok za slanje obavezujućih ponuda za koncesiju za Aerodrom je 23. novembar.

Kvalifikacioni ponuđači za koncesiono upravljanje beogradskim aerodromom su švajcarsko-francuski konzorcijum "Zurich Airport sa kompanijama Eiffage i Meridiam Eastern Europe Investments", indijsko-grčki konzorcijum "GMR Infrastructure limited i Terna", francuska kompanija "Vinci Airports", južnokorejsko-tursko-kiparski konzorcijum "Incheon international Airport corporation, Yatirimlari ve Islatme, VTB capital infrastructure" i kineski konzorcijum "HNA i China National Aero-Technology".

Poziv zainteresovanim koncesionarima objavljen je 10. februara 2017.

Koncesija za finansiranje, razvoj kroz izgradnju i rekonstrukciju, održavanje i upravljanje infrastrukturom aerodroma i obavljanje delatnosti operatera daje se na rok od 25 godina.

Tenderom je predviđeno da koncesiju neće moći da dobiju kompanije koje upravljaju aerodromima u radijusu od 450 kilometara od Beograda.
 
коначно негде да неко напише нешто о понуђачима. нисам ни знао да су ови Индијци тако опасан играч. а ово продужавање показује колико смо неозбиљни, и да је све ово урађено на брзину, преко оне ствари. и још ко зна какве муљачине су у питању
 
Vidis, meni su neke drugi detalji iz teksta mnogo bitniji od toga dal su indijci, kinezi ili svajcarci veci ili ozbiljniji..

" A istina je zapravo vrlo jednostavna. Naši mali, slabašni i potpuno neutjecajni političari nemaju snage oduprijeti se neokolonijalističkom porobljavanju koje pod krinkom globalizma i poslovnog liberalizma, a kroz razno-razne institucije, koje potpuno kontrolira, provodi jednak scenarij u banana-republikama kao što su zemlje naše regije. I dok domaći političari nama prodaju priču o nadnaravnoj viziji zrakoplovnog razvoja, o nužnosti davanja aerodroma u koncesiju zato što se mora graditi novi terminal ili druga pista za što mi navodno nemamo novaca (neistina), ili da bez zapadnog know-howa ne bi mogli preživjeti u teškom zrakoplovnom okruženju, sve to je tek priča za neuke široke mase.""

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Nisam iz te struke i nije mi uopšte jasno zašto MORA da se ANT da na koncesiju.

Ako 'političari' nisu sigurni u upravljanju, mogu da angažuju nekog ko zna posao.

Jeftinije je raspisati međunarodni konkurs i platiti konsultanta, direktora ili sl.
 
Naravno da ne mora da se da, i u sadasnjoj situaciji da ti nekom das razradjen posao, i to jos sa monopolskim polozajem, koji zaradjue para i para je glupo, najblaze receno. Koncesija eventualno ima smisla prilikom izgradnje infarstrukturnih objekata (puteva,aerodroma, mostova),pa da onaj ko ga pravio, koristi, da bi nakon roka predao drzavi na koriscenje, a i u tim situacijama treba biti obazriv. Jednostavno, to su lose politicke odluke zarad kratkorocnog interesa koje ne daju mesta profesionalnom menadzentu i ekonomskoj logici iz razloga koji su nam manje vise svima jasni (u celom javnom sektoru). Kod nas se ekonomija svodi na `ideje moje, benzin Vas'.
 
Pare moraju brzo da se uzmu, jer ovi nece jos dugo biti na vlasti. Nemaju oni vremena da cekaju da aerodrom sam napravi 400-450 milion evra. Nego daju u koncesiju, uzmu pare, a gradjani republike Srbije dobiju aerodrom koji ce za 25 godina da bude u daleko gorem stanju nego sto je sada. Pritom verovatno, ako cela stvar ne bude isla na ruku koncesionaru, postoji neki clan ugovora po kome ce drzava da pokriva ono sto je planirano a nije realizovano. I tako...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=488371#p488371:2u2ztaxn je napisao(la):
dragan » 31 Окт 2017, 19:19[/url]":2u2ztaxn]Nisam iz te struke i nije mi uopšte jasno zašto MORA da se ANT da na koncesiju.

наравно да не мора. као што Миша рече, морају да га што пре ућаре да би мазнули још коју пару, јер нема више одакле

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=488362#p488362:2u2ztaxn je napisao(la):
laki72 » 31 Окт 2017, 18:36[/url]":2u2ztaxn]Vidis, meni su neke drugi detalji iz teksta mnogo bitniji od toga dal su indijci, kinezi ili svajcarci veci ili ozbiljniji..

" A istina je zapravo vrlo jednostavna. Naši mali, slabašni i potpuno neutjecajni političari nemaju snage oduprijeti se neokolonijalističkom porobljavanju koje pod krinkom globalizma i poslovnog liberalizma, a kroz razno-razne institucije, koje potpuno kontrolira, provodi jednak scenarij u banana-republikama kao što su zemlje naše regije. I dok domaći političari nama prodaju priču o nadnaravnoj viziji zrakoplovnog razvoja, o nužnosti davanja aerodroma u koncesiju zato što se mora graditi novi terminal ili druga pista za što mi navodno nemamo novaca (neistina), ili da bez zapadnog know-howa ne bi mogli preživjeti u teškom zrakoplovnom okruženju, sve to je tek priča za neuke široke mase.""

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

то је опште позната чињеница на овим просторима
 
Vrh