Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Ал ја нешто мислим да је и њима то линија за дијаспору, плус канадски туристи.
 
[url=http://.rs//viewtopic.php?p=480383#p480383:25vbqeb4 je napisao(la):
Пантограф » 26 Sep 2017, 12:42[/url]":25vbqeb4]Ово је кул:

Симулатор авиона "боинг 737-800" на београдском аеродрому

Cini mi se da su samo premestili simulator koji je bio u 11. Aprilu na NBG jos od 2013. Tamo je mogao da ode ko hoce i da leti ne samo oko bg vec ozbiljne rute.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=haduc5m5GyQ[/youtube]
 
U Zagreb je prošle godine došao Air Transat i razradio liniju za Toronto-sad dolazi AC Rouge na gotovo i kada su videli da potražnje ima. To im je oproban recept na više destinacija. Inače linija je sezonska i pre svega namenjena kanadskim turistima i hrvatskoj dijaspori, a Croatia Airlines verovatno neće otvarati liniju za Bg jer nemaju dovoljno aviona, a i finansije su im nikakve-prodaju slotove i motore ne bi li bili u plusu. Očekujem Transat i u Beogradu, ako ne sledećeg leta, onda 2019. Mislim da još nije potpisan sporazum o vazdušnom saobraćaju Srbije i Kanade i da su pregovori u toku, pa da se zato to sve malo prolongira, jer inače ima sigurno dovoljno putnika za dva leta nedeljno maj-septembar. Takodje mi je zanimljivo sa koliko, najblaže rečeno, "žara" hrvatski forumaši i na Exyu aviation i na SSC-u pokušavaju da "natrljaju" nos Beogradu čim dobiju neku liniju. Alen Šćuric ekspresno objavljuje članak na Tangu o ovoj liniji i već broji da će Zagreb sledećeg leta imati "čak 14 tjednih letova širokotrupcima", a mi jadni samo 7. A to što ćemo i tako nebitni imati skoro 6 miliona putnika 2018, a Zg 3, 5-to nije požurio da prognozira. I večiti traktati i o turistima u Hrvatskoj i u Zagrebu, broju aerodroma u Hr i Srb itd-pa to ne može da se poredi jer smo dve potpuno različite zemlje, oni imaju 10ak miliona turista godišnje, onoliku obalu i do sada je trebalo da imaju letove makar leti do svih strana sveta sa tolikim turistima, a ne da se preganjaju sa razvaljenom Srbijom i mere se Beogradom. Takodje kada je Hainan objavio let za Bg-opet su se pisale analize ima li ta linija smisla i kako smo im mi oteli let za Peking itd-zato sve više sumnjam u Purgerovu objektivnost, a o komleksima hrvatskih forumaša naspram Beograda ne bih ni govorio. Jednostavno-kada god se objavi neka linija iz Beograda, to se ismeva i govori kako su to političke linije, a kada je Emirates objavio let za Zg, ili sada AC Rouge-Exyu aviation eksplodira od likovanja i hvalisanja hrvatskih forumaša da to prosto ne može da se čita. Šteta za taj forum, ranije nije bilo tako a posebno mi se čini da još nisu prežalili let za Njujork iz Beograda, a Peking im je bio so na ranu. Oni izgleda Bg vide kao crnu rupu i ne mogu da zamisle da bi neko ovde uopšte putovao, a pogotovu da mi budemo povezani sa ta dva važna svetska grada pre njih.
 
Nije problem u Purgeru, svaki Ciga svoga konja hvali. Problem je što Tangosix, srpski portal o avijaciji, briše sve komentare koji ukazuju na neobjektivnost "Njegove svetosti".
 
Pa ako je čovek profesionalac kakvim se predstavlja, onda nema mesta neobjektivnosti i navijačkim stavovima. Takvi tekstovi nemaju nikakvu poentu.
 
Naravno da nemaju. Ali, eto, Tangosix želi da ima "vazduhoplovnog", pardon, zrakoplovnog analitičara u svojim redovima, pošto-poto.
Iskreno, mislim da je Purger upravo onakav kakav treba da bude: Obavešten, stručan, ali da uvek i svuda naginje "svojima". Mi ovde i dalje gajimo "objektivne profesionalce", koji ne bi učinili ništa za "našu" stvar. To što je naš mentalni sklop takav, pa nas uvek iznenadi Purger i kompanija, to je takođe naš nedostatak.
 
Ma mi u ovoj zemlji treba jedino da se držimo zajedno i da gledamo samo naše interese, a ne da se dodvoravamo bilo kome. Pratim i SSC-kakav je samo cirkus izbio na bugarskom podforumu na temi o Beogradu pre par dana! Na kraju je moderator izbrisao 4-5 strana. Jednostavno se sa tolikom zavisti i omalovažavanjem komentariše sve što se gradi i radi po Bg-u da je to strašno. Uvek 2 kompleksaša započnu, pa neko od naših odgovori i to su traktati i prepucavanja. A recimo tema o Sofiji na našem SSC-u je daleko pristojnija.
 
Jadni srpski forumasi koji nisu iskompleksirani i koji nikada ne likuju nad hrvatima i bugarima. I kako je zao taj tangosix sto dozvoljava jednom HRVATU e HRVATu da pise kao neki SATRO poznavalac avio industrije. Katastrofa ljudi moji! Kako mi Srbi sebi svasta dopustamo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=481592#p481592:1oyq4w2a je napisao(la):
Orfanelin » 30 Sep 2017 11:21 am[/url]":1oyq4w2a]Jadni srpski forumasi koji nisu iskompleksirani i koji nikada ne likuju nad hrvatima i bugarima. I kako je zao taj tangosix sto dozvoljava jednom HRVATU e HRVATu da pise kao neki SATRO poznavalac avio industrije. Katastrofa ljudi moji! Kako mi Srbi sebi svasta dopustamo.
Orfanelin, promašio si "ceo fudbal". Uopšte nije problem što tangosix dozvoljava Hrvatu da piše. Problem je što, kad se taj Hrvat razmaše i počne da drobi kako Beogradu od dva miliona ljudi i Srbiji uopšte, ne treba još aerodroma, niti ijedan u krugu odavde do Budimpešte i Skoplja na jug, a Zagrebu sa 700 000 treba i Tuđman i Cerklje i Varaždin i kako je to eto tako sve normalno, ne dozvoljavaju da se uputi kritika, da se podvuče da ipak navodi vodu na svoju vodenicu. Ja tebe razumem, negde u nekom magnovenju je rekao da bi valjalo uraditi Ponikve, pa ga sad eto valja malo i braniti. Ali, i ja sam rekao sa treba raditi Ponikve, i?
Evo ti jedan moj lični primer: Na jednom hrvatskom stručnom forumu sam napisao par postova, ekavicom, i dobio sam poruke kako je to hrvatski forum i da se tamo piše hrvatskim jezikom. Purger može na Tangosix da napiše kako će četiri puta tjedno slijetati zrakoplovi i nikom ništa. Šta reći? Kakvu posluku porati?
 
Ja bih samo tango six-u zabranio da se deklarišu kao "vazduhoplovni portal Srbije" jer oni to nisu (ako ja kao Srbin ne mogu da ostavim komentar koji se kosi sa njihovim pogledima). Na primer imali su tekst o hrvatskim helikopterima u kome zločinačko-genocidnu akciju "oluja" označavaju kao "redarstveničku akciju".
 
Pre svega-ako se dovodi neki stručni komentator na neki portal-on mora biti objektivan! Obični forumaši na to nisu dužni i razumljivo je da pokazuju pristrasnost. Alen Šćuric Purger nije objektivan i to se lako da primetiti ako se pročitaju njegovi postovi na Croatia aviation forum-u. A što se tiče njegove stručnosti-s obzirom koliko potcenjuje Moravu i lobira za planinski vojni aerodrom Ponikve koji nema ni normalan pristupni put, dalo bi se i o tome raspravljati.
 
https://www.dnevnik.rs/index.php/ekonom ... 29-09-2017

29.09.2017 • 10:26
10:29
Извор: Tanjug

БЕОГРАД: Туристичка летња сезона на измаку је, према проценама стручних служби, најуспешнија у историји београдског аеродрома “Никола Тесла”, а пораст броја путника у чартер саобраћају ће до краја сезоне бити већи за 30 одсто у односу на прошлу сезону.
aerodrom nikola tesla, youtube printscreen
Фото: Youtube Printscreen
Туристи из Србије су, у летњој сезони, традиционално путовали на одмор авионом у Грчку, Турску, Италију, Шпанију, Египат и Тунис, а Грчка је и ове године далеко најатрактивнија држава за летовање нашим туристима, наводи се у саопштењу београдске ваздушне луке.

Летови су обављани ка 14 грчких аеродрома, при чему су најатрактивније дестинације били острво Крит, Родос, Крф и Скијатос.

За разлику од претходних, ове године сезона је изразито продужена и трајаће до самог краја септембра, а процењује се ће током овог лета више од 120.000 путника бити регистровано на чартер летовима ка грчким летовалиштима.

Далеко већи број наших туриста ове године летовао је у Турској, где ће због повољних временских прилика, сезона трајати чак до половине октобра.

Највише летова обављено је за Анталију, а обновљени су и летови за Бодрум, а према проценама, током летње сезоне око 38.000 путника биће опслужено чартер летовима ка летовалиштима у Турској.

Поред два редовна недељна лета за град Тунис, ове године обновљени су и чартер летови за Монастир и Енфиду. На обалама Туниса ове године туристичким чартер летовима биће опслужено око 24.000 наших грађана.

Слично као у Тунису, због повољне климе, сезона у Египту траје до краја октобра, а процена је да ће на летовима за Хургаду бити регистровано близу 30.000 путника.

Понуда чартер летова ка дестинацијама у Италији ове године побољшана је летовима ка Риминију, који су први пут у понуди. Очекује се да ће на крају сезоне на чартер летовима бити забележено око 12.500 путника, док ће на чартер летовима ка летовалиштима у Шпанији бити регистровано око 13.000 путника.

Ова година је, како се наводи у саопштењу, карактеристична и по далеко већем интересовању иностраних туриста да организовано путују у Београд и Србију.

На летовима израелских авио-компанија Israir Airlines и Arkia Airlines до краја августа већ је забележено око 55.000 путника, а највећи број путника на тим летовима допутовао је организовано, преко тур-оператера користећи пакет-аранжмане.

Током лета обављена је и серија чартера из Измира, одакле је компанија Sun Express превозила турске туристе, а започети су чартер летови и из Техерана одакле је превозилац био Qeshm Air.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=481600#p481600:bm0naj9q je napisao(la):
Vocar » Sub Sep 30, 2017 11:46 am[/url]":bm0naj9q]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=481592#p481592:bm0naj9q je napisao(la):
Orfanelin » 30 Sep 2017 11:21 am[/url]":bm0naj9q]Jadni srpski forumasi koji nisu iskompleksirani i koji nikada ne likuju nad hrvatima i bugarima. I kako je zao taj tangosix sto dozvoljava jednom HRVATU e HRVATu da pise kao neki SATRO poznavalac avio industrije. Katastrofa ljudi moji! Kako mi Srbi sebi svasta dopustamo.
Orfanelin, promašio si "ceo fudbal". Uopšte nije problem što tangosix dozvoljava Hrvatu da piše. Problem je što, kad se taj Hrvat razmaše i počne da drobi kako Beogradu od dva miliona ljudi i Srbiji uopšte, ne treba još aerodroma, niti ijedan u krugu odavde do Budimpešte i Skoplja na jug, a Zagrebu sa 700 000 treba i Tuđman i Cerklje i Varaždin i kako je to eto tako sve normalno, ne dozvoljavaju da se uputi kritika, da se podvuče da ipak navodi vodu na svoju vodenicu. Ja tebe razumem, negde u nekom magnovenju je rekao da bi valjalo uraditi Ponikve, pa ga sad eto valja malo i braniti. Ali, i ja sam rekao sa treba raditi Ponikve, i?
Evo ti jedan moj lični primer: Na jednom hrvatskom stručnom forumu sam napisao par postova, ekavicom, i dobio sam poruke kako je to hrvatski forum i da se tamo piše hrvatskim jezikom. Purger može na Tangosix da napiše kako će četiri puta tjedno slijetati zrakoplovi i nikom ništa. Šta reći? Kakvu posluku porati?
Nisam omasio nista. To sto on drobi je njegova stvar i njegovo misljenje, slobodan si da postanes poznat poput njega pa da iznosis svoje misljenje po raznim portalima. To sto si naisao na neke idiote na odredjenom hrvatskom forumu ne znaci da treba da budemo i mi kao oni. A to sto on podrzava Ponikve nema bas nikakve veze sa tim sto mi smeta stav da treba biti iskljuciv i proterati sve koji su kao uvredili Srbe i Srbiju i nisu rekli sve najbolje po nasem misljenju.

Tebi kao smeta sto su hrvati losi pa bi to resio time sto bi i Srbi postali losi. Ne razumem tu logiku, zar ne bi mi trebali da budemo dobri nezavisno od toga kakvi su oni? Ko j*** hrvate i njihove portale.
 
Dobro, bilo je kritickih tekstova o zagrebackom aerodromu, nije bas da sve svoje hvali .

Nego da se vratimo mi nasem Tesli :D
Raste broj putnika, raste kargo, zgrada se 'polako, ali sigurno' renovira...
Cemu najavljena koncesija???
Mislite da je vlast odustala od te (po meni pogresne) ideje?

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Nije odustala, AV se u utorak hvalio kako će uskoro leći pare od koncesije, pa će biti novca u budžetu. Ja bih više voleo da se ne daje u koncesiju, da samo dovedu stručan menadžment, ali opet aerodromu treba brže proširenje i osavremenjivanje, a i koncesionari možda imaju jači uticaj u lobiranju za otvaranje novih linija. Ako Kinezi uzmu Teslu-biće verovatno i leta za Šangaj.
 
пљувао је Ален добро по хрватском зракопловству, Кроацији и концесији. ок, нормално је да наводи воду на своју воденицу, и имао је гомилу глупости (нпр. Емирејтс за Загреб је вест године, не треба отварати Краљево, треба отварати Церкље, последњи текст итд.), али често уме да буде добро објективан. то какав је на форуму, то је његово, али текстови су му поприлично добро и стурчно написани. то што нико наш не пише, то је наш проблем

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=481666#p481666:1sj6q9oy je napisao(la):
Vox91 » 30 Сеп 2017, 18:33[/url]":1sj6q9oy]Ako Kinezi uzmu Teslu-biće verovatno i leta za Šangaj.

могу да се кладим да ће преузети Етихадов удео у Ер Србији и да ће бити најмање два дневна лета до Кине
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=481683#p481683:1hb3kvhq je napisao(la):
JohnnyLee » 30 Sep 2017 07:57 pm[/url]":1hb3kvhq]
могу да се кладим да ће преузети Етихадов удео у Ер Србији и да ће бити најмање два дневна лета до Кине

То би била сјајна вест.
 
JohnnyLee Posts 7777
cestitam za lepu cifru :sesir:

a sto se tiče samog posta na ovaj deo mogu samo dodam
...да ће бити најмање два дневна лета до Кине...
a u aerodromskim restoranima najce ce se čuti ,, o ne, i danas opet pirinač,, :lool:
 
Да, да, пиринчане нудле.
Имали бисмо, верујем, један од најбољих аеродрома у Европи, пошто ови шопинг центри са гејтовима на нашем континенту не могу да се пореде са оним што постоји у Кини.
 
мислим да сам негде раније писао, ако ХНА добије концесију и од Етихада преузме удео у Ер Србији, врло вероватне ће у Београду направити Европски хаб. реално, у Европи су од кинеских компанија најслабије заступљени (билатерални споразуми и сл.), тако да би њима добро дошао један такав аеродром, где би довозили своје путнике и даље их развозили по Европи са својим фидером, а некако ми Београд и Ер Србија имају највише логике и смисла, први зато што се надмећу за концесију, други јер је Етихад у много лошем стању, и питање је да ли ће продужити уговор 2018, и мора да се тражи нови сувласник

е сада, колико је то добро за авио саобраћај Србије, не знам, али мислим да није лоше по Теслу и Ер Србију, јер би имали константан прилив путника. а свакако би део тих путника остајао у Београду дан, два, тако да ни по туризам и економију није лоше

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=481693#p481693:3ka6fy3i je napisao(la):
boca-ica » 30 Сеп 2017, 21:25[/url]":3ka6fy3i]JohnnyLee Posts 7777
cestitam za lepu cifru :sesir:

ниси ни ти лош, још мало па 7000
 
I meni se svidja i cini realnom da ideja sa Kinezima, jedino sto me brine je to sto do sada Kinezi nigde nisu placali velike cene za "ulazak" na trziste,
pa zbog toga mi se nesto ne cini realnim da za 25god koncesiju plate 350-400mil eur
 
Ne znam koliko bi bilo dobro da ista kineska kompanija uzme aerodrom i Etihadov udeo u Air Serbia.
 
Ne moze ista kompanija da uzme, svuda u svetu su odvojeni biznisi aerodrom i avio kompanija.
 
Večeras u Dnevniku 2, RTS rekoše da je seulski aerodrom, uz Turke i nekog trećeg ušao u najuži izbor za koncesiju. O Kinezima ni reč.
 
Vrh