Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433058#p433058:37441aup je napisao(la):
JohnnyLee » 12 Feb 2017 11:49 am[/url]":37441aup]у 100 марки да је Винци победник :)
Naravno. Propali smo kao država skroz. Sofija ima metro do aerodroma, a mi nemamo ni voz a ni tramvaj.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433110#p433110:166os3a0 je napisao(la):
DzonTravolta » Ned Feb 12, 2017 3:11 pm[/url]":166os3a0]Da je idiotluk, idiotluk je.
Da je naprednjački, naprednjački je.
Da bi stranke bivšeg DOS-a uradile isto, uradile bi isto.
Ista garnitura, samo drugo pakovanje.
Bivsi DOS ne postoji, to je Vuciceva izmisljotina kojom odvraca ljude da glasaju za opoziciju.
No nebitno je, suludo je davati profitabilno preduzece nekome za neki novac i onda taj isti novac dati opet strancima da ti zaposljavaju ljude u prostoj manufakturi koju im opet mi napravimo u Srbiji.
Da treba da se napravi nova aerodromska zgrada ili nova pista pa da koncesija ima smisla ovako nista krucijalno koncesionar ne moze da napravi pa da nam se eto isplati koncesija.
 
Fizički je nemoguce postaviti drugu pistu zbog protekle hiper-izgrednje kuca u Surčinu
sve druge priče o njoj su šarena laža

....suludo je davati profitabilno preduzece nekome za neki novac i onda taj isti novac dati opet strancima da ti zaposljavaju ljude u prostoj manufakturi koju im opet mi napravimo u Srbiji....
Ako je cilj otvaranja novih profitabilnih radnih mesta, to bi se lako ostvarilo
otvaranjem postojeceg aerodroma Bataje u civilnoj i vojnoj funkciji
za cargo i low cosut letove
plus što železničke šine iz obliženjih Dobanovca ulaze u sam aerodrom Batajnica
te bi bila vrlo lako postignuta železnička brza 15 min. ,,tranzitna,, veza
izmedju Nikole Teske i Bataje , za sve putnike i robu izmedju ta dva aerodroma

Teslin blizanac bi tako mogao da radi
i tako da sam sebe održava i usput da ,, hrani ,, novo zaposolene radnike
pride
ne bi bile moguce ikakve zabrane i uslovi o otvaranju novih luka u široj okolini
kao što če da nam zabranjuju koncesionari

Ako ovo sa koncesijom Nikole Tesle se ostvari
proci ce sve ostalo što ikada ,,vrhu,, bude palo na pamet
bez obzira da li je to stvarno dobro
kao sto je izgradnja nuklearne elektrane ili električne ljuljaške u parku ... bilo šta ....

Jasno da smatram davanje aerodroma NT kao veliki ne opravdan potez
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433112#p433112:2bqae3ce je napisao(la):
Orfanelin » 12 Feb 2017, 15:15[/url]":2bqae3ce]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433110#p433110:2bqae3ce je napisao(la):
DzonTravolta » Ned Feb 12, 2017 3:11 pm[/url]":2bqae3ce]Da je idiotluk, idiotluk je.
Da je naprednjački, naprednjački je.
Da bi stranke bivšeg DOS-a uradile isto, uradile bi isto.
Ista garnitura, samo drugo pakovanje.
Bivsi DOS ne postoji, to je Vuciceva izmisljotina kojom odvraca ljude da glasaju za opoziciju.
No nebitno je, suludo je davati profitabilno preduzece nekome za neki novac i onda taj isti novac dati opet strancima da ti zaposljavaju ljude u prostoj manufakturi koju im opet mi napravimo u Srbiji.
Da treba da se napravi nova aerodromska zgrada ili nova pista pa da koncesija ima smisla ovako nista krucijalno koncesionar ne moze da napravi pa da nam se eto isplati koncesija.
Izvinite molim vas, od 2000-2003. godine je postojala koalicija koja se zvala Demokratska opozicija Srbije, koja nije menjala ime sve do svog raspada, iako je u tom sastavu na vlasti bila sve to početka 2004. Isto tako je i činjenica da su delovi te koalicije bile na vlasti sve do 2012. godine, a kao manji partneri su na vlasti i danas (baš kao što su pojedine stranke DOS-a u vlast ulazile i pre 2000).
To je bila poenta posta.
 
Pre ce biti da je sns novi dos, pogledajte samo ko je tu, od ds-a, g17/urs-a, dss-a, seljacke stranke, spo-a i ostalih. Stranka preletaca Srbije.
 
Pa tim samim se potvrđuje moja početna hipoteza: prethodni režim bi uradio isto ;)
A da je odluka idiotska, idiotska je.
 
Dakle pocelo je...
Procenjeno je da je dalja odrzivost AirSerbia-e u ovakvom obliku upitna. Procenjeno je da konstantan rast vbroja putnika u slucaju problema sa nacionalnom aviokompanijom nije odrziv, da bi naprotiv, kratkorocno imali pad putnika, pa je prilika da se brze bolje prodaje i uzme lova na brzaka.
Procenjeno je i da se uhodani ciklus promene vlasti (koji u srbiji traje obicno od dva do tri mandata) blizi kraju, ili makar toliko da je zenit popularnosti odavno iza njih, te da se samo moze ocekivati dalji pad.
Pod svim tim uslovima, nema potrebe razmisljati dugorocno.
Ato znaci samo jedno. Prodavati i iznajmljivati sve sto se moze i uzeti koliko god se moze, ali samo pod uslovima brze realizacije. Dakle, najbolje odmah. Za vlast je bolje tako, drzavi Srbiji i gradjanima bi svakako vise odgovarala visestruko veci prihod tokom godina koncesije i mogucnost odlucivanja i upravljanja.

Kakva zemlja paradoksa.
Ispade da jedini aerodrom u drzavi (nek nislije oproste, ali ipak nije za poredjenje) nismo sposobni da odrzavamo, unapredjujemo i gazdujemo !!!??
I za to nam fali znanja, posto tu lova nije problem jer aerodrom zaradjuje dobro?

Mi smo drustvo za posmatranje. Sa nama ne treba da se bave psiholozi, vec psihijatri!!!
Kad kazem NAMA, ne mislim na vlast, vec mislim na gradjane Srbije, koji sve ovo nemo posmatraju... :(



Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433178#p433178:2lwztepp je napisao(la):
laki72 » Ned Feb 12, 2017 9:06 pm[/url]":2lwztepp]
Mi smo drustvo za posmatranje. Sa nama ne treba da se bave psiholozi, vec psihijatri!!!
Kad kazem NAMA, ne mislim na vlast, vec mislim na gradjane Srbije, koji sve ovo nemo posmatraju... :(

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

A šta bi trebalo da rade? DA pale Skupštinu? Da izlaze na ulice? A da to smo probali, i još se nismo povratili od toga.
 
Jeste, da izadju na ulice. Te gluposti ma los je Vucic al zamisli tek neko drugi da dodje ga i drzi na vlasti, narod bez mozga...
Inace, na tangosix uopste ne objavljuju komentare na tekst, ja i drugar komentarisali skroz neutralno samo malo pecnuli kako nema svrhe da se daje u koncesiju, naravno da nisu odobrili.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433191#p433191:rqjqvbal je napisao(la):
bobcha78 » 12 Feb 2017 10:35 pm[/url]":rqjqvbal]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433178#p433178:rqjqvbal je napisao(la):
laki72 » Ned Feb 12, 2017 9:06 pm[/url]":rqjqvbal]
Mi smo drustvo za posmatranje. Sa nama ne treba da se bave psiholozi, vec psihijatri!!!
Kad kazem NAMA, ne mislim na vlast, vec mislim na gradjane Srbije, koji sve ovo nemo posmatraju... :(

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

A šta bi trebalo da rade? DA pale Skupštinu? Da izlaze na ulice? A da to smo probali, i još se nismo povratili od toga.

Ma jok, sto bi se bunili.
Postro smo udobrano unistili sadasnjost koja pripada nama, hajde da zapecatimo i buducnost koja nije nasa vec nasih potomaka... :violina:
A nakon preostalih jos nekoliko profitabilnih firmi koje su ostale za prodaju, prelazimo na rudnike, sume, izvore, a zatim na plovne puteve...
eh druze moj... ovo je mnogo veci razlog za reakciju gradjanstva nego oni koje smo imali kada `smo onomad` izasli na ulice...
 
па реално, ти што су излазили 5. октобра да руше власт, излазили су да обезбеде бољу будућност за себе и своје потомке. баш нам је боља :violina: по чему би следећи излазак на улице нешто променио? само би сјахали једни, а узјахали други, исти или гори
 
Izaći, srušiti ove, od novih tražiti lustraciju za sve koji su sje*******ali ovu zemlju u zadnjih 25 godina, i staviti im do znanja da će oni isto tako proći, pratiti ih budnim okom i izlaziti na ulice svake godine ako treba.

Izvinite, nisam znao da u snu pišem po Beobuildu.
 
U prilog nedavnoj priči o sofijskom aerodromu. Porast broja putnika u januaru je +50,1%, a ukupno je bilo 492.412 putnika. Podsećanja radi u novembru i decembru je ostvareno takođe po +49%.

Moja procena je bila da će u ovoj godini Sofija imati 1,3 miliona više putnika nego u 2016. Samo u januaru su ostvarili 164.356 putnika više.
 
Ovo je možda za "Društveni sistem vrednosti", ali isto kao što ni "ulica" nije promenila ništa, svakako neće ni ovakvi izbori.
"Ulica" je, ako mene pitate, trebalo da bude daleko jača. Uz potpunu lustraciju.
 
Drugari malo ste pogresno skapirali pricu.
Nista novo, sve je vec vidjeno.

Dakle, neko je pozivao na demonstracije?
JA NISAM!
Jer ulica je zadnji nacin gde se dize glas nezadovoljstva i to onda kada svi ostali nacini nisu dali rezultate.
O cemu ovde govorimo?
O 5. oktobru 2000 ?
I sta onda?
Opet kult vodje, samo je persona koja je vodja druga.
Pa mi smo u tom periodu imali nekoliko puta ponovljene predsednicke izbore, jer je bilo nedovoljno glasaca po vazecem izbornom zakonu.
Od tada u izbornom zakonu nema ogranicenja vezanog za broj izaslih glasaca.
A narod, gradjani srbije PRVO na izborima moraju da kazu sa cijim se postupcima slazu a sa cijim ne.
Posto nam aktuelna vlast, na celu sa 'velikim vodjom' pruza sansu vise nego cesto da izrazimo svoj protest ili podrsku onome sto cine, za ulicom nema apsolutno nikakve potrebe.
2016-te smo jasno i glasno rekli sta mislimo.
To dal se ja licno slazem ili ne slazem sta ekipa sa sumnjivim diplomama i jos sumnjivijom prosloscu okupljena oko premijera bez dana radnog staza radi, nije bitno. Oni su legalno i legitimno VLAST koja ima podrsku u birackom telu!
A to sto su NEKI lenji da BUDU biracko telo i ODLUCUJU o svojoj zemlji i svojoj sudbini, nije neslaganje sa vlascu, vec upravo odobravanje onoga sto rade.
I da dodam da ti isti koji ne izlaze i 'nemaju za koga da glasaju' ne bi izasli ni dana ulici iskazu nezadovoljstvo (kao sto nisu ni do sada).

Dakle, da se vratimo na temu privatizacije ili koncesije (privremene privatizacije) aerodroma NT.
Pre godinu dana je pokusana prodaja Telekoma, nakon toga su bili izbori i ekipa koja je pokusala prodaju nije zbog tog postupka 'kaznjena' (u smislu gubljenja na izborima). Zasto bi sada u novom mandatu menjali nacin na koji funkcionisu?


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Laki, legitimno jeste, ali neko bi uopšte i mogao da postavi pitanje ZAŠTO je tako nešto uopšte legitimno. Ponajviše je nelogično da "većina" od maksimalno 30% ljudi u ukupnom biračkom telu utiče na sudbinu svih nas. Demokratija, ne samo kod nas je ništa drugo nego jedna privremena "maska", zahvaljujući kojoj svojevrsni naslednici nekadašnjih glavešina sada mogu da budu "birani" od strane naroda, a zapravo izbor nije nikakav. Uostalom, nisu se slučajno još u eksperimentalnoj fazi demokratije, najumnije glave Stare Grčke tome usprotivile.

Zapravo, cinici bi rekli da se period naglog siromašenja Srbije podudara sa uspostavljanjem tzv. demokratskih principa.
Iskreno, ne znam da li trenutna globalna talasanja nešto menjaju, tj. kako će se to odraziti na nas.
Ali, to je već duboki offtopic.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433257#p433257:33zg6941 je napisao(la):
laki72 » 13 Феб 2017, 11:29[/url]":33zg6941]Dakle, da se vratimo na temu privatizacije ili koncesije (privremene privatizacije) aerodroma NT.
Pre godinu dana je pokusana prodaja Telekoma, nakon toga su bili izbori i ekipa koja je pokusala prodaju nije zbog tog postupka 'kaznjena' (u smislu gubljenja na izborima). Zasto bi sada u novom mandatu menjali nacin na koji funkcionisu?

реално, волео бих да се понови прича као и са Телекомом. али овде сам нешто скептичан
 
Sa "Telekomom" je malo drugačije, zato što je zavisnost od njih manje-više 90%.
Aerodrom koristi maks. 20ak % ljudi na godišnjem nivou.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433249#p433249:3t0g3491 je napisao(la):
Kokos » Pon Feb 13, 2017 10:16 am[/url]":3t0g3491]Izaći, srušiti ove, od novih tražiti lustraciju za sve koji su sje*******ali ovu zemlju u zadnjih 25 godina, i staviti im do znanja da će oni isto tako proći, pratiti ih budnim okom i izlaziti na ulice svake godine ako treba.

Još jedna bajka. Toga sam se naslušao. Samo ja da dođem na vlast, sve ču da ih pohapsim i osudim. Dođe na vlast i puć. Naprave raciju, uhapse, i posle par meseci oslobode, i nikom ništa.

Tužilaštvo radi svoj posao. Tužilaštvo zakaže uvek.

Svaki scenario isti. Puć
 
Ајде сад да се вратимо на тему, пошто прво приметимо колико је бесмислено помињање 5. октобра у овом контексту, с обзиром да је Слобиина власт, је л тако, 1997. дала 49% Телекома на концесију Италијанима, да би власт после 2000. године изашла из тог аранжмана. Што би рекли неки, и овим се враћамо у деведесете...
.
На страну, дакле, што ја мислим (тј. рекао бих чак да сам сигуран - знам људе), да ће уговор о концесији бити такав да ће угрозити јавни интерес, кроз, нпр. давање разних монополских уступака концесионару (рецимо, да држава не сме да у наредних 25 година дозволи градњу ниједног цивилног аеродрома у кругу од 100 км и слично), само ми објасните једну "ситницу": Како бисте ви, да водите државу, одредили људе који ће управљати аеродромом?

Ето, занима ме механизам: ви сте политичка власт (такорећи Вучић) и - шта радите? Међу којим људима бирате менаџмент аеродрома? Које људе питате: "Ко зна да води аеродром"? Коме верујете? Која су вам мерила? Дајте ми механизам који обезбеђује да ће стручан човек водити Аеродром Никола Тесла, и ја ћу се сложити са вама и рећи: држава треба да управља. Али, за сада ја мислим да наша држава није у стању да управља том, нити било којом фирмом.

Ако мислите да нисам у праву и ако бисте најрадије потегли (за мене несхватљив) аргумент "како могу Швабе и Французи а ми не", само ме подсетите, кумим вас Богом, који је то нарочито стручан човек икада водио Аеродром Београд, а можете почети од Стамболићевог кадра Гилета Ђурића, од времена градње Терминала 2, на којем је, по отварању, пре више од 35 година, добар део натписа на енглеском био погрешно исписан, па до данас, када директор АНТ најављује "међународни тендер за процену капацитета аеродрома".

Ево, чекам: приватизација, полустручни или нестручни партијски кадрови, или... Која је алтернатива?
 
Protest na Aerodromu, traže obećane ugovore za stalno

Sindikati Aerodroma "Nikola Tesla" Beograd organizovali su miran skup ispred Sindikalne barake, sa koga traže od Vlade da ispuni obećano i na neodređeno zaposli oko 650 radnika. Oni kažu da su tokom poslednja dva dana, po hitnom postupku, a nakon raspisivanja koncesije, radnicima dati na potpisivanje ugovori na određeno, umesto dogovorenih stalnih.


http://rs.n1info.com/a227751/Biznis/Pro ... talno.html
 
@pantograf

Pa cak i ovakva uprava pravi profit koji je dovoljan za dalji razvoj. Kadrovsko pitanje ne moze biti argument da se odreknemo profitabilnog preduzeca.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433285#p433285:19lzvsub je napisao(la):
Пантограф » 13 Феб 2017, 14:15[/url]":19lzvsub]Ако мислите да нисам у праву и ако бисте најрадије потегли (за мене несхватљив) аргумент "како могу Швабе и Французи а ми не", само ме подсетите, кумим вас Богом, који је то нарочито стручан човек икада водио Аеродром Београд, а можете почети од Стамболићевог кадра Гилета Ђурића, од времена градње Терминала 2, на којем је, по отварању, пре више од 35 година, добар део натписа на енглеском био погрешно исписан, па до данас, када директор АНТ најављује "међународни тендер за процену капацитета аеродрома".

Ево, чекам: приватизација, полустручни или нестручни партијски кадрови, или... Која је алтернатива?

међународни конкурс за избор генералног директора са следећим условима:
- минимум 25 година рада у авио саобраћају
- минимум 10 година рада на позицији генералног/извршног директора аеродрома који су имали минимум 5 милиона путника и профит од најмање 20 милиона € током 3 године мандата

то је за почетак
 
Игоре, схватање које си изложио ("чак и оваква управа...") је мајка економске неефикасности, успореног раста и, временом, стагнације и пропадања.

"Кадровско питање" је, заправо, све - одржив модел за његово решавање ми немамо. Што се мене тиче, то је то.
 
A kako si utvrdio da nisu efikasni, po osecaju ili? Uostalom o kakvom usporenom rastu i stagnaciji govorimo?

Kada sam rekao "ovakva uprava" mislio sam pre svega na politicki delegirana.
 
Vrh