Porediti ,,ružnog ,, Diva i ,,lepog,, Patuljka i nije neko poredjenje :lol:
U avio saobracaju se računaju samo brojke
lepota se meri ispunjavanjem standarda tj. kategorije luke
Naša luka mora biti spremana da odgovori dramatičnom preokretu odnosa avio snaga
u evropskom avio saobracaju izmedju opadajucih redovnih avio linija i rastucih low-costera
Na Tesli akcenat ulaganja i renoviranja stavljen je na stranu opsluživasnja redovnih linija
razumljivo jer inače i imamo mali broj potrebnih i holova , gejtovam fingera....
ali
za opsluživanja low costera koj sve više ,,drma , po evropi -,ne radi se ništa- :evil:
jer njima nisu potrebni ni holovi ni gejtovi ni fingeri....
A šta im treba ?
Potrebna im je nova lako pristupačna platforma sa novim pozicijama (stajnim mestima)
(lako pristupačna putnicima low costera i aerodromskoj mehanizaciji i službama)
a to znači nova makar i montažna pristanišna zgradica uz tu novu platformu
O stvarnom realno mogucem uvečanju našeg Diva NT niko ne zbori ni slovo
svi se ufatili koncesijske šangarepe i našminkanog patuljastog Zagreba
a to stvarno uvecanje jeste moguce
sa ovom istom jednom pistom i jednim tornjem (uporediti frenkfenciju pista jačih luka)
Cenim da novu platformu treba smestiti iza B platforme
(gde je vatrogasna jednica i hangar repub. avijacije) ima izlaz na rulnu pistu
tojest paralelno sa hangarskom platformom
tako da završetak platforme je u visini bezinske stanice
(gradjanima poznata od pre po prodaji kerozina za grejalice)
i tu uz sam javni put (gde prolazi gradski autobus gotovo uz tu pumpu )
napraviti montažni pristanišnu zgradu za low cost putnike
Eto iznesoh brzu jeftino proširenje a bitno za rastuce low coust letove i putnike 8)
Uprkos tome što napisah moje očekivanja su sasvim drugačija - naravno u korist : Bataje -
očekujem da ce se pored low costera i carga povecati avio saobracaj male avijacije
te opet i tako proširenog Diva aerodroma Tesle
morace opet da se proširuje... a nema mesta....
zato smatram da je brže jeftinije lakše i dugoročnije Bataju priključiti Tesli
i odmah trajno rešiti i cargo i malu aviaciju uz low cost saobracaj
u odnosu na gore iznesne ,,zakrpe,, tj . proširenja.