Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Sad sam morao da premotam emisiju... I dalje ne mogu da verujem....
Ovog coveka treba staviti
u ludacku kosulju. Do 2020. godine 8 miliona putnika?!?
Sve najgore u zivotu glasacima snsa...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
па у теорији јесте могуће, али ако сваке године има по милион нових путника. а то мало теже. када би сутра Рајан ставио 4 авиона и Виз још два, прешли би 6 до краја 2017. (Изију нисмо много интересантни), са садашњом Ер Србијом. ако би и нпр. Норвегиан ставио 1 или 2 авиона, то би било око 7,5 до краја 2018. али за тако нешто морају да нискотрафиним компанијама дају веома добре попусте. не баш 3€ по путнику за све као Ниш, али отприлике 10€ путничка такса, и око 50 до 60% попуста на све остале услуге
 
Izvini da li se d***? :D
Da ove godine ima rast milion u teoriji i onda 2018. i 2019. da dodje do 8 miliona? ha ha ha



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Koja je razlika između izgradnje pomoćne ili druge piste?
Premijer Vučić je to najavio kao ulaganje koncesionara i da će se naknadno odlučiti da li će se graditi jedno ili drugo.
 
Mislis da on zna o cemu prica?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433599#p433599:l0mym582 je napisao(la):
loyola » 14 Феб 2017, 23:10[/url]":l0mym582]Izvini da li se d***? :D
Da ove godine ima rast milion u teoriji i onda 2018. i 2019. da dodje do 8 miliona? ha ha ha

прво, рекао сам У ТЕОРИЈИ (читај)

друго, погледај Софију, па ће ти бити јасно зашто сам то написао (ове године ће прећи 6 милиона). и заборавио си да прочиташ, или си прескочио:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433598#p433598:l0mym582 je napisao(la):
JohnnyLee » 14 Феб 2017, 23:08[/url]":l0mym582]а то мало теже.

ако си уопште прочитао мој пост до краја, видео би које сам све услове навео за тако нешто. а то је, у садашњем моменту, немогуће

читај мало боље:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433598#p433598:l0mym582 je napisao(la):
JohnnyLee » 14 Феб 2017, 23:08[/url]":l0mym582]када би сутра Рајан ставио 4 авиона и Виз још два, прешли би 6 до краја 2017. (Изију нисмо много интересантни), са садашњом Ер Србијом. ако би и нпр. Норвегиан ставио 1 или 2 авиона то би било око 7,5 до краја 2018


али од тога заиста нема ништа.

(само један базиран авион генерише минимум око 300-350 хиљада путника, па пута базираних број авиона који сам навео, сам израчунај)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433621#p433621:l0mym582 je napisao(la):
loyola » 15 Феб 2017, 00:44[/url]":l0mym582]Mislis da on zna o cemu prica?

и наравно да човек не зна о чему прича. овде су сумирали сва његова лупетања

и нека ми неко објасни разлику између алтернативне и друге писте, јер ја стварно не знам шта је
 
Ne mozes da poredis Sofiju koja je u EU i ima koliko oces sljakera po EU. Nekoliko puta sam leteo iz Spanije sa wizzom, sve su Bugari koji tamo rade, kao i Rumuni. Procitao sam tvoj post i to ne da ne moze da bude malo teze nego nema teorije, pa makar odmah sad uveli 5 interkontinentalnih letova.
Za 6 aviona treba jedno 20 destinacija novih da otvore, sto je nemoguce, nema ko da leti sa njima.


Covek laze za sve pare, uvek lupa o necemu cemu nema blage veze, ljudi bez mozga se loze na te stvari glasaju i to je to.
 
Sve za pare, placa me Soros i ekipa.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Kaže lepo premijer i predsednički kandidat da ne umemo da upravljamo. Po toj logici ja sam za to da privatizujemo sve kompanije sa državnim vlasništvom i ukinemo izvršnu vlast, da damo i državu na koncensiju kada već ne umemo da upravljamo.

http://tangosix.rs/2017/15/02/vucic-nik ... pravljamo/

@loyola
Rekao je ujka Soroš da tvoje javno deklarisanje o finansiranju štetno po njegov ugled. Smatraj ovo žutim kartonom :wink:
 
316416dbadcc8b6669e5dd2408a46aa9.jpg

df42a9c329aa07932201aa74bfd12981.jpg

ccf1326550fe19ca6e79786f33c5ac9f.jpg

2e14a346e1e10ed20b0bf5f29e3a5282.jpg

6736c4c746b4c7eac6295aad0a92f753.jpg

ff6d6c2d8acf22f81e32037c3de69d08.jpg

bb2a267e29e5b31ee24e621ae5fa6faf.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433648#p433648:2wevmauk je napisao(la):
JohnnyLee » Wed Feb 15, 2017 9:22 am[/url]":2wevmauk]
"Postoji, ali se ne zove tako. Pogledajte aerodrom London Gatwick. Pista 08L/26R je normalno rulnica koja se po potrebi koristi kao pista. Zato ovde koriste izraz alterantivna pista. Totalan promašaj i bacanje para.

Evo i zašto.
-Potroše se iste pare kao i za aktivnu pistu, a ne može da se koristi kao paralelna pista za 24/7 aktivnosti.
-Obično nema sredstva za precizan prilaz, pa je neupotrebljiva pri lošim vremenskim prilikama.
-Održavanje iste košta koliko i održavanje aktivne piste.

Ovo je čista demagogija, kao i ideja o zatvaranju ANT i gradnji novog na poziciji iza petlje sa novosadskim putem, nekih deset km dalje od sadašnjeg aerodroma."

Komentar sa tango sixa osim ako nisi ti postavio pitanje i dobio odgovor
 
аха. значи то је то. нисам поставио питање, Петар ретко објављује моје коментаре
 
.... ideja o zatvaranju ANT i gradnji novog na poziciji iza petlje sa novosadskim putem, nekih deset km dalje od sadašnjeg aerodroma.....
10-15 km u tom pravcu je aerodrom Bataja :lol:
 
Zemaljska i vazdušna teritorija aerodroma se razilikuju u kilometarskim razlikama
često
zbog tehničkih (kvar) ili vremesnskih (slot, meteo) razloga avioni moraju da kruže iznad aerodroma
mada ponekad su to i školski razlozi

Zamisli kakva bi to bila kajgana od polupanih jaja i dr. delova
kada bi se ukrstile te kružne putanje dva illi više aerodroma

Oblasna kontrola leta prati uredjajima letove i avione
Aerodromaska kontrola leta prati očima (ponekad i uz dvogled) letove i avione
te
Aerodromski kontrolni toranj može da sihronizuje sve letove jedne avio luke
pa i onih aviona koj kruže oko aerodroma bez problema
čak i i aerodrome sa više pista
ali ne može
da izvrši sihronizaciju letova i aviona ako nisu u dometu ljudskog oka

te tako izgradnja drugog aeeroroma na 5-10km je nemoguca
jer su van dometa ljudskog oka a avio kružne putanje bi se ukrštale
bez mogucnosti sihronizacije

Aerodrom Bataja je najbliže što je moglo da se izgradi uz aerodrom Nikola Tesla
Tesli preostaje samo mogucnost druge piste
Sobzirom da moraju biti paralelne zbog izbegavanja ukrštanja
kako sam vec napisao to je izgubljeno hiper izgradnjom Surčina i Radio far naselja

Jedina ozbiljna mogucnost proširenja avio luke Beograd
je Tesli pridružiti aerodrom Batajnicu koj bi radio u dual modu civilno-vojni
i to u civilnom delu cargo i low coust letove
ako imalo se prti evropska avijacija
lako je uočiti da low cost preuzima primat u odnosu na redovne letove
te je saobracaj low cousta čak i veci i bice sve veci

Zannemarivati takvu ozbilna Evropska avio-kretanja i promene
je štetno i nazadno za sve nas

Nazalost glavnu reč vode oni koj su aerodrom videli samo na slikama ili bili na njemu kao putnici
:sesir:
 
Према пројекцијама које је изнео помоћник министра, затребаће.
 
Na aerodromu mislim da su prioriteti: novi kontrolni toranj, hotel, parking garaža, proširenje terminala za odpremu i prijem putnika, veći cargo terminal, mnogo bolja veza sa gradom (voz, tramvaj, metro ili bar autobus na pola sata), rekonstrukcija i konkretno uređenje aerodromske zgrade od spolja, kolumalni red na aerodromu.
 
нови контролни торањ је СМАТСА најавила за ову годину, евентуално следећу. за хотел треба дати парцелу у закуп и рећи да је намењена за хотел, па нека се јави заинтересован инвеститор, није посао аеродрома то да гради. нови карго терминал, да. бус има на 20 минута, али сто пута сам овде рекао да се уведе 72Е, где важи БусПлус. воз, трамвај, метро, то све зависи од државе, тј. града
 
Zagreb je dobio potpuno nov terminal zahvaljujući koncesiji, a Beograd koliko vidim zahvaljujući koncesiji neće dobiti ništa...
 
Porediti ,,ružnog ,, Diva i ,,lepog,, Patuljka i nije neko poredjenje :lol:

U avio saobracaju se računaju samo brojke
lepota se meri ispunjavanjem standarda tj. kategorije luke :dil:

Naša luka mora biti spremana da odgovori dramatičnom preokretu odnosa avio snaga
u evropskom avio saobracaju izmedju opadajucih redovnih avio linija i rastucih low-costera

Na Tesli akcenat ulaganja i renoviranja stavljen je na stranu opsluživasnja redovnih linija
razumljivo jer inače i imamo mali broj potrebnih i holova , gejtovam fingera....
ali
za opsluživanja low costera koj sve više ,,drma , po evropi -,ne radi se ništa- :evil:
jer njima nisu potrebni ni holovi ni gejtovi ni fingeri....
A šta im treba ?

Potrebna im je nova lako pristupačna platforma sa novim pozicijama (stajnim mestima)
(lako pristupačna putnicima low costera i aerodromskoj mehanizaciji i službama)
a to znači nova makar i montažna pristanišna zgradica uz tu novu platformu

O stvarnom realno mogucem uvečanju našeg Diva NT niko ne zbori ni slovo
svi se ufatili koncesijske šangarepe i našminkanog patuljastog Zagreba

a to stvarno uvecanje jeste moguce
sa ovom istom jednom pistom i jednim tornjem (uporediti frenkfenciju pista jačih luka)

Cenim da novu platformu treba smestiti iza B platforme
(gde je vatrogasna jednica i hangar repub. avijacije) ima izlaz na rulnu pistu
tojest paralelno sa hangarskom platformom
tako da završetak platforme je u visini bezinske stanice
(gradjanima poznata od pre po prodaji kerozina za grejalice)
i tu uz sam javni put (gde prolazi gradski autobus gotovo uz tu pumpu )
napraviti montažni pristanišnu zgradu za low cost putnike

Eto iznesoh brzu jeftino proširenje a bitno za rastuce low coust letove i putnike 8)

Uprkos tome što napisah moje očekivanja su sasvim drugačija - naravno u korist : Bataje - :D
očekujem da ce se pored low costera i carga povecati avio saobracaj male avijacije
te opet i tako proširenog Diva aerodroma Tesle
morace opet da se proširuje... a nema mesta....
zato smatram da je brže jeftinije lakše i dugoročnije Bataju priključiti Tesli
i odmah trajno rešiti i cargo i malu aviaciju uz low cost saobracaj
u odnosu na gore iznesne ,,zakrpe,, tj . proširenja.

:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434104#p434104:21fsgxk6 je napisao(la):
Stomatolog » 17 Феб 2017, 18:41[/url]":21fsgxk6]Zagreb je dobio potpuno nov terminal zahvaljujući koncesiji, a Beograd koliko vidim zahvaljujući koncesiji neće dobiti ništa...

и коштао их је као светог Петра кајгана. 230 мил за терминал који нема ни 5 милиона путника. битно је да је фенси. имаш овде о загребачкој концесији. сусједи нису баш добро прошли са тим
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433705#p433705:f2ccr0if je napisao(la):
loyola » Sre Feb 15, 2017 6:12 pm[/url]":f2ccr0if]Sve za pare, placa me Soros i ekipa.


Sent from my iPhone using Tapatalk

PO TREĆI PUT

Jel možeš i mene da ubaciš, da budemo kolege, da pišemo zajedno za pare? Da i ja malo zaradim
 
Не може, твоји крајњи домети су писање за сендвич.
 
Vrh