Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Reklo bi se da cemo doci do 4.5mil ove godine sto je i preko nekih prvih nasih ocekivanja.
 
А колико је било у најбоља ЈАТ-ова времена?
 
у то време је 1987. била најбоља година са 3.404.665 путника. али треба узети у обзир да је близу милион било домаћих путника. од 2006. године су све међународни путници
 
Johnny, može li nekako da se iščupa info koliko je tada bilo direktnih overseas putnika od tih 3,4M?
 
тешко. један момак/човек је на ExYu aviation блогу поставио годишње податке од отварања аеродрома негде почетком године, али само укупни број, без подела. једино да узмеш ред летења из '87 (има га на нету) па да рачунаш ручно :)
 
Može link za timetable? Mislim, samo da pogledam iz radoznalosti, nemoguće je znati popunjenost kabine na DC10 u to vreme.
 
Profit Aerodroma "Nikola Tesla" 482 miliona dinara u prvih šest meseci 2014.
Nedelja, 17. 08. 2014.|09:40 | Izvor: Beta
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
jat_airways_010813_tw1024.gif


Profit beogradskog Aerodroma "Nikola Tesla" u prvih šest meseci 2014. iznosio je 481,9 miliona dinara, što je 13 puta više nego u istom periodu 2013, navodi se u petak objavljenom finansijskom izveštaju.
Prema podacima objavljenim u kvartalnom izveštaju koji je kompanija podnela Beogradskoj berzi (belex.rs), poslovni prihodi Aerodroma u prvoj polovini ove godine bili su 3,7 milijardi dinara, što je za 29% više nego od januara do juna 2013.

Poslovni dobitak Aerodroma za šest meseci povećan je nešto više od dva puta, na 1,3 milijardu dinara.

Analitičari "Sinteza invest grupe" ocenili su da je rast profita Aerodroma "Nikola Tesla" rezultat rasta prihoda od prodaje usled povećanja broja ukupnih avio operacija i broja prevezenih putnika na rekordan nivo, kao i smanjenja troškova u drugom kvartalu.

Izvor: eKapija
 
Hvala Johnny. Ima li negde da se skine ceo red letenja, za bilo koju godinu od 1986-1991? PDF, JPG, whatever?
 
Ma, ima ih na ebay, ali za finu sumu $. Ja sam imao iz 1991, probaću da nađem. Imao sam i jedan iz 1980, čudnog formata, neki četvrtasti skraćeni A5. Ako nađem - skeniram. Ove korice imaš svuda, ali nije baš da imaju neku vrednost.


Nikad si neću oprostiti što sam pre par godina pobacao one OAG-ove debele knjižurine sa Worldwide redovima letenja. :)
 
Dnevnik: Nemci kupuju Aerodrom Ljubljana, merkaju i beogradski

Tanjug | 22. 08. 2014. - 18:05h | Foto: D. Živančević | Komentara: 6
Nemačka kompanija Fraport ponudila je najbolje uslove za kupovinu "Aerodroma Ljubljana", pa je izgledno da će ugovor o preuzimanju potpisati već iduće sedmice, a zainteresovani su i za kupovinu Aerodroma "Nikola Tesla" u Beogradu, piše ljubljanski Dnevnik.
http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/4897 ... beogradski
 
само што се Тесла највероватније неће продавати, већ ће ићи концесија. али опет, могу да купе његове акције :)
 
Malo slika tesle prilaz blokovi
dsc00615.jpg

dsc00618.jpg

dsc00620.jpg

dsc00621.jpg

dsc00624.jpg

dsc00625.jpg

dsc00627.jpg

dsc00628.jpg

dsc00629.jpg

dsc00631.jpg

dsc00632.jpg

dsc00633.jpg

dsc00634.jpg

dsc00635.jpg

dsc00636.jpg

dsc00637.jpg

dsc00638.jpg

dsc00639.jpg

dsc00640.jpg

dsc00641.jpg

dsc00642.jpg

Inace areodrom sablasno prazan polako se zatvaraju lokali 21 h nigdje nemoze da se kupi ili dopuni bus plus
 
dsc09849.jpg

dsc09848.jpg

dsc09847.jpg

dsc09846.jpg

dsc09845.jpg

dsc09843.jpg

dsc09842.jpg

dsc09841.jpg

prljavi palfoni tj ventilacija jeli toliko tesko to ocistiti
dsc09840.jpg

dsc09839.jpg

dsc09838.jpg

dsc09837.jpg
 
ставићу овде, пошто је везано за авијацију. данас у Хрватској је почела са редовним летовима компанија European Costal Airlines (раније је обављала чартер и авио такси превоз), која обавља редовне летове са хидроавионима. за сада повезује Сплит са Хваром (место Јелса) четири пута дневно, а лет траје 15так минута. планирају да повежу и друга острва са копном,као и да лете до Анконе
10504842_719554084778086_9168530997995524111_o-640x427.jpg
 
Lepa ideja, ali je tekst malo konfuzan, pominju Hvar, a leti do Korcule? Ako je do Hvara karta 48 evra to je bas skupo jer trajekt ne putuje 4 sata nego 2, a karta je povratna 96 kuna sto mi dodje oko 12-13 evra.
 
Evo nama jos jednog gubitaskog preduzeca u najavi kadrovi partijski jurs

Mihajlovićeva: Vlada formira preduzeće za 25 malih aerodroma u Srbiji

Tokom sastanka sa čelnim ljudima u Opštini Zrenjanin bilo je reči o aerodromu Ečka

ZRENJANIN - Potpredsednik Vlade Srbije Zorana Mihajlović nagovestila je danas, tokom posete Zrenjaninu, da će vlada u narednih nekoliko dana doneti odluku o formiranju novog javnog preduzeća u kojem će biti okupljeno svih 25 malih aerodroma u Republici.

Tokom sastanka sa čelnim ljudima u Opštini Zrenjanin bilo je reči o aerodromu Ečka, prenela je Mihajlović i najavila da će uskoro predstaviti plan Vlade Srbije da se svih 25 malih aerodroma u Republici okupe u jedno preduzeće.

Prema njenim rečima, o formiranju javnog preduzeća "Aerodromi Srbije" biće reči u narednih nekoliko dana na jednoj od sednica vlade.

Mihajlović, koja je i ministar građevinarstva, danas je razgovarala sa gradonačelnikom Zrenjanina Čedomirom Janjićem o, kako je rekla, završetku projektne dokumentacije za izgradnju auto-puta Beograd-Zrenjanin.

Ministarka je navela da će se vlada najverovatnije opredeliti za raspisivanje javnog poziva za prikupljanje ponuda zainteresovanih investitora za izdavanje koncesije za izgrađu puta Beograd-Zrenjanin."Budući da ima zainteresovanih investitora za koncesiju na ovoj deonici, to je ne samo za Zrenjanin, nego i za ovaj deo Srbije, veoma značajno", rekla je Mihajlović.

Navodeći da je sa lokalnim rukovodstom Zrenjanina razgovarala i o izgradnji obilaznice oko tog grada, ona je napomenula da će izgradnja tog objekta biti jedan od prioriteta vlade i samog grada Zrenjanina."Ono što ja moram da pohvalim, to je odeljenje za koje sam čula da postoji u lokalnoj samoupravi za razgovor sa potencijalnim investitorima", kazala je Mihajlović.

Kako je dodala, na osnovu novog zakona o planiranju i izgradnji u svakom gradu će biti predviđeno otvaranje posebnog šaltera za usluge potencijalnim investitorima, tako da će se i ovaj, u Zrenjaninu, sasvim sigurno uklopiti.
Mihajlović je u Zrenjaninu otvorila i Sajam preduzetništva, inovacija i kooperacija "Inokop 2014", koji je okupio brojne izlagače iz zemlje i inostranstva, kao i mnogobrojne posetioce, privrednike i članove diploamtskog kora u Srbiji.

http://www.kurir-info.rs/vesti/bizni...clanak-1528745
 
PROBLEMI NA AERODROMU: Platili Beku 5,6 miliona evra za radove, a žale se da im krov curi?!

Firma „Deneza M inženjering“ je početkom 2013. završila rekonstrukciju terminala. Već krajem prošle godine počelo je da prokišnjava

Aerodrom već mesecima utvrđuje da li je kriva firma Milana Beka kao izvođač ili projektant krovne konstrukcije

BEOGRAD - Aerodrom „Nikola Tesla“ platio je 5,6 miliona evra firmi „Deneza M inženjering“ Milana Beka za rekonstrukciju terminala, a već posle prvog snega, prošle godine, krov je prokišnjavao, saznaje Kurir. Aerodrom još nije utvrdio da li je krivac firma potencijalnog direktora „Železnice Srbije“ ili kompanija koja je bila projektant krovne konstrukcije.

Građevinska firma „Deneza“ je posao rekonstrukcije terminala dobila na međunarodnom tenderu 2009. godine, a radovi su trajali od 2011. do 2013. godine. Na posebnom tenderu izabrano je drugo preduzeće zaduženo za projektovanje krova.
- Problemi su usledili veoma brzo po završetku radova. Posle prvog snega krov na terminalu je procureo, voda je stigla i u Biznis klub aerodroma, koji je, inače, najelitnije mesto kompanije. Niko nije mogao da veruje šta se dešava, posebno jer je u modernizaciju investirano više od 5,6 miliona evra.

Garancija 600.000 evra

Očekivalo se da posle toliko uloženog novca sve mora da funkcioniše besprekorno, a ono krov prokišnjava. Aerodrom je angažovao Gradski zavod za veštačenje da utvrdi ko je kriv i da proveri kompletnu dokumentaciju o izvedenim radovima - kaže sagovornik Kurira sa aerodroma.

Kao i na drugim tenderima, i ovde je firma koja je dobila projekat morala da obezbedi bankarsku garanciju za dobro obavljen posao. Taj novac, u ovom slučaju oko 600.000 evra, naručilac posla može da iskoristi kako bi sanirao loše izvedene radove. Garancija, kako kaže naš sagovornik, nije naplaćena.

Dogovor

Kako bi rešili ove probleme, aerodrom i „Deneza M inženjering“ su, dodaje on, napravili dogovor.
- Kakav je taj dogovor i da li je u interesu državne firme, nije poznato - navodi naš sagovornik.

Komentar o poslu sa Bekovom firmom juče nisu imali na aerodromu, a odgovore nismo dobili ni u „Denezi“, gde se prvo niko nije javljao na telefon, a onda su tražili da pošaljemo mejl, na koji nismo dobili odgovor. Rekonstrukcija terminala je početna faza sveobuhvatne rekonstrukcije aerodroma, u koju će do 2016. godine biti uloženo 40 miliona evra iz sopstvenih prihoda državne firme.

Izvođač ćuti
BEKO BEZ KOMENTARA

Milan Beko juče nije imao komentar povodom posla sa aerodromom. On je, inače, predsednik nadzornog odbora „Deneze M“ i vlasnik holandske firme „Laderna“, koja drži 50 odsto „Deneze M“. On je na suđenju stečajnoj mafiji izjavio da nije neposredno identifikovan kao vlasnik „Laderne“, ali da je neposredno kontroliše.

http://www.kurir-info.rs/vesti/bizni...clanak-1527919
 
loyola":1iuszio6 je napisao(la):
Lepa ideja, ali je tekst malo konfuzan, pominju Hvar, a leti do Korcule? Ako je do Hvara karta 48 evra to je bas skupo jer trajekt ne putuje 4 sata nego 2, a karta je povratna 96 kuna sto mi dodje oko 12-13 evra.

Јелса јесте на Хвару. планирају и Корчулу, и остала острва, али и Пулу, Задар, Загреб. најјефтинија карта у једном правцу преко сајта је 13€, гледао сам данас
 
кукуу сад ће најуспешнијем да окаче све остале неисплативе аеродроме ...

да не кажем једином успешном. најбоље би бсад било да лепо део профита иде у нишки аеродром а да господа тамо и даље седе скрштених руку. или још боље да се поотварају нерентабилни аеродроми у свакој вароши у србији тамо се запосле људи и онда београдски све то плаћа, уместо да се развија и настави да додатно доприноси развоју србије, он ће се користити да на кратак рок запосли партијске кадрове, а на дужи да стагнира и временом пропадне.

а сад замислите да је то стварно све истина. куку државо каква си бедна
 
ja sam šokiran.


i što je najgore i otvaraju se nerentablni aerodromi po celoj srbiji.
 
Kakva korist od recimo aerodroma u Kraljevu? Ne razumem...
 
nensav":192tbde5 je napisao(la):
Kakva korist od recimo aerodroma u Kraljevu? Ne razumem...

искрено, много већа него од Ниша. прво, ка Краљеву гравитира много више путника него ка Нишу, а још ни нема конкуренцију у кругу од два-три сата (Ниш има Београд, Софију и Скопље, а Краљево само Београд, и то по Ибарској магистрали). па онда Фијат и друге компаније, којима би више значило да своје чартере и пословне летове обављају за Краљево уместо за Београд. па Копаоник, за где би опет могли да се уведу чартери као што је било 2005 и 2006, само треба знати направити производ и прилагодити цене тако да се буде конкурентан Бугарима и Словацима, а не овако да испадне јефтиније скијати се у фрнацуским Алпима него на Копу. затим Санџак, одакле би могао сваки дан да имаш у просеку 80 путника за Истанбул (један пун Е75).
а ту су близу и Тара, Златибор, Мокра Гора (мада је за њих Поникве идеално, али је оно сада најдаље од реконструкције). заправо, цела Запдна Србија је прошле године имала дупло више страних туриста него Источна Србија, а у укупном броју је Западна Србија имала више туриста и од Београда. даље, од Топ 10 најпосећенијих дестинација у Србији, 5 се налази на два сата од аеродрома у Краљеву (Врњачка Бања - 21.078 страних туриста, Златибор - 21.118, Копаоник - 10.074, Тара - 5.376, Крагујевац - 15.814), док су само две на два сата од Ниша (Ниш - 28.683 и Сокобања - 1.588).
 
Vrh