Šta je novo?

Aerodrom Konstantin Veliki - Niš

 
А откуд ми тнамо да ће сваке године бити све мање летова?

Виз кад реши проблем са моторима, ето њега поново, а ту ће одма да се гузи и Рајан. Не могу да види у будућност, али тај пробм са моторима није само погодио Виз, верујем да ће се наћи неко решење у наредних годину дана.

Са друге страна два додатна широкотрупца ће допринети додатном расту саобраћаја у БЕГ што ће додатно стимулисати раст флоте ускотрупаца а то не може да се не одрази и на Ниш,
 
А откуд ми тнамо да ће сваке године бити све мање летова?

Виз кад реши проблем са моторима, ето њега поново, а ту ће одма да се гузи и Рајан. Не могу да види у будућност, али тај пробм са моторима није само погодио Виз, верујем да ће се наћи неко решење у наредних годину дана.

Са друге страна два додатна широкотрупца ће допринети додатном расту саобраћаја у БЕГ што ће додатно стимулисати раст флоте ускотрупаца а то не може да се не одрази и на Ниш,
Отуда што видим како држава руководи овим аеродромом последњих година па извлачим основану песимисичну претпоставку...

Неће превозннике привући нова зграда, не гради се она због тога него због неких других ствари... Руководство аереодрома је потпуно инертно, не ради ништа да привуче нове превознике или линије, делимично због тога што се штити Београд а делимично због неспособности... Уопште нисам оптимиста да је ова гарнитура која управља аеродромом Ниш способна за било шта конкретно... Ниш је свој најбољи период имао док је њим руководила стара гарнитура коју је поставио Град Ниш. Како је аеродром прешао у руке Републике креће прво стагнација па затим и назадовање...

Ер Србију Ниш (и Краљево) ич не занима. Лете тамо само што их држава приморава и само онолико колико их приморава... Сваки лет је субвенционисан ни један није комерцијалан!

На пример - зашто нема летова за Цирих? Старији се сигурно сећају колико су Свис, Јат и Монтенегро летели на овој линији! Некад било потребе за 3 лета дневно, данас 0... Затим где је карго? Прст на чело :)
 
Прст на чело
Ставио.

И после пар минута ми паде на памет неколико момената:
Карго је био, пре свега Филип Морис. Сада лете из Београда јер су и седиште фирме такође пребацили тамо.

А Цирих, могу да претпоставим да је гро путника било са Космета. Сада, када из Приштине имају мали милион летова, што би се довлачили до Ниша?
 
Screenshot_2024-06-19-13-56-56-898_com.twitter.android-edit.jpg


👀
 
 
Не пропушта прилику да се услика где год може. Па нека не ради нешто и месец дана, нек се људи не користе, али он не може да се упише у свој густ распоред.
 
 
23. jula je otvaranje zgrade i parkinga.
Stajanka tek treba da se proširi, a možda i pista
 
Па ако се погледа траса нове железничке обилазнице, која је бас у делу иза саме писте измештена скоро неких 400м онда је логично да је то померање управо ради продужења писte од неких 250 до 350м.
 
данас је отворена зграда, сутра ујутру је први лет у 06:50 за Атину, JU1538
Видим да је упућена критика СМАТСА због кашњења по питању изградње новог контролног торња у Нишу. По томе се види колико чак тако мале ствари могу да буду компликоване када треба да се плати а СМАТСА има довољно новца да од својих прихода изгради и радаре и контролне торњеве. То би било добро да се изгради када и војска користи тај торањ а и цивилни авио саобраћај.
 
ево слика:

5757.jpg


aerodrom-nis1-1024x618.jpg


aerodrom-nis-1.png



aerodrom-nis-3.png


више слика и цела вест. интересантно је да је Вођа најавио субвенције за ниско-тарифне компаније да би се Ер Србија фокусирала на Београд због Експа. иначе, као што знате, у плану је рушење старе зграде и изградња нове на њеном месту која ће чинити целину са новоизграђеном
 
 
Lepo izbaciš govedo, predaš policiji da pokrene odgovarajući postupak i naplatiš troškove koje je prouzrokovao
 
Vrh