ја не знам када ће људи да схвате да авио-компаније нису социјалне установе. нарочито нискотарифне компаније. то што неко жели неку линију, не значи да постоји економски интерес да се лети на истој. компаније су покриле главне гастарбајтерске дестинације, и то је то. ето, Ер Србија је чак нудила летове за Цирих, несубвенционисане, по релативно ниским ценама, и? ништа, одустали су јако брзо због слабе продаје (и то је било у шпицу зимске сезоне).
друго, Ниш је јако слабо тржиште, укљештено између четири аеродрома са великим бројем линија. ем ниско платежно тржиште, ем туристички незанимљив.
тако да, на крају, треба да буду срећни што имају то што имају, и да се надају да ће држава са Ер Србијом договорити још неку субвенционисану линије, јер за неке друге опције, очигледно, нема економског интереса