Šta je novo?

Aerodrom Konstantin Veliki - Niš

To sa kašnjenjem viza uk gamad radi namjerno zato drugi put kazes da trebas ranije da ide od stvarnog onda njihovo kašnjenje od 4 dana i taman dodje na vreme st***
 
Ma foliranti. Odeš po vizu i kad ti vrate pasoš moraš da napustiš objekat pre nego ga raspakuješ.
A najdebilnije je što mi njih puštamo bez viza, oni nama traže i tranzitne, koliko znam čak i ako ne napuštaš tranzitnu zonu na aerodromu.
I naravno, sve ovo važi i za Gibraltar.
 
FB_IMG_1704110723157.jpg
 
Виз укида летове широм Европе, негде у већем, негде у мањем обиму. зависи од приоритета тржишта. а летове укидају због проблема са моторима на новим авионима. прве процене је да ће то трајати најмање 18 месеци
 
Činjenica je da ovo sa Wizzair-om nije samo vezano za Niš. Sreća je pa Ryan još uvek drži liniju za Beč i da još uvek možemo da letimo po nižim cenama. Ono što rade Nišu od kako je Vansi uzeo Beograd je tragikomedija. Jedino su se zeznuli što 90% putnika koje žele sa juga ne idu više u Beograd nego u Sofiju. Bliže, jeftinije i još veći izbor letova.
 
Умањивање учешћа Визера није обавезно лоша ствар, ниша је разрађена, могу други да је допуне. Па после кад се виз врати, биће занимљива битка на радост путника,
 
 
Posvetih pažnju Moravi pa je red i Nišu. Broj putnika po aerodromima u 2023 je objavljen ovde:

https://www.exyuaviation.com/2024/01/former-yugoslav-airports-handle-over.html

Gledam broj za Niš u odnosu na par drugih aerodroma:

ZaNislije.JPG


Čuo sam puno puta da bi Niš imao preko milion putnika godišnje da ga ne sprečava tajni ugovor u Beogradu sa Vincijem. Dobro, ajde da vidimo kako bi bilo da Niš nema takvo ograničenje. Evo recimo Tuzla koju ništa ne sprečava i duže sarađuje sa loukosterima od Niša, rade sve što mogu da povećaju broj ali imaju tek 582 hiljade, ni blizu miliona niti su ikada došli do te cifre.

Ajde još jedan primer. Zamislite da je Niš grad na Jadranu, sa stotinama kilometara obale sa razvijenom infrastrukturom hotela i turističke ponude. I to još u EU, u Šengenu, da se koristi evro! To vam je slučaj Pula+Rijeka: stotine kilometara obale, cela Istra, Kvarner i dalje prema Zadru. Ta dva aerodroma ZAJEDNO imaju tek 579 hiljada godišnje. Ni u 2019 nisu zbirno imali milion.

Ljudi malo realno gledajte okolo, milion putnika nije lako napraviti. Ako mislite da Niš ima duplo veći potencijal od Pule i Rijeke zajedno onda sve najbolje vam želim.
 
Čuo sam puno puta da bi Niš imao preko milion putnika godišnje da ga ne sprečava tajni ugovor u Beogradu sa Vincijem.

тај ко је то рекао нема појма са животом. у најбољем случају би дошао до те цифре тек 2029. године. и то са растом од 15%, колико је било прошле године. а неће га бити, с обзиром на редукције које Виз Ер има по Европи, а и Рајанове курцобоље за Ниш
 
ја не знам када ће људи да схвате да авио-компаније нису социјалне установе. нарочито нискотарифне компаније. то што неко жели неку линију, не значи да постоји економски интерес да се лети на истој. компаније су покриле главне гастарбајтерске дестинације, и то је то. ето, Ер Србија је чак нудила летове за Цирих, несубвенционисане, по релативно ниским ценама, и? ништа, одустали су јако брзо због слабе продаје (и то је било у шпицу зимске сезоне).

друго, Ниш је јако слабо тржиште, укљештено између четири аеродрома са великим бројем линија. ем ниско платежно тржиште, ем туристички незанимљив.

тако да, на крају, треба да буду срећни што имају то што имају, и да се надају да ће држава са Ер Србијом договорити још неку субвенционисану линије, јер за неке друге опције, очигледно, нема економског интереса
 
Другим речима потребан је свеобухватан труд нишлија да од себе направе тражену дестинацију да буде занимљив и пословним путницима и туристима.
 
Vrh