Imao sam poseban hejt prema Superdry brendu, naročito majicama, kada je srpski narod sluđen instagramima i jutjuberima krenuo da kao lud nosi nekakve ružne majice sa nekakvim ružnim slovima. Ništa mi prvo nije bilo jasno što svi nose te neke ružne majice.
Ali prošlo je to nekako delimično, čini se da se pomama primiriila i ja sam već i zaboravio i da postoje. I vidimo pre neko veče onlajn neke košulje njihove koje su na ogromnom popustu, mada i dalje nisu baš jeftine, ali ono, nigde na njima ne piše ime brenda, i ja popustim, na nagovor, i uzmem dva komada online.
Rekoh, možda su dobar kvalitet bar, to što nose debili, nije ni bitno.
Na fotkama su izgledale baš dobro.
Onda su stigle. Znači instagram vs reality.
Od mog jednokratnog i kratkotrajnog perioda online dejtovanja za vreme korone, ne videh veću razliku između toga kako neko/nešto izgleda na fotografiji na internetu, a kako izgleda uživo.
Najobičnije krpe, užasnog i tankog materijala, imam košulju koju sam bukvalno pet puta manje platio i pet puta je kvalitetnija.
Slušajte svoje instinkte, živela Srbija, smrt Superdry-u!!!