Šta je novo?

Улица Тадије Сондермајера, блок 65

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=734537#p734537:1w3u4vbg je napisao(la):
solecar » 03 Мај 2020 12:49 pm[/url]":1w3u4vbg]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=734450#p734450:1w3u4vbg je napisao(la):
Гага » 03 Maj 2020 03:00[/url]":1w3u4vbg]
Ulica Tadije Sondermajera , po mom mišljenju, je nešto između interne blokovske saobraćajnice i "prave" ulice. Nalazi se unutar bloka i po izgledu dosta podseća na blokovske ulice u drugim delovima NBG, a opet je jedna od važnijih ulica, jer povezuje Tošin Bunar sa Omladinskih brigada.
Улица Тадије Сондермајера излази/повезује на/и Булевар хероја са Кошара.
 
Друга фаза радова тј. саобраћајница 3-3 је, као што знамо, завршена. Трећа фаза радова се увелико ради и фоторепортажа тих радова следи.
Неколико фотографија завршене саобраћајнице 3-3, како она сад изгледа после неколико дана пуштања у саобраћај. Због осталих грађевинских радова, прашине колико хоћете, баш сам се данас и нагутао те прашине, наношеног блата на саобраћајницу, мада је и киша нешто већ сапрала. О паркирању на тротоарима да не причам, већ су се начичкали, а на два места су већ оштећени и ивичњаци коловоза, не пуно, али ... Фотографије 12. мај 2020.:

Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3
Код ове црвене мрежасте ограде је завршетак друге фазе. Раскопани део улице уз тротоар, је од стране Београдских електрана, која ради топловод до зграда из насеља "Добра лука". Када ће они то завршити ? Можда до почетка овогодишње сезоне грејања!:

Pogledajte prilog 2
Заштитна метална ограда на бетонском потпорном зиду:

Pogledajte prilog 1
IMG_20200512_134156_resized_20200512_080803676.jpg

:sesir:
 
Фоторепортажа радова, 12. мај 2020.

Унапред се извињавам за мању резолуцију слика, при мењању батерија у фотоапарату са притиснуо случајно мању резолуцију ! :roll:

Радови на трећој фази, саобраћајница 5-5, су увелико почели. Ова фаза подразумева радове од раскрснице где је Теленор зграда (централа) па до Тошиног бунара. Наносе се и истовремено утабавају слојеви туцаника, шљунка и песка.
DSCF0039.JPG
DSCF0041.JPG
DSCF0042.JPG
DSCF0043.JPG
DSCF0040.JPG
DSCF0053.JPG
DSCF0052.JPG
DSCF0051.JPG

Постављају се и водоводне цеви Ø30, које треба да се споје са већ изграђеним шахтом са шахтом који тек треба да се изгради и налазиће се код подстанице Београдских електрана, са друге стране Тошиног бунара, тачно прекопута.
DSCF0054.jpg
DSCF0050.JPG
DSCF0049.JPG
DSCF0046.jpg
DSCF0048.jpg
DSCF0062.jpg
DSCF0063.JPG
DSCF0065.jpg
DSCF0068.JPG

Шахт ће бити уз тротоар код дрвећа уз ограду подстанице електране и два или три дрвета ће морати да се посеку. Од тог новог шахта ће ићи цевовод, који ће се спојити са постојећим шахтом и цевоводима који се налази близу улице Владимира Назора.
DSCF0058.JPG
DSCF0061.jpg

Из разлога постављања водоводних цеви, нажалост мораће да се прокопају обе коловозне траке Тошиног бунара ! Канале ће извођач радова АР-Градња, копати по добијању дозвола од градског Секретаријата за саобраћај, кад може коју траку да затвара за саобраћај. Неће се затварати целе коловозне траке, него само по један смер у коловозним тракама, а у зависности од динамике радова.

Баш тај део Тошиног бунара, где треба да се прокопају канали, је радио исти извођач радова 2016.године. То им сад доста тешко пада, да морају сопствени рад да прекопавају, али ето то је све због грешке Дирекције за изградњу ! Наиме, тада при изградњи Тошиног бунара, Дирекција је превидела (заборавила!) да упројектује и овај канал за водоводну цев за блок 65, са којим иначе треба да се побољша притисак и доток веће количине воде за цео овај блок.

Извођач радова је хтео да не копа канал кроз Тошин бунар, него да помоћу преса нагуравају цеви кроз земљу испод обе траке Тошиног бунара, и онда кроз те цеви да поставе водоводне цеви. Иако су знали и имају планове свих уцртаних инсталација које су тада постављали при градњи тог дела Тошиног бунара, сада су пронашли неке електро каблове, које они нису постављали, а нису ни тада 2016.године знали за њих, јер нису тај део радили код Салона подова и окова. Нажалост, због тих каблова нису хтели да ризикују нагуравање цеви кроз земљу под притиском да случајно не би оштетили или покидали те каблове.

Извођач је иначе ископао на три места јаме, код Салона подова и окова, између коловозних трака и код подстанице Београдских електрана, како би кроз њих угуравали цеви и пратили стање проласка кроз земљу, али ето кад се не да.
DSCF0057.jpg
DSCF0059.JPG
DSCF0060.jpg

Постоји висинска разлика у новоу између овог дела улице који се сад гради и уличице и паркинга код кафане која је поред ове саобраћајнице. Та висинска разлика ће остати јер је тако и планирано, а наравно она ће се обезбедити.
DSCF0044.JPG
DSCF0045.JPG
DSCF0047.JPG
DSCF0055.JPG
DSCF0056.JPG
DSCF0066.JPG
IMG_20200512_132408_resized_20200512_080805616.jpg

:sesir:
 
Joj da mi je znati ko je to "tako planirao" visinsku razliku ispred kafančuge, cirkus totalni.
 
Bravo Gago,vratio si se u staru rutinu.Kada sam išao da slikam video sam taj priključak na T.B.uživo i nisam imao ideju da će ostaviti ovako sa visinskom razlikom i da će uopšte ulica ići ovoliko daleko od te kafane.Zar nije svima u interesu da se to preprojektuje i napravi kako treba ja već vidim kako će biti sletanja sa tog parkinga koji ostaje uzak.Inače iza te kafane su srušili objekat bivšeg Jugodrva(koji su skoro renovirali).
 
U ovom bloku bi bilo bolje da naprave neku garažu sa obzirom da na broj firmi i trenutno stanje na trotoarima :(

Naravno svaka čast na reportaži i zaista šteta što se Tošin bunar mora prekopavati zato što je neko zaboravio te cevi. Da li će taj zaboravni (i svi uključeni u tu zaboravanost) biti ikako sankcionisani? Neće naravno i zato smo tu gde jesmo.
 
Ja bi zatjevao da uvjek se ostavi poprecna cijev za dodatno provlacenje i prespajanje ....
 
To je naucna fantastika :)
 
Evo kako izgleda posle asfaltiranja.
54b061e8f57e69072fa730ddb1804822.jpg
7abe5abffb986c157ee381b64b497475.jpg
883a078db26b27f3d60805b94d62cf05.jpg


Poslato sa SLA-L02 pomoću Tapatoka
 
Фоторепортажа радова, 28. мај 2020.

Види се помак радова треће фазе, односно саобраћајнице 5-5. На овом делу су постављени сви ивичњаци коловоза овог дела улице. Обављају се и земљани радови тротоара са обе стране улице и они ће бити ширине 1,5 метар. Почело је и бетонирање сливника и шахтова да би се могла поставити грла самих шахтова, а на њих метални поклопци.
0152,0153,0154,0155,0156,0157
DSCF0152.JPG
Pogledajte prilog 28
DSCF0154.JPG
DSCF0155.JPG
DSCF0156.JPG
DSCF0157.JPG
Pogledajte prilog 23

Урађен је и део улице тј. скретање за будућу блоковску улицу која ће једног дана да се пробије према стамбеном насељу „Савада3“, које се види у позадини слике.
Слика 0158Pogledajte prilog 22

Ивичњаци треба још да се поставе на делу скретања из Тошиног бунара у Тадије Сондермајера, тј. на десној страни скретања (то је уствари лева страна улице Тадије Сондермајера), а до оне кафане. То значи да ће бити пресечен садашњи „улаз“ на постојећи „паркинг“ који је сад на узвишењу у односу на ниво улице Тадије Сондермајера. На тај „паркинг“ те кафане ће се до даљег улазити преко ивичњака. Тај део до те кафане са тим узвишењем-висинском разликом је још поодавно урађен на дивље и био је ту само земљани део.
Слике 0167,0168,0169
DSCF0167.JPG
DSCF0168.JPG
DSCF0169.JPG


Ивичњаци на делу десног скретања из Тадије Сондермајера у Тошин бунар, су постављени и спојени са постојећим
Слика 0162
DSCF0162.JPG


То узвишење или висинска разлика, која се сад створила градњом улице није у оквиру пројекта границе парцеле грађевинских радова, зато ће она остати тако до даљег. Ту ће од тротоарског ивичњака, који тек треба да се поставе, до те границе парцеле грађевинских радова, урадиће се косина без икакве дораде на обезбеђењу неке ограде. Наравно ту ће се посадити трава. Безбедносну ограду ће морати да уради сам власник те кафане, а колико су ми данас рекли, једног дана ће тај „паркинг“ он да претвори у летњу башту, а паркинг ће бити на другом месту.
Слике 0165,0164,0161,0163,0173,0160,
DSCF0165.JPG
Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15
DSCF0163.JPG
DSCF0173.JPG
DSCF0160.JPG


Овде се виде слојеви земље који су насипани, како је ко хтео, а и слојеви асфалта. Неких 30-40 центиметара испод нивоа асфалта су топловод и електро каблови, а то је овај ниво земље испод најлона који се види
Слика 070070521047
IMG_20200528_140011_resized_20200528_070521047.jpg


Земљани радови на десном тротоару
0170,0172,0174
DSCF0170.jpg
DSCF0172.JPG
Pogledajte prilog 8

Бетонирање сливника и шахтова
Слике 070519868, 104128870
IMG_20200528_134543_resized_20200528_070519868.jpg
IMG_20200528_135025_resized_20200528_104128870.jpg


Да би се бетонирали сливници, шахтови, а и још један мањи део ивичњака код улазне рампе за паркинг „Авионског града“, камион мешалица за бетон, нажалост није могао да уђе у градилиште из Тошиног бунара, због две бахато паркиране Шкоде, које су ту стајале прилично дуго. Камион није могао да прође из разлога што је на једном делу била доста велика висинска разлика између постојећег асфалта и подлоге дела улице која се гради. Нико није знао ко су власници, нису били у оној кафани поред, ни у Салону подова, а предпостављало се да су отишли у онај „Авионски град“, а овде оставили Шкодилаке !!! Шеф градилишта Станиша, на првој слици испод, је био прилично љут, звао је своје предпостављене да зову Паркинг сервис, да дође паук и уклони их. Ја сам им у међувремену, залепио своје налепнице „Бахато паркиран“ на предњем ветробранском стаклу, да власници знају шта су урадили, али чисто сумњам да су свесни тога. Ипак су радници извођача радова узели у своје руке да реше проблем, багером су насули целу корпу шљунка, утабали га и возач камиона мешалице је накако уз приличан опрез успео да прође. Ја сам неких пола сата после овога отишао, а власници се нису појављивали, а укупно сам био ту скоро сат ипо времена !
Слике 0177,0178,0175,0180,0181,0182
DSCF0177.JPG
DSCF0178.JPG
Pogledajte prilog 3
DSCF0180.JPG
DSCF0181.JPG
DSCF0182.JPG


Следеће недеље би требало да почне прокопавање Тошиног бунара, ради копања канала за постављање водоводне цеви за Блок 65, а о томе сам писао у прошлој фоторепортажи. Чека се решење од Градског секретаријата за саобраћај од када до када би ти радови требало да буду обављени, а по елаборату који је поднет.
:sesir:
 
Da li će na kraju spoj Tadije Sondermajera i Tošinog bunara biti u nivou, ili će ostati ovo malo uzvišenje koje se vidi na fotografiji sa kamionom? Ovako sa fotografija deluje da će ostati to uzvišenje.
 
Parking servis bi morao da dođe za par minuta pri ovakvim prijavama. No, verovatno su bili zauzeti nošenjem kola kod Sava centra ili sa nekog sličnog mesta gde ne smetaju skoro nikome.

Svaka čast za reportažu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=743003#p743003:m7ablwxh je napisao(la):
solecar » 29 Мај 2020 01:05 am[/url]":m7ablwxh]Da li će na kraju spoj Tadije Sondermajera i Tošinog bunara biti u nivou, ili će ostati ovo malo uzvišenje koje se vidi na fotografiji sa kamionom? Ovako sa fotografija deluje da će ostati to uzvišenje.
На неки начин ће бити у нивоу обе улице!

Тадије Сондермајера ће имати незнатан нагиб, можда неких 0,5%, а тај нагиб ће бити ради одвођења кишнице. Тошин бунар има исто незнатан нагиб према средини тј.према разделном зеленом појасу између трака, малте не није видљив оком, исто испод 1%, а све ради одвођења атмосферских вода.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=743059#p743059:1gznx81t je napisao(la):
astrodule » 29 Мај 2020 10:11 am[/url]":1gznx81t]Parking servis bi morao da dođe za par minuta pri ovakvim prijavama. No, verovatno su bili zauzeti nošenjem kola kod Sava centra ili sa nekog sličnog mesta gde ne smetaju skoro nikome.

Svaka čast za reportažu.
Хвала на честитки. :kk:

Паук је отказан јер су сами радници извођача радова, решили проблем :)
 
Mislim da je to greška, jer je vreme izgubljeno, a bahati nisu nikako kažnjeni.

Naravno, svaka čast na snalažljivosti, ali bahati moraju da budu kažnjeni.
 
Posle kafe 01/06/2020. Radovi teku punom parom i pored kiše. Neverovatno koliko je parkiranje užasno teško (u nekim delovima skoro pa nemoguće) na “zanimljivo rešenom” platou ispred restorana.

aff20243b9b785e700ba4c1dbd783c12.jpg

892c53dbfa06d1d94dc06c8509303aa8.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vidim ja da će biti sletanja sa parkinga na gradilište dok se ne završi i postavi ograda ili neki odbojnici.

Inače, srce mi se cepa kada vidim na gradilištima penzionere (ovde mi ovaj desno sa lopatom deluje tako).
 
Biće veselo i sa ogradom kako stvari stoje. Restoran ima angažovanog zaposlenog koji usmerava ljude i pomaze ali mesta apsolutno nema i jako je teško manevrisati.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Безбедносну ограду ће сам власник (Џери) те кафане морати да уради, пошто ограда није предмет пројекта. Ионако тај паркинг (дивљи) се сели одатле, и ту ће бити башта те кафане.
 
Ako ništa drugo, barem neće morati da se ide čak do Ibarske magistrale za ugođja Ibarske kafane. :)
 
Ta fora da restoran iscrta parking i onda napiše ime restorana i kao to je njegov parking. A u stvarnosti to je foliranje i to uopšte nije njihovo a možda nije ni parking...

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
Sve je spremno za asfalt.
 

Prilozi

  • 20200605_085057.jpg
    20200605_085057.jpg
    726,8 KB · Pregleda: 1.908
Vrh