Šta je novo?

Телевизија (DVB-T, HD и друге технологије)

Стручњаци моји, има ли неког од Вас ко знаде када ће телевизијска слика бити иоле квалитетнија на српским телевизорима? Питам ово, пошто сам пре око недељу дана био у Србији, тачније Београду, обилазио родбину и пријатеље. И на сваком, али баш сваком телевизору (а сви су на некој кабловској) је слика била очајног квалитета. Напомињем, да нисам видео ни један лош или застарео телевизор, зграде су у новоградњама, или им је кабловска уведена пре неколико година, тако да не може бити речи о лошим инсталацијама, сумњам да се може производити програм у студију са камерама које нису ХД.
 
Nedovoljno je to od informacija koje si podelio sa nama.

Koje si kanale gledao, koji deo BG, znaš li ko je provajder usluga kod tih ljudi?

Ovako, paušalno, možemo navesti desetine razloga i scenarija zašto je slika loša ili nije loša.
 
@Gringo, verovatno se radi o analognoj kablovskoj jer su nedavno svi nacionalni kanali osim hepija prešli na hd emitovanje i zamenili studijske kamere novim hd ili 4k kamerama tako da je slika na izvoru dobrog kvaliteta. Kako analogna kablovska koja je još uvek dosta zastupljena ne može dati sliku u originalnom hd kvalitetu onda ona deluje dosta loše na novim televizorima. SBB će u Beogradu ove godine ugasiti analogni signal, a telekom kao drugi najveći operater nakon kupovine avcoma, radijusa i kopernikusa postepeno radi na digitalizaciji mreže. Tako da verujem da će kod većine korisnika slika na domaćim kanalima biti kvalitetnija ubrzo.
 
Прошле недеље је Радијус Вектор код моје мајке (Нови Београд-блок 38) извршио дигитализацију тј. убацио дигиталну картицу у телевизор (Самсунг). Слика фантастична и сад има око 250 канала + 20-так радио програма. До сад је била на аналогној кабловској.
Код мене у крају (Бежанијска коса) СББ је пролетос извршио дигитализацију (ко је желео), исто убачена картица у телевизор (ЛГ), слика кристално јасна. За други телевозор (стари модел) је морао да се угради "Д3 мини" уређај за пријем дигиталног сигнала. Слика исто фантастична.
 
Kako rešavate raspored digitalnih kanala? Pamtite brojeve, formirate liste omiljenih ili imate mogućnost prenumeracije?

Poslato sa telefona
 
Ја сам "пустио" да телевизор, код мајке, сам аутоматски распореди канале, онако како је Радијус Вектор распоредио, а после сам оловку у руке, папир и записивао под којим су бројевима канали, тј. имана телевизија.

Код мене је човек из СББ-а који је уграђивао картицу, распоредио канале онако како их је СББ распоредио, с тим што сам ја после код канала 1 избрисао балкански ЦНН (Н1), и ту сам убацио-меморисао видео надзор који имамо у згради, а избрисао сам и неке канале где је Пинк.
 
PTT KDS više ne emituje SK i N1, pa sam tražio raskid ugovora bez dodatnih plaćanja jer sam i dalje pod ugovornom obavezom. Pitao sam ih da li moram da plaćam razliku (još 7 meseci) ili da angažujem advokata, pa sad čekam odgovor.

Kakav je SBB u poslednje vreme? Ima li prekida i da li sve radi kako treba?
 
Сецне понекад али је ок.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=684836#p684836:2083gigd je napisao(la):
astrodule » Mon Dec 02, 2019 2:01 pm[/url]":2083gigd]PTT KDS više ne emituje SK i N1, pa sam tražio raskid ugovora bez dodatnih plaćanja jer sam i dalje pod ugovornom obavezom. Pitao sam ih da li moram da plaćam razliku (još 7 meseci) ili da angažujem advokata, pa sad čekam odgovor.

Kakav je SBB u poslednje vreme? Ima li prekida i da li sve radi kako treba?

Pise ti u ugovoru da imaju prava da menjaju ponudu, samo dobra volja njihova ako ce da ti daju raskid ugovora.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=684836#p684836:w62quv2t je napisao(la):
astrodule » Mon Dec 02, 2019 3:01 pm[/url]":w62quv2t]PTT KDS više ne emituje SK i N1, pa sam tražio raskid ugovora bez dodatnih plaćanja jer sam i dalje pod ugovornom obavezom. Pitao sam ih da li moram da plaćam razliku (još 7 meseci) ili da angažujem advokata, pa sad čekam odgovor.

Kakav je SBB u poslednje vreme? Ima li prekida i da li sve radi kako treba?
Ajde javi kako su ti odgovorili, u sličnoj sam situaciji
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=685028#p685028:eyhemup4 je napisao(la):
loyola » Today, 00:22[/url]":eyhemup4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=684836#p684836:eyhemup4 je napisao(la):
astrodule » Mon Dec 02, 2019 2:01 pm[/url]":eyhemup4]PTT KDS više ne emituje SK i N1, pa sam tražio raskid ugovora bez dodatnih plaćanja jer sam i dalje pod ugovornom obavezom. Pitao sam ih da li moram da plaćam razliku (još 7 meseci) ili da angažujem advokata, pa sad čekam odgovor.

Kakav je SBB u poslednje vreme? Ima li prekida i da li sve radi kako treba?

Pise ti u ugovoru da imaju prava da menjaju ponudu, samo dobra volja njihova ako ce da ti daju raskid ugovora.
Znam to, ali postoje valjda i neki zakoni koji mene štite. Šta ako sutra ukinu sve kanale osim Pinka? Primer je ekstreman, ali ne verujem da to smeju da rade.
 
Pa postoje zakoni a njihov ugovor je prema tim zakonima. Ne znam konkretno u tvom slucaju ali secam se da je kod Ikoma mislim bilo pa i SBBa kod mene u ugovoru da mogu da promene raspored tj sadrzaj paketa bez ikakvog obavestenja unapred.
 
Nisam pravnik, ali znam da postoji neki član nekog zakona koji je viši i koji nas štiti.

Ministarstvo je utvrdilo da se primenom sporne odredbe Opštih uslova stvara značajna nesrazmera u pravima i obavezama ugovornih strana, kao i opterećenje na štetu potrošača, naročito polazeći od načela jednakosti davanja propisanog članom 15. Zakona o obligacionim odnosima, koji kaže da u zasnivanju dvostranih ugovora strane polaze od načela jednake vrednosti uzajamnih davanja.
http://www.politika.rs/sr/clanak/406961 ... peraterima

Ponavljam, da ako se gleda samo taj ugovor što smo potpisali, oni u teoriji mogu da izmene sve kanale i da me ostave samo sa Hepijem i gomilom pakistanskih kanala i ja ne vidim razliku u tome i u onome što su mi uradili ukidanjem N1 i SK.

Glavni razlog zašto sam produžavao ugovore sa PTT KDS-om je taj što sam imao i Sport klubove i jednu Arenu.
 
Evo moje dosadašnje prepiske. Da nisam vezan ugovorom, raskinuo bih ugovor već u ponedeljak i nadam se da će se to desiti.

Poštovani,

hteo bih da raskinem ugovor 394385 (Analogna TV i ADSL internet) jer ste nam ukinuli kanale zbog kojih sam i sklopio ugovor sa vama.

Pošto smatram da sam oštećen, smatram da ne treba da platim razliku (do kraja ugovorne obaveze).

Da li se možemo dogovoriti oko toga ili moram da angažujem advokata?

Odgovor PTT KDS-a

Poštovani,



U vezi sa Vašom reklamacijom broj 3-2019-942 koju ste nam uputili 02.12.2019. godine, uvažavajući Vaše navode, obaveštavamo Vas o sledećem:



U skladu sa ugovorom koji ste potpisali, odnosno sa članom 28. Opštih uslova za pružanje IKT usluga JP „Pošta Srbije“, Beograd (u daljem tekstu: Opšti uslovi), koji su sastavni deo Ugovora, kao operator zadržavamo pravo da vršimo izmenu ukupnog sadržaja ugovorene usluge kablovske televizije u pogledu broja i rasporeda televizijskih kanala. Saglasno tome smo putem naše internet stranice i info kanala najavili mogući prestanak saradnje.

Podsećamo Vas da smo ove kanale (ponovo) uveli u našu programsku šemu u decembru 2016. godine, u okviru osnovnog paketa, čija se cena tom prilikom nije menjala. Uvodeći i druge tv kanale nakon toga, uspeli smo da istrajemo u naporima da zaštitimo interese korisnika ne menjajući cenu osnovnog paketa, što je ostao slučaj i do današnjeg dana. Shvatamo da ste uskraćeni za određeni sadržaj, ali se nadamo da smo i dalje konkuretni imajući u vidu najpovoljniju cenu na tržištu i ostali deo veoma kvalitetne tv ponude. Uz savremene tendencije u razvoju tehnologije veliki deo sadržaja dostupan je i putem interneta koji je takođe deo naše ponude, po cenama koje su jedne od najpovoljnijih na tržištu u ovom trenutku.

Ugovor koji ste zaključili je sa ugovornom obavezom od 24 meseca i kao takav nosi pogodnost niže cene u odnosu na ugovor na neodređeno ili 12 meseci.

Ugovorna obaveza Vam ističe 31.07.2020. godine.

Na osnovu člana 8. Opštih uslova ukoliko Korisnik otkaže Ugovor, zaklјučen na određeno vreme, pre isteka minimalnog perioda važenja istog, dužan je da za period korišćenja ugovorene IKT usluge, pored dospelih mesečnih naknada, Pošti, na ime naknade štete, isplati i ukupan novčani iznos, koji odgovara zbiru razlika između iznosa mesečnih naknada za ugovorenu uslugu, koji su Cenovnikom utvrđeni kod odgovarajućeg Ugovora na neodređeno vreme i kod predmetnog ugovora.

Zahtev za otkaz Ugovora može podneti nosilac istog, uz ličnu kartu na šalteru Pošte na našem prodajnom mestu:

Palilula


11101


Takovska 2

Savski Venac


11350


Katićeva 18

Novi Beograd


11070


Generala Ždanova 2 (Pohorska)

IKT oprema je u isključivom vlasništvu Pošte i istu je po prestanku važenja Ugovora, Korisnik dužan da Pošti odmah vrati u ispravnom stanju, zajedno sa svim pratećim delovima (kablovi, originalna ambalaža i sl.).

Ukoliko Korisnik ne vrati kompletnu IKT opremu ili istu vrati u neispravnom stanju (oštećenu, uništenu ili nefunkcionalnu), dužan je da, u zavisnosti od vrste IKT opreme, Pošti naknadi pričinjenu štetu, isplatom odgovarajućeg iznosa naknade, utvrđenog Cenovnikom.

U nadi da smo Vam pružili neophodna objašnjenja, kao i da ćete naš odgovor prihvatiti sa razumevanjem.

S poštovanjem,

I moje najnovije pismo

Poštovani, nisam zadovoljan vašim odgovorom. Pre par godina je Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija utvrdilo da se primenom sporne odredbe Opštih uslova stvara značajna nesrazmera u pravima i obavezama ugovornih strana, kao i opterećenje na štetu potrošača, naročito polazeći od načela jednakosti davanja propisanog članom 15. Zakona o obligacionim odnosima, koji kaže da u zasnivanju dvostranih ugovora strane polaze od načela jednake vrednosti uzajamnih davanja.

Zato vas opet pitam da li mogu da raskinem ugovor sa vama bez plaćanja razlika, naročito imajući u vidu da je prošlo više od pola perioda ugovorne obaveze i da sam redovno izmirivao sve svoje obaveze, a da ste vi ukinuli kanale koje gledam 90% vremena na TV (Sport klubovi i N1) i koji su bili jedini razlog da produžim ugovor sa vama, ili ću morati da angažujem svog advokata da bih svoja prava dokazao na sudu.

Takođe vas molim da proverite u ugovoru koju ste mi tačno IKT opremu dali (i da li ste mi uopšte istu dali) jer originalni ugovor ne mogu pronaći, a znam da vašu opremu sigurno nisam koristio.

Sa poštovanjem
 
Iskljucivo dobra volja ako ti daju raskid ugovora, ta pretnja advokatom ko prazna puska. Ja sam imao SBB i nisam imao nikakvu obavezu ugovornu jer je istekla odavno, otisao pre selidbe u inostranstvo nedelju dana da vratim opremu i raskinem ugovor bez ugovorne obaveze. Kazu klosari morate da platite ceo mesec i naredni do 10. u mesecu (10. sam otisao da vratim opremu). Zalio sam se RATELu, i pisao nekoliko puta SBBu, na**** im se majke, i rekao da je najvise sto mogu da dobiju taj mesec do kraja i da je to moja dobra volja jer me realno zabole da l ce da angazuju advokate i izvrsitelje kad necu ziveti u SRB. Na kraju nisu trazili tih 10 dana narednog meseca.
Nema osnova za zalbu jer pise u ugovoru minimum 30 dana ranije treba da se najavi raskid ugovora. Debili.
 
Ukinuše i Eurosportove, Diskaveri, Animal Planet, TLC i uveli gomile gluposti.

Od sportskih kanala imam Arena 1, Partizan i SOS !?

Želim im propast.
 
Sramotno sta su uradili sa sportskinm kanalima !!

Izgleda da je vreme da se vracamo na satelitske tanjire i dekodere. :)
 
@astrodule
Sada pogledah ponudu kds ptt kanala.
tridesetak pink i tri happy i devet rts i dva rtv i studio b. (za odredjeni profil ljudi je odlicno)
Inace ovo je kosmar!!
 
Da, zaista im želim da propadnu i da svi raskinu ugovore sa njima (što sam im i napisao u mejlu). Moram da čekam do juna da mi istekne ugovorna obaveza, mada sam siguran da bih sa dobrim advokatom mogao da dobijem prevremen raskid jer je ovo za mene kršenje obaveza sa njihove strane.

Ali progutaću go*no i oteraću ih u tri lepe na leto.
 
Obaveštenje za korisnike o gašenju United Media kanala (SBB)

Dragi korisnici,

Želimo da vas obavestimo da, uprkos velikim naporima, nismo uspeli da postignemo dogovor sa kompanijom United Media u vezi sa nastavkom emitovanja sledećih televizijskih kanala - svi Sport klub kanali, Pikaboo, Vavoom, Grand kanali, Cinemania, Lov i ribolov, N1.

U nameri da korisnicima na teritoriji Srbije omogućimo gledanje pomenutih kanala bez diskriminacije, prihvatili smo izuzetno visoku cenu koja nam je ponuđena, koja čak nije ni obuhvatala dozvolu za emitovanje svih kanala, poput Nove S i Nove Sport. Međutim, United Media je otišla korak dalje, kršeći zakon, zahtevala da podelimo tržište Srbije i korisnike, tako što bi jednima pomenuti sadržaji bili dostupni, dok bi drugi ostali uskraćeni bez ikakvog razloga.

Ističemo da će Supernova nastaviti da se na tržištu izdvaja najkvalitetnijom TV ponudom sa više od 250 kanala. Od Nove godine obogatili smo našu ponudu sa šest novih kanala (četiri CineStar, Toxic TV i Arena Esport), a u narednom periodu nastavićemo sa još atraktivnijim sadržajima na zadovoljstvo korisnika.

Uskoro vas očekuje novi Max paket koji nudi internet neverovatne brzine do 1000 mb/s, uslugu napredne pametne televizije „TV po tvom“ i brojne druge pogodnosti, kao i mogućnost kupovine televizora na 24 rate bez kamate.

Hvala na razumevanju!

Vaša Supernova

https://mojasupernova.rs/a811/Vesti/Oba ... a-SBB.html

United Media: Fantomska firma Supernova obmanjuje javnost

Neprijatno smo iznenađeni neistinima koje je objavila Telekomova fantomska firma Supernova, obmanjujući celokupnu javnost da je United Media onemogućila praćenje sopstvenih kanala za 210.000 domaćinstava uz tvrdnju da smo dostavili visoku cenu i nepovoljnu ponudu, navodi United Media u saopštenju.

Kako se navodi, ponuda United Medie za nastavak saradnje bila je prodaja programa za sve Telekomove korisnike ili da se ugovor potpiše sa firmama Kopernikus, Radijus Vektor, Telemark, Masko i Avcom, koje se predstavljaju kao deo Supernove.

"Insistirali smo da dogovor bude postignut na transparentan i tržišan način, jer Supernova faktički ne postoji, osim kao marketinški brend, jer nisu registrovani čak ni u Agenciji za privredne registre (APR). Zbog toga što Supernova ne postoji ni kao pravno lice izrazili smo sumnju da li žele da kupe naš signal, a onda ga distribuiraju putem unutrašnjih ugovora ko zna kome i gde, a da mi ne možemo da imamo nikakvu kontrolu nad količinom distribucije našeg programa", dodaje se.

Ugovor sa United Mediom istekao je 31. decembra.

"Apsurdno je da Telekom Srbija svoje korisnike obmanjuje da smo mi onemogućili gledanje naših programa, kada su oni odbili da potpišu ugovor. A podsećamo da je po zakonu Telekom Srbija morao da obavesti svoje korisnike još pre 1. decembra da neće moći više da gledaju kanale United Medie".

Iz United Medie dodaju da se nadaju da će Telekom Srbija, zbog interesa svojih korisnika, potpisati ugovor pod transparentnim uslovima.

United Media obaveštava sve zainteresovane građane da naše kanale mogu pratiti odabirom SBB paketa ili TOTAL TV, a vrlo jednostavno to mogu učiniti i preko platforme EON, bilo gde u Srbiji bez ugovorne obaveze.

http://rs.n1info.com/Vesti/a561830/Unit ... vnost.html
 
Izmena uslova ugovora Član 107 Operator je dužan da pretplatnika, najmanje mesec dana unapred, obavesti na pogodan način o nameri jednostrane izmene uslova ugovora, kao i pravu pretplatnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen. Pretplatnik ima pravo da, po prijemu obaveštenja iz stava 1. ovog člana, raskine ugovor bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, ako se najavljenim jednostranim izmenama bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen, na način koji nije na korist pretplatnika, a naročito u pogledu specifikacije usluga (sadržaj paketa) i uslova za korišćenje usluga u vezi sa ponuđenim promotivnim pogodnostima. Agencija može propisati sadržaj obaveštenja iz ovog člana. ZAKON O ELEKTRONSKIM KOMUNIKACIJAMA
 
Ovaj deo gde se pominje da je UG ponudio programe za sve Telekomove korisnike ohrabruje ali ne verujem da ćemo dočekati ponudu sa suprotne strane.

Nije bitno koja je cena, daj stavite sve kanale dostupne svima, rasporedite u pakete, ima puno ljudi koji bi za 2-3 paklice cigareta dodatno mesečno platili da imaju sve sportske kanale.
 
Efektiva: Neobavešteni korisnici Supernove mogu da raskinu ugovor bez naknade

Posle isključenja kanala Junajted medije, među kojima je i N1, sa kablovske mreže Supernova, udruženje za zaštitu potrošača "Efektiva" saopštava da građani kojima je bez najave promenjena programska šema imaju pravo da raskinu ugovor bez obzira na koliko trajanje ugovora su se prethodno obavezali.

U jednom od krajeva Beograda gde je Supernova najrasprostranjenija, mnogi su iznenađeni činjenicom da su neki kanali nestali.

Zoran Majstorović kaže da je godinama bio zadovoljan što je njegov operator imao dobar sportski paket.

"Radijus Vektor, Supernova... I do juče valjda, bili su svi ovi kanali. Sportklub 1, 2, 3, 4, 5.... Počinje Australian open, nemam gde da gledam. Uglavnom za sport mi je najvažnije", priča Zoran Majstorović, stanovnik Bloka 64 u Beogradu.

I mnogi drugi korisnici kablovske mreže Supernova su zbunjeni. Posebno jer nije bilo nikakvog obaveštenja da će kanali Junajted medije biti isključeni. Oni koji nisu gledali televiziju tokom vikenda i ne znaju za promenu programske šeme.

"Zvao sam ih. Uglavnom, tražio sam napismeno da mi odgovore jer nemam Sportklub, imao sam šest pred novu godinu. Pa ćemo da vidimo", kaže jedan građanin.

N1: A ako vam ne odgovore?

"Onda ćemo da ih menjamo", odgovara.

"Ja sam Supernova", navodi jedna gospođa koju smo sreli.

N1: Jel znate da nemate više kanale Junajted Medije, među kojima i N1 i Sportklub?

Gospođa: N1 imam. Sportklubove imam. Sve to imam.

N1: Nemate od subote. Sad od subote? Pa šta ćemo sad? Sad ponovo nešto da plaćam?

U udruženje za zaštitu potrošača "Efektiva" kažu da je Zakon o elektronskim komunikacijama potpuno jasan i u ovom slučaju na strani potrošača.

"Ako je došlo do izmene programske šeme, gašenja određenih kanala, koji su potrošaču bili možda i pobuda za sklapanje ugovora, onda potrošač po Zakonu o elektronskim komunikacijama, kao i po Zakonu o zaštiti potrošača, pa i Zakonu o obligacionim odnosima ima pravo da raskine takav ugovor", kaže Dejan Gavrilović iz Udruženja građana Efektiva.

Efektiva navodi i da ima dokaze da operatori kablovskih mreža, baš kao i kompanije za mobilnu telefoniju, izbegavaju da saopšte korisnicima kada imaju pravo na raskid ugovora bez naknade i po pravilu uveravaju ih da imaju pravo da promene paket.

"Kada želi da raskine ugovor dovoljno je da da izjavu o tome i mi savetujemo da to učini u pisanoj formi, kao i da u pisanom obliku traži i odgovor od operatera", navodi Gavrilović.

Najžešća rasprava o ukidanju kanala Junajted medije na mreži Supernova vodi se, po običaju na društvenim mrežama. A mnogi učesnici u tim raspravama uočavaju političku pozadinu poslovnih odluka.

http://rs.n1info.com/Vesti/a562274/Neob ... knade.html
 
Zasto na novojS nema titlova na serijama sta oni glume...
@laki72
 
Vrh