Šta je novo?

Студентски трг - Studentski trg

Нису могли отправнику локал да изнајме?
 
Нису могли отправнику локал да изнајме?
Ne branim ih, ali nije kao da su imali gde i kako. Lokala okolo nema, baš nigde. A i prostor je tu skup, kad bi ga i bilo.

Ono što jeste sramota je što neće da uniformišu te otpravničke kućice. A i ona poslednja iteracija što su stavljali (recimo ona u Zemunu) je izgledala jadno, jeftino i nepraktično.

Sanjam Beograd u kome je dosta toga uniformisano i stilski izrađeno, kao brend, pa tako i te otpravničke kućice. Ali znam da od toga nema ništa. Za nas su kiosci (naruče klasičan kiosk pa ga preprave), kontejneri i štap i kanap rešenja.
 
Studentski trg izgleda uzas. Pogledajte samo kako su pokrpili ove trotoare koje su skracivali...Nisu ih pokrpili cak ni istim materijalom pa ovo izleda kao na pocetku nekog horora iz Bangladeša.

Studentski1.jpg
Studentski2.jpg

Studentski3.jpg
 
Poslao sam ovo Beokomu. Ukoliko nekoga ne mrzi, slobodno prijavite...mozda nesto i urade ako budu videli da postoji pritisak gradjana da se ovakvi propusti vide, postoje i da nije samo jedna osoba kojoj je, pukim slucajem, to zapalo za oko.
 
Prostor oko zelenog ostrva je bio u stampanom betonu za bg put je to nuklearna tehnologia
Trebali su ili uraditi kako treba ili sve razbifi i staviti behaton

Štampani beton je bez konkurencije najdugotrajnije i najkvalitetnije rešenje (kada se dobro uradi), u parku Manjež ili Nemanjinoj za baštice u skoro istom stanju kao i kad je urađeno, mislim da će i za 20 godina biti jednako dobar.
 
Ali ne umeju naši da prave to kako valja.
I u Manježu je ispucao i erodirao na par mesta.

Pored toga što se ovde sve radi preko one stvari a ispod žita, ja stvarno mislim da mi ovde više nemamo ni dobre majstore a ni kvalitetne materijale. Sva lepila, veziva i druga sredstva pucaju i raspadaju se posle par godina. Ne samo u javnim nego i u privatnim objektima.

Zvučaće kao teorija zavere ali mislim da nama ovde stvarno stižu samo škartovi i trećeklasni proizvodi najgoreg kvaliteta iz sveta. Ili ono što se pravi ovde kod nas, pravi se mimo svih pravila i propisa.

Pogledajte i sami svuda gde stignete. I u javnosti i u privatnim objektima. Silikoni, malteri, lepkovi, šrafovi, stubići, beton, fasade (one moderne, demit i tako to), stolarija, brave, čak i pločice... sve puca, lomi se, erodira i haba se rekordnom brzinom.

A dookazano je već više puta kroz brojne slučajeve da postoje u svetu proizvodi koji imaju jedan kvalitet za svoje domaće kupce, drugi za okolne zemlje i tržišta, a treći za "sve ostalo".
 
Ali ne umeju naši da prave to kako valja.
I u Manježu je ispucao i erodirao na par mesta.
Da ali jedva primetno, uporedi to sa stanjem u Tašmajdanskom parku koji je završen 2011. godine (glavne staze u raspadu), 6 godina nakon obnove Manježa (2005) i drugim popločanim površinama koje imaju 15+ godina.
 
Руку на срце, бициклистичке стазе у старом делу града треба трасирати дуж улица без јавног саобраћаја и са мање друмског саобраћаја. Мање конфликтних ситуација.
 
Ne bih se složio, treba kombinovati, a gde je zgodno, da budu u u većim i u manjim ulicama, pa kome kako odgovara.
 
Руку на срце, бициклистичке стазе у старом делу града треба трасирати дуж улица без јавног саобраћаја и са мање друмског саобраћаја. Мање конфликтних ситуација.​
Onda znači samo duž obale.
 
Ne duž obale, ali ne može brate neko da očekuje biciklističku stazu na kolovozu duž ulica kojima mora da prolazi javni prevoz a već su tesne. Npr u Kralja Milana većinski nema mesta za bici stazu i to je prosto tako. U Vasinoj bi moglo da bude kada bi se cela ulica reorganizovala po modelu koji sam pominjao ranije - 2+1 sa širim trotoarima, drvoredima ili žardinjerama, i bici stazom. Ali ovaj režim je isuviše glup, škrt i lenj da radi takve stvari pa sve sklepavaju, a na lepe ideje i predloge ne treba trošiti vreme jer ih oni neće nikad realizovati.

Ljudi moraju da shvate i prihvate da u Beogradu, pogotovu na desnoj obali, na mnogo lokacija jednostavno nema mesta za izdvojene bici staze. Evo i ja sam pešak i putnik javnog prevoza. A u Srbiji, po zakonu, pešak je iznad svega i njegove potrebe najpre moraju da budu namirene. Pešaci su i ti koji unose stvari u stanove, isporučuju pakete i namirnice, pešaci su policija, čistači, ma prosto bez trotoara ispred objekta nema normalnog funkcionisanja grada. Pa čak i ja kao pešak, 2/3 svojih nedeljnih putovanja obavljam hodajući ili po kolovozima ili po trotoarima koji su usrani, uzurpirani, propali ili zakrčeni (prepuni). I ja bih kao pešak isto voleo da svaki trotoar u ovom gradu bude kao u Kolarčevoj (mislim na širinu) ali mi je jasno da se to nikad neće desiti u ovoj pretrpanoj haotičnoj faveli.

Na sve to, ljudi često kukaju na ukidanje bici staze između Kalemegdana i Trga, a ne znaju ni gde bi se ona posle nastavljala dalje od Trga. U Kralja Milana ne može. U Makedonsku ne može. U Despota Stefana samo ako bi se sklonila parking mesta, i opet bi naišla na ono idiotsko tesno grlo kod Banije koje 30 godina neće da prošire. U Francusku nema smisla da ide. Dečanska je već pretrpana a i nehumana, svako radije ide preko Terazija. Tako da ne znam gde to ljudi misle da ta staza vodi.

A pitam se i kako smo živeli bez nje, uključujući i mene, koji sam do skora redovno vozio bajs upravo na toj deonici... Ljudi preteruju, zaista. Zato što su imali na kratko vreme jednu nakaradno izvedenu i sklepanu stazu tu, beše od Gremlina Vesića, pa se sad osećaju kao da su imali nešto pa izgubili. A u realnosti nisu imali ništa, imali su samo privid i imitaciju staze. A sad kad nema toga, i dalje mogu da voze bajseve tuda isto kako su mogli i za vreme postojanja trake, pa i pre nje. Ja sam još kao osnovac vozio bajs kolovozom St trga i Vasine, još pre 20-25 godina, još dok je bio pušten sav saobraćaj tu. Nije mi bila potrebna staza. Kao što mi nije bila potrebna ni u mnogim drugim delovima grada. Npr uđem u Njegoševu i Mileševsku, gde ionako saobraćaj vozi do 30 km/h, i koristim njihove kolovoze kao koridore.
 
Poslednja izmena:
Tramvajske šine su veoma zgodne za bicikle ako je podloga dovoljno ravna. Dok nisam kupio motor, uvek sam u bulevaru išao šinama umesto ulicom. Daleko bezbednije i opuštenije (iako nisam imao problem da vozim bilo kojom ulicom, osim gde je žuta traka uska, takve sam izbegao).
Takođe sam koristio šine od Požeške sve do starog savskog mosta.
Ali problem je ako se šine zvanično odrede kao mesto za bicikle, tramvaj gubi prednost i brzinu.
 
Onda znači samo duž obale.
А што не у Господар Јовановој нпр? А да се жртвује паркинг.

Мислим да су укрштања бициклистичких стаза/трака једнако фрустрирајуће и за бициклисте, и за јавни превоз, и за путнике који чекају превоз.
 
Vrh