Šta je novo?

Стајалишта

Ranije sam pricao (mozda 2 puta jedno) da iza okretnice 17 ima jedan prazan plac gde bi mogao biti terminus za potez 300.Ispraznili bi putnike u Ustanickoj ulici (50m pre gde 17 staje) dosli do okretnice i da tu putnici kod te okretnice cekaju bus za periferiju
 
20250416_175200.jpg

Jedne od poslednjih u užem centru
20250416_175245.jpg

Majmunarenje sek pa koristi prevoz prededaj
 
Ranije sam pricao (mozda 2 puta jedno) da iza okretnice 17 ima jedan prazan plac gde bi mogao biti terminus za potez 300.Ispraznili bi putnike u Ustanickoj ulici (50m pre gde 17 staje) dosli do okretnice i da tu putnici kod te okretnice cekaju bus za periferiju
Nije potrebna nikakva nova okretnica u tom delu, već je potrebno produžiti određene linije poteza 300 dalje od Ustaničke. Nije poenta samo u tome da je Ustanička preopterećena, već su i sve presedačke linije odatle preopterećene. Takav režim već godinama nije održiv. Ne može se opština sa 100.000 stanovnika oslanjati samo na linije lokalnog tipa koje su tipične za opštinu Grocka.
Na Ustaničkoj treba ostaviti 50, 302, 303 i u krajnjem slučaju 306. Sve ostalo treba produžiti u centralne delove. Više puta sam predlagao Blok 20, a ima prostora i za nove linije preko Mirijeva. Krajnje je poražavajuće da toliki broj ljudi u ovoj opštini i dalje zavisi od presedanja na druge linije da bi došli do nekih najvažnijih tačaka u gradu.
 
Nije potrebna nikakva nova okretnica u tom delu, već je potrebno produžiti određene linije poteza 300 dalje od Ustaničke. Nije poenta samo u tome da je Ustanička preopterećena, već su i sve presedačke linije odatle preopterećene. Takav režim već godinama nije održiv. Ne može se opština sa 100.000 stanovnika oslanjati samo na linije lokalnog tipa koje su tipične za opštinu Grocka.
Na Ustaničkoj treba ostaviti 50, 302, 303 i u krajnjem slučaju 306. Sve ostalo treba produžiti u centralne delove. Više puta sam predlagao Blok 20, a ima prostora i za nove linije preko Mirijeva. Krajnje je poražavajuće da toliki broj ljudi u ovoj opštini i dalje zavisi od presedanja na druge linije da bi došli do nekih najvažnijih tačaka u gradu.
Apsolutno, a najviše trpe 17,31 i 50, koje su i sa intervalom od 4 minuta krcate
 
Nije potrebna nikakva nova okretnica u tom delu, već je potrebno produžiti određene linije poteza 300 dalje od Ustaničke. Nije poenta samo u tome da je Ustanička preopterećena, već su i sve presedačke linije odatle preopterećene. Takav režim već godinama nije održiv. Ne može se opština sa 100.000 stanovnika oslanjati samo na linije lokalnog tipa koje su tipične za opštinu Grocka.
Na Ustaničkoj treba ostaviti 50, 302, 303 i u krajnjem slučaju 306. Sve ostalo treba produžiti u centralne delove. Više puta sam predlagao Blok 20, a ima prostora i za nove linije preko Mirijeva. Krajnje je poražavajuće da toliki broj ljudi u ovoj opštini i dalje zavisi od presedanja na druge linije da bi došli do nekih najvažnijih tačaka u gradu.
Потпуно си у праву, али мени уопште не пада на памет ниједна локација до које би могле да се продуже неке линије са потеза 300. Шумице и Цветкова пијаца су две класичне окретнице ал не добија се нешто претерано са пребацивањем на те терминусе. Додаћу још и да су Шумице натрпане линијама, а ускоро се и додаје она нова линија 492 тако да можемо очекивати исти сценарио као са Устаничком.
 
Nije potrebna nikakva nova okretnica u tom delu, već je potrebno produžiti određene linije poteza 300 dalje od Ustaničke. Nije poenta samo u tome da je Ustanička preopterećena, već su i sve presedačke linije odatle preopterećene. Takav režim već godinama nije održiv. Ne može se opština sa 100.000 stanovnika oslanjati samo na linije lokalnog tipa koje su tipične za opštinu Grocka.
Na Ustaničkoj treba ostaviti 50, 302, 303 i u krajnjem slučaju 306. Sve ostalo treba produžiti u centralne delove. Više puta sam predlagao Blok 20, a ima prostora i za nove linije preko Mirijeva. Krajnje je poražavajuće da toliki broj ljudi u ovoj opštini i dalje zavisi od presedanja na druge linije da bi došli do nekih najvažnijih tačaka u gradu.
Мора се обавити тотална реорганизација потеза 300 и градског и приградског. Морају се растеретити окретнице на Шумицама и Устаничкој.
Што се градског потеза тиче предлагао сам линију од Калуђерице до Блока 70, од Гроцке до Вуковог споменика, предложено је и од Винче до Прокопа, сматрам да није више ни до тога ко је превозник већ искључиво руководства општине које није у стању за 13 година на власти да изгради окретницу у главном насељу у општини.
 
Мора се обавити тотална реорганизација потеза 300 и градског и приградског. Морају се растеретити окретнице на Шумицама и Устаничкој.
Што се градског потеза тиче предлагао сам линију од Калуђерице до Блока 70, од Гроцке до Вуковог споменика, предложено је и од Винче до Прокопа, сматрам да није више ни до тога ко је превозник већ искључиво руководства општине које није у стању за 13 година на власти да изгради окретницу у главном насељу у општини.
Шта све није предлагано и опет ништа, ту смо где јесмо. Гроцка је убедљиво најнеразвијенија општина што се тиче инфраструктуре градског превоза, а ни у осталим гранама не заостаје много.
 
Потпуно си у праву, али мени уопште не пада на памет ниједна локација до које би могле да се продуже неке линије са потеза 300. Шумице и Цветкова пијаца су две класичне окретнице ал не добија се нешто претерано са пребацивањем на те терминусе. Додаћу још и да су Шумице натрпане линијама, а ускоро се и додаје она нова линија 492 тако да можемо очекивати исти сценарио као са Устаничком.
Valjda mogu da ustanove sad uz sva praćenja i brojače. Ako se preseda na 50, produžiti na tu stranu, do Medaka ili Banjice. Ako se preseda na tramvaje, onda do Cvetka. Ako se preseda na 17 i 31, onda do Autokomande ili Mostara gde ima još alternativa. Jedino ne znam koju gde prebaciti, jer su sve lokalne linije i povezuju manje ili više naselja s Ustaničkom. U tom slučaju, na Ustaničkoj ostaviti samo 50 i 63. Lepa je zamisao okretnica autobusa i tramvaja i drugih autobusa na jednoj tački, ali samo se pravi krkljanac, a malo se dobija. Nisu ovo osamdesete i taj nivo gužvi.
 
Гроцка нема ниједну линију која пролази кроз Аутокоманду која је главна преседачка веза, да не помињем Мостар и Бранков мост о томе можемо само да маштамо.
  • Прво се морају решити кркљанци на Шумицама и Устаничкој
  • Мора се решити деоница Устаничка-Коњарник где се 308 и 50 (зависи које возило прво наиђе већ напуне) а огроман број ту је са потеза 300
  • Мора се решити проблем препуних возила на линијама 31 и 17 која су пуна већ на окретницама на Коњарнику
"Надлежни" су показали своју стручност и интересовање за поменуте проблеме тако што су увели 63 до Устаничке и 64 до Шумица. А једва чекам да уведу 492 до Шумица
 
Apsolutno, a najviše trpe 17,31 i 50, koje su i sa intervalom od 4 minuta krcate
To su jedine tri linije u gradu koje se na perifernom terminusu prepune do mere da moraš da čekaš sledeći autobus, bez obzira što imaju dobar interval. Te linije prosto toliki broj putnika ne mogu da podrže, a mislim da 17 i 31 nisu ni zamišljene nikada da bi imale ulogu koju imaju danas.

Valjda mogu da ustanove sad uz sva praćenja i brojače. Ako se preseda na 50, produžiti na tu stranu, do Medaka ili Banjice. Ako se preseda na tramvaje, onda do Cvetka. Ako se preseda na 17 i 31, onda do Autokomande ili Mostara gde ima još alternativa. Jedino ne znam koju gde prebaciti, jer su sve lokalne linije i povezuju manje ili više naselja s Ustaničkom. U tom slučaju, na Ustaničkoj ostaviti samo 50 i 63. Lepa je zamisao okretnica autobusa i tramvaja i drugih autobusa na jednoj tački, ali samo se pravi krkljanac, a malo se dobija. Nisu ovo osamdesete i taj nivo gužvi.
Glavni pravci kretanja su ka Novom Beogradu, Vukovom spomeniku, Mirijevu i Slaviji.
Još ranije sam predlagao da se bar dve linije trebaju preusmeriti do Bloka 20. Kod Cvetka ima prostora za bar jednu liniju. 302 i 303 bi trebale da ostanu na Ustaničkoj samo iz razloga njihove dužine.


Гроцка нема ниједну линију која пролази кроз Аутокоманду која је главна преседачка веза, да не помињем Мостар и Бранков мост о томе можемо само да маштамо.
  • Прво се морају решити кркљанци на Шумицама и Устаничкој
  • Мора се решити деоница Устаничка-Коњарник где се 308 и 50 (зависи које возило прво наиђе већ напуне) а огроман број ту је са потеза 300
  • Мора се решити проблем препуних возила на линијама 31 и 17 која су пуна већ на окретницама на Коњарнику
"Надлежни" су показали своју стручност и интересовање за поменуте проблеме тако што су увели 63 до Устаничке и 64 до Шумица. А једва чекам да уведу 492 до Шумица
Grockoj kao naselju treba vratiti 301, ali na trasi preko Zaklopače i autoputa (motoputa) radi brze veze ka gradu. 302 bi ostala kao veza sa Vinčom, Kaluđericom i Zvezdarom.
U Kaluđerici se trenutno radi poslednja faza radova u Vojvode Stepe Stepanovića na delu od Vranjske do groblja koje se trenutno gradi. Završetkom radova u toj ulici ista će postati potpuno kompatibilna za neometano mimoilaženje autobusa, odnosno ulica će i na tom delu biti dovoljne širine za normalno funkcionisanje saobraćaja. Time se stvaraju uslovi za novu liniju do pomenutog groblja koje će imati i normalne uslove za okretanje solo i zglobnih vozila.
Ima dosta mogućnosti i rešenja, ali volje nema nigde.
 
Mogu se ostaviti 302, 303, 304, 306 & 63 na Ustanickoj, uz 50 i 308 dovoljno.

305 & 311 produziti do Cvetka.Na okretnici ima dovoljno mesta, jer je tamo samo 309.

307 bar do Sumica, ima dobar interval i rasteretila bi i 308 i 50.
Sa Sumica skloniti pojedine linije tipa minibus 64 i 38.

Ubedljivo smo najgora opstina po pitanju JGP...ono je porazavajuce.
 
Мој предлог:
  • На Устаничкој да остану линије 63, 302, 303, 304, 306 и 311
  • 307 и 305 се померају на Шумице уз додавање возила на 305
  • Увођење линије 300, Винча - Лештане (центар) - Прокоп
  • Растерећивање Шумица: Приградске линије за Врчин 461, 462, 463 би се преусмериле на будућу станицу Југ, линија 354Б би саобраћала на релацији Гроцка - Заклопача - петља Врчин - БАС, линија 64 се продужава до Учитељског насеља, док би 38 била продужена до Мостара (чиме би добила на сврси и не би јој возила била празна)
  • Увођење линије 301 на релацији Вуков споменик - Гроцка, што би као последицу довело мањи број полазака на 302, овим Гроцка као насеље добија две нове везе, једна Вуков споменик, друга Нови Београд, Аутокоманда, Мостар преко линије 354б
  • Нова линија 319 на релацији Три Тигања - Блок 70, остаје једино упитно где би возило излазило на мотопут због Милошевог кладенца, нека моја варијанта би била излазак на петљи Медаковић уз коришћење стајалишта Владимира Томановића за линију 70
  • 309Л продужити до Миријева 3
 
Мој предлог:
  • На Устаничкој да остану линије 63, 302, 303, 304, 306 и 311
  • 307 и 305 се померају на Шумице уз додавање возила на 305
  • Увођење линије 300, Винча - Лештане (центар) - Прокоп
  • Растерећивање Шумица: Приградске линије за Врчин 461, 462, 463 би се преусмериле на будућу станицу Југ, линија 354Б би саобраћала на релацији Гроцка - Заклопача - петља Врчин - БАС, линија 64 се продужава до Учитељског насеља, док би 38 била продужена до Мостара (чиме би добила на сврси и не би јој возила била празна)
  • Увођење линије 301 на релацији Вуков споменик - Гроцка, што би као последицу довело мањи број полазака на 302, овим Гроцка као насеље добија две нове везе, једна Вуков споменик, друга Нови Београд, Аутокоманда, Мостар преко линије 354б
  • Нова линија 319 на релацији Три Тигања - Блок 70, остаје једино упитно где би возило излазило на мотопут због Милошевог кладенца, нека моја варијанта би била излазак на петљи Медаковић уз коришћење стајалишта Владимира Томановића за линију 70
  • 309Л продужити до Миријева 3
Ja bi cak 38 i 38L u jednu liniju kao sto sam predlagao i ranije(VML-pogon Kosmaj-Mostar-Prokop)
 
a kome treba ta linija bukvalno? izvinjavam se ali se ne razumem u urbanizam, a čini mi se da u bilo koje doba dana osim u 4/5 popodne (vozio sam se nekoliko puta, svaki put u drugo doba) nema više od 15 putnika u vozilu.
 
Када би се спојиле обе и те како би имала путника само што нема слуха за тако нешто јер наводно 2 аутобуса не могу да се мимоиђу у Милошевом кладенцу што није истина.
 
a kome treba ta linija bukvalno? izvinjavam se ali se ne razumem u urbanizam, a čini mi se da u bilo koje doba dana osim u 4/5 popodne (vozio sam se nekoliko puta, svaki put u drugo doba) nema više od 15 putnika u vozilu.
38 je korisna linija, ali meni je teško da se snađem prvo doći do Šumica pa uzmem 38 do VML, 308 je stalno pun. I 38 samo sad ima 2 autobusa zbog radova kod Cvetanove, a bolje je da ima trajno 2 autobusa ili više.
38L je još gori, jer on samo dolazi do pogona Kosmaj, a bilo je i 38L1. Spajanjem linija bi taman došlo do rasterećenja nekoliko linija i logična veza sa više bitnih tačaka u gradu (VML, pogon, BAS jug ako se uopšte izgradi, Prokop). Slažem se sa Djoletom oko mimoilaženja koje je izvodljivo i da treba da se spoje linije.
 
Обратите пажњу на осмом минуту, ту је тај део где уме настати проблем мимоилажења, али далеко од тога да ово није решиво
 
Обратите пажњу на осмом минуту, ту је тај део где уме настати проблем мимоилажења, али далеко од тога да ово није решиво
Bukvalno mimoilazio sa šleperom bez nekog većeg problema, ne vidim ovde apsolutno nikakav problem. Miloša Obrenovića u Vinči je daleko gora od ovoga, pa opet lagano vozi 7 autobusa i svaki put se u tom uskom delu nađu dva od kako je linija pojačana i kako je preuzela Strela.
 
Наравно да је могуће мимоилажење, само ето могло би мало раскрчити ту зарад боље проходности
 
20250420_201413.jpg

Displej pokazuje kao da je stanje regularno
Jel toliki problem ubaciti da je stajaliste van funkcije
Ili kad se izmeni trasa linije da tamo gde prolazi linija privremeno se pojavi najava na displejima kao sad za 27 i 26 u 27 marta
Ali debili to u sek ne mogu da uvezu
 
Vrh