Šta je novo?

Стајалишта

Како волим што 10 година након увођења чувених стајалишних стубова ми још увек имамо ово
Ima mnooogo stajališta, koja nemaju ni ovo, i to je frapantno, s obzirom da je ovaj buđavi sistem integrisan još 2012. godine. Utabana zemlja je oznaka stajališta.
 
Има додуше чувено обележје Ласте по приградским местима, остало ништа
 
Iz prevoza pravo u bazen, Karađorđev park

1000295113.jpg
 
A ima još više stajališta na prigradu koje nemaju NIKAKVO obeležje već ljudi znaju da je kod bandere, kod nečije kapije, kod krivine i sl.
Zato je na potezu 400 bio haos kad su privatnici počeli da rade, a vozaci nisu toliko poznavali teren. Obeleženo stajališta je čista 0, negde nema ni tabli, ni oznaka na kolovozu, ma užas jedan. Stajalište bude u sred nedođije, vozač prođe i onda se putnici deru na njega.
 
Pa vozač nije dužan da zna kod koje krivine je stajalište ako nema oznake. Naravno, to je problem u početku pa su i ti novi naučili, ali to nije rešenje.
Sa jedne strane grad je dobio LED toteme, a prigrad je barem mogao one stare stubove. Potez 400 je još i ok. Samo pogledajte lokalne linije Barajevo, Sopot, Mladenovac i sl.
 
Vozač je apsolutno dužan da poznaje trasu dodeljene mu linije, naravno i stajališta, a slažem da je potrebno i srediti ista. Nedopustivo je da se ne mogu elementarnim totemom obeležiti, kao i betonirati barem tri kvadratna metra platoa na stajalištu. Poželjno je i da plato bude dosta veći, al kažem šta bi minimalno trebalo uraditi. Niko prevoznike nije sprečavao da provozaju vozače nekoliko krugova na linijama koje će dobijati u rad. Nije to ne znam kakva nauka.
 
Пре свега на државним путевима би требало да је свако стајалиште прописно обележено вертикалном и хоризонталном сигнализацијом што није случај
Свакако овакве стубове би бар могли поставити
1000128972.jpg
 
Vrh