Šta je novo?

Стајалишта

Како волим што 10 година након увођења чувених стајалишних стубова ми још увек имамо ово
Ima mnooogo stajališta, koja nemaju ni ovo, i to je frapantno, s obzirom da je ovaj buđavi sistem integrisan još 2012. godine. Utabana zemlja je oznaka stajališta.
 
Има додуше чувено обележје Ласте по приградским местима, остало ништа
 
Iz prevoza pravo u bazen, Karađorđev park

1000295113.jpg
 
A ima još više stajališta na prigradu koje nemaju NIKAKVO obeležje već ljudi znaju da je kod bandere, kod nečije kapije, kod krivine i sl.
Zato je na potezu 400 bio haos kad su privatnici počeli da rade, a vozaci nisu toliko poznavali teren. Obeleženo stajališta je čista 0, negde nema ni tabli, ni oznaka na kolovozu, ma užas jedan. Stajalište bude u sred nedođije, vozač prođe i onda se putnici deru na njega.
 
Pa vozač nije dužan da zna kod koje krivine je stajalište ako nema oznake. Naravno, to je problem u početku pa su i ti novi naučili, ali to nije rešenje.
Sa jedne strane grad je dobio LED toteme, a prigrad je barem mogao one stare stubove. Potez 400 je još i ok. Samo pogledajte lokalne linije Barajevo, Sopot, Mladenovac i sl.
 
Vozač je apsolutno dužan da poznaje trasu dodeljene mu linije, naravno i stajališta, a slažem da je potrebno i srediti ista. Nedopustivo je da se ne mogu elementarnim totemom obeležiti, kao i betonirati barem tri kvadratna metra platoa na stajalištu. Poželjno je i da plato bude dosta veći, al kažem šta bi minimalno trebalo uraditi. Niko prevoznike nije sprečavao da provozaju vozače nekoliko krugova na linijama koje će dobijati u rad. Nije to ne znam kakva nauka.
 
Пре свега на државним путевима би требало да је свако стајалиште прописно обележено вертикалном и хоризонталном сигнализацијом што није случај
Свакако овакве стубове би бар могли поставити
1000128972.jpg
 
Обратите пажњу на осмом минуту, ту је тај део где уме настати проблем мимоилажења, али далеко од тога да ово није решиво
Gde mi zivimo majko mila, moze se ovo malo srediti i da bude funkcionalno da moze da podrzi skretanje autobusa u obe strane za Nikole Grulovica, ali jednostavnije je baciti bombu na mokre lugove i kaludjericu.
 
Vrh