Šta je novo?

Стајалишта

direktor":2ycq4z6e je napisao(la):
stanica2.jpg

Zna li ko kad je ovo uklonjeno savski trg
vasina.jpg
gde je ovo jel ovo na drugoj slici srpskih valdara :) ?
 
Krajnje je vreme da se ponovo aktivira stanica GSP-a na Brankovom mostu za autobuse 15 i 84. Potpuno je neobjašnjivo da stanica za presedanje ovakvog značaja za grad bude zatvorena sve ovo vreme uz savršeno besmislena objašnjenja. Ovde ulaze svi oni koji idu ka delu Novog Beograda oko Hotela Jugoslavija, ka Zemunu i ka svim mnogobrojnim naseljima iza Zemuna, uključujuči i stanicu prigradskog saobraćaja u Zemunu. Ovde je tačka presedanja za sve koji dolaze sa tramvajske stanice ispod mosta, za sve koji šetaju obalom, za sve sa dve autobuske i jedne železničke stanice, za sve sa Kosančičevog Venca, za sve sa Knez Mihajlove koji se spuštaju Pop Lukinom. Takođe, onima koji dolaze bilo kojom od mnoštva linija iz pravca Zelenog Venca često je zgodnije da siđu ovde umesto na Zelenom Vencu. Pre svega, stanica je svega 10m daleko, a sem toga, svi kojima je svejedno hvataju prvi autobus koji naiđe, pa je i brže. Trenutno je jedina raspoloživa alternativa pešačenje uzbrdo sve do Zelenog Venca. Zamislite kako taj uspon izgleda za starije ljude i decu koji kreću sa šetališta na obali ili sa stanice dvojke u Karađorđevoj ulici.

Razloga protiv stanice nema. Ulica ima tri trake, pa se ne ometa izlazak ostalog saobraćaja na most. Stanica je na spoljašnjom delu krivine, pa se ne smanjuje preglednost. Ima dovoljno mesta za niz autobusa poređanih jedan iza drugoga. Jedini preostali razlog koji se spominje je "Bus Plus" pravilo o "ulasku na prednja vrata a izlasku na srednja".

http://www.24sata.rs/vesti/beograd/vest ... 7835.phtml

Ni uz najbolju volju nisam shvatio kakve ovo ima veze sa bilo čim, pa ni u čemu se ova stanica razlikuje od desetina istih takvih po čitavom gradu. Kakva god da je veza, više ne postoji, jer se i samo pravilo davno pridružilo galeriji glupih ideja koje su Beograđani jednostavno ignorisali. Kad naš gradski saobraćaj bude i po raznim drugim parametrima bliže onom na zapadu, onda mogu da razmišljaju i o slepom prenošenju njihovog sistema ulaska u vozila.

U svakom slučaju, postoji niz razloga za ponovno otvaranje stanice koja je ovde oduvek bila, i ni jedan protiv. To što toliko dugo čekamo na nešto što pogađa ovako ogroman broj ljudi iako je bolno očigledno bilo kojoj osobi koja koristi GSP je po meni definitivni razlog za novu inicijativu: Pošto već glavu ne koriste za razmišljanje, planeri saobraćaja u GSP-u ne smeju imati sopstvena kola. Ako se glupost koja nije urođena nekako ne kažnjava, svi ćemo postati id***.

GspBrankovMost.jpg
 
Nove zaštitne ograde na Bulevaru za 10 dana

Polomljene zaštitne ograde na tramvajskim stanicama kod Vukovog spomenika na Bulevaru kralja Aleksandra prolaznici koriste kako bi što pre, van pešačkog prelaza, stigli do prevoza. Ove prečice prete svakog trenutka da postanu crne tačke, a u Sekretarijatu za saobraćaj ističu da će popraviti ograde za 10 dana

842779-29.jpg


OGRADA - Do oštećenja ograda došlo je usled saobraćajnih nezgoda, da bi potom vandali napravili još veću štetu. Zbog toga je „Beograd put“ postavio privremene barikade, a u Sekretarijatu za saobraćaj kažu da su još pre mesec dana pokrenuli proceduru kako bi se postavila nova ograda na ovim stanicama.

- Izvršili smo uvid u stepen oštećenja, definisali obim poslova i izdali nalog JKP „Beograd put“ za popravku i postavljanje nedostajućih polja zaštitne ograde. „Beograd put“ je započeo s radovima na otklanjanju uočenih nedostataka. Pošto je prilikom zamene stubića potrebno izvesti i građevinske radove, očekujemo da će „Beograd put“ sve završiti u narednih deset dana - kažu u sekretarijatu.

Većina putnika koristi ovaj slobodan prostor za prelazak ulice iako zna da na taj način pravi saobraćajni prekršaj i čak rizikuje život.

- Znam da nije bezbedno, ali šta da radim. Nema ograde, pa mi je zgodno da ovako pretrčim ulicu. Da ima ograde, verovatno ne bih prelazio ulicu na ovaj način - kaže Milenko Rajković (60).

Slično mišljenje ima i Stefan Mihajlović (23), kome je izgovor za ovakav prelazak - brzina.

- Kada žurim na fakultet, ovako brže pređem ulicu. Ne moram da čekam semafor i veliku kolonu vozila, već se trkom provučem između kola - ističe Stefan.

Vozači, s druge strane, prilikom prolaska ovuda moraju da otvore četvoro očiju.

- Problem je što se kod Vuka dugo čeka na semaforu i kad ugledam zeleno, pokušam da što pre prođem, a onda se dogodi da mi pešak istrči bukvalno ispred točkova kako bi uleteo u tramvaj. Nadam se da će se ovaj problem rešiti pre nego što neko strada - priča jedan od taksista.

Bahati građani preskaču privremene barikade
BAHATOST - Radnici JKP „Beograd put“ postavili su privremene barikade na stanicama kod Vukovog spomenika kako bi se povećala bezbednost u saobraćaju dok se ne završi popravka zaštitne ograde. Međutim, neodgovorne prolaznike to nije omelo da nađu prečicu do stanice pošto se ekipa „24 sata“ uverila da mnogi ove ograde preskaču, pomeraju ili se provlače između njih.

24Сата
 
Nisu to nova stajališta , to su ista stajališta koja su i bila , samo što će sada biti uvučena , kao što je slučaj u Kneza Miloša. Jedino novo stajalište biće "Nadvožnjak" u smeru ka centru grada.
 
Da prave novo stajalište

Tačna pozicija je na pravcu Batajnica-Zemun malo iza nadvožnaka
uradjeni su pripremni zemljani radovi
koristice ga stanovnici iz dela Belaričke. . .

Edit
Nisam zapazio da prave na istom mestu i dr. stajalište ali sa suprutne strane puta (Zemun-Bataja)
mada logika govori da mora i ono da postoji :)
 
Hvala.
Uvučena stajališta su napredak.

Nego, ne mogu da verujem da su 'rekonstruisali' ulicu Nikolaja Ostrovskog a nisu napravili uvučeno stajalište. A uvučeni deo ispred DZ se i dalje koristi kao parking. Fejspalmčina
 
boca-ica":2suc9d64 je napisao(la):
Nisam zapazio da prave na istom mestu i dr. stajalište ali sa suprutne strane puta (Zemun-Bataja)
mada logika govori da mora i ono da postoji :)

Pa što bi pravili novo stajalište u smeru Zemun - Batajnica , kada mogu samo da postojeće prošire da bude uvučeno. To je mnogo jednostavnije nego da se radi od nule. A dobra stvar je i što će ta stajališta biti u blizini novoizgrađenih semafora i pešačkih prelaza , barem sam ja tako čuo , što je dobra stvar po pitanju bezbednosti.
 
Pa što bi pravili novo stajalište u smeru Zemun - Batajnica , kada mogu samo da postojeće prošire da bude uvučeno. To je mnogo jednostavnije nego da se radi od nule

Postojece stajalište na pravcu Zemun Bataja je neposredno pre semafora
a znamo da takva stajališta usporavju saobracaj na raskrsnici i to na više načina kao što su
ponovno uključenje vozila,
pretrčavanje pešaka-putnika

Upravo bi i bilo višestruko korisno, da oba stajališta budu jedno preko puta drugog
a ne samo to jedno započeto da bude po savremenim saob. propisima
osim toga tako bi stajalište bilo daleko bliže samom ul-iz Belaričke
pod kojom se vodi odoktivno , više stotina domaćinstva :D

Edit
Za ostale
Belarička je naziv ulice pod kojom se vodi jedna mini Kaludjerica
 
Moje iskustvo mi kaže da je generalno bolje imati stajalište pre semafora , ali isto tako postoje i stajališta koja vape za pomeranjem posle semafora.
 
Jel ovo namerno ovako iskrivljeno kao neki fazon?

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Gore spomenuto pravljenje novog stajališta u Batajnici (kod ciglane) za Belaričku - stoji. . .
još uvek samo je skinut jedan sloj zemlje u obliku proširenja .
Nema ni saobracajnih znakova ni radnika ni mašina. . .
Ko da ih je neko poplašio , pa utekli . . .
 
Крај мислођинске црне тачке
Следеће седмице би требао да се потпише уговор о заједничком улагању општине Обреновац и „Путева Србије” у ревитализацију дела саобраћајнице код Кованчина, познатог по честим саобраћајним незгодама
mislodjin2.jpg

Пут у обреновачко насеље Кованчин, на коме се свака два, три месеца догоди нека незгода, ускоро би требало да постане сигурна деоница. Очекује се да реконструкција овог дела саобраћајнице почне у августу . То је договорено на јучерашњем састанку надлежних из општине Обреновац и ЈП „Путеви Србије”. Тиме би били решени проблеми мештана Кованчине, који су протестовали после несреће у децембру када је код аутобуског стајалишта тешко повређен дечак.

– Пре неколико дана, шлепер је налетео на аутобуско стајалиште и буквално „сажвакао” металну „печурку”. У том тренутку, срећом није било никога, а дневно, те станице користи између 500 и 800 људи – каже Иван Урошевић, председник Месне заједнице „Мислођин”.

Овај пут је у надлежности Министарства саобраћаја и „Путева Србије”, па се тражио модел како би се што пре обезбедила финансијска средства. У решавање овог Мислођинског проблема укључила се и општина Обреновац.

– Следеће седмице би требало да потпишемо уговор о заједничком улагању у ревитализацију тог дела саобраћајнице – аутобуских стајалишта код Кованчина и кружног тока код Мале Колубаре, који припадају селу Мислођин. Половину средстава, 11 милиона динара, обезбедиће општина Обреновац, а исто толико и ЈП „Путеви Србије” – рекао је Мирослав Чучковић, председник општине Обреновац.

После потписивања уговора биће расписан тендер за избор извођача радова, а послови би требало да почну око првог августа

– Предвиђено је да се изгради стајалиште за аутобусе и да се уради расвета.

На терен ће одмах изаћи радници „Путева Србије” и обреновачке Дирекције за путеве – истиче Чучковић.

http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/ ... ke.sr.html
 
solecar":1xrqfr97 je napisao(la):
Pa što bi pravili novo stajalište u smeru Zemun - Batajnica , kada mogu samo da postojeće prošire da bude uvučeno. To je mnogo jednostavnije nego da se radi od nule. A dobra stvar je i što će ta stajališta biti u blizini novoizgrađenih semafora i pešačkih prelaza , barem sam ja tako čuo , što je dobra stvar po pitanju bezbednosti.

Jutros videh (pre nadvožnjaka - gledano iz grada ) propisno obeležene radove, sve sa radnicima
a sada vec nasuta sa tucanikom i to stajališta u oba pravaca , gotovo jedno preko puta drugog :kk: :)
a da vest bude lepša
uočio sam takve radove i na još jednom stajalištu , otprilike u visini gde se odvaja put
ka staroj a zatvorenoj gradskoj deponiji u oba pravca (indus. zona)

Znaci u pravcu iz Zemuna ka Bataji a pre nadvožnjaka
a na dva mesta , ukupno ćetiri nova stajališta su u radovnima
:gobb:
 
Do kraja nedelje završavaju se radovi na tri stajališta u Batajnici, i to oba smera.

Do kraja godine radiće se niše, platoi i pristupi na sledećim stajalištima:

- NINE KIRSANOVE (lin. 302, 303, 304, 305, 306, 307 i 309)
- SIBNIČKA NOVA 4. DEO (lin. 108)
- KAFANA ĐURĐEVDAN (lin. 408)
 
Да вам испричам један виц:

Код мене у гостима био један Јапанац, а ми на Видиковцу треба да преседамо на 59. Дођемо на станицу, и он мене пита:
- Где је овде ред вожње? :laugh:
 
То ме подсети на другара који је срео Јапанце у возу БГ-НС за време прошлог Егзита. Момци су били одушевљени возом мислећи да је у питању туристичка тура (воз им је заличио на оне у Јапану тридесетих)..
 
Vrh