@marrecar
Ideje su ti dobre i logične.
Ali bojim se da nema mnogo ulica na desnoj obali Save gde se mnogo toga može promeniti.
Neke ulice kojima bi mogle da se prošire kolovozi (zarad žute trake ili jedne trake više) su:
Sinđelićeva, Golsvordijeva, Maksima Gorkog, Žička, Cara Nikolaja, Makenzijeva...
Neke od ulica kojima nikako nema spasa su:
Kruševačka, Strumička + Todora Dukina, Mite Ružića, Peke Pavlovića (Dušanovac), Zaplanjska (Dušanovac), Kumodraška...
Tako da faktički i dalje ima prostora za poboljšanja. Recimo, u Golsvordijevoj i Sinđelićevoj, gde em prolazi JGP em ima mnogo tranzita ka i od Vuka, bi mogla da se ukinu parking mesta uz kolovoz, i proširi još malo kolovoz tako da dva autobusa (na 25 i 26) mogu lagodno da stanu, a ne kao sad da mile između parkiranih karoserija koje štrče. Evo jutros sam prolazio Golsvordijevom u autobusu i bar dvema Srbendama su parkirane karoserije virile nad kolovozom. Stoga treba maknuti parkiranje odatle.
Potpuno si u pravu i za kažnjavanje zaustavljanja i parkiranja na trasama JGPa. To se najčešće može videti u pomenutim Golsvordijevoj i Sinđelićevoj, zatim u Ljubićkoj, Kruševačkoj, Maksima Gorkog, Gospodara Vučića...
Što se tiče propuštanja autobusa da se uključi sa stajališta, nisam primetio nešto mnogo problema tu. Ali ne znam, možda i grešim. Ali pazi ovo, mene ne iritiraju toliko jedan pa čak ni dva vozača automobila koji u momentu dok se autobus uključuje, ućare pa prođu pre njega. Nekako ne revoltira me to toliko, valjda jer znam koliko je frustrirajuće voziti u Beogradu pa kao ajd razumem nestrpljenje da neko krene pre autobusa,kad već čeka 100 godina. ALI, zato bih se us..avao u život svim životinjama koje parkiraju ili zaustavljaju na kolovozu duž trasa JGPa. Bukvalno bi ih drao kaznama i njima punio budžet. Ne samo zbog JGPa, nego da krene da se iskorenjuje ta srpska mentalna bolest da se parkiranje karoserije preko trotoara ili još gore - preko pola saobraćajne trake - smatra nečim normalnim i pravda sa "ma opušteno".
Što se stajališta tiče, nisam još smislio rešenje za prikazivanje vozila, niti za spiskove linija, jer tu mora da se poklopi više faktora (da bude priuštivo, a otporno na elemente, vandalizam, da se lako održava, lako menja, lako čita...) Ali ono sa čime je krajnje vreme da krenu jeste da počnu da sklanjaju viškove krša, stubova, žardinjera, drveća, kanti, prosjaka, prodavaca, žonglera, klovnova, vašara, kufera palaca... u pojasu od 2 metra od mesta gde vozila pristaju u stajališta.
Ne može brate da bude stajalište sa 10 linija na kome svi presedaju i VEČITO JE KRCATO, a da kad izađeš iz vozila ili priđeš da uđeš, moraš da preskačeš blatišta, drva, šljunak, znakove, kutije, prosjake, kante, rupe, micke paterine... (boldujem za slučaj da neki panj iz Gradske uprave ikad zaluta ovamo na temu)
To je isto jedan epidemiološki problem na Beogradskim stajalištima, pošto masa njih je prepuna gluposti oko mesta ulaza i izlaza. Što je posledica toga što, kao što smo ranije utvrdili, o Beogradskom JGPu i stajalištima odlučuju ljudi koji ne koriste prevoz. To se takođe potvrđuje i činjenicom da
imaš nadstrešnice stajališta koja imaju 3 ZATVORENE STRANE, tako da kada izađeš iz vozila, uđeš u ćorsokak i moraš da se provlačiš između ivičnjaka i vozila da bi izašao ili ušao u vozilo. Potpuno maloumno. I to takođe treba menjati. Jer nije ovo Crna trava pa da ima po 5 putnika dnevno koji ulaze ili izlaze na stajalištu...