Šta je novo?

Стајалишта

IMG_3130.jpeg
 
Druga stvar, na busevima ponekad bude ispisano 21L...mogu li se dogovoriti sami između sebe 🤣
Aljkavi su žešće 😬
19L i 21L stavljaju zato što u bazi podataka displeja za 19 i 21(A) još stoji Studentski trg, pa ih ili mrzi da nameštaju ili trole imaju zastareo softver (mada promenili su 22 pa ne vidim što ne bi moglo). Neki dan sam video krenuli su L na stavljaju i na papire.
 
Poslednja izmena:
Koliko je ovo postavljanje novih stajališta rađeno bez mnogo razuma i ekonomske logike po građane koji plaćaju porez, dokaz je i stajalište na Senjaku 100 metara pre same okretnice 34 i 44. Na stajalištu na kojem verovatno nikada niko nije ušao, a sigurno nije niko čekao bus jer je okretnica 100m od njega su postavili ovaj novi displej. Displeja naravno nema na nekim jako bitnim stajalištima kao što je npr. Mostar, da ne spominjem prigradske linije.
 
Нпр окретница на Шумицама за 38 308 310 и 64 има дисплеј, ту уопште није предвиђено улажење путника већ само излаз.
Koliko je ovo postavljanje novih stajališta rađeno bez mnogo razuma i ekonomske logike po građane koji plaćaju porez, dokaz je i stajalište na Senjaku 100 metara pre same okretnice 34 i 44. Na stajalištu na kojem verovatno nikada niko nije ušao, a sigurno nije niko čekao bus jer je okretnica 100m od njega su postavili ovaj novi displej. Displeja naravno nema na nekim jako bitnim stajalištima kao što je npr. Mostar, da ne spominjem prigradske linije.
 
Kakva je ovo za'ebancija sa neprijavljivanjem radova u novoj godini? 👇

Због непријављених радова у улици Курирска у зони стајалишта Школско добро" (шифра ст.# 2311 за линију 709 - смер ка Ж.С. "Камендин"), привремено се укида стајалиште до даљег.

 
Kakva je ovo za'ebancija sa neprijavljivanjem radova u novoj godini? 👇
За Вучкову у Дражњу кажу непријављени радови, а заправо се ради на прикључку на Макишки водовод, чак и пише на сајту секретаријата за саобраћај следеће:
"Део 1, у ул. Вучкова ( од резеовоара „Дражањ“ до ул. Херојске у дужини од1160м), по фазама сукцесивно дужина фазе по 50м, у периоду од 17.04.2024. до 25.06.2024. године - Део 2, у ул. Вучкова ( од ул. Херојске до ул. Београдске у дужини од 1440м), по фазама сукцесивно дужина фазе по 50м, у периоду од 27.10.2023. до 16.04.2024. године . - Део 3.б, у зони раскрснице ул. Вучкова и ул. Београдске у дужини од 9,00), у периоду од 17.10.2023. до 21.10.2023. године ( лист 5) - Део 3a, у зони раскрснице ул. Вучкова и ул. Београдске у дужини од 12,80), у периоду од 22.10.2023. до 26.10.2023. године ( лист 4).
 
Ukoliko niste upoznati, trenutno se vrši proširenje Bulevara Zorana Đinđića u zoni između ulica Antifašističke borbe i Milentija Popovića. Pošto gradonačelnik sapic mnogo voli asfalt, nepotrebno proširenje nije bilo dovoljno, pa je rešio da napravi niše za postojeća stajališta, što je za ulicu sa tri trake po smeru i autobuskim prevozom kao okosnicom celokupnog gradskog prevoza, jedan izuzetno preglup potez. Stajališta su naravno privremeno izmeštena, ali gde? Tu dolazimo do drugog stadijuma sramote ovog grada - Sekretarijata za javni prevoz. U nastavku vam je dat grafički prikaz stajališta, a kroz slike ću vam još malo dočarati.
igzqLl6.png


Redovno stajalište "Antifašističke borbe" za liniju 68 je izmešteno 50 metara dalje, na SRED automobilskog ulaza/izlaza u Blok 22. Koji mozak je ovde stavio stajalište, ostaće enigma, kao i pitanje zašto nije moglo da se pomeri 20 metara napred na parking. Da ne pričamo da je stajalište obeleženo papirom kojim se obeležavaju autobusi kada im ne radi displej, znači broj linije i terminusi, a nigde ne piše da je u pitanju privremeno stajalište. Plus je zalepljeno kao umrlica.
KnTJfcT.jpg


Redovno stajalište "Milentija Popovića" za linije 68 i EKO1 je izmešteno čitavih 270 metara unazad i nalazi se svega 130 metara dalje od prethodnog (privremenog) stajališta linije 68. Zašto stajalište nije postavljeno bliže redovnom stajalištu, iako apsolutno nije postojala prepreka da se to učini, ostaće takođe enigma. Ali dobro, bar ovo stajalište nisu postavili na sred blokovskog ulaza, a imali su priliku to da učine. Čak i piše da je privremeno stajalište. Postavlja se i pitanje, ako je ovo stajalište moralo da bude ovde, zašto jednostavno privremeno nisu ukinuli prethodno stajalište za 68, jer je ovih 130 metara verovatno rekord kada je u pitanju najkraće rastojanje između dva stajališta.
vxSSgFE.jpg
 
Ја бих сам боље обележио ова стајалишта него што су ови урадили то
 
Ukoliko niste upoznati, trenutno se vrši proširenje Bulevara Zorana Đinđića u zoni između ulica Antifašističke borbe i Milentija Popovića. Pošto gradonačelnik sapic mnogo voli asfalt, nepotrebno proširenje nije bilo dovoljno, pa je rešio da napravi niše za postojeća stajališta, što je za ulicu sa tri trake po smeru i autobuskim prevozom kao okosnicom celokupnog gradskog prevoza, jedan izuzetno preglup potez. Stajališta su naravno privremeno izmeštena, ali gde? Tu dolazimo do drugog stadijuma sramote ovog grada - Sekretarijata za javni prevoz. U nastavku vam je dat grafički prikaz stajališta, a kroz slike ću vam još malo dočarati.
igzqLl6.png


Redovno stajalište "Antifašističke borbe" za liniju 68 je izmešteno 50 metara dalje, na SRED automobilskog ulaza/izlaza u Blok 22. Koji mozak je ovde stavio stajalište, ostaće enigma, kao i pitanje zašto nije moglo da se pomeri 20 metara napred na parking. Da ne pričamo da je stajalište obeleženo papirom kojim se obeležavaju autobusi kada im ne radi displej, znači broj linije i terminusi, a nigde ne piše da je u pitanju privremeno stajalište. Plus je zalepljeno kao umrlica.
KnTJfcT.jpg


Redovno stajalište "Milentija Popovića" za linije 68 i EKO1 je izmešteno čitavih 270 metara unazad i nalazi se svega 130 metara dalje od prethodnog (privremenog) stajališta linije 68. Zašto stajalište nije postavljeno bliže redovnom stajalištu, iako apsolutno nije postojala prepreka da se to učini, ostaće takođe enigma. Ali dobro, bar ovo stajalište nisu postavili na sred blokovskog ulaza, a imali su priliku to da učine. Čak i piše da je privremeno stajalište. Postavlja se i pitanje, ako je ovo stajalište moralo da bude ovde, zašto jednostavno privremeno nisu ukinuli prethodno stajalište za 68, jer je ovih 130 metara verovatno rekord kada je u pitanju najkraće rastojanje između dva stajališta.
vxSSgFE.jpg
Sve fakultetski obrazovana gospoda, bez dana korišćenja jgp, takozvani - SMRT PLANERI 🙌
 
Od kako je otvoreno tramvajsko stajalište kod bivše Pošte, zvrlji prazno, nikada ovde nisam video više od 3 ljudi da čeka što je tužno, jer u prošlo vreme je nekada bilo drugačije.

Takođe, totalno su zaboravili da postave kante za otpatke.

20240210_162955.jpg


Jedan dobar "life hack" jeste to što ako idete npr. do Sajma, a čekate na tramvajskom stajalištu i ugledate 511 vrlo lako ćete pretrčati do autobuskog stajališta, jer pešački semafor drži nekoliko minuta saobraćaj.
 
Za veću verziju i mogu da razumem što ide na dva stuba, ali za manje table su svuda mogli ovako sa jednim stubom.
Evo da ipak ispravim sam sebe, ne mogu da razumem ni dva stuba za veću verziju više, obzirom da je u Glavnoj u Zemunu postavljena veća verzija table isto na jedan stub. :D
 
Ја генерално не могу да разумем постојање тих стубова, посебно за стајалишта са једном линијом
 
Vrh