Šta je novo?

Стајалишта

DIY надстрешница на стајалишту 9406 Дражањ /излаз/:

11jrpxh.jpg
 
Под обавезно ставити надстрешницу на станицу Железник /Савска/ према граду за 54 и 511 уопште није пријатно чекати аутобус без икаквог заклона.
 
Ukapirali poruku, ali ko ovde ima tu moć ?
Šta se desilo, pokisao pa te oduvao vetar ?
 
Mozda bolje da se posalje mejl sekreterijatu opstini itd..
 
Neko iz Sekreterijata za javni prevoz 100% prati Beobuild.
 
Ko zna.

Poslato sa mog Sony Xperia™ "pametnog" telefona
 
30 мин сам тамо чекао на +35 а није ми било баш добро.
 
Стајалиште Ерпорт Сити, ако је неко разбио унутрашње органе на оним кратерима, нека ми се јави, оно је катастрофално и како видим нема жеље и воље људи за решавањем проблема... Немам времена да снимим то, али људи верујте ми онакву катастрофу, која је удаљена километар и по од Општине је заиста катастрофално...
 
Pomeranjem visoko frekventnog stajališta u ulici Cara Dušana za svega 10-15 metara u nazad verujem da bi bio veliki boljitak
autobusi koj se tu zaustavljaju su sa Linija :73,84,704,705,706,707,708,706e

postojece stajalište sada izgleda ovako
Pogledajte prilog 1

tim pomeranjem dobili bi veliku korist te
-ne bi ometalo saobracaj drugih vozila na vrlo frekvetnom delu kao sada
-bezbednije uvuceno i komotnije stajališta za putnike
-dužeg i šireg (kapacitnijeg) stajališta za autobuse
-tako dobijenim vecim stajalištem redovno zaustavljanje medjugradskih autobusa ne bi ometalo gradske autobuse kao sada što se dešava
- takodje oslobodio bi se tako i izlaz 17 sa svoje okretnice koje je sada ovako jako otežano kada se zaustavi na stajalište više buseva

No evo sličica slobodnog ne iskorišcenog prostora za to stajalište, pa ko se razume
nek prosudi imali koristi i boljitka od tog pomeranja
na slici žuti ,,x,, jeste postojece stajalište a zaokužena zelena površina uz trotoar pokazuje mesto tog buduceg stajališta
:sesir:
 
Dodao sam u post sličicu sa neta,
ali je slicica stara u medjuvremenu izgradjen je neki objekat
ali još uvek ispred tog objekta rekao bih da ima dovoljno prostora za vece autobusko stajalište
:sesir:
 
Laptopovi su apsolvirani, ali ponekad se naleti i na ovaj i slicne u istom duhu, na banderama i stajalistima :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=571667#p571667:1y4wpgg1 je napisao(la):
boca-ica » 03 Oct 2018 07:53 am[/url]":1y4wpgg1]Dodao sam u post sličicu sa neta,
ali je slicica stara u medjuvremenu izgradjen je neki objekat
ali još uvek ispred tog objekta rekao bih da ima dovoljno prostora za vece autobusko stajalište
:sesir:
У једном цивилизованијем друштву, као што ми нисмо, у том блоку где је тај шопинг центар се гради Аутобуска станица Земун у јавно-приватном партнерству. Улазак је из Банатске за све, осим десног скретања из СМТ у правцу Пупиновог моста. При томе, сви аутобуси су у пешачко-аутобуској зони, у којој се врше сва преседања а приступ приватним аутомобилима је забрањен. Сви перони су пролазни и раздвојени по правцима. Свим линијама дуголинијског аутобуског саобраћаја и Ласти се забрањује улазак у центар Земуна. Линије 703 и 705 се такође скраћују. Као накнада, 88 вози до тог терминуса нестајући нигде од Трга бранка радичевића дотле. Врло важни добици оваквог решења су:
- Безбедна и брза преседања.
- Могућности "пеглања" реда вожње транзитних линија. Рецимо, аутобус на линији 73 намерно може чекати своје пролазно време, и ублажити поремећаје у Омладинских бригада.
- Лака смена особља, евентуалне физиолошке потребе, диспечерско управљање.
- Безбедан прилаз пословним садржајима побољшава атрактивност истих.
- Могућност информисања корисника преко електронских паноа.
- Могућност увођења експресних линија типа Земунска аеродромска линија (АС Земун - ЖС Земун - Аеродром), 17Е (АС Земун - аутопутевима све до Плавог моста - Коњарник), 88Е (АС Земун - аутопут - Блок42 - Мост на Ади - мотопут - Железник) и слично.
 
Карло за сваки аутобус јужно од Аутопута је јако битно да стаје на свим станицама дуж Омладинских Бригада, јер аутобуски подсистем у истој улици је на ивици тоталног колапса, и ту неки МЕТРО је прекопотребан... Како је Вест Поинт у Блоку 65 отворен, тако је аутобуски подсистем дотакао ДНО, а умемо се јахати на туђој нози ту... Подземни пролаз код ФДУ и Метро на Општини решавају цео проблем, ако има воље!
 
Експресне аутобуске линије типа 17Е и 88Е је довољно да иду сваких 15 минута соло возила радним даном 6:00-20:00. Управо због те велике измене путника у Омладинских бригада је боље да транзитни путници не праве толику гужву. Истовремено, постоји могућност да се из горњих делова Земуна, Галенике, насеља и радних места уз Батајнички друм, Алтине путници лако извуку ка удаљеним дестинацијама. Добија се опција која је брза скоро као аутомобил.

А то, метро који покрива Омладинских бригада, за једно 150 година у ШЊ фази. Сада када би се прерачунали сви ти силни путници у Омладинских бригада, дошло би се до 3000-5000 путника на сат у вршним сатима по смеру. При томе, путници који иду у различитим правцима, а не сви исто. Место где пуца такав систем није сам број возила, већ неуправљивост целог система. Услови саобраћаја на дугим аутобуским линијама потпуно ремете ред вожње, а жуте траке могу јако ублажити те поремећаје. Али у Омладинских бригада ни тога нема.

Поменути тип локалних аутобуских станица, са чекањем на тачно време поласка на дугим линијама, везаним преседањима, преседањима без опасности од аутомобилског саобраћаја и чекања на пешачким прелазима, потртебно је увести на систему локација, а везаних трамвајским линијама, железничким станицама и коридорима са жутим тракама. Када се нека будућа скупа метро линија веже на такву локалну аутобуску станицу, веже се на интегрисан систем, који колико-толико нуди поузданост и брзину путовања. Експресни аутобуси су важан део таквог система.
 
Treba imati u vidu u i da bi uvođenje javnog prevoza kroz Bulavar heroja sa Košara odvuklo deo ljudi sa stanica u Omčladinskih brigada. Ali, iz iskustva znamo da treba da prođe bar nekoliko godina pa da se nekom novom, koliko god značajnom saobraćajnicom, sprovede kakva skromna autobuska linija, dok su linije koje između gradskih makro-celina voze najbržom trasom, ili ekspresne linije kako ih je Karlo postavio, ovde misaona imenica.
 
Prilikom rekonstrukcije nije urađeno stajalište...
4c7306a5544a3be4655640d30bda801c.jpg


Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
 
Мора да прате дешавања на форуму

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=574920#p574920:2cutqoy2 je napisao(la):
Сенке » 16 Oct 2018 12:04 pm[/url]":2cutqoy2]Коначно су се сетили да стајалиште ГЖС преименују у Савски трг.
Следећи назив ће бити Хостел Андреја Вучића, везано за здање које му је на том тргу уступљено пре пар месеци.
 
Stajališta "Pedagoška akademija" i "Stadion JNA" , u smeru ka centru , napravljena su uvučena. Da će tako nešto biti i u suprotnom smeru , uopšte se ne nazire , iako je na toj strani daleko potrebnije , zbog većih gužvi koje se stvaraju , pogotovu u zoni raskrsnice Bulevara Kneza Aleksandra Karađorđevića i Dr. Milutina Ivkovića.
 
Нова паметна стајалишта у општини Гроцка

Грочани ускоро добијају 10 паметних стајалишта
Ј. Д. | 20. новембар 2018. 15:15 | Коментара: 1
У плану постављање нових надстрешница у приградској општини
http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... stajalista
 
Vrh