Šta je novo?

Стајалишта

DEŽURNA SAOBRAĆAJNA INSPEKCIJA GRADA BEOGRADA
27. marta 43, 11000 BEOGRAD
telefon: 011 3227 000
 
Zašto su linije 78 i 83 prestale da koriste autobusko stajalište "Staro sajmište" u smeru ka Savskom trgu i opet počele da koriste stajalište sa tramvajima?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=590639#p590639:1s82lib2 je napisao(la):
dedonja » 23 Dec 2018, 23:08[/url]":1s82lib2]Malo stajališta izvan centra grada.

Ovča, stajališta Agro-koka u oba svera, blago receno bez bilo kakve infrastrukture.
Sama stajališta se nalaze kod novog naselja na Ovčanskom putu, neposredno kod raskrsnice sa severnom tangentom. MOram da stavim letnje fotografije, jer n eznam kako bi vam na zimskim fotkama objasnio o kojim stajalištima pričam, jer sumnjam da biste mogli da naslutite njihovu poziciju.

E sad... zamislite sve to noću, pa još zimi - nema nikakvog osvetljenja, nema ulične rasvete, nema pešačkog prelaza, a o semaforima i ležećim policajcima da ne pričam, da ne bih ispao smešan. Prst pred okom se ne vidi, a prelazite jednu od najopasnijih beogradskih saobraćajnica.
Da dočaram (kvalitet je očajan, jer je bukvalno mrkli mrak):

DnEuIOWW4ActTm6.jpg:large


Divljački se vozi tuda... ne moram o tome ni da pričam, pošto i sami znate da se ginulo na raskrsnici sa severnom tangentom. Obilaze se autobusi koji stoje na stajalištu i svaki prelazak Ovčanskog puta je stavljanje glave u torbu. U novom naselju ima jako puno male dece, koja idu u osnovnu školu u Ovču i roditelji moraju da ih dočekuju i ispraćaju i dopraćaju do i sa stajališta. Niko ne sme da pusti samo dete...

I danas poginula žena upravo na tom mestu. :(

Žena stradala u saobraćajnoj nesreći na Ovčanskom putu, saobraćaj stoji
Objavljeno 17. jan 2019. u Hronika od M.K.

Kako su nam javili sugrađani, večeras oko 17.00 časova došlo je do saobraćajne nesreće na Ovčanskom putu, u kojoj je jedna osoba stradala.

Prema nezvaničnim informacijama, do nesreće je došlo uz sam pešački prelaz u naselju Atovi na Ovčanskom putu. Kako sugrađani kažu, žena pešak je nakon nesreće preminula.

IXliOUs.jpg


Na ovoj deonici je veliki zastoj u saobraćaju, koji traje već sat vremena. Ovo je izazvalo i probleme na linijama 105 i 105L jer saobraćaj stoji.

https://www.lobi-info.rs/zena-stradala- ... caj-stoji/

Komentari sa fejsbuka ljudi koji su prisustvovali...

5ZYFtf5.png
 
Nekoliko kilometara bez semafora ili ležećeg policajca...
Pitam se šta bi se dešavalo da sam put nije u lošem stanju.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Zato smo za te pare kupili novogodišnje zeke, mede, deda-mrazove sanke, lavirint, ukrasne lančanice, satove na kojima je 5 do 12 i još mnogo toga
 
Читао сам вест о сличном случају и погледао коментаре, један од њих је:

Pešaci pamet u glavu. Pešački prelaz označava mesto mogućeg prelaska kolovoza. Isto kao i na šinama gde je moguć prelaz rampe kad nema voza, tako se i ulica prelazi kad nema vozila. Pešaci se ponašaju bahato kada prelaze ulicu neobraćajući pažnju da li ima vozila ili ne. (Ivan, 7. januar 2019 19:11)

Preporučujem (+224) . Ne preporučujem (-296)
https://www.b92.net/info/komentari.php?nav_id=1490295

Да не улазимо у расправу о томе да ли су пешаци бахати повремено итд, овај човек верује да је обавеза пешака да пропусти возила. Слично мисле и они који су му ударили плус, близу 50% људи који су видели коемтар. Није ни чудо што се ово дешава, нарочито ако се погледају казне које уследе након трагедије. У овом случају је још горе јер се зна каква је обавеза возача у близини стајалишта, аутобуса, пешачког итд.
 
naravno da nije obaveza pesaka, ali je ipak mnogo pametnije za bezbednost svih ucesnika da se pesaci tako ponasaju, a ne da cela kolona naglo koci svaki put kad neki pojedinac prelazi, najbolje je da se saceka da se par ljudi skupi, plus neka prilika kad su kola relativno daleko pa mogu da koze bez probijanja papucice do asfalta

takodje apsolutno ne razumem pesake koji tako izlecu zimi, leti ako i ajde, ali zimi, po ledu, i onda kao "ima obavezu da me propusti nek ukoci", pa ne moze lik da se ukopa sa 50 na 0 u 20 metara, ja bih takve slucajeve pravno tretirao isto kao i prelazak autoputa, pokusaj samoubistva
 
Слажем се да је за пешаке паметније да пређу улицу када нема возила, јер никада не знате чији је син за воланом, пошто закони не важе исто за све, ту нема сумње. Проблем у овом случају је што део грађана верује да нема обавезу да се заустави када прилази пешачком и када види пешака, у најгорем случају ни не успори, пешачки прелаз код нас губи смисао, постало је једнако опасно прећи улицу на пешачком или ван њега.
Са друге стране, да се поштује ограничена брзина, можда ни овде не би било смртног исхода, па и зими када је поледица, они који возе треба да знају да ће се исто тако закуцати и у бандеру која им се неће склонити са њиховог пута, па макар били татини синови.

Дефинитивно сам за постављање лежећих полицајаца испред пешачких прелаза, очиглдно појединци не цене довољно туђе животе.
 
Da... onda ne moramo da se cimamo ni oko Zakona, niti oko pešačkih prelaza, semafora, ležećih policajaca, jer znamo svi šta nije pametno uraditi.

Sve pobrojano postoji upravo da bi se sprečila vladavina ličnog stava o tome šta je pametna stvar za uraditi.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
@dedonja Баш на твој претходни пост сам ударио плус јер сам се сложио са ставом. Решење је управо у принудном успоравању саобраћаја, пошто је пракса показала да само исцртани прелаз, табла итд немају никаквог ефекта. И ови сироти људи су се водили ставом, имамо првенство прелаза, али очигледно данас дозволе имају и они који мисле другачије, иако су приликом полагања требали супротно томе да науче. Да не причам о томе колико сам пута видео снимак на друштвеним мрежама где тестирају брзину аутомобила и то у улицама итд. Такве мозгове закон неће успорити, сем баријере.
 
Pešak uradi šta je zdravorazumski do njega i tako smanji rizik, ali nikada nije bezbedan. Vozač je taj kođe je pešakov život u rukama, čak i kada radi sve po propisu.

Evo sada pre 15 minuta u malo me nije udario taxi (Pink, crna luksuzna kola, Mercedes). Prelazim ulicu na pešačkom ispred trole iz koje izlaze ljudi. Divljak je prešao u suprotnu traku, zaobišao trolu, nagazio da ne uleti u makazice i zakočio na metar od mojih nogu. Ni video ni čuo ga nisam, a tu vodim računa, jer se isti scenario konstantno ponavlja.

Stajališta koja blokiraju trake su bukvalno zamke za pešake. Sa ili bez pešačkog prelaza ispred, pešaci će uvek pokušavati da pređu ulicu.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
dal je toliko tesko i skupo napraviti uvuceno stajaliste? ajde i da razumem u onim vracarskim kanjonima, tu ne smeju zgrade da pipnu jer su jelte kulturno dobro, ali za ceo ostatak grada opravranja apsolutno nema
 
Pešaci nikako da shvate da nemaju prednost na pešačkim prelazima.

Nažalost, pešaci faktički nemaju prednost, jer većina građana nema razvijenu svest, savest i odgovornost o SVOM ponašanju prema DRUGIMA u saobraćaju.

Zato svim pešacima - pamet u glavu.
Mene lično kao pešaka ne interesuju pešački prelazi i moja imaginarna prednost, pa me samim tim ne zanima ni ponašanje vozača - da li će me neko propustiti, a neko pregaziti...
Ako neko eventualno stane, samo mu dam znak da produži, hvala lepo na takvoj "prednosti"...
Ulicu prelazim samo onda kada procenim da je apsolutno bezbedno, ništa drugo me ne interesuje.
 
I onda naiđe vozač kao ja i krene da insistira da pešak pređe ulicu jer se plašim da iza nekog ugla vreba pandur spreman da me uslika kako prelazim, a pešak čeka.
 
Ti se plašiš pandura, a ja kao pešak se plašim da ćeš ti stati, a ovi iz drugih traka proleteti, kako to inače svakodnevno biva...

Zato, ponovo - hvala lepo na takvoj "prednosti", ne interesuje me...
 
Ovaj stane pjesak krene da prelazi bu**** iza se zakuca u ovog sto je stao i baci ga na pjesaka ...
Treba poceti uzimati kamere ko u rusiji stavljati u kola ...
 
Tačno, direktore, ludnica kompletna u kojoj treba sačuvati glavu.

Tu su pešaci najugroženija "vrsta" i zato stalno govorim da pešaci treba da imaju na umu da postoji popriličan broj vozača kojima, da ima valjane selekcije - nikako ne treba dati upravljač u ruke, za opšte dobro.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=592907#p592907:1nmxedpe je napisao(la):
solecar » 03 Jan 2019, 03:19[/url]":1nmxedpe]Zašto su linije 78 i 83 prestale da koriste autobusko stajalište "Staro sajmište" u smeru ka Savskom trgu i opet počele da koriste stajalište sa tramvajima?

Znaš ti otkad se tako radi...

Autobusi 78 i 83 skreću desno ka starom mostu odmah nakon pumpe kod Hajata, kao što su to radili i tolike godine unazad.
Samo su neko kraće vreme nakon rekonstrukcije mosta 2008. godine skretali desno na poslednjoj novobeogradskoj raskrsnici kod Brankovog mosta.

Mislim da je bolja ovakva ruta.
 
Sve ja to znam. Ono što mene interesuje je razlog zbog kojeg su linije nakon kraćeg vremena 2008. godine , prestale da koriste autobusko stajalište , a počele da koriste ponovo tramvajsko stajalište?
 
Kako da koriste autobusko stajalište kada ne idu onuda, to jest išli su neko kratko vreme...

Na postojećoj ruti koja je odavno u upotrebi postoji samo tramvajsko stajalište, koje je 2008. godine pomereno od semafora kod starog mosta ka Hajatu.
 
Овако је и боље, то стајалиште је тик уз окретницу блок 20. Али све ће то бити измењено новом регулацијом тог целог потеза од моста до Владимира Поповића, новим кружним током и спајањем са раскрсницом и булеваром Николе Тесле.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=596359#p596359:enazclnh je napisao(la):
Vladivoje » Ned Jan 20, 2019 4:23 am[/url]":enazclnh]Kako da koriste autobusko stajalište kada ne idu onuda, to jest išli su neko kratko vreme...

Na postojećoj ruti koja je odavno u upotrebi postoji samo tramvajsko stajalište, koje je 2008. godine pomereno od semafora kod starog mosta ka Hajatu.
Ako ne shvataš šta je svrha mog pitanja ili pak ne znaš odgovor , bolje da ni ne odgovaraš , jer se samo bespotrebno vrtimo u krug.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=596371#p596371:2yx5j04n je napisao(la):
Дошљак » Ned Jan 20, 2019 11:42 am[/url]":2yx5j04n]Овако је и боље, то стајалиште је тик уз окретницу блок 20. Али све ће то бити измењено новом регулацијом тог целог потеза од моста до Владимира Поповића, новим кружним током и спајањем са раскрсницом и булеваром Николе Тесле.
Sad jeste bolje , obzirom na trenutnu situaciju , ali u trenutku donošenja odluke da se vrati da linije 78 i 83 opet koriste tramvajsko stajalište u smeru ka Savskom trgu , nije bilo ni u peti da se u skorijoj budućnosti gradi okretnica u bloku 20.
 
Слажем се, вероватно су тада размишљали да смање гужву у жутој траци ка Бранковом мосту после Дејтонке, као и да аутобуси 78 и 83 ка Савском мосту иду право на раскрсници уместо да скрећу. Али све у свему по будућем решењу ће ти аутобуси опет скретати после пумпе ја новом кружном току али тек на раскрсници са Николе Тесле.
Размишљам сад нешто о новој ситуацији на том потезу од Хајата до Бранковог и Савског моста, не би било лоше направити проширење Михајла Пупина у смеру од раскрснице са Милентија Поповића до раскрснице са Николе Тесле, за траку или две, да на раскрсници са Николе Тесле направе директно скретање десно у ширини од две траке ка новом кружном току, да се одвуче саобраћај, и да стајалиште Шест каплара у смеру ка Бранковом мосту за аутобусе 16, 65, 67, 71, 72, 75 и 77 буде пре раскрснице до улаза у подземни пролаз (где је сада за 67 и 65), а после раскрснице где сада стаје већина аутобуса буде само за 78 и 83 који би после скретали на следећој раскрсници десно, док би остали аутобуси још на раскрсници са Милентија Поповића ка мосту ишли средњим тракама до следеће раскрснице након које би се престројили у жуту траку на мосту.
 
Vrh