Šta je novo?

Стајалишта

Odgovorila Alma Quattro.


Poštovani Dobrica,

Pokušaću da vam kroz priloge koje vam šaljem i tekst koji pišem odgovorim na postavljena pitanja i vaše primedbe kao i da se putem ovih priloga bolje upoznate kako u velikim evropskim gradovima izgleda „innovate“.
„Outdoor Innovate“ je ideja koja je osim agresivnog reklamiranja,koje je sveprisutno svuda oko nas,na TV,u štampi,na bilbordima,na internetu,radiju,proizvod „spusti“na ulicu i dovede u neposrednu komunikaciju sa prostorom i ljudima u gradu koristeći i vodeći računa o
samom urbanom okruženju,ljudima, kao i o najsvežijim dnevnim informacijama i novoj tehnologiji.Ideja je takođe da se ljudi u gradu,ne samo u Beogradu,podstaknu na komunikaciju i budu aktivni učesnici i da grad i prostor osećaju kao svoj, a ne otuđen.Stoga su nama vaše primedbe dobro došle,iako negativne.
Slažem se da je napravljen previd time što je mapa sa linijama prekrivena i lično ću se potruditi da se ubuduće to više ne dešava.U konkretnom slučaju na stajalištu ispred Doma Omladine postoje dve nadstrešnice,tako da na drugoj,koja nije „brendirana“,postoji vidno označena mapa,ali to svakako nije opravdanje.Smatram da je vaš ponovljeni mail sa epitetom „bahato reklamiranje“neprimeren.
Inače prema „Kriterijumima za Izradu nadstrešnica sa Aspekta Obezbeđenja maksimalne Saobraćajno-Tehničke Funkcionalnosti“, datim od strane Direkcije za Javni Prevoz, našem preduzeću,kao pobedniku na konkursu, u dva raspisa,jeste dozvoljeno da: citat „ostala polja nadstrešnice u ravni zadnjeg reda stubova zatvoriti zaštitnim sigurnosnim staklima ili reklamnim panoima“.
Ovim mi to pravo nismo trajno hteli da iskoristimo već povremenim postavljanjem samolepljivih folija koje se po isteku kampanje (2-4 nedelje)uklanjaju i stanica ponovo ima providna stakla.

Hvala još jednom na vašim primedbama i razumevanju,

Vladimir Avramovic
Development manager

Alma Quattro d.o.o.
Serbia - 11000 Beograd, Dositejeva 20

T +381 (11) 2028 951, 2028 900
F +381 (11) 2028 916
E vladimir.avramovic@aqyu.com
 
Типичан одговор маркетинг-пацова бескичмењака. Студирам са таквима, намиришем их на километар.
 
Somi303":3shr5uhz je napisao(la):
Моја "станица" је зрела за печурку :rolleyes:
2012-03-19-133.jpg

Има ли сврхе послати пријаву Дирекцији за јавни превоз? Или ко је уопште надлежан за одржавање стајалишта?
 
a šta da prijaviš. Stajališta po odluci treba da imaju stajališnu oznaku (onaj jadni stub na slici) i oznaku na kolovozu "BUS", sve drugo može a i ne mora.
 
Па ознаку "БУС" имају Винча и Калуђерица на овом потезу. Мислим да остала насеља немају, а не верујем да ће они баш у Заклопачи то да раде :rolleyes:
 
pa koliko mi se čini Zaklopača pripada opštini Grocka a Grocka gradu Beogradu pa prema tome treba da ima i oznaku na kolovozu ako se tu nalazi stajališe tj. ona rasklimatana motka sa tablom GSP.
Član 23.
Stajalište mora biti vidno obeleženo stajališnom
oznakom, a na kolovozu oznakom: „BUS”.
Stajališna oznaka sadrži : naziv stajališta, broj linije
i izvod iz važećeg reda vožnje linije.

E ako to nema onda možeš prigovoriti Direkciji ii napisati prijavu saobraćajnoj inspekciji. Ako tako piše onda valjda treba da rade.
 
a ja očekujem samo još žute gajbice . . . . :laugh: :lool: :laugh:
 
Brate Somi,slusaj me.Kod mene je obecana i nastresnica za pasarelu i nastresnica za stanicu jos u Septembru,ali jos uvek naravno nije uradjena.Cak stavise,kazu mi kao da nisam prioritet!Ja iskreno ne znam sta je prioritet,ako nije ono sto su rekli da ce uraditi u Septembru.Inace radi se o stanici ''Naselje Radiofar'' za linije 611 i 711.
Slike dok se privodila kraju pogledati na linku:
http://www.surcin.rs/index.php/projekti/607?status=complete&page=1
Tako da sam poceo da se vodim onom poslovicom sta radi uporan,a sta ne radi lep (nemoj odgovarati na poslovicu) i od 5 marta,svaki dan dolazi mail na njihovu adresu za gore pomenuto stajaliste i iskreno se nadam da ce uskoro odraditi obecano...
 
Postoji opcija spam :)

Ima zaista i važnijih stajališta kojima bi trebalo staviti nadstrešnicu. Inače, one će biti postavljane do kraja godine
 
Задовољи се пасарелом, а ниси од шећера и нећеш се истопити на киши! Немој погрешно да схватиш (а хоћеш сигурно), на потезу 300 постоји само једна, а треба још пасарела.
 
Пасареле немају никакву улогу ако пут није ограђен па да су пешаци принуђени да прелазе преко пасареле. Овако је пасарела само украс јер ко ће да се смара са степеницама кад може лепо да претрчи :violina:
 
hobotnica":3q3v9xwu je napisao(la):
a šta da prijaviš. Stajališta po odluci treba da imaju stajališnu oznaku (onaj jadni stub na slici) i oznaku na kolovozu "BUS", sve drugo može a i ne mora.


Значи све је по пропису. Онда нема кукања. Свако има стајалишта каква заслужује.
 
ali svako mora da ima BusPlus i svako mora da se validira. To im je najvažnije, a za ostalo kad dodjete na red.
 
hobotnica":2igj7c5g je napisao(la):
a šta da prijaviš. Stajališta po odluci treba da imaju stajališnu oznaku (onaj jadni stub na slici) i oznaku na kolovozu "BUS", sve drugo može a i ne mora.

Доста стајалишта и нема онај стуб већ је таблица прикачена за бандеру. Ознака на коловозу је тек ретка а и тамо где постоји углавном је избледела па се скоро и не види, што се односи генерално на хоризонталну сигнализацију.
 
Somi303":2ve39kxa je napisao(la):
Задовољи се пасарелом, а ниси од шећера и нећеш се истопити на киши! Немој погрешно да схватиш (а хоћеш сигурно), на потезу 300 постоји само једна, а треба још пасарела.
Ja sam zadovoljan pasarelom,jer ne moram vise da kruzim 6 km i izgubim 30 minuta,dok na potezu 300 staje skoro na svakom koraku i mozes da izadjes gde zelis,dok ja to nisam mogao.Tako da pasarela donekle i ne treba,vec semafor na dugme.
Drugi deo,malo argumenata:
Stanica opsluzuje 1500 stanovnika naselja,negde oko 200 vikendasa i 300 radnika svakodnevno iz firmi:Big fruit,Press novine,Wurth,Izokop,Delta term,Minotti,BB Link,Autokomerc itd.Evo bas sinoc u 18:45 je dosao 4/611 u koji je na mojoj stanici uslo 27 ljudi,a u busu iz Dobanovaca do mene (10 km) nije bilo vise od 25 ljudi.Da se ne lazemo,u proseku ima izmedju 8-10 ljudi po autobusu koji ide na 20 minuta,ovo sa 27 ljudi je i mene malo iznenadilo..
Iako ima pasarele,opet neki ljudi moraju i 2 km peske do te pasarele i stanice,tako da je pasarela napravljena samo da bi nam zapusili usta ako trazimo autobus.A znamo i ja i ti da npr autobus ima i Grmovac koji ima oko 1000 ljudi,Siroka Greda koja ima 3 kuce i 4 stale,Dunavac sa 5 zgrada i 4 barake od Zelenila i oko 800 stanovnika,a mi sa 1500+ ne mozemo.I to nije trazen bus,vec kombi ili minibus na sat vremena,pa ako treba vise neka se doda.Ali ne,bukvalo su nasli zamerku tome sto je T ukljucenje na autoput,iako je potpuno obelezeno,satro mali je luk.
Dakle,kada se sabere i oduzme,kroz stajaliste prodje otprilike 600 ljudi dnevno,sto je sasvim solidan broj.
Takodje napominjem da je to cistinia,da vetar brise,sleperi bacaju sneg na stanicu,nemas gde da se sklonis.A da ne pricam da je ovde uvek za 3-4 stepena niza temperatura nego u gradu.
I kada se na sve to doda obecanje koje je izreceno u Septebru,onda nemamo vise o cemu da pricamo..
orion":2ve39kxa je napisao(la):
Пасареле немају никакву улогу ако пут није ограђен па да су пешаци принуђени да прелазе преко пасареле. Овако је пасарела само украс јер ко ће да се смара са степеницама кад може лепо да претрчи :violina:
Nije bas tako,jer je na Soko Salasu dokle smo morali da idemo za 10 godina (koliko sam tu) poginulo 7 osoba trceci da bi uhvatili bus sa druge strane,i pouceni tom lekcijom ne prelaze.Naravno izuzetaka ima,ali u veoma malom broj,cak je i zanemarljiv.Takodje,nije to put za Jajince kojim se vozi 60 na sat,vec autoput na kojem se vozi preko 120,a neki i preko 250...
 
Nikola '93":3l1qxu7n je napisao(la):
Somi303":3l1qxu7n je napisao(la):
Задовољи се пасарелом, а ниси од шећера и нећеш се истопити на киши! Немој погрешно да схватиш (а хоћеш сигурно), на потезу 300 постоји само једна, а треба још пасарела.
Ja sam zadovoljan pasarelom,jer ne moram vise da kruzim 6 km i izgubim 30 minuta,dok na potezu 300 staje skoro na svakom koraku i mozes da izadjes gde zelis,dok ja to nisam mogao.Tako da pasarela donekle i ne treba,vec semafor na dugme.
Drugi deo,malo argumenata:
Stanica opsluzuje 1500 stanovnika naselja,negde oko 200 vikendasa i 300 radnika svakodnevno iz firmi:Big fruit,Press novine,Wurth,Izokop,Delta term,Minotti,BB Link,Autokomerc itd.Evo bas sinoc u 18:45 je dosao 4/611 u koji je na mojoj stanici uslo 27 ljudi,a u busu iz Dobanovaca do mene (10 km) nije bilo vise od 25 ljudi.Da se ne lazemo,u proseku ima izmedju 8-10 ljudi po autobusu koji ide na 20 minuta,ovo sa 27 ljudi je i mene malo iznenadilo..
Iako ima pasarele,opet neki ljudi moraju i 2 km peske do te pasarele i stanice,tako da je pasarela napravljena samo da bi nam zapusili usta ako trazimo autobus.A znamo i ja i ti da npr autobus ima i Grmovac koji ima oko 1000 ljudi,Siroka Greda koja ima 3 kuce i 4 stale,Dunavac sa 5 zgrada i 4 barake od Zelenila i oko 800 stanovnika,a mi sa 1500+ ne mozemo.
Dakle,kada se sabere i oduzme,kroz stajaliste prodje otprilike 600 ljudi dnevno,sto je sasvim solidan broj.
Takodje napominjem da je to cistinia,da vetar brise,sleperi bacaju sneg na stanicu,nemas gde da se sklonis.A da ne pricam da je ovde uvek za 3-4 stepena niza temperatura nego u gradu.
I kada se na sve to doda obecanje koje je izreceno u Septebru,onda nemamo vise o cemu da pricamo..
Скоро потпуно исто стање код мене. Само имамо око +2300 становника, није чистина, али је увек хладније него у граду, пут је узак па је опасно стајати на станици, иако је једна од најпрометнијих. Бус на 45, а ускоро и чешће хвала богу :) Нема ни пешачки код школе па је веома ОПАСНО када деца прелазе улицу, пасарела није потребна само пешачки. Углавном је све очајно, нема ни канализација, канал од тамо, шалим се :lool: Водовод је очајан, канализације стварно нема, око 90% улица је асфалтирано, прошле године, али главну никако :mad: Мало сам прешао у тему о инфраструктури, али морао сам :D
 
@Nikola '93
ово за пасареле сам рекао више уопштено, направљена је и нова пасарела на аутопуту па поред ње претрчавају и што је најгоре претрчавају обично старији људи који и нису у стању да процене брзину возила. А какав ти је то аргумент "изузетака има али мали број", па управо због тих изизетака и треба ограда, а трошкови су смешни у односу на могуће последице.
 
Па маторци су најгори! Код Бајлонове пијаце, мрзи их да чекају на семафору, па онда лепо "пресеку" и то брзином од 1км/ДАН! Треба неко да тако стане, да им отме штап и испребија на сред улице! Да се науче неком реду и закону, **** ли им ***** ону ненормалну бре!
 
Da,ali ti imas bus ispred kuce,a ja nemam vec idem peske oko 800m,dok oni kod Pressa idu oko 1.8km...;)
Bas tako,uglavnom su oni 70+ sa torbetinama.I kada ga pitas zasto to radis kad imas most,on ti kaze da je on svoje odziveo i kao da mu ne bi bilo krivo da ga udari nesto.A ne razmislja o nekome ko moze da ga udari i da covek ni kriv ni duzan nabije takve traume da se slogira...
 
У граду се некако и може реаговати али на аутопуту врло тешко. И да не буде забуне није овај коментар био да оспем паљбу по старијим грађанима ко зна да ли су ти који прелазе и у стању да рационално размишљају већ да укажем на озбиљне пропусте који могу да доведу до грозних последица.
 
Sad sam se setio da su u Londonu stanice okrenute na drugu stranu. Šta mislite o tome ?
Ja mislim da je bolje , jel više štiti ljude kad su kiše od prskanja.
BusTops240709.jpg
 
Није ни то лоше, али онда мора да се остави мало већи простор до пута за функционисање и "размену" путника :)
 
Stajalište, te ovakovo, te onakvo . . . .
Hajde prvo da više nema ni jednog blatnjavog stajališta u Beogradu

Parcijalno rešavanje je i dovelo do toga da se godinama sredstva troše na prekrajanje jednih te istih stajališta
a sa druge strane godinama putnici na mnogim stajališima stoje u blatu
dok ih iz blatnjavih lokvi zalivaju točkovi pristajuceg autobusa :(
 
Vrh