Odgovorila Alma Quattro.
Poštovani Dobrica,
Pokušaću da vam kroz priloge koje vam šaljem i tekst koji pišem odgovorim na postavljena pitanja i vaše primedbe kao i da se putem ovih priloga bolje upoznate kako u velikim evropskim gradovima izgleda „innovate“.
„Outdoor Innovate“ je ideja koja je osim agresivnog reklamiranja,koje je sveprisutno svuda oko nas,na TV,u štampi,na bilbordima,na internetu,radiju,proizvod „spusti“na ulicu i dovede u neposrednu komunikaciju sa prostorom i ljudima u gradu koristeći i vodeći računa o
samom urbanom okruženju,ljudima, kao i o najsvežijim dnevnim informacijama i novoj tehnologiji.Ideja je takođe da se ljudi u gradu,ne samo u Beogradu,podstaknu na komunikaciju i budu aktivni učesnici i da grad i prostor osećaju kao svoj, a ne otuđen.Stoga su nama vaše primedbe dobro došle,iako negativne.
Slažem se da je napravljen previd time što je mapa sa linijama prekrivena i lično ću se potruditi da se ubuduće to više ne dešava.U konkretnom slučaju na stajalištu ispred Doma Omladine postoje dve nadstrešnice,tako da na drugoj,koja nije „brendirana“,postoji vidno označena mapa,ali to svakako nije opravdanje.Smatram da je vaš ponovljeni mail sa epitetom „bahato reklamiranje“neprimeren.
Inače prema „Kriterijumima za Izradu nadstrešnica sa Aspekta Obezbeđenja maksimalne Saobraćajno-Tehničke Funkcionalnosti“, datim od strane Direkcije za Javni Prevoz, našem preduzeću,kao pobedniku na konkursu, u dva raspisa,jeste dozvoljeno da: citat „ostala polja nadstrešnice u ravni zadnjeg reda stubova zatvoriti zaštitnim sigurnosnim staklima ili reklamnim panoima“.
Ovim mi to pravo nismo trajno hteli da iskoristimo već povremenim postavljanjem samolepljivih folija koje se po isteku kampanje (2-4 nedelje)uklanjaju i stanica ponovo ima providna stakla.
Hvala još jednom na vašim primedbama i razumevanju,
Vladimir Avramovic
Development manager
Alma Quattro d.o.o.
Serbia - 11000 Beograd, Dositejeva 20
T +381 (11) 2028 951, 2028 900
F +381 (11) 2028 916
E vladimir.avramovic@aqyu.com
Poštovani Dobrica,
Pokušaću da vam kroz priloge koje vam šaljem i tekst koji pišem odgovorim na postavljena pitanja i vaše primedbe kao i da se putem ovih priloga bolje upoznate kako u velikim evropskim gradovima izgleda „innovate“.
„Outdoor Innovate“ je ideja koja je osim agresivnog reklamiranja,koje je sveprisutno svuda oko nas,na TV,u štampi,na bilbordima,na internetu,radiju,proizvod „spusti“na ulicu i dovede u neposrednu komunikaciju sa prostorom i ljudima u gradu koristeći i vodeći računa o
samom urbanom okruženju,ljudima, kao i o najsvežijim dnevnim informacijama i novoj tehnologiji.Ideja je takođe da se ljudi u gradu,ne samo u Beogradu,podstaknu na komunikaciju i budu aktivni učesnici i da grad i prostor osećaju kao svoj, a ne otuđen.Stoga su nama vaše primedbe dobro došle,iako negativne.
Slažem se da je napravljen previd time što je mapa sa linijama prekrivena i lično ću se potruditi da se ubuduće to više ne dešava.U konkretnom slučaju na stajalištu ispred Doma Omladine postoje dve nadstrešnice,tako da na drugoj,koja nije „brendirana“,postoji vidno označena mapa,ali to svakako nije opravdanje.Smatram da je vaš ponovljeni mail sa epitetom „bahato reklamiranje“neprimeren.
Inače prema „Kriterijumima za Izradu nadstrešnica sa Aspekta Obezbeđenja maksimalne Saobraćajno-Tehničke Funkcionalnosti“, datim od strane Direkcije za Javni Prevoz, našem preduzeću,kao pobedniku na konkursu, u dva raspisa,jeste dozvoljeno da: citat „ostala polja nadstrešnice u ravni zadnjeg reda stubova zatvoriti zaštitnim sigurnosnim staklima ili reklamnim panoima“.
Ovim mi to pravo nismo trajno hteli da iskoristimo već povremenim postavljanjem samolepljivih folija koje se po isteku kampanje (2-4 nedelje)uklanjaju i stanica ponovo ima providna stakla.
Hvala još jednom na vašim primedbama i razumevanju,
Vladimir Avramovic
Development manager
Alma Quattro d.o.o.
Serbia - 11000 Beograd, Dositejeva 20
T +381 (11) 2028 951, 2028 900
F +381 (11) 2028 916
E vladimir.avramovic@aqyu.com