Zuma
Professional
- Učlanjen(a)
- 19.05.2009.
- Poruke
- 10.849
- Pohvaljen
- 26.087
Još jedna sjajna slika vezana za to koliki deo grada danas pripada automobilima a koliki pešacima. Ovde se vidi kako je to nekada izgledalo na Terazijama.
Takođe, očigledno je da su Terazije regulisane i formirane kao neka vrsta malog trga, sa zelenilom, klupama i parkovskim stazama. Možda i od samog početka sa idejom da kasnije izađu na Terazijsku Terasu, tako da se ovaj parkovski deo poveže sa zelenilom na terasi? Svejedno, o ovome danas možemo samo da sanjamo. Čak i nam je i čitav "trg" nestao u uobičajenom procesu stalnog širenja kolovoza, pretvorivši se u običnu ulicu, doduše sa nešto širim trotoarima nego što se smatra da običnim pešacima danas pripada. I toliko su nas programirali kao bedne prosjake u ovoj podeli gradskog prostora da moram posebno da objašnjavam i ubeđujem ljude na Beobuildu (dakle ne investitore i političare) da je skoro šaljivo da na ogromnoj Slaviji samo zbog još jedne zgrade na parkingu trajno ostave svega 2 metra širine za pešake i smatraju da je to dovoljno, pri čemu čak i podzemni prolazi eto "nisu potrebni" baš na svakom ćošku. Ne bi li pešake spakovali na još manje mesta.
Takođe, očigledno je da su Terazije regulisane i formirane kao neka vrsta malog trga, sa zelenilom, klupama i parkovskim stazama. Možda i od samog početka sa idejom da kasnije izađu na Terazijsku Terasu, tako da se ovaj parkovski deo poveže sa zelenilom na terasi? Svejedno, o ovome danas možemo samo da sanjamo. Čak i nam je i čitav "trg" nestao u uobičajenom procesu stalnog širenja kolovoza, pretvorivši se u običnu ulicu, doduše sa nešto širim trotoarima nego što se smatra da običnim pešacima danas pripada. I toliko su nas programirali kao bedne prosjake u ovoj podeli gradskog prostora da moram posebno da objašnjavam i ubeđujem ljude na Beobuildu (dakle ne investitore i političare) da je skoro šaljivo da na ogromnoj Slaviji samo zbog još jedne zgrade na parkingu trajno ostave svega 2 metra širine za pešake i smatraju da je to dovoljno, pri čemu čak i podzemni prolazi eto "nisu potrebni" baš na svakom ćošku. Ne bi li pešake spakovali na još manje mesta.