Šta je novo?

Реконструкција Трга Републике

Ako nemaju sredstva ili ljudstvo da stave kaldrmu (na kolovoz, gde mora da izdrži velika opterećenja) onda jednostavno nisu trebali da se vataju za nju.
Ovo je kao kad bi neko hteo modernistički stan da pretvori u baroknu palatu, a nema ni para ni sredstava ni ljude da to ostvare. Onda brale batali to i radi ono što možeš da realizuješ.

Sama činjenica da su spiskali milione evra i godinu i po dana da bi napravili trg preko kog ne smeju da voze ''teška'' vozila inače će da završe kao onaj kamion Beograd puta... govori da očigledno nisu dorasli ovakvom rešenju i da je trebalo da izaberu nešto drugo. Ako ćeš svaki problem da rešavaš guranjem pod tepih ili Staljin-metodom, onda brate nemoj ni da ga rešavaš. Sve što uzmu da ''reše'', na kraju samo srozaju još više.
 
Radojičić: Linija 28 će biti vraćena ukoliko bude bilo potrebe

Predstavnici Sekretarijata za javni prevoz rade analizu da li postoji dovoljan broj linija koje pokrivaju trasu ukinute trolejbuske linije 28 i da li postoji potreba za njeno ponovno vraćanje, rekao je gradonačelnik Beograda Zoran Radojičić.

On je na konferenciji za novinare kazao da "ukoliko bude bilo potrebe da se ukinuta linija vrati, ona će biti ponovo uspostavljena".
Gradonačelnik je istakao da je najvažnije obnavljati vozni park GSP i da veruje da će Beograđani osetiti poboljšanje u gradskom prevozu.

"Do kraja godine očekujemo da će ukupno 244 nova autobusa voziti naše građane, od toga je 70 autobusa već stiglo, a 42 su na putu prema Beogradu", rekao je Radojičić.

http://rs.n1info.com/Vesti/a541169/Rado ... trebe.html
 
Potreba za ''obnavljanjem voznog parka'' bi bila drastično manja i hitnija da 6 meseci niste jeli ono što se ne jede i slali trolejbuse da se održavaju štapom i kanapom na okretnicama i raskrsnicama samo zato što ste bili isuviše lenji i nesposobni da ostavite koridor za njihov noćni i jutarnji prolazak od i do Dobračine odnosno pogona Dorćol. :kafa:

I da niste osakatili njihovu mrežu, samo da biste umesto elektrovozila uveli dizel autobuse da voze 4 stanice po centru, dok 29ke ne mogu normalno da funkcionišu preko Slavije jer ih večito koče 21 i 22 koji tu moraju da okrenu i naprave pauzu.

Slike su od raznih članova sa teme Trolejbusi i predstavljaju ''održavanje'' trolejbuskog podsistema u prethodnih 6 meseci
file.php


48503859646_30557bd4da_h.jpg

file.php

S5b9jUp.png

wI6t5R9.jpg


Slepci.
 
Srbija, obećana zemlja u kojoj Sekretarijat za saobraćaj ukine liniju gradskog prevoza, bez iole normalnog razloga, a onda posle ukidanja radi analizu da li je potrebno da se ta linija vrati. Jer bože moj, zašto bi se prvo radila analiza da li je linija potrebna, pa tek ako se ispostavi da nije, onda da se ukine, kako bi se izbeglo negodovanje građana i stvaranje neprilike istima.
Isti taj Sekretarijat je skratio linije 43 i 96 zato što im je tako lokalna samouprava rekla, a ne na osnovu sopstvene analize. Jer Sekretarijat za saobraćaj služi da sluša druge ljude za saobraćaj, a ne da sami rade svoj posao.
 
Mene su doveli u situaciju da se vozam prepunim autobusom u koji se vec duze vreme jedva ulazi na vrata, ili da deo svakodnevne rute pesacim
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=677257#p677257:2f55ewvv je napisao(la):
marrecar » 05 Nov 2019 09:59 am[/url]":2f55ewvv]Sekretarijat za saobraćaj ukine liniju gradskog prevoza, bez iole normalnog razloga, a onda posle ukidanja radi analizu da li je potrebno da se ta linija vrati. Jer bože moj, zašto bi se prvo radila analiza da li je linija potrebna, pa tek ako se ispostavi da nije, onda da se ukine
Plakao sam kada sam čitao izjavu. :D :D :bash:

Bukvalno mi je ista stvar prvo pala na pamet. Neverovatno, suludo.
 
Iz Politikinog teksta koji je MilanoBelgrade preneo na temi o trolejbusima:

http://www.politika.rs/scc/clanak/44123 ... ev-gradana

Укините онда и друге линије

Суграђани који с правом не разумеју одлуку о укидању две тролејбуске линије подсећају да би, ако се дословно примени аргумент надлежних, требало да се укину једна од следећих двају линија – 40 или 41, 16 или 23, 33 или 48... Како кажу грађани који су нам се јављали, управо добар део сваке од ових линија поклапа се са оном другом.
Isto tako onda možemo da ukinemo i 17/18, 21/22, 42/59, 47/48, 52/53, 58/88, 15/84, 95/96, 511/512, 705/706... Šta ima da stoje toliki duplikati... :kafa:
 
Zglobni Solaris na 31 krcat putnicima, ne moze da se udje. Na Slaviji sve stoji iako su rasporedjena cak TRI saobracajca. Bulevar Oslobodjenja takodje stoji.

Al koga briga za to, bitno da je jos koja linija osakacena ili ukinuta. Vidim, zamisao redukcije automobila u centru i promovisanja javnog prevoza je bas lepo uspela. Grad nikad zakrceniji. A vi samo skracujte i ukidajte linije. :bash:
 
Kad se dve opterećene GSP linije bez puno praznog mesta u njima u nekoj tački trase spajaju, pa dalje idu po istoj trasi, to uopšte ne znači da je jedna od njih nadalje višak, pošto se na zajedničkom delu trase sabira i broj putnika, pa je na njemu i broj vozila neophodnih da prevezu taj povećani broj putnika takođe jednak zbiru vozila sa dve opterećene linije. Tako da je tvrdnja da jednu liniju treba skratiti zato što u nastavku stare trase ide duga linija sasvim besmislena. To uopšte ne zavisi od toga da li su TRASE delom zajedničke, nego samo od toga koliko ima putnika i koliko slobodnog mesta u vozilima na tim linijama.
 
To je jasno i deci u trecem razrednu osnovne. Ako su procenili npr da je 19 nepotrebna jer se skoro celom trasom podudara sa 29, onda su trebali da povecaju broj trola na liniji 29. Ovako ce se ljudi koji bi isli sada ukinutom 19ticom tiskati u 29 koja je i nekad bila krcata. Oni misle da smo mi svi glupi i da ne znamo logicki da razmisljamo. Nije ovo ni zbog kocki na trgu nego jer ne planiraju da nabave nova vozila ili privuku/zadrze vozace pa ce manje novca davati a ljudi nek ispadaju s vrata vozila i nek se guraju kao u logoraskim vagonima.
 
Sa teme trolejbusi, pojačava se 77 i 79 kako bi pokušali da pokriju gašenje 28. Ne bi me čudilo da pojačaju i 29, ali opet to nije rešenje već vraćanje obe linije.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=677341#p677341:3i1jomo2 je napisao(la):
solecar » 05 Nov 2019 08:30 pm[/url]":3i1jomo2]Nažalost ništa od vraćanja 28. Pojačavaju se linije 77 i 79. Na liniji 77 tri vozila , a na 79 jedno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=677392#p677392:peucfov0 je napisao(la):
Gollum » 05 Nov 2019 11:46 pm[/url]":peucfov0]To je jasno i deci u trecem razrednu osnovne. Ako su procenili npr da je 19 nepotrebna jer se skoro celom trasom podudara sa 29, onda su trebali da povecaju broj trola na liniji 29. Ovako ce se ljudi koji bi isli sada ukinutom 19ticom tiskati u 29 koja je i nekad bila krcata. Oni misle da smo mi svi glupi i da ne znamo logicki da razmisljamo. Nije ovo ni zbog kocki na trgu nego jer ne planiraju da nabave nova vozila ili privuku/zadrze vozace pa ce manje novca davati a ljudi nek ispadaju s vrata vozila i nek se guraju kao u logoraskim vagonima.
Najcrnje od svega je to sto je 29 bila puna cak i sa 19. A sada su 19 ukinuli jer se poklapa sa ovime i onime, ostavili isti broj vozila i na 29 i 31, kao da ce putnici sa 19 ispariti sa ukidanjem te linije.
 
Ljudi ne dajte im ideje koje jos linije da ukinu, mislite da nece? Koliko su glupi reci ce gradjani su trazili na forumima. Oni se i onako voze sluzbenim kolima, sta njih briga i da potpuno ukinu javni gradski prevoz.
 
Pobegli im svi vozači na zapad, sada imaju manjak istih pa ne bi iznenadilo da stvarno ukinu neke linije.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk
 
Tek sam danas shvatio da 43 i 96 ne okreću više na trgu.

Znaci 27, 31 i trole su ostale jer ne znaju gde bi ih stavili. Umesto da su napravili okretnicu na Dorćolu ili ih pustili do 25. Maja oni samo polako sakate linije.

Ko je radio detaljnu analizu pre par godina ako su pustili 43 na Nbgd, pa vratili na Trg, pa sad skratilu na Pančevac. Nije mi jasno


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=677408#p677408:1ebhppdf je napisao(la):
vucko » Today, 00:12[/url]":1ebhppdf]Sa teme trolejbusi, pojačava se 77 i 79 kako bi pokušali da pokriju gašenje 28. Ne bi me čudilo da pojačaju i 29, ali opet to nije rešenje već vraćanje obe linije.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=677341#p677341:1ebhppdf je napisao(la):
solecar » 05 Nov 2019 08:30 pm[/url]":1ebhppdf]Nažalost ništa od vraćanja 28. Pojačavaju se linije 77 i 79. Na liniji 77 tri vozila , a na 79 jedno.

Koliki id*** treba da budeš da ukineš jednu liniju koja postoji "sto godina" i ODMAH ne pojačaš linije koje se delom poklapaju sa trasom ukinute linije?!?! :bash:
 
На све то, укинули су еколошки вид превоза а задржали дизелаша. И ако се линије преклапају, ваљда се укида дизелаш.
 
Samo da javim da peticija za vraćanje trolejbuske linije 28 ima 1250 potpisa za 24 sata. :gobb:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=677617#p677617:3gcdc0kc je napisao(la):
Markoni1 » Sre Nov 06, 2019 3:52 pm[/url]":3gcdc0kc]Izvolte Trg Republike i vesicev vašar. Pogledajte I bare na kaldrmi jer je drenaza uradjena fantasticno.

https://youtu.be/V358cHFq8Ac



Sent from my SM-G970F using Tapatalk
Kako si napisao - kao da je Vesić odgovoran a ne gradonačelnik :) :) :) A Goran je samo zamenik :?:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=677550#p677550:3jo9t0zy je napisao(la):
vucko » Sre Nov 06, 2019 1:01 pm[/url]":3jo9t0zy]Samo da javim da peticija za vraćanje trolejbuske linije 28 ima 1250 potpisa za 24 sata. :gobb:
zanimljivo da su glasači na glasačkim mestima koje pokriva linija 28 ili je pokrivala u vreme izbori glasali na lokalnim izborima tačno ovako :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=677617#p677617:7abx7np3 je napisao(la):
Markoni1 » Sre Nov 06, 2019 3:52 pm[/url]":7abx7np3]Izvolte Trg Republike i vesicev vašar. Pogledajte I bare na kaldrmi jer je drenaza uradjena fantasticno.
Ne treba drenaža nego je potrebna kišna kanalizacija.
Drenaža podrazumeva da kaldrma upija vodu i da odlazi negde dole. Sloj pod kockama je zamišljen da bude nepropustan za vodu, zato su i fuge zaptivane "Sikom". Kaldrma se inače pravi tako da je kolovoz po sredini malo ispupčen sa namerom da se voda sliva ka ivicama gde ulazi u šahtove kišne kanalizacije. Ovde izgleda nema ni nivelacije ni pravih šahtova. Postoje nekakve Vesićeve "crte" u koje voda odbija da sama uđe.
 
Vrh