[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672434#p672434:343xiebd je napisao(la):Zuma » Uto Okt 22, 2019 2:46 pm[/url]":343xiebd]
Šta pobogu ovi pingvini treba da nam saopšte?
Постављено због преноса Звезде сутра ће већ да склоне...Navip":2y0gq5b0 je napisao(la):
Napravis prazan trg, sa obrazlozenjem da trg treba da bude prazan, sto ima logike, i onda ga svaki dan okupiras sa nekim neboloznim satorsko-tribinsko-sportskim kvazi-manifestacijama u kojima trg gubi funkciju i smisao.
Sa satorima na Usce, a trg pusti da odmara.
Ma, nije to prvi put, stalno se smenjuju tribine i satori za nebulozne performanse, tako da je 70% trga neprohodno.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672471#p672471:d7aakrfl je napisao(la):kruuki » Uto Okt 22, 2019 6:21 pm[/url]":d7aakrfl]Постављено због преноса Звезде сутра ће већ да склоне...Navip":d7aakrfl je napisao(la):
Napravis prazan trg, sa obrazlozenjem da trg treba da bude prazan, sto ima logike, i onda ga svaki dan okupiras sa nekim neboloznim satorsko-tribinsko-sportskim kvazi-manifestacijama u kojima trg gubi funkciju i smisao.
Sa satorima na Usce, a trg pusti da odmara.
Poslato sa VOG-L29 pomoću Tapatoka
Možda bi smo mogli da ulice u gradu klasifikujemo u dve grupe. Jedna grupa ulica u kojima dominiraju pešaci, a automobilski saobraćaj je na neki način redukovan po intenzitetu ili čak nepostojeći, i druga, u kojoj dominira automobilski saobraćaj u punom intenzitetu. Onda bi u prvoj grupi staze za mala personalna vozila delile iste saobraćajne trake sa automobilima (tj ne bi postojale posebno), a u drugoj bi morali da imamo tri razdvojena tipa saobraćajnih traka: za pešake, za mala personalna vozila i za prave automobile. Tako bi pešaci uvek bili izdvojeni i zaštićeni, a još bi se u prvoj grupi uštedelo na potrebnom prostoru, a u drugoj bi posebnim stazama od intenzivnog saobraćaja bili zaštićeni i vozači malih personalnih vozila. Da bi ovo funkcionisalo, tj da bi se nekako našao dodatan ulični prostor za ove posebne staze "za srednje brzine kretanja sa malim personalnim prevoznim sredstvima", mora se smanjiti opšti nivo automobilskog saobraćaja (jer im se samo tako može smanjiti dodeljeni broj traka). A to je u Beogradu moguće samo kombinacijom metroa i više različitih tunela ispod grada. Pa bi onda ovo bio neki konačan saobraćajni recept: metro, jaka sekundarna mreža javnog saobraćaja, više tunela i posebne staze za mala personalna prevozna sredstva koja pokriva sve ostale potrebe koje nisu pokrivene prethodnim. Podrazumeva se još nekoliko mostova i predviđene poprečne saobraćajnice sever-jug (Sava-Dunav).[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672461#p672461:3c7h3r97 je napisao(la):srdjan » 22 Oct 2019 04:50 pm[/url]":3c7h3r97]@Zuma, delim tvoje mišljenje za unapred projektovane biciklističke staze, uz jednu konstataciju. Po mom skromnom mišljenju apsolutni prioritet na ovom prostoru trebaju da imaju pešaci, koji sa biciklistima i ostalim električnim trotinetima (zajedno drugi po važnosti) trebaju da koegzistiraju na organizovan način. U suprotnom su - ako organizacija nije adekvatna, biciklisti/trotineti veoma opasni za pešake, i pešaci su veoma opasni za njih.
Bojim se da će to ovde biti slučaj tj da će na veoma uskom prostoru postojati pešaci, biciklisti, automobili, GSP i turistički autobusi a da jednostavno nema mesta za sve njih u 20ak metara širine ulice na odredjenim delovima. Biciklistička staza je ovde nepotrebno i neadekvatno naknadno nakalemljena.
Njegovo osećanje lepog ne ide dalje od vatrometa, ringišpila, utakmice, vašara u Čipuljiću, šećerne vune i karo sakoa.
To nije čitalo, išlo u pozorište, bioskop i na koncerte, plaši se lepote jer je ne razume.
Nije voljen, zato ne voli. Okružen ružnim, strah je jedina emocija koju razume.
Siniša Kovačević