Šta je novo?

Реконструкција Трга Републике


Napravis prazan trg, sa obrazlozenjem da trg treba da bude prazan, sto ima logike, i onda ga svaki dan okupiras sa nekim neboloznim satorsko-tribinsko-sportskim kvazi-manifestacijama u kojima trg gubi funkciju i smisao.
Sa satorima na Usce, a trg pusti da odmara.
 
Beogradske ulice u centru su tesne i za trenutni nivo saobraćaja, a šta će biti kad grad stvarno počne da se ubrzano razvija i kad nam standard najzad poraste? I još gore, šta će biti kad u ulice, sem za pešake i automobile, moramo da uvedemo i prostorno odvojen TREĆI tip saobraćajnih traka, za "mala personalna mobilna sredstva"? Više nema puno sumnje u to da će mala električna vozila nalik trotinetima i Segvejima postati u najmanju ruku ravnopravna po broju vozila u centralnoj zoni grada. Što znači da će svuda, u svim iole većim ulicama, MORATI da se odvoje trake za srednje brzine kretanja i ljude sa motornim pogonom ali van vozila, odnosno bez nekog metalnog oklopa koji ih štiti.

Zbog ovoga bi trebalo jasno reći da Trg Republike mora biti poslednja rekonstrukcija gradskih ulica u kojoj ODMAH nije projektovana (ako je ikako moguće) ODVOJENA staza za bicikle i ova mala personalna električna vozila. Ovde je to očigledno ubačeno naknadno i na silu, samo da bi se zabašurio fijasko sa novom ulicom koja je potonula za 12 dana. Međutim problem će biti isuviše važan i isuviše veliki da se i dalje ignorisala važnost posebnih staza. Evo kako nezgrapno i ometajuće izgleda naknadno ucrtana staza malo dalje niz Vasinu ulicu. Zamislite OGROMAN promet bicikala, električnih trotineta, Segveja i električnih skejtbordova, promet koji se nikada ne prekida a ide sa nekih 20 km/h, ali OVUDA:

Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Sa garažom elitnog hotela u kome maltene svi gosti imaju kola, ovo je ustvari petostruka raskrsnica.

Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
Šta pobogu ovi pingvini treba da nam saopšte?

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672434#p672434:343xiebd je napisao(la):
Zuma » Uto Okt 22, 2019 2:46 pm[/url]":343xiebd]
Šta pobogu ovi pingvini treba da nam saopšte?



file.php

Nije to pingvin, to je VRABAC!
 
Nije to ni delfin ni vrabac, to je oznaka u vidu slova t koja signalizira da su ta mesta rezervisana za turističke autobuse.
Ista se mogu naći i kod Pristaništa, Hrama, i na još par mesta gde redovno staju turisti.

Organski ne podnosim Vesića a ovu zbudževinu od staze u Vasinoj smatram žešćim promašajem, ALI moram da kažem da su ova mesta i ''t'' oznake bile tu još pre svega ovoga. Ne znam koje tačno godine su uvedene, ali ima nekoliko godina, što potvrđuje i slika sa Street View
https://goo.gl/maps/ucy6571uLa1iGrheA
 
@Zuma, delim tvoje mišljenje za unapred projektovane biciklističke staze, uz jednu konstataciju. Po mom skromnom mišljenju apsolutni prioritet na ovom prostoru trebaju da imaju pešaci, koji sa biciklistima i ostalim električnim trotinetima (zajedno drugi po važnosti) trebaju da koegzistiraju na organizovan način. U suprotnom su - ako organizacija nije adekvatna, biciklisti/trotineti veoma opasni za pešake, i pešaci su veoma opasni za njih.

Bojim se da će to ovde biti slučaj tj da će na veoma uskom prostoru postojati pešaci, biciklisti, automobili, GSP i turistički autobusi a da jednostavno nema mesta za sve njih u 20ak metara širine ulice na odredjenim delovima. Biciklistička staza je ovde nepotrebno i neadekvatno naknadno nakalemljena.
 
Navip":2y0gq5b0 je napisao(la):

Napravis prazan trg, sa obrazlozenjem da trg treba da bude prazan, sto ima logike, i onda ga svaki dan okupiras sa nekim neboloznim satorsko-tribinsko-sportskim kvazi-manifestacijama u kojima trg gubi funkciju i smisao.
Sa satorima na Usce, a trg pusti da odmara.
Постављено због преноса Звезде сутра ће већ да склоне...

Poslato sa VOG-L29 pomoću Tapatoka
 
Ma kakva crna zvezda ili bilo koji drugi tim, gde to ima da se blokira glavni trg da bi se gledala liga šampiona i to još grupni meč, svetsko prvenstvo ajde i da razumem, ali ovo je zesca budalastina

Sent from my SM-G970F using Tapatalk
 
Ko normalan uopšte ide da gleda Ligu šampiona na bimu u ograđenom prostoru pod šatorom na - Trgu republike???
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672471#p672471:d7aakrfl je napisao(la):
kruuki » Uto Okt 22, 2019 6:21 pm[/url]":d7aakrfl]
Navip":d7aakrfl je napisao(la):

Napravis prazan trg, sa obrazlozenjem da trg treba da bude prazan, sto ima logike, i onda ga svaki dan okupiras sa nekim neboloznim satorsko-tribinsko-sportskim kvazi-manifestacijama u kojima trg gubi funkciju i smisao.
Sa satorima na Usce, a trg pusti da odmara.
Постављено због преноса Звезде сутра ће већ да склоне...

Poslato sa VOG-L29 pomoću Tapatoka
Ma, nije to prvi put, stalno se smenjuju tribine i satori za nebulozne performanse, tako da je 70% trga neprohodno.
 
Hoćemo li svake nedelje da se ponavljamo? Dok je naših u LŠ i LE biće ova sklepotina na Trgu.

Jeste prevelika, jeste da ometa kretanje pešaka, a valjda će uskoro da završe kolovoz, pa će bar malo manje da smeta
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672461#p672461:3c7h3r97 je napisao(la):
srdjan » 22 Oct 2019 04:50 pm[/url]":3c7h3r97]@Zuma, delim tvoje mišljenje za unapred projektovane biciklističke staze, uz jednu konstataciju. Po mom skromnom mišljenju apsolutni prioritet na ovom prostoru trebaju da imaju pešaci, koji sa biciklistima i ostalim električnim trotinetima (zajedno drugi po važnosti) trebaju da koegzistiraju na organizovan način. U suprotnom su - ako organizacija nije adekvatna, biciklisti/trotineti veoma opasni za pešake, i pešaci su veoma opasni za njih.

Bojim se da će to ovde biti slučaj tj da će na veoma uskom prostoru postojati pešaci, biciklisti, automobili, GSP i turistički autobusi a da jednostavno nema mesta za sve njih u 20ak metara širine ulice na odredjenim delovima. Biciklistička staza je ovde nepotrebno i neadekvatno naknadno nakalemljena.
Možda bi smo mogli da ulice u gradu klasifikujemo u dve grupe. Jedna grupa ulica u kojima dominiraju pešaci, a automobilski saobraćaj je na neki način redukovan po intenzitetu ili čak nepostojeći, i druga, u kojoj dominira automobilski saobraćaj u punom intenzitetu. Onda bi u prvoj grupi staze za mala personalna vozila delile iste saobraćajne trake sa automobilima (tj ne bi postojale posebno), a u drugoj bi morali da imamo tri razdvojena tipa saobraćajnih traka: za pešake, za mala personalna vozila i za prave automobile. Tako bi pešaci uvek bili izdvojeni i zaštićeni, a još bi se u prvoj grupi uštedelo na potrebnom prostoru, a u drugoj bi posebnim stazama od intenzivnog saobraćaja bili zaštićeni i vozači malih personalnih vozila. Da bi ovo funkcionisalo, tj da bi se nekako našao dodatan ulični prostor za ove posebne staze "za srednje brzine kretanja sa malim personalnim prevoznim sredstvima", mora se smanjiti opšti nivo automobilskog saobraćaja (jer im se samo tako može smanjiti dodeljeni broj traka). A to je u Beogradu moguće samo kombinacijom metroa i više različitih tunela ispod grada. Pa bi onda ovo bio neki konačan saobraćajni recept: metro, jaka sekundarna mreža javnog saobraćaja, više tunela i posebne staze za mala personalna prevozna sredstva koja pokriva sve ostale potrebe koje nisu pokrivene prethodnim. Podrazumeva se još nekoliko mostova i predviđene poprečne saobraćajnice sever-jug (Sava-Dunav).
 
file.php

file.php


I heard he sang a good song
I heard he had a style
And so I came to see him
To listen for a while
And there he was this young boy
A stranger to my eyes

Strumming my pain with his fingers
Singing my life with his words
Killing me softly with his song
Killing me softly with his song
Telling my whole life with his words
Killing me softly with his song

I felt all flushed with fever
Embarassed by the crowd
I felt he found my letters
And read each one out loud
I prayed that he would finish
But he just kept right on

Strumming my pain with his fingers
Singing my life with his words
Killing me softly with his song
Killing me softly with his song
Telling my whole life with his words
Killing me softly with his song

He sang as if he knew me
In all my dark despair
And then he looked right through me
As if I wasn't there
And he just kept on singing
Singing clear and strong

Strumming my pain with his fingers
Singing my life with his words
Killing me softly with his song
Killing me softly with his song
Telling my whole life with his words
Killing me softly with his song

Ohhhh ohhhh ohhhh
Ohh ohh ohh ohh ohh ohh ohh
La la la, la la la
Ohh ohh ohh, ohh ohh ohh
La ahh ahhhhhh haaaaaaaaaaaaaa
Ha ahh ahh, ahh ahh ahh ahh

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qMzzw6IXH1s[/youtube]
 
Ponavljam i ponavljaću dokle god ima ljudi koji se iščuđavaju...
Dakle, "otvoreni trg" nije proizvod promišljene strategije pravca u kojem treba da se razvija taj prostor.
Jedini razlog je to što ta "otvorenost" omogućava da ekipa na vlasti na tom prostoru konstantno organizuje ad hoc događaje kojima pere pare, i smišlja lukrativne događaje koji imaju za cilj isisavanje para iz gradskog budžeta u džepove pojedinaca.
I to je to...

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
То ради свака власт на овај или онај начин, само што су ови џибери 1/1 и у својој бахтости нису још достигли ниво да кажу себи и другима, ок ја сам џибер, немам појма, признајем, умем неке друге ствари да радим али то није битно, за естетику и урбанизам сам глуп и ево нађите ми пар школованих саветника и направите тим креативаца који ће решавати то за шта сам ја глуп. Е тај ниво кад достигну имају мој глас јер је то огроман напредак друштвени.
 
Pogledajte prilog 1



Njegovo osećanje lepog ne ide dalje od vatrometa, ringišpila, utakmice, vašara u Čipuljiću, šećerne vune i karo sakoa.
To nije čitalo, išlo u pozorište, bioskop i na koncerte, plaši se lepote jer je ne razume.
Nije voljen, zato ne voli. Okružen ružnim, strah je jedina emocija koju razume.

Siniša Kovačević
 
По мени треба срушити стакленац и да све то буде један велики трг, то јест садашњи Трг Републике да се прошири до Централног дома војске, да обухвати простор где је сада стакленац, окретница 27, онај мали парк, тај горњи део Француске, све то изравнати и направити велики главни градски трг какав Београд још нема, једино остаје смслити решење за саобраћај који ће ту бити обустављен.
 
Данас око два сата:





















Сунце сија да осветли новогодишње украсе испред Градске скупштине (на стубовима, на средишњем и бочним травњацима):



 
ДирекНо из савеза комуниста Кине, рестлови од прославе 70 година НР Кине.. испод сваке цене, расвета са пет крака то је наша петокрака!
 
Није ми јасно чему ова огромна одвратна тараба око простора за гледање утакмица? Да ли се наплаћује улаз унутра, или шта?
 
Evo kraće reportaže koju nisam stigao da okačim juče. Kocke su, izgleda, isprevrtane sve, a ostalo je još da se ispune granulatom i silikoidnim premazom:
Pogledajte prilog 1
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 3

Manifestacija izbliza izgleda ovako:


A pobednik dana (najcrnja medalja) za osobu ili osobe koje primaju novac za svoj rad - opasan po živote svih nas, koji su Vasinu ulicu prvobitno grubom greškom označili kao ulicu usporenog saobraćaja, a zatim normalno govorili da je tako projektovano i da nema greške. Sada su konačno tu budalaštinu ispravili u uklonili znak ulice usporenog saobraćaja:
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 5
Da podsetim, znak ulice usporenog saobraćaja je stajao više od mesec dana, i ja sam kao pešak tako i konzumirao tu ulicu, što me je dovodilo u veliku opasnost, jer sam se kretao kolovozom, dok vozila nisu poštovala podrazumevano ograničenje od 10km/h.
 
Treba iskoristiti prliku dok je saobraćaj delimično ukinut po Trgu Republike da se svi ponovo potsete da je naš glavni problem SAOBRAĆAJ kroz centar grada. Ovo sa kockama i putem koji tone je samo do sada najslikovitiji primer svima očiglednih posledica nekompetencije i javašluka, ali nije glavni problem. Zatvaranje, pa čak i samo smanjenje saobraćaja na Trgu, je lep praktičan eksperiment koji pokazaju da je saobraćaj u gradu VEĆ na ivici kolapsa, da je dovoljno malo usporenje ovde na trgu pa da se gužve naglo propagiraju i po ulicama koje su veoma daleko od njega. A to je jasan znak da je čitav saobraćajni sistem i bez nekih uličnih radova na samoj ivici upotrebljivosti. Pa ne smemo više da vodimo politiku kozmetičkih izmena koji lepo izgledaju, a ne rešavaju glavne probleme. A to je urađeno i u Beogradu na vodi i na Slaviji i sada na Trgu Republike.

Sem metroa, potrebni su novi mostovi, novi tuneli i nove magistrale. Pa ako treba i da se ruše neke stare i manje vredne zgrade, mora da se radi i to. Jer recimo sada imamo situaciju da se zbog zagušenja kod Doma Omladine, kolona automobila redovno formira čak i na Novom Beogradu, počevši od SIV-a. Vozila idu toliko sporo da se od SIV-a često brže stiže u grad ako se odatle ide PEŠKE do Zelenog Venca. A to je već poslednji stadijum saobraćajnog kolapsa. Jer ako se brže stiže peške, onda sav ostali saobraćajni sistem postaje maltene izlišan. Neverovatno je da niko ne računa i javno ne objavljuje štetu koja se tako prebacuje na građane, a čiji iznosi daleko nadmašuju troškove potrebnih rekonstrukcija. Pomnožite izgubljeno vreme sa vrednošću garantovanog minimalnog radnog časa pa ćete videti kako se ta suma brzo nagomilava i kolika je. Nije to samo pitanje posledica OVE rekonstrukcije. Ona samo pokazuje da je saobraćaj u gradu VEĆ na ivici upotrebljivosti, i pre velikog razvoja koji nas tek čeka, jer ovakve smetnje ne bi smele da izazivaju ovako raširene i drastične posledice. Dakle, sledeći projekti više ne bi smeli da se rade ovako površno i kozmetički.

Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
 
@Zuma, Bukvalno sam razmišljao o ovome juče kad sam prolazio Bulevarom Despota Stefana(29.nov). Baš gledam ono parče od Orla do raskrsnice sa Džordža Vašingtona i mislim se kako dve zgrade sprečavaju da se dodaju još dve trake i zbog toga ispaštaju hiljade ljudi u busevima na tom začepljenju svaki dan. Primera je mnogo, Trošarina kod Lidla itd itd, nego ovo pišem na ovoj temi jer se 29. nastavlja na Trg a ti si skrenuo pažnju na pravu stvar.
 
Vrh