Šta je novo?

Реконструкција Трга Републике

Zuma":3qhxzkn0 je napisao(la):
Evo dokaza da je rešenje kolovoza koji je predvideo CIP (ono sa betonom i cementnim vezivom, a ne peskom i asvaltom kao osnovom kaldrme) izmenjen zbog dopunske intervencije Sekretarijata za saobraćaj, a ne izvodjača.


Takođe, i dalje je tu pitanje radova koji se izvode po projektu uređenja Tra Republike koji ne izgleda da je ikada usvojen i da je prošao sve procedure. Pa se spominju nepredviđene izmene. Izmene u odnosu na koji to legalno usvojeni gradski projekat?
Gde moze da se pogleda taj izmenjeni elaborat kolsko - peaacke konstrukcije


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
To svi nestrpljivo čekamo.


Pitanje za stručnjake: da li postoji neki TEHNIČKI razlog zbog kojeg ne bi trebalo da se preko postojećeg asfalta nanesu novi slojevii u ukupnoj debljini od 25cm (20cm visina kocki i 5cm predviđenog sloja cementnog maltera između kocki i osnovnog sloja asfalta) i da se tako reši pitanje kolovoza?
 
relja":t0y4s4hu je napisao(la):
To svi nestrpljivo čekamo.


Pitanje za stručnjake: da li postoji neki TEHNIČKI razlog zbog kojeg ne bi trebalo da se preko postojećeg asfalta nanesu novi slojevii u ukupnoj debljini od 25cm (20cm visina kocki i 5cm predviđenog sloja cementnog maltera između kocki i osnovnog sloja asfalta) i da se tako reši pitanje kolovoza?
Projektant kolovozne konstrukcije uzima u obzir opterecenje na kolovoz od vozila (ne racunajuci putnicke automobile) i na osnovu toga sa jedne i nosivosti podloge-podtla sa druge strane usvaja kolovoznu konstrukciju u smislu materijala, debljine slojeva i njihovog rasporeda


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ostatak "Odluke o izmeni ugovora o javnoj nabavci" navodi još niz razloga za niz dopunskih plaćanja izvođaču koji se najčešće oslanjaju na tvrdnju da je bila pogrešno navedena i pozicija i veličina Stambol kapije, pa je zato izvođač imao dodatne troškove koji se ovim plaćaju. Međutim u onoj tenderskoj dokumentaciji koja je bila zasnovana na CIP-om projektu se jasno navodi i potreba i mogućnost da se Stambol kapija prvo snimi georadarom, i to pre bilo kakvih radova, dakle pre uklanjanja starog pločnika i asvalta. Takođe, radar ima mogućnost prodiranja do 4,5 metra u dubinu, pa je BILO i moguće i potrebno imati tačan uvid i gde se ona nalazi i koliko je stvarno velika i pre ikakvih radova. Ako je to snimanje dakle već bilo moguće i potrebno uraditi pre početka radova i sasvim nezavisno od njih, zašto grad to snimanje nije uradio prethodno (Zavod za zaštitu spomenika grada Beograda, ili bilo ko drugi, makar i po posebnom projektu ako ne mogu oni sami, pošto su cena i potrebno vreme za određivanje samo njene pozicije i prostiranja beznačajni), pa ONDA napravio tendersku dokumentaciju? Onda nikakve naknadne izmene i procene vrednosti novih radova ne ni bile potrebne.


http://nabavke.beoland.com/images/nabav ... -66-18.pdf
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=661144#p661144:36g9jqkk je napisao(la):
ivan83 » 17 Sep 2019 04:14 pm[/url]":36g9jqkk]
relja":36g9jqkk je napisao(la):
To svi nestrpljivo čekamo.


Pitanje za stručnjake: da li postoji neki TEHNIČKI razlog zbog kojeg ne bi trebalo da se preko postojećeg asfalta nanesu novi slojevii u ukupnoj debljini od 25cm (20cm visina kocki i 5cm predviđenog sloja cementnog maltera između kocki i osnovnog sloja asfalta) i da se tako reši pitanje kolovoza?
Projektant kolovozne konstrukcije uzima u obzir opterecenje na kolovoz od vozila (ne racunajuci putnicke automobile) i na osnovu toga sa jedne i nosivosti podloge-podtla sa druge strane usvaja kolovoznu konstrukciju u smislu materijala, debljine slojeva i njihovog rasporeda
Hvala.
Verujem da je ovo više nego dobar odgovor na ispitu, ali ja sam mislio na ovaj naš konkretni praktični problem sa trgom :)
 
relja":1tidkh2g je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=661144#p661144 je napisao(la):
ivan83 » 17 Sep 2019 04:14 pm[/url]":1tidkh2g]
relja":1tidkh2g je napisao(la):
To svi nestrpljivo čekamo.


Pitanje za stručnjake: da li postoji neki TEHNIČKI razlog zbog kojeg ne bi trebalo da se preko postojećeg asfalta nanesu novi slojevii u ukupnoj debljini od 25cm (20cm visina kocki i 5cm predviđenog sloja cementnog maltera između kocki i osnovnog sloja asfalta) i da se tako reši pitanje kolovoza?
Projektant kolovozne konstrukcije uzima u obzir opterecenje na kolovoz od vozila (ne racunajuci putnicke automobile) i na osnovu toga sa jedne i nosivosti podloge-podtla sa druge strane usvaja kolovoznu konstrukciju u smislu materijala, debljine slojeva i njihovog rasporeda
Hvala.
Verujem da je ovo više nego dobar odgovor na ispitu, ali ja sam mislio na ovaj naš konkretni praktični problem sa trgom :)
Hvala, iako nisam kolovozas, ali si iz mog opsirno-strucnog odgovora mogao da izvedes zakljucak... pa naravno da moze da se na 20cm 0/63 + 20 cm 0/31 + 20cm bns (ovo ti je trenutno bez kocki) moze da doda jos jedan slaj safalta bnsa i neka vrsta habajuceg. To moze da izdrzi tenkove. Ali su napredna gospoda htela kaldrmu na kolovozu a saobracaj (osovinsko opterecenje) kao na nemackim autoputevima


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hvala.
Pa to treba uraditi odmah, a te kocke iskoristiti za nešto drugo.
 
Ali onda trg neće izgledati veći nego što jeste. Gubi se sklad materjala. A oni su hteli da se jeftino provuku: da NE reše saobraćaj, a da trg ipak izgleda veći. Zato je svuda plemeniti kamen. Po tvome bi imali mat crnu traku asvalta i beo kamen šetališta, u obliku slova Г. Veliki kontrast. Ako se ograničimo samo na izgled, dodadašnje rešenje je ustvari bilo prilično dobro. Samo da blokovi ne tonu i da nisu toliko gubo sečeni. Ne računajući ogroman problem saobraćaja za koji se prave da ne postoji, naravno. Ali eto ... pošto čak ni ovo parcijalno rešenje Trga bez rešenog saobraćaja nisu uspeli dobro da završe, sad smo tu gde smo. Gledamo ko će sve to da plati i da li smo uopšte rešili problem, uveli neki novi, i slično.
 
Mogu asvalt da oboje u koju hoces boju i cak da nacrtaju kaldrmu ili cvetice :).
Tada ne bi bila razlika izmedju ploca na trgu i kolovoza.
u LA boje ulice u belo. Za te potrebe je na Univerzitetu Kalifornija u Los Anđelesu razvijen CoolSeal — boja lagane konzistencije koja je već dala dobre rezultate.
Farbanje ulica u belo košta 40.000 dolara po milji i predviđeno je da premazi traju do sedam godina.
https://www.gradnja.rs/zasto-se-ulice-l ... ju-u-belo/
 
Ma najbolje da će boja da smanji temperaturu za 10 stepeni.
Neko prodao foru i debelo se ugradio. :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=660628#p660628:1sdtktve je napisao(la):
Markoni1 » 16 Sep 2019 04:28 am[/url]":1sdtktve]Ako naprednjaci opet osvoje Beograd posle svih ovih silnih Zaj****** naroda onda smo mi spremni za kolektivnu lobotomiju. Pogledajte samo kako su Ruzveltovu izfuserili.
80d0f3602ca951c44ae61b871e4f6cce.jpg


Sent from my SM-G970F using Tapatalk

WTF?! Nisam skoro tamo prolazio i dobro je što nisam. Au šta uradiše. Fuj. To je ono što ja govorim godinama. Bitna im je diploma a nebitno znanje. Prokleta da je svaka zemlja gde se upražnjava takva izvrnuta ideologija mimo razvijenog sveta. Ono što je ovde obavezno tamo nije, no morate znati šta, kako, kada, gde i sa kim radite. Ni iskustvo vam ne treba s tim da ne možete odmah doći do najviše pozicije jer ga morate nekako steći. Ovde obrnuto - morate pokazati diplomu pa možete i državu do prosjačkog štapa da dovedete. A iskustvo morate imati, makar to bilo uništavanje državnih preduzeća. Ustvari to je sve ovde redovna praksa već decenijama.

Dobro, ako već ne znam za koga da glasam onda bar znam za koga neću.

Recimo kao što neću da glasam za ovog "Kineza"...

https://chinaicons.files.wordpress.com/ ... 372&crop=1

...sigurno neću ni za sličnog "Srbina" čija je slika suvišna.

Samo se pitam dokle će više da se bahate. Ovo više ne može da se gleda, na svakom koraku moraju da za***aju kako bi obeležili teritoriju i ne mare ni za čije mišljenje. Ma kakva struka, kakva javnost, mi ćemo ovo, ono. Smučili su mi se.
 
Zuma - zbog boja i materijala?
Asfalt vremenom posivi, pločnik na trgu će da potamni.

Mislim da je to nebitno - trg nije prazna površina, nije zamrznuta slika sa rendera ili fotografija, na njemu se kreću i okupljaju ljudi, šarenilo, vreva....

Ili će i nama da uvedu pravila oblačenja da ne narušavamo kako su oni to uklopili boje :)
 
Izvade kocku (prebace je ispred gradske skupstine), naliju jos malo asfalta, oboje ga u sivo, svi problemi reseni i voilà.
 
Зашто град испашта због Весићевих темељних реконструкција? Зато што га воде подрепаши, лопови и лицемери који шминкају град који личи на ратиште.
 
Danas

Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 7
Izgleda da ipak stavljaju komade geotekstila iznad rupa u asvaltu.

Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Ovako se oštećuju blokovi, a ipak sada ih isključivo tako odvajaju. Doduše ta strana sada ide dole.

Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 4
Zatekao sam malu izložbu prelomljenih komada koja valjda treba da pokaže da je ceo blok od jednog komada granita, bez lepljenja. Naravno, zaista je tako, uprkos pričama otprilike 90% tamo prisutnih građana. Citiram dijalog:

- Pogledajte ovaj nalepljeni deo!
- Pa nije, evo vidi se ovde gde nema ove gume.
- Moj prijatelj je građevinac, i on tako kaže. On sigurno zna bolje.
- Verujete li vi više sopstvenim očima ili prijatelju? Evo ovde ...
- Ali moj prijatelj građevinac ....


Pogledajte prilog 1
Pogledajte prilog 2
 
Da li neko može da potvrdi da li se zaista buše rupe u asfaltu radi drenaže? Zar nije prostor ispod asfalta poslednje mesto gde želiš da završi voda? Zar ne očekuju da će voda vremenom da "podloka" asfalt? Mislim, to je toliko uobičajena pojava da čak postoji i narodni izraz za to.
 
Mislim da je ovo do sada vizuelno najjasniji pogled na trenutno stanje kolovoza, sa karakterističnim masovnim propadanjem kamenih blokova. Pre svega na mestima najvećeg opterećenja, odnosno baš tamo gde najčešće prolaze točkovi autobusa. Pa, pošto će uskoro da vade i ponovo slažu sve ove blokove, da bar ostanu slike kao referenca za poređenje sa budućom situacijom.

Pogledajte prilog 15
Pogledajte prilog 14
Pogledajte prilog 13
Pogledajte prilog 12
Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
 
Da li sam ja to dobro video da oni ovu grbavu uleglu kaldrmetinu menjaju glatkom kaldrmetinom?
 
Bože šta su napravili. A na starom trgu saobraćaj se dobro odvijao. Nije bilo gužvi, taj čvor je bio uvek prohodan.
I da dodam, zašto se iživljavaju na kockama? Čemu pneumatske bušilice? Prvih dana su maltene rukom odvajali kocke. Žurba, rok, počeće kiše za koji dan....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=661301#p661301:3oulik2b je napisao(la):
Zuma » 18 Sep 2019 12:36 am[/url]":3oulik2b]Mislim da je ovo do sada vizuelno najjasniji pogled na trenutno stanje kolovoza,
sa karakterističnim masovnim propadanjem kamenih blokova. . .
Auu, ovo mnogo brzo propada, šta će tek biti za par godina.
 
Ovo je za 15 dana koriscenja, znaci za 15 god opet kompletna rekostrukcija a do tad jos 3,4 do 5 malih popravnih ili ti malih rekonstrukcija. Meni je ovo skroz ok izgledalo ali za setnju. Znao sam da ne moze da izdrze jedan na pr "harmonika" autobus koji je min tezak izmedju 10 i 15t. Kocka kao kocka jeste jaka ali podloga izmedju nje i asfalta kontam mora da popusti i legne. Neka se javi neki gradjevinac i sve nam lepo objasni. Meni je najgore sto ce svi misle da mi ovde samo kritikujemo ali zadnje detaljne slike, desetina vec uleglih kocki govori da je neko ili za zatvor ili za ostavku u najmanju ruku moralnu.
 
A evo i kiše...

Očigledno su pajsere zamenili bušilicama jer su shvatili da im sporo ide.

Kakav je ovaj novi hepening? Nešto vezano za Ligu šampiona?

Poslato sa telefona
34079194cdb4de9ba25c57de8f6388fc.jpg
 
Jesu li oni potpuno odustali od ideje da ukinu saobraćaj ka Studentskom trgu ili sam ja nešto prezupčio, i ta opcija nikad nije ni postojala?

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
Vrh