[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656399#p656399:2hna9g3a je napisao(la):
Bender Rodriguez » 02 Sep 2019 10:01 pm[/url]":2hna9g3a]Kaldrma u Kralja Petra i kaldrma na Trgu Republike su nebo i zemlja.
A ovo smirivanje bahatih taksista uvođenjem kaldrme širom grada je rešenje u rangu onoga kad su u Kralja Milana ukinuli zelene talase da bi kobajagi sprečili motoriste da se zaleću...
Inače sad majstor vozio BKM trolejbus preko Trga. Ako je Grad očekivao da će JGP vozači da se prilagođavaju kaldrmi, grdno se prevario. Dao mu ga lik po gasu, i već sa 20-25 km/h cela trola je toliko landarala da su ljudi sa Trga gledali u neverici koliko se čuje. Pre ili kasnije, Beograd će morati da odabere između funkcionalnih vozila JGPa i kaldrme na Trgu. Između funkcionalnosti i romant'ke.
Baš si imao sreće. U Solarisu bi se još bolje proveo. Bila bi to prava TrtodrndTM massage by GSP. Vesiću bi rasklimao salo do te mere da bi isparilo od trenja zbog čega bi još i pored dijete postao kost i koža.
Solaris kao da je projektovan za kućnu upotrebu. Jedva i preko asfalta prelazi a da ti usput ne rastrese sve što može. Da, to mu je najveća mana. Ustvari grešim! Taj ni preko praga ne može. Taljige ko taljige, samo s 300+ "konja".
Ostalo sve super, al oslanjanje...žali bože.
Bolje da kupe polovne Citare G ili nove Conecte G koji bi "plivali" preko kaldrme do mile volje, a elektrobuse za 26 (samo kapabus zbog povećane potrošnje struje na takvoj trasi). Na taj način bi solo 26 ostala solo a zglobna 31 zglobna.
Gledajući slike, mogu reći da prošireni trotoar/mali plato ispred Narodnog Pozorišta može izazvati saobraćajni kolaps ukoliko se nešto slučajno pokvari baš na tom mestu, da ne kažem sudari pa blokira obe trake.
Super, dve trake al samo jednosmerna. Prevoz ništa drugo osim u slučaju tramvaja ili električnog minibusa. 31, silne trole? Ni slučajno. Mogli su obrnuti smer Braće Jugovića uz ukidanje parkinga od Studentskog Trga do Francuske (pomeranje na drugo mesto, recimo u novu garažu, ne obavezno podzemnu) plus menjanje ploča na tom delu uz povećanje radijusa krivine za zglobna vozila. Sproveo bi kontaktnu mrežu tuda i za trole a Vasinu bi pretvorio u jednosmernu ka Kalemegdanu. Na taj način imali bi 4 trake umesto 2 za prevoz pa kad nešto bude da mogu da obiđu. Ali ne, nema mozga niti novca za nešto pametno, zato ima za raspanje na sve strane.
Sve u svemu prevoz je loše rešen, ovako predstavlja samo bledu kopiju nekadašnjeg stanja. Jasno je da je ceo strogi centar za metro i ostale šinske sisteme plus tu i tamo poneku električnu kružnu mini/midibus liniju - ne ove kante od vrabaca kako ih zovu.
Ne morate otići daleko da bi videli kako to izgleda, dovoljno je da preko vikenda posetite Beč.
Osim navedenog znam da su ukusi različiti ali zaboga što iskrpiše plato kombinnovanjem ploča različitih veličina slične boje? Da su različite boje pa i ajde kontrast bi bio očigledan ali ovo stvarno podseća na žešći krpež. Ne vidim ni zamenu za sat. Nekad smo se nalazili "kod konja" ili "kod sata" a sad kod ko zna kog kafića koji menja naziv svaki čas. Totalno su ignorisali značaj znamenitosti mikrolokacija. Znaš, malo dalje od konja i onda se tražimo pola sata. Bez veze.
Ljudi šaljite prijave Beokomu, šta da vam kažem. Samo šaljite dok im ne dosadite. Nekako mogu da reše problem, samo da ne stavljaju IK112LE na 31. Onda smo ga ugasili.