Jeste, naravno da je trebalo da se oslobodi. Tu se slažem, jer za razliku od Cvetnog Trga, ovde je situacija sasvim drugačija. Samo da ne očekujete da će i ostati slobodan. Pošto mi izgleda da je jedan od najvažnijih motiva rekonstrukcije bila i želja da se poveća učestnost, veličina objekata i površina iznajmljivanja trga za razne komercijlne namene. Zato spominjem transportne kamione koji lakše nose teret po velikim kockama po PEŠAČKOM delu, a ne po kolovozu. A što se tiče kvaliteta ovog rešenja, jasno sam rekao i šta mi se dopada i šta mi se ne dopada. Izgledaće zaista lepo, daleko prostranije i "čistije" (kad nema šatri, brvnara i cirkusa), i to je za pohvalu. Ne dopada mi se samo što su to uradili delimično na račun saobraćaja. Ako drastično redukuju njegov intenzitet po trgu, onda će napraviti totalni haos u okolini. Ako sve ostane ostane isto sem malog smanjenja brzine zbog neravne podloge (što izgleda najverovatnije), onda je ugrožena bezbednost pešaka i pogotovo dece uklanjanjem jasnog vizuelnog odvajanja kolovoza od pešačke zone. Stubići nisu dovoljni.