Šta je novo?

Редови вожње

Zanimljiv fenomen Beograda je odsustvo bilo kakve dinamike u planiranju reda vožnje, osim po nekih pojačanja prigradskih linija pred izbore. U zvaničnoj demokratiji (Holandija) i diktaturi (Belorusija), obrađuje se veliki broj primedbi, a promene mreže linija i reda vožnje se dešavaju preko cele godine. Tako, imamo tramvaj 10 na svakih 15 minuta, svakih 12 minuta radnim danom u popodnevnom špicu već preko 10 godina.

Očigledno tamo gde nema zlatnog doba, grad nije dostigao idealnost pa se razvija dinamično, i ima razloga za obradu i usvajanje primedbi.
Када дође до потпуног застоја у Београду у одређеном делу дана, ниједан ред вожње не може да се одржи.
 
Ali bi ponešto moglo. Recimo, imaš autobuse koji u špicu čekaju iza poznatih neuralgičnih tačaka na trasi, i kad se neki polazak zaglavi, upadaju i kupe putnike od sledeće stanice. Npr. po dve 17-ce i 18-ce koje čekaju na parkingu kod SC i prepolovljuju maksimalna odstupanja od reda vožnje. U kontra smeru čekaju kod Hitne pomoći.

Nije baš ni atomska fizika.
 
Ali bi ponešto moglo. Recimo, imaš autobuse koji u špicu čekaju iza poznatih neuralgičnih tačaka na trasi, i kad se neki polazak zaglavi, upadaju i kupe putnike od sledeće stanice. Npr. po dve 17-ce i 18-ce koje čekaju na parkingu kod SC i prepolovljuju maksimalna odstupanja od reda vožnje. U kontra smeru čekaju kod Hitne pomoći.

Nije baš ni atomska fizika.
Може, али опет све зависи од проходности одређених улица, као и од броја расположивих возача и исправних аутобуса. Не кажем да је немогуће, али када дође до потпуног застоја у саобраћају, постаје јако тешко.
 
Мислим да је @branik причао о тим уклапањима и прекрајањима реда вожње која су примењивана веселих 90их.
 
Od sutra su i 16 i 27E sa novim redovima voznje.
Smanjen je interval na 27E, samo je zapravo vracen stari zimski red voznje.
Trebalo bi da je vraceno jedno vozilo ili manje verovatno smanjeno vreme obrta.
Ako je vraceno, onda je to u sihti 16 buseva.
 
Od danas imamo nove redove vožnje na 3A, 16, 23, 27E, 31 i 101. U pitanju je prepakivanje polazaka po sledećem modelu:
- sa 3A je redukovan 4/3A i prebačen na 27E (u principu, sada na njoj radnim danom važi red vožnje kao pre redukcije za pojačanje 36)
- sa 16 je redukovan 17/16 i prebačen na 23
- sa 101 je redukovan 5/101 i prebačen na 31*
- sa 108 je skinuto vozilo subotom.

* pri čemu je 109 izgleda sad solo tj. 3408 je sa 5/101 otišao na 109, a 3180 je na 31

izvor: gspbeograd.net
 
Ovo za 27E me baš raduje, jer je stanje neizdrživo otkada su skinuli taj jedan autobus.
 
Od danas imamo nove redove vožnje na 3A, 16, 23, 27E, 31 i 101. U pitanju je prepakivanje polazaka po sledećem modelu:
- sa 3A je redukovan 4/3A i prebačen na 27E (u principu, sada na njoj radnim danom važi red vožnje kao pre redukcije za pojačanje 36)
- sa 16 je redukovan 17/16 i prebačen na 23
- sa 101 je redukovan 5/101 i prebačen na 31*
- sa 108 je skinuto vozilo subotom.

* pri čemu je 109 izgleda sad solo tj. 3408 je sa 5/101 otišao na 109, a 3180 je na 31

izvor: gspbeograd.net
Utanjili sa Solarisima. Da nisu dokosurili onaj 3179 sad bi imali po jedan više na 23 i 31, a sa 16 ne bi ni skinuli. Ovo što je unventaru sve se manje kotrlja.
 
Od 16.11.2022. važe novi redovi vožnje na:

19
radni dan: 3/19 skraćen za obrt uveče
vikend: nepromenjen

22
radni dan: 2/22 skraćen za obrt uveče
vikend: 1/22 skraćen za obrt uveče

29
radni dan: svi šihtaši skraćeni za obrt (neki u prvom, neki u drugom delu), nekoliko polazaka uveče skraćeno za obrt
vikend: nekoliko polazaka uveče skraćeno za obrt

izvor: gspbeograd.net
 
Od 21. 11. redukovane 73, 704, 706 i 708 radnim danima. Sa 704 je skinut dvosmenac, a sa 706 šihtaš.

Takođe, na spisak redukovanih linija od ponedeljka treba dodati i 67 (redukovano jedno vozilo svim danima) i 82 (redukovano jedno vozilo radnim danom).

izvor: gspbeograd.net
 
Evo prilike da iskoristim čuvenu "vratile se devedesete" i da ne preteram. Naime, u jednoj lokalnoj trafici tada je postojao red vožnje za 67-icu i izgledao je otprilike kao novi za nedelju. Sramota je što napraviše od linije, naročito radnim danom. Nadam se da je to samo privremeno dok se ne uključe svi krševi na gas i dok se ostali solo krševi ne pretumbaju iz pogona u pogon. U svakom slučaju, uspešno se nastavlja urušavanje javnog prevoza koje je počelo 1.1.2016.
 
Od ponedeljka 28.11 redukcija na liniji 44, radnim danom i subotom po 3 vozila, nedeljom će raditi 2.

izvor: gspbeograd.net
 
Не постоји сајт.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Знам. Намерно сам рекао да не постоји јер Соле и даље ставља стари назив.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Nove Redukcije:
21A - 1 vozilo manje, radnim danom
57 - 1 vozilo manje, radnim danom

Izvor: BeoGradski
 
Nove Redukcije:
21A - 1 vozilo manje, radnim danom
57 - 1 vozilo manje, radnim danom

Izvor: BeoGradski
Divno verujem da ce se ljudi sa 57 pobuniti jer je i ovako večito puna pogotovo u 13:00 i 13:20 i 7:20/7:40 najopterećeniji polasci vecina putnika idu gore do kosutnjaka ili do Filmskog grada,od skoro su 2 higera redovna verujem da ce biti problem jer su ljudi navikli na tajming linije sem vikendom kad je 1 bus,vraćaju nam se 90te izgleda
 
Pa sta mislis? Zbog nedostatka vozaca..
Нисам имао времена да преформулишем питање. Знам да је због мањка возача.

Али, свуда фале возачи. Како то да се не редукују линије у осталим погонима (Карабурму не рачунам већ су редуковали 2 поласка раније) него само у Космају? Прво редукују 3А у корист 27Е сад одједном скинули 4 сменца укупно са 21, 44 57 и 67. Очекујем протест становника Голфа и Жаркова који користе изузетно добро искоришћену 57 након овог сакаћења.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Ispravka, jedna smena sa 2/57 je redukovana.
 
Mogu ljudi da se bune do mile volje ako nema ko da vozi. U svakom pogonu je redukovano po nekoliko polazaka. Ima dosta linija i polazaka sa prioritetima i tu ne sme da se redukuje nista. Sve sto je manjeg prioriteta ili bez istog - tu se krajcuje.
 
Da prenesem stanje od ponedeljka na Senjaku. Ljudi i dalje čekaju 44 po starom redu vožnje, jer se niko nije udostojio da postavi neka obaveštenja o izmeni reda vožnje. Ni na okretnici nisu izmenili red vožnje. To što su na sajtu promenili, koliko ljudi realno ide na sajt direkcije i gleda redove vožnje.
Ljudi su navikli na red vožnje koji važi godinama i prilagodili svoje obaveze polascima 44 i 34 koji su retki ali opet sa starim redom vožnje svakih 10ak minuta, ako ne ispadne neki polazak, je bila ili 44 ili 34. Sada niko nije vodio računa da uklopi te polaske pa npr. i 44 i 34 krenu u minut i onda skoro pola sata nema ništa.
Da ne pričam ako sada ispadne jedna 44, što je jako često, onda sat vremena nema polaska.
 
Vrh