Marcus Lupus
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 04.01.2010.
- Poruke
- 920
- Pohvaljen
- 1.210
A izvini, zašto bi mene u životu zanimala organizacija povlačenja vozila u garažu?? Valjda ima ko je za to studirao i ko je za to plaćen?A izvini, dal bi mogao ti da daš konkretan primer kako bi organizacija povlačenja vozila u garažu trebalo da izgleda? Ja nisam ulazio u problematiku jutarnjih polazaka, tim pre što si uglavnom spomenuo linije koje održava privatnik, što su obično male skarabudžene garaže za pakovanje do 15 autobusa, i to uglavnom solo. Kako bi to organizacija noćnog pregleda, pranja i manjeg korektivnog održavanja trebalo da izgleda, a po depoima gde treba u nekoliko sati provući 180 vozila na primer? Naravno da je bitno i kad se koje vozilo vraća u garažu, jer ne mogu se predati u 02:45h na primer, pa na ulicu u 03:05h. Ne mogu raditi 24h. To je bar prosta logika. I nikako ne smeju, niti mogu sva nagrnuti odjednom. Autobuse koji su na noćnim linijama verovatno radi prva smena što se održavanja tiče, al to je tek po nekoliko vozila po pogonu. Mislim, ne vidim ni problem da poslednji polasci završavaju između 23:30h i 00:00h. Govorim o dnevnim polascima. Zato postoji noćni prevoz posle ponoći, a druga je priča što se on posebno tarifira. Ne ulazim u to kako privatnici prave dogovore sa Direkcijom oko poslednjih dnevnih polazaka, al i oni treba da imaju neke smislene smene i organizaciju noćnog pregleda i održavanja.
E sad, mogu da se složim da su u kasnim večernjim časovima na nekim linijama previše proređeni polasci, al to je i usled nedostatka kapaciteta i po pitanju osoblja, i po pitanju prostora gde bi se vozila trebala pregledati i održavati. 50 autobusa odjednom ne može da se primi prosto. U prevodu, trebaju garaže većih kapaciteta, više osoblja u održavanju, više vozača u rezervi za razne dopune, ili možda neke međusmene, i na kraju dosta više vozila zarad lakših rotacija i kombinacija, a u smislu da mogu i da se ljudski operu, pregledaju, poprave ako treba itd. Rad bez gašenja 24h je sulud, klanica za vozila uz debelo ugroženu bezbednost i vozača i putnika.
Ne znam kako da ti dočaram da prva i zadnja zapovest u organizaciji povlačenja autobusa u garažu treba da bude putnik, a ne neke interne gluposti kao npr. te, da 2022. godine GSP nije u stanju da raspodeli jednu liniju između dva pogona. Je li to neki nivo kvantne fizike koji još uvek ne možemo da opišemo postojećim matematičkim modelom, ili samo glupost i tipična srpska boljka poznata pod kodnim imenom resavska škola? Tako smo 1973, pa ćeno tako zauvek...
Što se privatnika tiče, i njihovih garažica: Ako se dobro sećam, oni su nastupili svi kao jedno preduzeće, kao nekakav konzorcijum. Njima treba ispostaviti razuman red vožnje, a oni međusobno neka se snalaze kako će, i ovako dele linije.
I na kraju, ko je to aminovao da je striktna deoba linija na GSPove i privatnike u najboljem interesu putnika?
No kao što rekoh, jedini problem je što putnici nikoga ne zanimaju, a ostalo su izgovori. Hrpa izgovora.
Послато са SM-G975F помоћу Тапатока