Šta je novo?

"Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

Мислим да је главни проблем око сливника што град, БВК и Београд пут нису увели стандардизацију тих сливника и обавезали све будуће пројектанте да их примењују уместо увучених стандардних.
 
Ali i vodokotlic je bele boje :D ;)
 
Brano već sam par puta pisao vezano za te slivnike

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=399431#p399431:34dztznr je napisao(la):
Žika » Ned Jul 31, 2016 9:10 am[/url]":34dztznr]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388933#p388933:34dztznr je napisao(la):
Гага » Uto Maj 31, 2016 12:19 am[/url]":34dztznr]Кад су радили обнову асфалта у Омладинских бригада, на делу од Булевара Милутина Миланковића до Јурија гагарина, на траци по којој углавном иду градски аутобуси, урадили су једну добру ствар. Направили су увучене нише за сливнике, тако да исти нису више на газећем путу десне стране аутобуса.
Слика је од априла ове године.


file.php

Koliko sam video i na sajmu ali smeru ka adi rade uvučene slivnike dok je smer ka gradu ostao sa starim rešenjem uz ivičnjak na kolovozu.
Gledam ove uvučene koliko odvratno izgledaju i još dodatno uzimaju prostor bilo da je trotoar ili zelena površina.
Moglo je daleko elegantnije rešenje da se upotrebi kao na mostu gazela.



 
Verovatno je mislio na to što je zarđali slivnik postavljen.
 
И за боју ивичњака и за позицију и тип сливника највише је одговоран инвеститор.
 
Шта тачно фали сивим ивичњацима? Не видим поенту белих који ће за пар месеци постати црни од трагова гума, а између осталог лако пуцају за разлику од свих осталих типова ивичњака.
 
Naprotiv nepucaju sivi su ti koji se lakse krune jer u njih nestavljaju aditiv u bjele ide plus boja ili bjeli cement
Neko se ugradio za razliku
Narucilac je trazio bjele sid projekt to satro nije vidio i dozvolio da se stave sivi zbog tala
Sto se tice slivnika mogu staviti metalnu tablu preko istog tako su stavili u bka stajaliste sredacka romi redovno kradu
 
Па ваљда инвеститор треба да прегледа и пројекат?
 
E sta sve treba kad bi u ovoj drzavi radio svako sta treba svajcarska bi za nas bila nerazvijena drzava
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=400472#p400472:bbefu8m6 je napisao(la):
Čika Brana » 10 Авг 2016 11:14 am[/url]"
И даље ми није јасно како ће ова окретница функционисати. Куда ће се улазити, а куда излазити из окретнице? Где ће чекати аутобуси који раније дођу? У сваком случају помало незгодно за з'лобне аутобусе.
@Чика Брано, без љутиш, али ниси пазио на часу. Већ трећи пут постављам скицу где се види и где су уцртани и улаз и излаз аутобуса у/из окретнице. Ево је на претходној страни, друга скица: viewtopic.php?p=400472#p400132

Аутобуси који раније дођу ће чекати овде, значи после пешачке "пасареле", а то је онај асфалтирани полукружни део баш код степеница које се спуштају према стајалишту "Старо сајмиште" где преседаш. Слике су од 05. августа о.г.
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
 
Што се тиче ивичњака Транспортни је лепо објаснио viewtopic.php?p=400472#p400222

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=400222#p400222:1pb9dunp je napisao(la):
TranspoWarrior » 08 Авг 2016 02:04 am

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=398681#p398681 je napisao(la):
direktor » Sun Jul 24, 2016 12:04 am[/url]":1pb9dunp]Pitanje sto ivicnjaci nisu bjele bolje i model za nbg
Izvođač sarađuje sa betonjarom Čačak koja ima samo sive ivičnjake. Projektanti izbegavaju model za nbg jer je potpuna katastrofa od ivičnjaka, tzv lansirni ivičnjak. On ima ivicu pod 45 stepeni koja nema nikakvu drugu ulogu osim da lansira vozilo koje pređe preko nje. Kako ovde ivičnjak mora da zaštiti putnike od vozila, ivičnjak treba da odbije točak autobusa, a ne da mu dozvoli da se popne, zbog čega se koriste ovi ivičnjaci sa slike.
 
Кад већ на овој подтеми причамо и о сливницима, сад тренутно раде увучене нише за сливнике у Булевару Михајла Пупина од Булевара Николе Тесле па даље. Једино не раде упуштене нише код стајалишта, мада скоро на сваком стајалишту у овој улици има по један сливник. Слике су од 08. августа о.г.
Pogledajte prilog 1
 
Jutros se pokvario autobus na okretnici u Ustanickoj i blokirao celu okretnicu,autobusi se okretali na ulici.
e0lra1.jpg
f9iicl.jpg
 
Нису имали неки камион да га одшлепа? Мислио сам да ГСП има најмање 8 кипера и 2 специјална тегљача.
 
Za 27/28 Avgust je zakazan "trkacki vikend" na Uscu, ne znam kako su to zamislili (i jedni i drugi) s obzirom na radove.
 
Gago model koji su ugradili ivicnjaka je sasvim ok ali je trebao biti bjeli nista vise nista manje da zavrsimo rasprvu o tome izvodjac da je od cacana trazio bejli dobio bi bjeli
 
24 May 2011..... avgust 2016 :lool:


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=122034#p122034:1gw1spdg je napisao(la):
boca-ica » 24 May 2011 03:56[/url]":1gw1spdg]Da, od okretnice Bogoslovije nizbrdo pored Tri bika, pa uzbrdo Višnjićka banja, do groblja Lešće okretnica vec postoji :)

Realno je kompletnu okretnicu Zeleni venac prebaciti sa novobeogradske strane Brankovog mosta ,

više linija dolazi na nj. sa one strane Save pa bi time i sam most bio slobodniji, manja potrošnja goriva veza i sa tramvajem
mogucnost korišcenja i drugog mosta koristi tj pozitivnih efekata mnogooo ulaganja gotovo da i nema nema,
krug pored benz. pumpe Dejtonke postoji , pa čak ima mesta u tom krugu i za mini radionicu otklanjanje manjih kvarova itd ...itd...

To je ključna stvar u optimlizaciji mreže i linija gradskog prevoza , bez toga malo šta će bitno da se promeni.
predlog je više puta bio i od drugih forumaša ali bez pravih argumenata je stavljeno A/A valjda navika ka Zelenom vencu je jača od svega

pisao.....
cekao , cekao i docekao ..... :sesir:
a moglo je i pre ..... samo da nije bilo javašluka i oportunizma :grand:
 
Pozdrav svima....samo imam jedno pitanje....koji je krajnji rok za zavrsetak okretnice na Uscu....ne znam da li je taj podatak poznat....hvala.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=400667#p400667:28inexpx je napisao(la):
direktor » 11 Aug 2016 05:03 pm[/url]":28inexpx]Gago model koji su ugradili ivicnjaka je sasvim ok ali je trebao biti bjeli nista vise nista manje da zavrsimo rasprvu o tome izvodjac da je od cacana trazio bejli dobio bi bjeli
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=400338#p400338:28inexpx je napisao(la):
Boltar » 09 Aug 2016 04:54 am[/url]":28inexpx]je*******.. te beli ivicnjak...
:dil:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=400652#p400652:3smxqg2m je napisao(la):
hiavata » 11 Авг 2016 02:28 pm[/url]":3smxqg2m]Za 27/28 Avgust je zakazan "trkacki vikend" na Uscu, ne znam kako su to zamislili (i jedni i drugi) s obzirom na radove.

Трећа трка "Летње лиге" тј. "Велика награда Београда 2016." ће се одржати у термину од 26. до 28. августа.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=400657#p400657:3smxqg2m je napisao(la):
Boltar » 11 Авг 2016 03:55 pm[/url]":3smxqg2m]Zavrsice do tad valjda.

19. августа се завршавају радови на Ушћу.
Иначе извођач радова има термин за завршетак радова до 02. септембра, тако да може да ради до овог датума без икаквих проблема. У том случају треће трке не би било 26-28. августа, него 09.-11. септембра.

Да будем мало прецизнији, под роком од 02. септембра 2016. године, се подразумева завршетак обе окретнице и "блок 20" и "Ушће".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=400673#p400673:1hqdlz01 je napisao(la):
predrag1978 » 11 Авг 2016 06:29 pm[/url]":1hqdlz01]Pozdrav svima....samo imam jedno pitanje....koji je krajnji rok za zavrsetak okretnice na Uscu....ne znam da li je taj podatak poznat....hvala.
@Предраг1978, добро дошао на/у :D Беобилд.
Податак је познат, одговорио сам поруком изнад ове, а то сам и раније рекао.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=400672#p400672 je napisao(la):
boca-ica » Čet Avg 11, 2016 6:28 Realno je kompletnu okretnicu Zeleni venac prebaciti sa novobeogradske strane Brankovog mosta , To je ključna stvar u optimlizaciji mreže i linija gradskog prevoza

Premestanje zel venca na nbg bi bio najNEracionalniji, najNEekonomicniji i najmanje optimalan potez od svih naopakih poteza kojima smo svedoci, kao ovaj nakaradni blok 20 cije produzene linije ce biti samo u sluzbi tc usce, a napravice katastrofu u tunelu. Tokovi putnika, koji u najvecoj meri odredjuju ekonomicnost i racionalnost prevoza, nedvosmisleno kazu da je zel venac na idealnom mestu, jer ogroman broj putnika kada stigne na zel venac ne preseda dalje. Druga je stvar sto tamo, u odnosu na kapacitet, okrece previse linija.
 
Vrh