Šta je novo?

"Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

За 5 дана успели су да ураде оволико:
20220812_125757.jpg
20220812_125801.jpg
20220812_125846.jpg
20220812_125525.jpg

Скинули су асфалт који је био релативно ол, а онај најгори, сам улаз у окретницу и излазно стајалиште нису ни пипнули. Алал им вера!
20220812_125529.jpg
 
За 5 дана успели су да ураде оволико:
Pogledajte prilog 143055Pogledajte prilog 143056Pogledajte prilog 143057Pogledajte prilog 143058
Скинули су асфалт који је био релативно ол, а онај најгори, сам улаз у окретницу и излазно стајалиште нису ни пипнули. Алал им вера!
Pogledajte prilog 143059
Danas sam se vraćao, ovo je tuga brate.
Veoma sam razočaran "neurađenim".
A što kažeš, ulaz kod Skroz Dobre Pekare, kod koga se bus ulegne i odelje dno kada izlazi, ništa.
A pritom, kvalitet asfalta je katastrofalan, već su uočljive rupice i to je kratkog roka nažalost.
 
Veoma sam razočaran "neurađenim".
Od koga je- premnogo je,
za koga je - i previše je...

Uostalom vidi se kako izgleda Smederevski put tj traka ka gradu (krpež nakon izgradnje toplovoda) od skretanja za deponiju Vinca do Pirandelove, nema ni ko da digne glas da je totalno propao put... Takav je tretman grada prema potezu i bolji nikad neće biti...
Najviše bi krojači linija voleli da se busevi poteza 300 kod 3 tiganja okreću ka našim naseljima, eventualno bi 309 pustili ka gradu i to do Ustaničke jer kada bi sve 300 linije povukli ka periferiji onda bi nas bacili na tramvaj ka Bulevaru.
 
Ако је прављена као привремена, где је требала да буде трајна?
На месту НИС пумпе код скретања за ВМЛ. Ту треба да окрећу и трамваји и приградски бусеви.
 
''Terminus'' 26L -Vojvode Vlahovića
vv 1.jpg

i odlično resenje sa stubicima na trotoaru, ovde pešaci nisu mogli da prodju od automobila parkiranih na trotoaru, ovakav model je potrebno primeniti i u ulici Cvetanova ćuprija kao i na ulici koja vodi ka petlji Lasta (Pavla Savica) zbog bezbednosti i pešaka i vozača ,.
Na sledećoj slici prekoputa vrtica Oblačak deluje kao da je pripremljeno da se probije ulica
3.jpg
- slika 4 maps lokacija oznacena ljubicastom bojom (samo zid je razdvaja od ulice Momira Denica obelezeno crnom bojom),
4.jpg

kada bi i ako probiju ulicu ovde bilo bi super da se odradi da 26l ide kružno, tako bi jedan deo Cvetanove cuprije- Medak padine pored linije 20 imao i 26l ka Jerkoviću, trenutno je ulica Tome Zdravkovica dvosmerna(žuta trasa) a širina ulice je za jednosmernu sa trotoarom.. Mit o liniji 18 na ovoj okretnici će to i ostati pošto su ove ulice poprilično strme, mogao bi samo minibus iz pravca Cvetanove ćuprije da izadje...

vv2.jpg
 
Ideja za kružnu liniju je simpatična, ali problem je što u Vojvode Vlahovića dva kombija nikako ne mogu da se mimoiđu… Zbog toga i sada imamo ovakav red vožnje, sa parom kombija na skoro svakom polasku.
 
Da, zbog toga idu u paru. Pričalo se o tome već. Deo od okretnice 26-ice do iole uređenog dela gore, stvarno je baš uzak. Zgrade niču, i ne znam kako i na koji način misle da reše prilaz sve većem naselju u budućnosti. Čak i da se kupe veći midibusevi, opet im je kapacitet manji od klasičnog solo autobusa, i to solidno manji. Šta se sve dozvoljava u Beogradu što se tiče gradnje stambenih naselja, za izučavanje je ozbiljnih institucija i psihijatrijskih ustanova. Ne bi me čudilo da naredni korak bude tri kombija u nizu na tih nekih dvadesetak minuta.
 
Ту негде беше около треба да прође СМТ?
 
Јутрос је пуштена окретница Видиковац. Оно што је ново је што 23 купи путнике где је некада 53, 521 где је некада 23 а 53, 89 и 504 уз ново разделно острво.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Јутрос је пуштена окретница Видиковац. Оно што је ново је што 23 купи путнике где је некада 53, 521 где је некада 23 а 53, 89 и 504 уз ново разделно острво.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
Eh šteta.
 
Обнова улица

Завршена је реконструкција окретнице линија 23, 53, 89 и других на Видиковцу.
Кажу да су прешли на окретницу 56 на Петловом Брду.

























 
Prvo i osnovno, ne mogu da verujem da je problem da se napravi spušten trotoar (pristupačan osobama sa ivaliditetom) sa obe strane ovog perona gde su sada 53, 89 i 524.

Drugo, zašto 23 i 53 koje idu u potpuno istom smeru staju na različitom mestu.

Treće, na stajalištu 521 (gde je ranije stajao 23) trotoaru ne može da priđe ni automobil, a kamo li autobus, posebno svojim srednjim vratima koja služe za ulazak osoba sa ograničenom pokretljivošću.

U principu beogradska klasika: traljavo i nepromišljeno za mesec dana odrađena stvar
 
Обнова улица

Завршена је реконструкција окретнице линија 23, 53, 89 и других на Видиковцу.
Кажу да су прешли на окретницу 56 на Петловом Брду.

























Lepo izgleda, ali po meni nema smisla da se sad sve linije osim 23 trpaju na taj drugi "Peron" koji je površinski manji.
Istovremeno 23-ki su dali previše mesta. Komotno može tu 53. Predhodnom rečenicom se nadovezujem na deo posta @filipcukovic .
 
Нико се није позабавио да уреди цео тај потез од окретнице преко оних барака изнад Бетон хале до линијског парка и ако је одмах до главних туристичких токова.
 
Nadam se da neće opet onako seći asfalt za senzore za "pametne" semafore. Ovi ivičnjaci za sada deluju okej. Ako dobro vidim, razbili su asfalt skoro do samog objekta, što i nije tako loša stvar.
 
Vrh