Express
Advanced
- Učlanjen(a)
- 05.11.2011.
- Poruke
- 2.384
- Pohvaljen
- 3.113
Pitam se šta čeka terminus Banovo Brdo i okolinu nakon gradnje metro stanica Trgovačka (u Vodovodskoj) i Trebevićka (u Požeškoj)? Kako obezbediti direktno presedanje?
Imajući u vidu predviđeno produženje tramvaja šinski prevoz ne bi trebalo da predstavlja problem. Sa druge strane autobusi, i to ponajviše prigradski mogu izazvati komplikacije. Imajući u vidu udaljenost od nekih 300m i dodatno gubljenje vremena spuštanjem na peron pretpostavljam da bi najbolje bilo da prigradske linije samo okreću na terminusu, dok bi presedači prelazili sa/na metro u Trgovačkoj, ne u Trebevićkoj. Presedanje za jednu stanicu na produžen tramvaj ili drugi autobus ne dolazi u obzir.
Međutim ko izađe u Trgovačkoj moraće opet da pešači 230m do stanice u Vodovodskoj, usput se zadržavajući na semaforu prometne raskrsnice. Pomeranje stajališta u smeru ka gradu nije preporučljivo obzirom na traku za prestrojavanje do semafora ispred, ali postoji mogućnost gradnje pothodnika ispod ulice radi skraćenja pešačke udaljenosti na 150m, uz istovremeno izbegavanje semafora. Poželjno je pomeriti i uvući stajalište u smeru ka periferiji, bliže Vodovodskoj. Ovakve pešačke veze bi trebalo imati u vidu prilikom planiranja staničnog objekta, uz moguće prilagođavanje mesta i ostalih stajališta u zoni stanica.
Na taj način normalan režim bi ostao za linije 512, 531, 532, 533, 560, 561, 561A, 591, 591A, 592, 593, 593A i 593B. Linije 560A i 586 bile bi skraćene do metro terminusa Železnik.
Interne gradske linije vezane za metro oko terminusa mogle bi biti prilagođene fider sistemu na sledeći način:
Šta bi vi promenili dok Vesić et al. ne smisle nešto "mnogo bolje"? :bash:
Imajući u vidu predviđeno produženje tramvaja šinski prevoz ne bi trebalo da predstavlja problem. Sa druge strane autobusi, i to ponajviše prigradski mogu izazvati komplikacije. Imajući u vidu udaljenost od nekih 300m i dodatno gubljenje vremena spuštanjem na peron pretpostavljam da bi najbolje bilo da prigradske linije samo okreću na terminusu, dok bi presedači prelazili sa/na metro u Trgovačkoj, ne u Trebevićkoj. Presedanje za jednu stanicu na produžen tramvaj ili drugi autobus ne dolazi u obzir.
Međutim ko izađe u Trgovačkoj moraće opet da pešači 230m do stanice u Vodovodskoj, usput se zadržavajući na semaforu prometne raskrsnice. Pomeranje stajališta u smeru ka gradu nije preporučljivo obzirom na traku za prestrojavanje do semafora ispred, ali postoji mogućnost gradnje pothodnika ispod ulice radi skraćenja pešačke udaljenosti na 150m, uz istovremeno izbegavanje semafora. Poželjno je pomeriti i uvući stajalište u smeru ka periferiji, bliže Vodovodskoj. Ovakve pešačke veze bi trebalo imati u vidu prilikom planiranja staničnog objekta, uz moguće prilagođavanje mesta i ostalih stajališta u zoni stanica.
Na taj način normalan režim bi ostao za linije 512, 531, 532, 533, 560, 561, 561A, 591, 591A, 592, 593, 593A i 593B. Linije 560A i 586 bile bi skraćene do metro terminusa Železnik.
Interne gradske linije vezane za metro oko terminusa mogle bi biti prilagođene fider sistemu na sledeći način:
-23 lokal zglob do Banovog Brda (ostaje paralelan sa metroom, ne dirati takt, jedina preostala veza Čukarice sa Kneza Miloša, moguće pomeranje do Dunavskog Amfiteatra preko Dunav Stanice)
-49 lokal solo do Poručnika Spasića i Mašere (novi terminus kod solitera, pojačati)
-50 lokal solo do Čukaričke Padine Valjevskom (isti takt)
-51 ekspres solo sa fider sekcijom Vodovodskom, do Medakovića 3 Mokroluškom (isti takt)
-55 ekspres zglob dedinjskim tunelom do B.Brda (pojačan i to zglob kad produže Južni Bulevar, 58 pojačan do metro stanice kod Hipodroma trasom 55)
-57 podeliti na solo fidere 57 i 97, pomeriti terminus 57 na Golf (obe na 15min)
-85 ekspres zglob produžiti do Belih Voda, skratiti do Gornjeg Grada jednosmerno Niškom (pojačati)
-87 lokal/fider solo skratiti valjevskom (na 15min)
-88 ekspres zglob do Skojevskog kroz Beogradskog Bataljona (redukovati, neki polasci do Žarkovačke RHMZ, pojačati 512)
-89 lokal zglob (moguće pojačati)
-97 fider solo od Skojevskog do Zrmanjske trasom Luke Vojvodića, Ratka Mitrovića, Trebevićkom, Požeškom (88 preko Kneza Višeslava)
Izuzeo sam 52 i 53 koji mogu do Zrmanjske ili Hipodroma (uz moguća produženja ka periferiji), jedino sa 37 ne znam šta bi jer se sa jedne strane poklapa sa 50, sa druge ne može biti preusmeren u Prokop zbog tramvaja.
-49 lokal solo do Poručnika Spasića i Mašere (novi terminus kod solitera, pojačati)
-50 lokal solo do Čukaričke Padine Valjevskom (isti takt)
-51 ekspres solo sa fider sekcijom Vodovodskom, do Medakovića 3 Mokroluškom (isti takt)
-55 ekspres zglob dedinjskim tunelom do B.Brda (pojačan i to zglob kad produže Južni Bulevar, 58 pojačan do metro stanice kod Hipodroma trasom 55)
-57 podeliti na solo fidere 57 i 97, pomeriti terminus 57 na Golf (obe na 15min)
-85 ekspres zglob produžiti do Belih Voda, skratiti do Gornjeg Grada jednosmerno Niškom (pojačati)
-87 lokal/fider solo skratiti valjevskom (na 15min)
-88 ekspres zglob do Skojevskog kroz Beogradskog Bataljona (redukovati, neki polasci do Žarkovačke RHMZ, pojačati 512)
-89 lokal zglob (moguće pojačati)
-97 fider solo od Skojevskog do Zrmanjske trasom Luke Vojvodića, Ratka Mitrovića, Trebevićkom, Požeškom (88 preko Kneza Višeslava)
Izuzeo sam 52 i 53 koji mogu do Zrmanjske ili Hipodroma (uz moguća produženja ka periferiji), jedino sa 37 ne znam šta bi jer se sa jedne strane poklapa sa 50, sa druge ne može biti preusmeren u Prokop zbog tramvaja.
Šta bi vi promenili dok Vesić et al. ne smisle nešto "mnogo bolje"? :bash: