Šta je novo?

"Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

A što se tiče 83ke, ne treba da je sakate nego da je produže duž Grčića Milenka do pumpe na raskrsnici sa Južnim Bulevarom.
GM.jpg


Naravno, za ovo bi bilo poželjno da se prethodno uradi proširenje Grčića Milenka i Žičke za po još jednu traku. Za šta je više nego jasno da je krajnje vreme.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=841277#p841277:2zho94pg je napisao(la):
vucko » 13 Apr 2021 13:51[/url]":2zho94pg]Ne vidim poentu u sred ničega, 21 i 22 dobro rade dok mislim da 29 treba podrška jer je ona najopterećenija linija trolejbusa.
21 i 22 do Studentskog trga, vraćanje linije 19 i eto podrške liniji 29, koja će automatski biti i praznija, jer nije jedina linija koja vodi do centra.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=841295#p841295:6zfgh0o2 je napisao(la):
Bender Rodriguez » 13 Апр 2021, 14:20[/url]":6zfgh0o2]A što se tiče 83ke, ne treba da je sakate nego da je produže duž Grčića Milenka do pumpe na raskrsnici sa Južnim Bulevarom.
Naravno, za ovo bi bilo poželjno da se prethodno uradi proširenje Grčića Milenka i Žičke za po još jednu traku. Za šta je više nego jasno da je krajnje vreme.

зато што физички нема простора за тако нешто. иако није лоше размишљање
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=841210#p841210:l3wmjipp je napisao(la):
solecar » 13 Apr 2021 10:11[/url]":l3wmjipp]Misliš da neće da aktiviraju Pljevaljsku, koja se do sada pomiljala kao jedina alternativa?

Питање с Пљеваљском је да ли ће уопште опстати.

Цео тај део чека на ПДР који се ради од 2010 (ваљда намерно јер је наручилац Делта која је вероватно хтела нешто да зида на плацу Метала, поред Лидла)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=841317#p841317:2ay47fyi je napisao(la):
JohnnyLee » Uto Apr 13, 2021 3:30 pm[/url]":2ay47fyi]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=841295#p841295:2ay47fyi je napisao(la):
Bender Rodriguez » 13 Апр 2021, 14:20[/url]":2ay47fyi]A što se tiče 83ke, ne treba da je sakate nego da je produže duž Grčića Milenka do pumpe na raskrsnici sa Južnim Bulevarom.
Naravno, za ovo bi bilo poželjno da se prethodno uradi proširenje Grčića Milenka i Žičke za po još jednu traku. Za šta je više nego jasno da je krajnje vreme.

зато што физички нема простора за тако нешто. иако није лоше размишљање
Pa mislio sam sirenje uz eksproprijaciju i rusenje udzerica i koliba duz tog pravca. Za Zicku znam da postoji taj plan. A mislim da moze i treba i u Grcica Milenka.
 
Bendere, trenutno se kod tog mesta radi na izgradnji depoa gradske čistoće, to jest malo gore od pumpe. Trenutno je tu NIS pumpa koja se neće seliti. po PDR-u je tu planirano da ide most od visine gospodara Vučića do one sledeće ulice gore ka VOjislava Ilića. U produžetku južni bulevar tangira pumpu i pre Tempa i Obilićevog stadiona se uliva u Gospodara Vučića, tuda će ići i 46 i 55. Grčića milenka neće skoro imati 4 trake a već je pakao uključenje iz nje uzbrdo u VOjislava Ilića.
 
Грчића Миленка је поприлично оптерећена целом дужином због десетина новоградњи у попречним улицама. А цео тај крај је поприлично хаотичан са веома закржљалом саобраћајном инфраструктуром.
 
Ma nisam ja mislio da se pumpa isteruje. Ja cak ne podnosim ove sto su proterali sve pumpe iz celog grada. Nego sam mislio da 83 okrece tu oko nje, uz jos 20 m2 prosirenja "kolovoza" iza i oko nje.

A ako ce Grcica Milenka da ostane ovako uska i tesna, onda nema sta, taj deo grada moze da se oprosti od protocnog i funkcionalnog saobracaja.
 
Да не гушим тему о тролејбусима, ево предлог за 83, да се продужи до окретнице 55 код Цветкове пијаце.
 
Као сви тролејбуси до школе Војислави Илић, значи улицом Војислава Илића, и онда на раскрсници лево у Господара Вучића.
 
Ta okretnica 55 na Zvezdari ume da bude gužvava, pogotovo kad se nakupi više 55-ica. Ne verujem da tu mogu da uglave i 83 bez izazivanja haosa.
 
Надам се :D To je у суштини најближа окретница и добија се веза са 46 и 55 за преседања.

Ево мала анализа потенцијалних:

Црвени крст - Пљеваљска - 2,8 км, 5 можда и 6 нових стајалишта, 3 скретања, улице пристојне ширине, покрива густо насељен крај.
Црвени крст - Звездара-пијаца - 1,7 км, 3/4 нова стајалишта, 1 скретање, улице пристојне ширине, веза са 46/55 као и трамвајима код Цветка и 309;
Црвени крст - Коњарник - 3 км, 6 нових стајалишта, 1 скретање, улице пристојне ширине, густо насељен крај, везе са 17 и 31;
Црвени крст - Крушевачка - 2,3 км, 4 нова стајалишта, 2 скретања, већи део улица ок ширине, код саме Крушевачке мало уже ал проходно.
 
A pre nego što nastavimo - zašto su uopšte zapeli da sklanjaju 83 sa okretnice na CK?
Šta im sada smeta? Prizor autobusa u gradu koji stoji na stajalištu im bode oči, šta...? :kafa:
 
На Крсту никад није била нека гужва са аутобусима. Али ни са аутомобилима, увек сам комотно прелазио Војводе Шупљикца ка самом Крсту. Сад ето зинуло им да свуда буде некакав сквер. Могли су да среде окретницу да буде лепа, зар је неопходно склањање аутобуса? Иначе ту се поред налазе и пумпа НИСа и неке кућице зеленила или чистоће, виђао сам и пластичне канте за отпад упаковане.
 
Za 83 najbliže rešenje,ne nužno i najbolje,je da je produže do okretnice 55-ce....možda prebaciti 55 da okreće u Učiteljskom naselju zajedno sa 21...okretnica koju koristi 55 realno je za jednu liniju,2 linije su već gužva ako bi tu se okretale i 55 i 83...ne znam ni ja sam koliko je i šta pametno uraditi...u blizini okretnice na Crvenom Krstu,alternative su Kruševačka,Učiteljsko naselje i Cvetkova pijaca i Konjarnik.....čisto sumnjam da će Pljevaljska uopšte u nekom skorijem periodu biti razmatrana kao opcija...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=841501#p841501:2mzykdtc je napisao(la):
Дошљак » Uto Apr 13, 2021 10:53 pm[/url]":2mzykdtc]На Крсту никад није била нека гужва са аутобусима. Али ни са аутомобилима, увек сам комотно прелазио Војводе Шупљикца ка самом Крсту. Сад ето зинуло им да свуда буде некакав сквер. Могли су да среде окретницу да буде лепа, зар је неопходно склањање аутобуса? Иначе ту се поред налазе и пумпа НИСа и неке кућице зеленила или чистоће, виђао сам и пластичне канте за отпад упаковане.
Znači to je.

Mora svuda da bude skver za balove, a i prizor autobusa u gradu je prosto previše ''kameno doba'' za njih.
U stvari najbolje da se isele svi ljudi i aktivnosti, da bi ostale samo prazne zgrade i ulice kao muzej i rekvizit. Da izgleda lepo.

Slepci. Kolosalni slepci.
 
Da li je neko vas što predlažete Kruševačku uopšte video kako izgleda ta okretnica i koliko je ona gore rešenje od Cvetka, pogotovu što postoji mogućnost da 83 opet u nekom trenutku bude zglobna?

Isto ni okretnica Učiteljhsko naselje nije idealno rešenje, zato što trole tamo čekaju vreme u ulici koja baš i nije preterano široka i ne postoje uslovi da se 83 tu okreće, jer ako se samo jedan autobus parkira, pored 21, to je već haos. Video sam par puta kako to izgleda kada su parkirane dve trole, jedna iza druge.

Mišljenja sam da bi okretnica 55 mogla da se iskoristi ukoliko bi se malo modifikovalo razdelno ostrvo i eventualno da se promeni da linije direktno ulaze u okretnicu, pa da po izlasku iz iste opkruže oko razdelnog ostrva. I ovako i na način na koji se sada okreće 55, mora da se preseče kolovoz iz pravca Vojislava Ilića. A jednog dana, a nadam se da će to biti u skorije vreme, pošto će biti javni uvid u plan povezivanja Čingrijine i Gospodara Vučića, sa okretnicom na mestu Gradske čistoće (ulica Milana Rakića), izmesti tamo.
 
Možda je najbolje rešenje nova okretnica Zvezdara na uglu Milana Rakića i Gospodara Vučića ali ona neće biti skoro, a biće dovoljno velika za više linija, tipa 28,40, 77 i 55.
 
Dok se ta okretnica u Milana Rakića ne izgradi jednog dana,bolje i da okrece gde okrece 55.....svuda je zglobu problem da savije...pa i da se vrati zglob na 83,to ne garantuje da ce svuda imati elegantan ulazak na okretnicu....po meni jedna od najbolje rešenih okretnica je na Karaburmi gde postoji dvosmeran saobracaj u samoj okretnici....nesto slično tome je i Blok 20,s tim što tamo ima prostora za bar još 2 do 3 linije....opet kazem,da se ja pitam ja bih umesto 55,stavio 83.....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=841696#p841696:2wc6r3z3 je napisao(la):
vucko » 14 Apr 2021 13:57[/url]":2wc6r3z3]Ova pumpa je trebala biti uklonjena još pre 5-6 godina kada je rekonstruisan park. PGR-om benzinskih stanica je planirano trajnje uklanjanje. Poenta je da se uklone pumpe iz centra kako bi se destimulisao automobilski saobraćaj.
Destimulacija automobilskog saobraćaja će se deesiti kada Beograd dobije normalan metro i gradski prevoz. Do tada može da se očekuje samo povećanje broja vozila, jer sve se radi upravo na tome. Što reče Milan Gutović gostujući kod Katarine Bajec, tamo gde se ulaže, tu se i vide rezultati.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=841708#p841708:2wc6r3z3 je napisao(la):
stf » 14 Apr 2021 14:40[/url]":2wc6r3z3]Значи најјача ми је логика ових "чукундеда са Чубуре" ликова. Дакле, поплочавање је непријатељ број 1. зелених површина у граду, и екоцид невиђених размера, али зато убер тровачница која трајно загађује околно земљиште, попут бензиске пумпе, са све бензинским танкерима испод тих зелених површина су кул и преко потребне центру.
Još jača je logika opštinskog službenika koji drži lament na parkom Luke Ćelovića zbog uklanjanja njegovog dela pre 70 godina zarad mosta, a sa druge strane proziva svakog ko to isto radi sa Mitićevom rupom, koja je danas parkovska površina.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=841547#p841547:2wc6r3z3 je napisao(la):
solaris52 » 14 Apr 2021 01:09[/url]":2wc6r3z3]Dok se ta okretnica u Milana Rakića ne izgradi jednog dana,bolje i da okrece gde okrece 55.....svuda je zglobu problem da savije...pa i da se vrati zglob na 83,to ne garantuje da ce svuda imati elegantan ulazak na okretnicu....po meni jedna od najbolje rešenih okretnica je na Karaburmi gde postoji dvosmeran saobracaj u samoj okretnici....nesto slično tome je i Blok 20,s tim što tamo ima prostora za bar još 2 do 3 linije....opet kazem,da se ja pitam ja bih umesto 55,stavio 83.....
Nije poenta u elegantnosti, već u funkcionalnosti. A sve što sam ranije spomenuo vezano za okretnice, tiče se isključivo funkcionalnosti. Te sam shodno pomenutom, i predložio promenu smera okretanja na okretnici 55 kod Cvetka, jer tamo nije moguće dvosmerno, kao na Karaburmi.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=841696#p841696:2wc6r3z3 je napisao(la):
vucko » 14 Apr 2021 13:57[/url]":2wc6r3z3]Mei je potrebnija taksi stanica nego pumpa. Šta ćemo sada?
Meni je potrebnija okretnica trolejbusa i od taksi stanice i od pumpe. I šta ćemo sada? Baš bih voleo da vidim kako se zamišlja da se sve ovo uklopi, pošto se namerava napraviti jedna velika spojena površina od Bate Živojinovića pa sve zaključno sa parkićem oko koga se trenutno okreće 83 i postoji kontaktna mreža za trole kao ispomoć.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=841537#p841537:2wc6r3z3 je napisao(la):
vucko » 14 Apr 2021 00:26[/url]":2wc6r3z3]Možda je najbolje rešenje nova okretnica Zvezdara na uglu Milana Rakića i Gospodara Vučića ali ona neće biti skoro, a biće dovoljno velika za više linija, tipa 28,40, 77 i 55.
28, 40, 77 sa okretice u Čingrijinoj, 55 i 309 sa okretnice kod Cvetka i produžena 83.
 
Nova okretnica neće imati toliki kapacitet, zapravo i nije toliko velika okretnica koliko sam procenio ili grešim. U svakom slučaju će biti ukinute okretnice 309 i 55 pa će biti pitanje gde će one okretati.
 
Bravo Sole, sve lepo rečeno. I hvala, da ja malo odmorim od kotrljanja tikvurina.


Samo ću da dodam da ni mene taksi stanica savršeno ne zanima. Taksi koristim jednom u godinu dana, ako i toliko. Nisam toliko ni bogat, ni bahat, ni glup da koristim taj vid prevoza. Koristim javni prevoz, ceo život (kao pravi razmaženi komunjarski sin iz centra hahaa :D )

A pumpu podržavam da ostane na tom mestu jer znam dvoje ljudi kojima ona tu znači i treba. I za razliku od taksija koji koristim jednom godišnje, usluge i pomoć prijatelja ili rodbine sa automobilom koristim i po par puta mesečno. A svi oni moraju da sipaju gorivo upravo na ovakvi mestima. Na benzinskim pumpama u gradu. Ne negde na periferiji, u Grockoj, Smederevu, Surčinu...


Neka je pumpa tu. Nikome ne smeta. Nije smetala prethodnih 6 decenija pa neće smetati ni narednih 6.

A što se tiče nove okretnice za 83, ako ipak ne može do Cvetkove pijace zbog tesnog prostora, onda lepo da se sačeka proširenje Grčića Milenka pa da se napravi okretnica oko pumpe na uglu GM i Južnog Bulevara. Ili to, ili da ostane ovde gde jeste. Ako nećemo da komplikujemo, onda da ostane ovako kako je. Prosto, logično, razumno, jeftino. Pametnom dosta. :wink:
 
Реконструисана окретница Пударци /Илински крај/ за линије 366А, 356 и 467.

ilinski-kraj-1.jpg

ilinski-kraj-2.jpg
 
Vrh