Šta je novo?

"Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

To mu dodje kao neko sibicarenje sa stajalistima tamo vamo :)
 
To je lepo sa njihove strane. Da ih svi podjednako koriste u toku godine. :lol:
Ovo nikad nisam video da se kradu bus nadstrešnice. Samo da vidim čija je to brilijantna ideja. :grand:
 
Ovo kod Ušća je totalni promašaj. Prošao sam sinoć. Uzak trotoar, blato iza stajališta, ostavljena ona slepa uličica... Takođe tu nema hlada, nijedno drvo. Iskreno se nadam da za to drveće čekaju jesen pa da sade.
 
Upravo objavleno na Studiju B......od 1 septembra 27e i 35 ce okretati u Bloku 20,a linija 43 ce okretati na Uscu na novoj okretnici.....tehnicki direktor GSP gostovao u studiju....znaci otpala je varijanta za 27 i 96....izgleda da je nesto promenjeno u medjuvremenu.....
 
Pa nisu valjda pravili celu okretnicu za jednu liniju?
 
Ma naravno da ce dodavati posle,ali je interesantno da su svo vreme najavljivali 27,27e i 96,a evo sta na kraju se desava.Znaci da ni oni sami nisu vise sigurni sta da rade.Receno je i da elektroautobusi jos uvek nemaju dozvolu za pustanje u saobracaj,i pitanje je da li ce 1 septembra krenuti u saobracaj.Sve u svemu,to znaci da ce verovatno 27 i 96 mozda ostaviti za Dunavsku ulicu,ali i ovo je dokaz da sa nadleznima nikad nista nije sigurno.
 
27E, 35 i 43 su pametno resenje sa jedne strane, ali sa druge strane bice katastrofe u Terazijskom Tunelu. 27 i 96 su pametno resenje za Dunavskom, obzirom da ce ova prva koliko toliko da rastereti 26 na deonici Dorcol - Vukov Spomenik, a 96 je pametna u smislu da produzenje njeno na Nbg bi znacilo previse preklapanja sa 95, tako da je ovo super, a 43 ce biti dobra ispomoc za 16 i 95 :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=401695#p401695:3bvz2o5g je napisao(la):
Gaspar18 » 22 Aug 2016 11:18[/url]":3bvz2o5g]..... bice katastrofe u Terazijskom Tunelu....
Odlično zapažanje :kk: + 1
dovoljno je prizvati ceste slike saob. kolapsa vezane za Teraziski tunel
i shvatiti da je nj. izbor za prebacivanje linija - tupav

Jer nj. predlogom ne rešavaju se tri crne tačke : B.most, Z.venac i T. tunel

I dalje sam uveren da novom okretnicom treba postepeno oslobadjati Zeleni venac
do postizanja maksimuma u optimalnosti protočnosti Brankovog mosta i samog tunela
što jeste prioritet u ,,olakšanju ,, saob. u starom jezgru Bgdu
 
Možda bi se Brankova rasteretila ako bi okretnica kod Zelenjaka ukinula, tj. ako bi se kolima dozvolilo skretanje u Jug Bogdanovu kada se skrene sa mosta.

Aktiviranjem Jug Bogdanove bi se moglo svašta nešto ispreturati što bi pomoglo protočnosti saobraćaja u tom delu. Npr, iz Kraljice Natalije zabraniti skretanje u tunel (samo u Prizrensku), iz Brankove dozvoliti samo pravo u tunel.

Trenutnu okretnicu na Zelenjaku pretvoriti u obične stanice.

Ovo sam na brzinu napisao, ali mislim da bi aktiviranje Jug Bogdanove za obična vozila moglo da pomogne uz neke izmene.
 
Danas sam iz buda video da se ozbiljna baruština pravi iza one stanice na novoj okretnici kod Ušća, bukvalno se puni vodom onaj patrljak slepe uličice što je ostavljen
 
Zeleni Venac se mora izmestiti, ali kako ga resiti, a da ne bude haosa u Terazijskom Tunelu, Brankovom Mostu itd..., to je najveci problem i bojim se da ce se odgovor na ovo pitanje duuuuuugo traziti u praksi... Lepo je zamisljeno da se Trg i Zelenjak dovedu na nivo prosecne autobuske stanice u Beogradu u teoriji, ali u praksi dobijamo to da ce most trpeti ogromna opterecenja i da ce biti kolapsa... Eventualna resenja za izbegavanje guzvi bi bila da ako vec mora preko Brankovog Mosta da se ide, da se bar ide Karadjordjevom, Pop Lukinom, a ne sve u tunel, ili ako vec mora preko Zelenog Venca, bar da se ide Prizrenskom, a taxi stanicu odande prebaciti na Terazije kod cesme. 27E, 35 i 43 jesu ok linije za sad, ali bice problem koliko im produziti vremena putovanja u spicu i van, a da se ne oseti po intervalu i da se dodaju vozila, kako bi intervali ostali isti sa odstupanjem +- 2 minuta.
Potez 700 ako se izmesti na Usce ce biti presipanje iz supljeg u prazno, isto vazi i za linije koje nailaze iz pravca Banovog Brda, Petlovog Brda i Ceraka, ako se odluce na taj potez Banovo Brdo ostaje bez direktne veze sa Zelenim Vencom, a to nije dobro, jer ce onda biti katastrofa u 37 i 58. Jedino resenje vidim da se nesto uradi na okretnici Kalemegdan( Beko), kako bi i taj deo sa tramvajima dobio konkurenciju u vidu autobusa...
 
Gaspar18":14jrzhsy je napisao(la):
Zeleni Venac se mora izmestiti, ali kako ga resiti, a da ne bude haosa u Terazijskom Tunelu, Brankovom Mostu itd..., to je najveci problem i bojim se da ce se odgovor na ovo pitanje duuuuuugo traziti u praksi... Lepo je zamisljeno da se Trg i Zelenjak dovedu na nivo prosecne autobuske stanice u Beogradu u teoriji, ali u praksi dobijamo to da ce most trpeti ogromna opterecenja i da ce biti kolapsa... Eventualna resenja za izbegavanje guzvi bi bila da ako vec mora preko Brankovog Mosta da se ide, da se bar ide Karadjordjevom, Pop Lukinom, a ne sve u tunel, ili ako vec mora preko Zelenog Venca, bar da se ide Prizrenskom, a taxi stanicu odande prebaciti na Terazije kod cesme. 27E, 35 i 43 jesu ok linije za sad, ali bice problem koliko im produziti vremena putovanja u spicu i van, a da se ne oseti po intervalu i da se dodaju vozila, kako bi intervali ostali isti sa odstupanjem +- 2 minuta.
Potez 700 ako se izmesti na Usce ce biti presipanje iz supljeg u prazno, isto vazi i za linije koje nailaze iz pravca Banovog Brda, Petlovog Brda i Ceraka, ako se odluce na taj potez Banovo Brdo ostaje bez direktne veze sa Zelenim Vencom, a to nije dobro, jer ce onda biti katastrofa u 37 i 58. Jedino resenje vidim da se nesto uradi na okretnici Kalemegdan( Beko), kako bi i taj deo sa tramvajima dobio konkurenciju u vidu autobusa...


Nemoj da zaboravis da je u planu i izmestanje okretnice sa glavne zeleznicke stanice zbog Beograda na vodi...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Da znam za to, ali ce tebi jedina veza na relaciji Mostar - GZS biti tramvaji, sto u teoriji nije lose, ali u praksi je zlo. Zamisli sad u jednom trenutku ovi sto okrecu na GZS, dodju na mostar i istovare besnu rulju jer ne idu dalje zbog Beograda na vodi? Pa tacno ih treba nasamarati zbog te gluposti, umesto da se radi normalno, oni rade normalno za svoj dzep i procenat...
 
Vec zamisljam svenu spanac stao jer ne moze da ide zbog snega senzori detektuju prepreku iza njega kolona tramvaja napolju ledara klizavo ljudi kasne na posao a mandatar izadje sa saopstenjem kako ce za par godina biti sagradjena jos jedna kula :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Resenje da nema resenja ne postoji, ali trebalo bi dobro napraviti tokove putnika na svim linijama koje polaze sa Zelenog Venca, u redu je da se okretnica izmesti, ali gde da ih izmestis, a da nije Usce, Blok 20 i Blok 42? Tramvaji kao opcija od Mostara do GZS nije nikome u interesu, isto vazi i za Prokop, dakle mora se uraditi neka analiza po kojoj treba da te linije krecu sa neke okretnice i da radi normalno, a ne da se politicki neke linije produzuju bez ikakvog rezona i osnova. Uostalom, pazi sad scenu, posto 601 nece ici na GZS, ljudima kao jedinu opciju ostavljas da na Sava Centru idu na 17 ili 18 do Mostara, pa odande na 3, 12 ili 13. Izmestanjem 601 sa GZS, sa jedne strane ce se ogroman pritisak stvoriti na 17 i 18, a sa druge na 7, 9 , 11, 13, 68, 71, 95 itd, a to je uvod u neki od krugova Danteovog pakla
 
A još kad u tu kombinaciju sa tramvajima pridodamo i druge linije sa poteza 500 koje se okreću kod GŽS , plus putnici sa 46 i 55 , a da ne spominjem i sve one silne linije nekadašnjeg ITS 2 , koje nije moguće skratiti do okretnice Voždovac , ima da nastane haos.
 
Cek 601 i ekipa ce samo da umjesto da okrecu kod gzs okretati kod mostara
Pa ce putnici presjedati tu na tramvaje i buseve
Smanjice se trosak goriva i guzva na relaciji mostar gzs
Maloce se rasteretiti 2 7 9 ali ce guzva veca biti na 13 12 3 ili 11
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=401671#p401671:2o68t6rz je napisao(la):
predrag1978 » August 22nd, 2016, 8:28 am[/url]":2o68t6rz]Upravo objavleno na Studiju B......od 1 septembra 27e i 35 ce okretati u Bloku 20,a linija 43 ce okretati na Uscu na novoj okretnici.....tehnicki direktor GSP gostovao u studiju....znaci otpala je varijanta za 27 i 96....izgleda da je nesto promenjeno u medjuvremenu.....
Sivom je označeno kuda će ići linija 43.

 
S tim što 27 i 67 mogu da se spoje odmah, a na okretnicu na Dorćolu ne može nijedna linija, dok se dole ne uredi okretnica onako kako je već urađeno na Ušću. Pri tom je lokacija na Dorćolu usred ničega i tu se ne može preusmeriti nijedna linija dok svi trolejbusi ne budu odatle polazili ka Trgu republike, radi presedanja.

Da bi ove nove okretnice zaživele ključna stvar je organizovanje presedanja. Blok 20 je dobra lokacija za presedanje (7,9,11,13,78,83), varijanta sa 43 na Ušću može da bude dobra kombinacija za presedanje na ekspresnu vezu sa Zemunom (i na žalost ni za šta drugo), a sa Dunavskom ulicom je problematično što bi odatle trolejbusi vozili samo dve stanice do Trga, a onda se svi trolejbusi okreću ka istoku, pri čemu bi sve autobuske linije do Dunavske stizale opet sa istoka...

Što se tiče autobusa koji okreću na Glavnoj železničkoj stanici, mislim da bi deo njih (pre svega 46 i 601) komotno mogli da se prebace na Blok 20. Tim pre što tu postoji presedanje na bukvalno iste već pomenute linije kao i kod železničke stanice (7,9,11,13,78,83). Okretnica u Bloku 20 i ima smisla isključivo za linije koje prilaze iz pravca Gazele i Vladimira Popovića, jer ovo kruženje 27E i 35 biće vrhunski gubitak turaže. Bolje da su te dve linije spojili sa 67 i 68 nego da ovako kruže oko Hajata. 43 na Ušću je skroz OK, može da bude popularno kao najbrža veza sa Zemunom.
 
601 nikako stavljati u blok 20 , jer se time gubi brza veza sa centrom i GŽS.
Okretnica u Dunavskoj nije nikako usred ničega , iako tako izgleda na prvi pogled. Ne znam koliko dobro poznaješ taj kraj , ali često sam tamo , jer imam rođake u blizini , a i četri godine sam išao tamo u srednju , tako da sam dosta dobro upoznao taj kraj. Izgradilo se dosta toga poslednjih godina u blizini budeće okretnice , a nisu daleko ni oni stari soliteri ... Odakle bi to trole i autobusi trebalo da dolaze , kada na zapadnoj strani imaš Dunav , a prema zamisli , linija 26 bi trebalo da pokriva sadašnju trasu na Dorćolu , i to u oba smera.
Obzirom da bi i autobusi i trole spajali Trg republike i okretnicu u Dunavskoj , ne vidim uopšte potrebu , a i ponetnu , da ljudi idu isključivo trolama , a ne i autobusima do Trga , kako smatraš da bi trebalo da se radi.
 
Ako imaš terminus pored trolejbuskog depoa odakle ti polaze sve trolejbuske linije (šest komada), pa još i autobus 26 u pravcu Trga, to je jednostavno previše preklapanja. Ne bih ja na silu ukidao 26, već je poenta da je trolejbuski sistem loše (očajno) postavljen ako iz Dunavske bukvalno svaki minut imaš polazak prema Trgu (19/21/22/26/28/29/41). To je malo suludo.

Sada sa Studentskog Trga trolejbusi makar polaze u dve odvojene trake (jedna je za linije 28/41 a druga za ostale linije). Kad svi zajedno u koloni budu išli Dobračinom preko deset raskrsnica, onda će neko videti koliko se zeznuo.
Mada i tu postoji racionalno rešenje. Nakon što isteraju sve autobuse sa terminusa Trg Republike, može da postane trolejbuski terminus. Pa da pola trolejbusa okreće na Trgu a pola u Dunavskoj. A i ekološki je prihvatljivije rešenje u odnosu na autobusku okretnicu na Trgu.

(Uzgred budi rečeno, imam ideju oko prebacivanja 26 na trolejbus - radi optimizacije trolejbuskog sistema trasa bi bila Dunavska - Dobračina - Trg - Makedonska - Majora Ilića - 27. marta - Vukov Spomenik i dalje ka Kaleniću - nema šanse da ide sporije nego sad kroz Bulevar!)
 
Vrh