Zeleni Venac se mora izmestiti, ali kako ga resiti, a da ne bude haosa u Terazijskom Tunelu, Brankovom Mostu itd..., to je najveci problem i bojim se da ce se odgovor na ovo pitanje duuuuuugo traziti u praksi... Lepo je zamisljeno da se Trg i Zelenjak dovedu na nivo prosecne autobuske stanice u Beogradu u teoriji, ali u praksi dobijamo to da ce most trpeti ogromna opterecenja i da ce biti kolapsa... Eventualna resenja za izbegavanje guzvi bi bila da ako vec mora preko Brankovog Mosta da se ide, da se bar ide Karadjordjevom, Pop Lukinom, a ne sve u tunel, ili ako vec mora preko Zelenog Venca, bar da se ide Prizrenskom, a taxi stanicu odande prebaciti na Terazije kod cesme. 27E, 35 i 43 jesu ok linije za sad, ali bice problem koliko im produziti vremena putovanja u spicu i van, a da se ne oseti po intervalu i da se dodaju vozila, kako bi intervali ostali isti sa odstupanjem +- 2 minuta.
Potez 700 ako se izmesti na Usce ce biti presipanje iz supljeg u prazno, isto vazi i za linije koje nailaze iz pravca Banovog Brda, Petlovog Brda i Ceraka, ako se odluce na taj potez Banovo Brdo ostaje bez direktne veze sa Zelenim Vencom, a to nije dobro, jer ce onda biti katastrofa u 37 i 58. Jedino resenje vidim da se nesto uradi na okretnici Kalemegdan( Beko), kako bi i taj deo sa tramvajima dobio konkurenciju u vidu autobusa...