Šta je novo?

"Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=402238#p402238:32hp21gi je napisao(la):
vucko » August 26th, 2016, 4:17 pm[/url]":32hp21gi]
Evo i vesti:

BG: 3 nove okretnice, 27 i 96 idu na NBG

Beograd -- Beograđane će prvog septembra na ulicama dočekati električni autobusi i tri nove okretnice. Uz zimski red vožnje na ulicama opet 1.300 autobusa.
Izvor: B92 četvrtak, 25.08.2016. | 10:43

Beograđani će od 1. septembra konačno moći da se voze i u električnim autobusima. Kako je prethodno najavljeno, elektroautobusi će saobraćati na potezu od Sava centra do Vukovog spomenika, čime Beograd postaje prva prestonica u okruženju koja će imati liniju javnog gradskog prevoza na kojoj saobraćaju elektroautobusi.

Novi terminusi biće kod Ušća, Starog Sajmišta i u “Belvilu”, dok okretnica na Trgu republike neće biti ukinuta sve do izgradnje buduće na Dorćolu.

Nove okretnice naćiće se u Ulici Vladimira Popovića u Bloku 20 i nedaleko od „Skejt parka” na Ušću. Najveća je preko puta zgrade „Rada” i u blizini Starog sajmišta, a ona će se prostirati na oko 4.300 kvadrata.

Prilaz terminusu u Bloku 20 planiran je iz Ulice Milentija Popovića i internom saobraćajnicom pored hotela „Hajat ridžensi”. Alternativni pravac biće veza terminusa sa Zemunskim putem. Na okretnici biće postavljeni objekti za otpravnike i toaleti, a na okretnici će biti uređena i prateća infrastruktura – javno osvetljenje i kišna kanalizacija.

Na terminus na Ušću vozila će dolaziti iz Bulevara Nikole Tesle. I na ovoj okretnici biće urađeno javno osvetljenje, kišna kanalizacija, šahtovi, kao i veza na postojeći kišni kolektor, vodovodna mreža i protivpožarni hidranti. U okviru radova na ovom potesu biće obnovljeni travnjaci i posađeno drveće uz trotoar.

Jedan od glavnih razloga za gradnju dva terminusa nedaleko od Brankovog mosta je rasterećenje postojećih okretnica na Trgu republike, koji treba da postane deo buduće velike centralne pešačke zone, ali i okretnice na Zelenom vencu, koja je trenutno jedna od najopterećenijih u gradu, pišu beogradski mediji.

Tako će linija 27E biti produžena do terminusa kod Ušća. Ono što je za sada izvesno jeste i da će na novu okretnicu, ali u Vladimira Popovića, imati i autobus 96 što znači da će zbog rasterećenja Trga republike njemu biti produžena trasa. Pored Brankovog mosta. Kod Ušća svoju vožnju će završavati linija 43.

Okretnica na Ušću je manja i obezbeđuje dobru vezu sa linijama 15 i 84, ali i sa tržnim centrom i parkom, dok je ona u Bloku 20 veća i omogućava presedanje na linije 7, 9, 11, 13, 78 i 83. Produženjem ovih linija Kotež, Višnjička banja i Mirijevo dobiće direktnu vezu sa Novim Beogradom.

Okretnica na Trgu republike biće znatno rasterećenija. Na njoj će se i dalje okretati autobusi sa linija 27, 32E i 96, sve dok prema planu Direkcije za javni prevoz, ne budu preusmerene na budući terminus u Dunavskoj ulici.

Otvaranjem novih okretnica rasteretiće se ona na Trgu republike, ali će se sa druge strane stvoriti veliko opterećenje kroz Terazijski tunel i Brankovu ulicu, jer je novim izmenama predviđeno da tuda prolaze autobusi na linijama 16, 27E, 35, 43, 65, 77‚ 95, EKO1, E4 i E6.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1169357
Koliko grešaka u tekstu. Ne znam da li si ga uopšte i čitao pre nego što si ga preneo. Ali valjda se to zove istraživačko novinarstvo , kao što neko reče u temi za elektrobuseve. :)
 
Tekst je jedna velika nula a bus 96 ce izgleda imati 3 okretnice po autoru teksta
 
A da 601 pređe Gazelu, prođe pored Glavne železničke i preko Starog savskog mosta do okretnice u bloku 20?

Sto, da malo pravi guzvu? :mrgreen: A da okrece na tosinom bunaru ili tu negde? Svi 400 busevi polaze sa Banjice, 300 busevi iz Ustanicke i slicno, Prigradski treba da dovede putnike do grada, do graskih linija i da ne pravi dodatni haos po centru.
 
Pre će da 601 puste direkt do bloka 20 a posle nek se snalaze sa tramvajima ili 78 / 83.
Jedno od ne tako loših rešenja kad bi se linije sa Zemunske strane skratile do okretnice ušće da se linije 52,53 i 56 produže do ušća. Time bi se smanjilo opterećenje 16,65 i 95. Ukupni polasci su česti na tim linijama a sa po jednim dodatnim vozilom bi se lepo popunila nešto duža trasa.
 
Žiko, mislim da baš nešto nema smisla skraćivati zemunske linije. Baš me zanima koji je plan za njih ako već žele da ukinu zeleni venac.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=402286#p402286:mx3ev677 je napisao(la):
11030 » 26 Aug 2016, 20:42[/url]":mx3ev677]
A da 601 pređe Gazelu, prođe pored Glavne železničke i preko Starog savskog mosta do okretnice u bloku 20?

Sto, da malo pravi guzvu? :mrgreen: A da okrece na tosinom bunaru ili tu negde? Svi 400 busevi polaze sa Banjice, 300 busevi iz Ustanicke i slicno, Prigradski treba da dovede putnike do grada, do graskih linija i da ne pravi dodatni haos po centru.

Samo razmišljam naglas. Imam druga koji iz 72 bloka do grada uvek ide 601-om, čak i kada se nalazimo na zelenjaku on ide do dole, pa peške. I verujem da većina ljudi iz Surčina i Novog Beograda kojima prolazi blizu žele da linija ostane da ide do Glavne, i odatle je onda sprovesti do najbliže okretnice.
 
Svakako ce i glavnu premestati, onda vozila do iste gube svrhu.
 
Pa kad je premeste a tu se izgradi Beograd na vodi, taj kraj će još više biti centar. Zar neće i on imati negde okretnicu? Linija 601 Surčin - Beograd na vodi ili Surčin - Najviša kula na Balkanu/kula mikrofon/kula Mordor..
 
Povlačim sve što sam napisao za 601, sudeći po postovima ovde izbiće ulični nemiri ako se pomeri sa glavne železničke stanice...
Sad sam makar spokojan da građani sa leve obale Save nikad neće dozvoliti da se izmesti glavna železnička stanica iz Savske ulice. Jer to bi povlačilo i izmeštanje okretnice 601, a to se ne prašta...
 
Мислим да постојање окретнице 601 на Главној железничкој није због саме железничке станице са својом наменом, колико због чворишта осталих линија ЈГП на том терминусу.
 
Sređuju ivičnjake, odnosno uvlače ih da bi mogao bez problema autzobus da skrene, i na ulazu na Brakov most i na onom skretanju kod samog terminusa za prolazak ispod mosta. Malo pre sam prošao takod a ne znam da li je već neko to spominjao.
 
Слике 27.08.2016.

Стајалиште на Ушћу положило испит !? Ево мало другачије фоторепортаже.

Наиме данас-27.08. су на Ушћу биле квалификације за сутрашњу трку на чувеној градској тркачкој стази „Ушће“ за „Велику награду Београда“ у оквиру треће трке Летње лиге аутомобилиста, отвореног првенства Србије у аутомобилизму. Интересовало ме је како ће на тркаче утицати промена код друге кривине после старта где је пре недељу дана завршено стајалиште за градске аутобусе, а искрено и да се мало присетим старих лепих дана легендарног „Ушћа“ :kk: . Ако некога интересује, стаза је дугачка 2310 метара.

Пре је, тај део стазе или ти коловоза где је окретница, на неки начин био практично у „истој равни“ са тротоаром, мада је био постављен ивичњак. То је тако изгледало јер је ивичњак био са косином и није било сметње или могућности оштећења возила. Овај део ивичњака је пре неких десет и више година промењен на овом делу баш из разлога безбедности по тркаче и сама возила.
Овде су тркачки аутомобили правили већи угао како би имали већу излазну брзину на правцу, а неки су чак ту ишли скроз до десне ивице тротоара. Ево слика са гугловог уличног погледа, како је то било у мају 2015, односно до пре неких двадесетак дана. Иначе овај детаљ, како је ово пре изградње окретнице изгледало, интересовало је @Директора.
Pogledajte prilog 19
Pogledajte prilog 18
И да ли утиче измена на тркаче на овој кривини ? Да и те како.
Пошто је сад постављен ивичњак висине 12 цм целом дужином окретнице, тркачи зазиру од ивичњака плус што је ту постављена и бетонска џерси ограда, у кривину се улази нешто мањом брзином и времена по кругу су мања у односу на раније. Колико сам чуо, неких секунду до две у зависности од возила и класе којој припадају.
Ево и неколико данашњих слика са стазе „Ушће“ са те кривине. На сликама су возила из класе „дивизија 4“ тј. до 2000 кубика.
Pogledajte prilog 17
Pogledajte prilog 16
Pogledajte prilog 15
Pogledajte prilog 14
Pogledajte prilog 13
Pogledajte prilog 12
Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10
Било је и просутог уља по том делу стазе тј. кривине, тако да су редари посипали талк.
Pogledajte prilog 9
Бетонска џерси ограда са две тракторске гуме је била постављена као обезбеђење испред самог оног „позајмљеног“ стајалишта „Хасанагиница“ број 1131 (кез).
И класа са непревазиђеним „фикусима“ тј. „дивизија 5“ – Фића куп је била присутна.
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
И тако док су трајале класификације за сутрашњу трку, прође на пробној вожњи електрични аутобус са гаражним бројем 2105. Наравно нисам одолео да га не сликам.
Pogledajte prilog 3
И једна новост са дела преко пута стазе „Ушће“ тј. са Старог сајмишта.
Проширује се део улице Сајмиште, десно скретање које се улива у Бранков мост, а из разлога лакшеш излажења/улажења градских аутобуса са једне у другу улицу. То би требало да се све заврши ових дана, али пошто радове изводи „Београд пут“, не зна се тачно кад ће се завршити. :bash:
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1

Хвала на пажњи народе :sesir:
 
+ kao i obicno odlucna reportaza a bg krs put da ako zavrsi do 1 septembra
 
Definitivno linije 27E i 35 idu do bloka 20 , a linija 43 do Ušća. Zanemariti to što piše da na liniji 35 rade privatnici i GSP , to je greška BUS PLUS - a , sa čijeg sajta sam preuzeo redove vožnje. Sve ostalo što piše u redovima vožnje je tačno. Evo sad posla za novu fotoreportažu. :)





 
Ako su na svakoj od ove tri linije dodata po dva ili tri polaska zbog produžavanja linije za tri stanice, koliko bi to ukupno bilo potrebno dodatnih autobusa samo za ukidanje okretnice Trg republike? Ispada da radi sklanjanja izduvnih gasova sa Trga republike svakog dana treba pustiti jedno 15-16 dodatnih dizel autobusa kroz centar grada??
 
Radi podzemnih garaža se izmeštaju linije sa Trga republike i Studentskog trga.
 
Ajmo opklade, jel kreću gužve u Terazijskom tunelu od 1. septembra zbog prebacivanja okretnica ili ne?
 
Ne. Tri + jedna dodatna linija neće bitno promeniti situaciju.
Gužva svakako sledi zbog kraja letnje sezone. xD
 
Oni imaju uvek neke drugacije informacije,mada su i 27 ionako planirali na NBGD,doduse do Bloka 20,ali su verovatno i odustali zbog ovog spajanja....nista ostaje da vidimo da li je to realnost ili samo prica.....
 
cak se dalje u tekstu spominje da su ovo samo privremene izmene dok se ne zavrsi okretnica u Dunavskok sledece godine 1. avgusta samo ce linija 96 od svih sa trga ici do bloka 20 verovatno su terminusi isplanirani za buseve sa zelenjaka i glavne zeleznicke stanice :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Прошао сам вечерас кроз окретницу у блоку 20, стајалишта су добила табле и нове налепнице на настрешницама, ту ће окретати само 27Л и 35, и то 35 на две окретнице.
 
Da počnemo da se privikavamo na novi prizor.

5023ab1b6318bcf3e4103b1f0c72d899.jpg


Poslato sa telefona
 
Vrh