Šta je novo?

Ко им ово дозволи? (nelegalna, divlja gradnja)

Sta je ovo, hteo da zastakli celu ulicu :ROFLMAO:

Ne znam da li za ovako nesto moras da budes ili toliko bahat ili lud. Verovatno oba..

Mene interesuje ko ce sada da vrati sve ovo u predjasnje stanje i o cijem trosku. Ovo je pesacka zona u centra grada mora se brzo resiti.
 
Ко им ово дозволи?

Већ дуго стоји незавршена поправка плоча испод Бранковог моста:


Већ дуго стоје поломљене плоче у Пристаништу, ускоро ће кренути да долазе бродови и туристи:



У насељу Церачки виногради незавршена поправка шахта ће за месец-два навршити целу годину. Зачудо, саобраћајни знак стоји све време, није оборен, поломљен, однет ...

У склопу Бранковог моста је и даље, и опет овако:







Мост прокишњава дуго после кише:

Ово је био обичан киоск на раскрсници код Мека на Видиковцу; с временом је нарастао, умножио се и метастазирао:


e ali ovo mi je neshvativo nešto... Ok, dobio si lokaciju za trafiku, postavio je i sve ok...ali svakih nedelju-dve tu kreću da se ređaju ''odelenja'', dodatak ograđen 10x10 građevinskom žicom, pa onda frižideri... Ko dozvoljava onolikefrižidere koji se ređaju po trotoarima? Jel za njih treba neki papir ili možeš da ih ređaš koliko ti treba..? Evo kod mene na Bulevaru je drastično sužen protok pešaka jer ima jedno pet komada postavljenih ''u G'' i sad treba da se provlačiš i sudaraš sa ljudima iz suprotnog smera...
Plus što svi stavljaju i neke tende, nadstrešnice..u raznim visinama...užas!
 
Postoji pravilnik o broju vertikalnih i horizontalnih frižidera za svaku opštinu...u centru ne sme nijedan da bude van objekta već se stavljaju unutar tipskog kioska. Za ostale delove užeg centralnog dela grada je dozvoljeno spolja držati po jedan vertikalni i horizontalni..i za to se plaća taksa od čini mi se 18.000rsd
 
Nastavljamo sa rubrikom ''Bitno je da se gradi''. Ovaj put u pitanju je novo, sveže divlje naselje koje niče iza Pančevačkog mosta.

2009:
Zapadnomoravska divlje naselje 1.jpg

Sada:
Zapadnomoravska divlje naselje 3.jpg

A tu je i prepoznatljiva odlika Balkanskih Srbendaških naselja - divlji kockasti ambar koji je pojeo tortoar oko sebe i dopreo sve do kolovoza ulice tako da ista više nikad ne može da se proširi i da prilikom hitnih intervencija ne mogu da prođu potrebna vozila (pa će posle da bude kmeeeee što mi izgore kuća i dete u njoj...)
Zapadnomoravska 2015.jpg


Naravno, nadležni nemaju saznanja™ o svemu ovome...
 
Sve je to ispred bedema u plavnom području gde nije ni dozvoljena gradnja (to zemljište je državno), ista priča kao Savski nasip, grade svi redom bez dozvola i svima će na kraju država to da legalizuje kada se nagomila stotinu takvih divljih objekata.
 
Sve je to ispred bedema u plavnom području gde nije ni dozvoljena gradnja (to zemljište je državno), ista priča kao Savski nasip, grade svi redom bez dozvola i svima će na kraju država to da legalizuje kada se nagomila stotinu takvih divljih objekata.
Нема везе, сравниће се за максимум 20 година (ја жирант тако да знате да ће се стварно десити)
 
Забранити да трафике имају фрижедере споља. И забранити трафике у киоску где год има празних локала.
Ili totalno zabraniti trafike na mestima gde je automat prostorno efikasnije rešenje, poput uskih pešačkih uličica, pasaža, uskih trotoara bez prodavnice u blizini, ali tako da se predive mesta za njih ili niše u sklopu postojećih objekata. Ove mašine se mogu predvideti i na žlezničkim i autobuskim stajalištima, ali i u stambenim zgradama umesto bučnih prodavnica i kafića.

Ima brojnih primera u Tokiju od spoljnih cigaretomata preko pićemata u nišama do toplohranomata u metro stanicama. Ima ih i na samim peronima železničkih stanica. Automati su daleko jeftiniji izvor prihoda od birokratski komplikovane trafike ili STR, pa bi i korisnici jeftinije prolazili (Shop&Go i trafike najskuplje).

Da metastaze trafika predstavljaju primitivne improvizacije lokalizovane trgovine, govori i thought experiment alternativnog rešenja Novog Beograda. Da su zgrade centralnih blokova bile kao Ping Shek Estate u Kaulunu (atrijumske kule) ne samo što bi cirka 200k stalo na trasu Jovinove M1 (ne bi bilo potrebe za M3 ka Bežaniji) već bi svi imali automate na pristupnim balkonima praktično na svakom spratu svakog ulaza. Komunistima bi tako ostala gomila novca za prodavnice druge robe (ili druge sadržaje poput društvenih na kojim je i dan danas u deficitu) imajući u vidu da ne bi morali da grade ni onu šaku jada od supermarketa.

Sećam se kad se u Blokovima štošta kupovalo u gradu pre ulaska u 95, ili se išlo do Pere Segedinca, Pijace ili piramide u Bloku 44. Kasnije 90-ih dosta i na buvljaku. Samo zgrade, garaže i livade. I dan danas zgrade nemaju šta da ponude osim buke prodavnica i kafića, a veće nabavke su koncentrisanjem na hipermarkete samo još više centralizovane. Naravno, ništa ih ne sprečava da to i danas sprovede u delo u Makišu ili na Kožari, ali mi vodimo jednu totalno zaostalu urbanističku politiku varošica iz 19. veka.
 
Ko bi rekao da će jedna tako elitna ustanova da bude primorana da pozajmljuje struju o d strane javne rasvete. :D
Tek sam sad nakon čitanja ovog tvog kometara shvatio o čemu se radi. Toliko sam se navikao na žice po ulicama da sam prestao i da ih primećujem.

Inače, interesantno je da koliko @Kailan i slični vole da rafališu i navijaju za kažnjavanje i dranje običnih ljudi koji uredno i redovno plaćaju svoje račune, toliko ćute kao zaliveni kad god se povede priča ili reportaža o ovakvima koji otvoreno i besramno kradu struju, i time prebacuju svoj teret na sve ostale. Zbog takvih (kao ovi sa slike), zbog izroda u SNSu koji su urnisali energetiku, i zbog hohštaplera i štetočina iz MMFa, sada svi mi ostali plaćamo skuplje. A te lopurde niko ne dira. I u glavama nekih lujki, to je normalno.
 
Poslednja izmena:
Vrh