Šta je novo?

Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

Vozio sam se sa eko 2 i odmah mogu da vidim da je to klasičan Higer gde se stakla već sad tresu, unutra je miris dosta neprijatan, kao kada kupiš bilo šta kinesko, oseća se taj miris jeftine plastike, motor je jako tih i bus jako dobro vuče i ono što mi se mnogo sviđa je muzika koja daje neku skroz drugačiju atmosferu u odnosu na druge buseve u gradskom prevozu
 
I u drugimk autobusima se može čuti muzika (ne svim), pa imaš takvu atmosferu da želiš da izađeš, a ne možeš, jer sledeći autobus koji tebi odgovara, neće skoro.
 
Мислим да у ЕКО аутобусима пуштају радио ЈАТ (кад немамо радио ГСП :LOL: ). Код приватника је један возач на 35 пуштао неки турбо фолк увек био весело увече :D
 
IMG_20220129_153823_1.jpg
IMG_20220129_154050.jpg

IMG_20220129_153757.jpg
 
Poslednja izmena:
Podrzavam skretanje paznje i na bahatost Bordel Nine-a umesto da se ceo performans svodi na kmecanje za 50 metara staze koja to nikad nije ni bila. A vidim da je i osoblje Bordel Ninea potvrdilo nadimak koji sam im dao drndanjem protestanata za koje cisto sumnjam da su/ste ih ometali tako da ne mogu da funkcionisu i krecu se. Jer ni sa slika ne vidim da je ista vezano za Bordel Nije bilo ometano. Ulica da, ali hotel ne bih rekao.

Samo, mislim da sledeci logican potez ne treba da bude zahtevanje da se u tom parcetu sa dve trake (Etno muzej - Kralja Petra) uvode nakaradne sklepane biciklisticke staze nego da se od Grada zahteva da se maknu parking mesta i "baste" Kolonije i BG Hometown food, i vrati kolovoz i u smeru ka Trgu. I tada ce biti prostora za 2+1 i bici staze sa obe strane. A bice i prirodnije za celu ulicu.

To je jedino trajno resenje za tu ulicu. Koliko god neki ljudi ovde to ne uvideli ili odbijali da prihvate. A sami ne predlazu nista bolje, kao sto to obicno i biva ovde...

Koji je sledeci potez i zahtev udruzenja i jel bilo ikakvih reakcija od nadleznih?
 
Poslednja izmena:
Pre neki dan sam se vozio sa EKO 2 od "25 maj" do Generalštaba. Uspeo sam da vidim da su u Uzun Mirkovoj smer ka Trgu, napravili da je žuta traka, tako što su celom dužinom iscrtali isključivo žute strelice za pravo. Od Studentskog trga do Slavije koristi ista stajališta kao i 29 i 31.
 
Da, i ja sam video, trenutno se ulica (na mrtvom papiru) vodi kao dvosmerna sa dozvolom ulaska ka Trgu Republike samo za vozila JGPa. U realnosti je opšti haos. Pogotovu kad su vršni sati, gužve ka Rajićevoj, ili kad prosto neki vozač nenamerno po navici stane u suprotnu traku dok čeka semafor (tj. misli da su i dalje dve trake ka Kalemegdanu), pa vozač Vegana mora da mu objašnjava da je to sad dvosmerno i da mora da prođe tuda. Ne samo da mnogi ljudi ne znaju za tu promenu (jer je ionako nakaradna i nepropisna) nego su i znakovi oskudni i nejasni. I horizontalna signalizacija isto. Ma cela stvar je sklepana mimo i propisa i razuma.

Ulicu treba reorgnizovati da ponvoo bude 2+1 pa makar pravac ka Trgu bio rezervisan samo za posebna dozvola. Ali vreme je da joj se vrati stari kolovoz tj. stara širina istog. Još pre uvođenja Vegana, prethodnih godina, koliko sam samo puta video policiju, hitnu pomoć, Gradsku čistoću, taksije... da tuda ''skraćuju'' put do Trga Republike... Prosto nije normalno da bude ovako.
 
Poslednja izmena:
Прекрасни текст са бројкама тролјбусоцида у Москви


Часопис је најчитанији одличан ауторитет и бројкама се може веровати.

Сравњују електробус са тролејбусоммали и другим видовима надземног транспорта.
 
Vrh