Šta je novo?

Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=457101#p457101:3gzuir6h je napisao(la):
Дошљак » Fri Jun 09, 2017 4:11 pm[/url]":3gzuir6h]Зависи да ли може кинески пуњач да пуни белоруски електробус.

Nazad se nalazi isti ultrakondezator kao i u kineskom elektrobusu, pretpostavljam da kineski punjac ide u paru sa ultrakondezatorom.

ZWbNKP0.jpg
 
Cesta slika kod Vuka, da li se autobusi kvare ili punjac, ne znam...
 
I oni oće sa ovim da zamene trole i počupaju mrežu :roll:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=462550#p462550:uc6uttcv je napisao(la):
solecar » Пет Јун 30, 2017 11:57 am[/url]":uc6uttcv]I oni oće sa ovim da zamene trole i počupaju mrežu :roll:

Возио се јуче.. па и креће се као трола и зуји као трола :) Добар је, нов, чист, клима ради...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463229#p463229:3fjimzrh je napisao(la):
maxasrbenda » 03 Jul 2017 10:32 pm[/url]":3fjimzrh]ma nije to problem, nego sto smrdi na kinu gore nego blok 70

Иначе, Србендо, кад си ти последњи пут био у Кини, па да знаш како тамо смрди?

Ево, да чујеш: у Кини постоји обичај масовног изувања у средствима јавног превоза, и - рекао бих да одржавају хигијену. Е, сад, с многим сам Србендама делио свлачионицу, "спаваону" у касарни, хотелску собу... А волео бих да нисам.

Радо се возим линијом Еко 1, свакодневно.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463237#p463237:2tjwbzng je napisao(la):
Пантограф » Pon Jul 03, 2017 11:42 pm[/url]":2tjwbzng]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463229#p463229:2tjwbzng je napisao(la):
maxasrbenda » 03 Jul 2017 10:32 pm[/url]":2tjwbzng]ma nije to problem, nego sto smrdi na kinu gore nego blok 70

Иначе, Србендо, кад си ти последњи пут био у Кини, па да знаш како тамо смрди?

Ево, да чујеш: у Кини постоји обичај масовног изувања у средствима јавног превоза, и - рекао бих да одржавају хигијену. Е, сад, с многим сам Србендама делио свлачионицу, "спаваону" у касарни, хотелску собу... А волео бих да нисам.

Радо се возим линијом Еко 1, свакодневно.

ma mislim na plastiku, ono je strasno, a to jeste tacno da kinezi nisu svinje ko mi i da ne smrde, a lzato im plastika smrdi
 
To je tačno, ima par proizvođača autobusa koji koriste te plastike Š kategorije koje zaudaraju. Kad sam bio u Rusiji vozio sam se nekim Yutongom koji je bio star minimum 5 godina pa je opet smrdeo na plastiku kao da su smo u fabrici.
 
negde je navedeno da je planirana nabavka 83 elektrobusa, da ne bude malo previše?
 
67 чини ми се и то за претварање Врачарских тролејбуских линија у електробуске.
 
Opet ti u kadar upadaju vozila. Džabe ti 10.000 slika kad ne možeš da naučiš.
 
Није то то бајо мора нађеш друго место за фоткање.
 
Hvala na savetima, vrlo sam zahvalan vernim fanovima, pratite me i dalje.

Poslato sa PLK-L01 uz pomoć Tapatoka
 
JEFTINI, NE ZAGAĐUJU OKOLINU, NE KVARE SE Elektrobusevi od danas ponovo voze, a proslavili su već i prvi rođendan
Jovana Todorov | 04. 10. 2017 - 18:35h

Prošlo je više od godinu dana od kako su u Beogradu uvedeni ekološki autobusi, i utisci konačno mogu da se sumiraju. Posebno nakon kraće pauze tokom radova u Ruzveltovoj, kada su elektrobuse morali da menjaju autobusi. Osim što su se pokazali kao jeftiniji za održavanje od klasičnih autobusa - i do čak deset puta, uštede su napravili i u potrošnji energije.
http://www.blic.rs/vesti/beograd/jeftin ... -a/q40k35e

Zanimljiv i nesto veci model elektrobus-a ...

Beogradski elektrobus DOBIO NASLEDNIKA: Ovako bi mogli da izgledaju novi ekološki autobusi (VIDEO)
Mateja Beljan | 09. 12. 2017 - 15:24h
Beogradski elektrobus proizvođača "Higer" prošao je test i uveliko je u upotrebi na liniji EKO1. Dok gradske vlasti razmišljaju o nabavci novih elektrobusa, ovaj proizvođač već je prikazao novi model.
Osnovna vidljiva razlika je u spoljašnjosti vozila: umesto dvoja, ovaj naslednik ima troja vrata. Kondenzatori su takođe smešteni u zadnjem delu vozila, a punjenje je uz pomoć pantografa, baš kao i u starijem modelu.
http://www.blic.rs/vesti/beograd/beogra ... ki/y945g0n
 
Sve je to super, ajd ih uporedimo sa trolama, jer gradska vlast hoće da izbaci trole sa njima a ne da zameni autobuse.
 
To sto hoce gradska vlast je budalastina.
Umesto autobusa DA, umesto trolebusa tek kada zamene sve klasicne autobuse u delovima grada koji su kriticni sa zagadjenjem vazduha.
 
A što je najveći apsurd , 'oće da počupaju kontaktnu mrežu preko koje se napajaju elektrobusevi , umesto to da iskoriste i uvedu neke nove linije kojima bi pokrili trase autobuskih linija. Recimo puste Cvetanovom ćuprijom elektrobus , bez postavljanja stanice za napajanje u VML. Linija da ide od centra do Medakovića III trasom trola , pa dalje trasom linije 20. U tom slučaju bi linija 20 mogla da se skrati do okretnice Šumice , da se uvede linija koja bi pratila trole 40 i 41 , pa od Banjičke pijace produži pravo Kružnim putem Voždovačkim do Braće Jerković , pa se tamo spoji na postojeću kontaktnu mrežu u Vojislava Ilića ... Ovo mi je prvo palo na pamet.
 
Sta je uopste formalni razlog da se trole izacuju, da li su skupe za odrzavanje, nabavku, mnogo trose struje, gubici u mrezi? Kako neko uopste dodje na ideju da ih ukida?
 
Pa ima onih kojima kontaktna mreza smeta, a sto se tice ovih iz vlasti, mislim da je cisto neznanje u pitanju i pomisao da ustedama na odrzavanju i rekonstrukciji kontaktne mreze anuliraju visoku cenu elektrobusa (ako ih neko priupita)...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
ја бих заменио троле на 19 (ову лиинју бих укинуо), 21, 22 и 28 са електробусевима, а 15 и 16 бих вратио да буду троле
 
Nisam protivnik trola, ali činjenica je da njihovo vreme prolazi, pa nisam baš siguran da je pametno dodatno širiti mrežu. Električnih autobusa je sve više i nisu mnogo skuplji od trola, bar onih koje nešto valjaju. Jeste to još uvek tehnologija u razvoju, ali ipak nije baš ni na početku, pa se ne može ni reći da je potpuno neproverena. Ne smeta mi toliko ni mreža, al da može da pravi probleme može, i pritom može da napravi i štetu na drugim vozilima prilikom pada, odnosno pucanja, a to nažalost, nije tako retka pojava kod nas. Lakše je napraviti punjače na terminusima, kao i na nekim jačim stajalištima, nego razvlačiti kilometre teskih kablova i iste održavati. Naravno, ni meni nije jasno zašto se trole menjaju elektro busevima, pre nego što se to ne učini sa nekim autobuskim linjama, koje prolaze kroz centar grada, odnosno kroz one delove koji imaju problema za zagušenjosću saobraćajem i zagađenjem.

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
 
Vrh