Дошљак
Professional
- Učlanjen(a)
- 31.10.2014.
- Poruke
- 33.887
- Pohvaljen
- 56.171
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500394#p500394:1w5m9526 je napisao(la):roger34 » Сре Дец 13, 2017 1:33 am[/url]":1w5m9526]Sta je uopste formalni razlog da se trole izacuju, da li su skupe za odrzavanje, nabavku, mnogo trose struje, gubici u mrezi? Kako neko uopste dodje na ideju da ih ukida?
Идеја је произишла из плана претварања Теразија и Краља Милана до Славије у пешачко-зрамвајску улицу. Тим планом је предвиђено укидање врачарских трола и претварање њихових линија у електробуске, са трасом скраћеном до Славије.
Ја сам лично за ширење тролејбуске мреже и то пре свега преко Бранковог моста и у Деспота Стефана (15, 16, 77), па онда по врачарским аутобуским линијама (25, 25п, 26, 46 и 55, а 24 да постане електробус). Велика ствар по мом мишљењу би било и да се пола линија са Зеленог венца претвори у тролејбуске, посебно оне ка Брду (52, 53, 56, 56л), као и део линија за НБГ и Земун (15, 71, 75), а део у електробуске (60, 67 и 68), па да остану аутобуске само 72, 84 и 704, 706 и 707. Следећи терминус који би ваљало електризовати јесте Славија/Бирчанинова, где има ваљан кандидат за електробуску линију - 30, као и добрих кандидата за тролејбусе - 39, 42, 47 и 59. Уз њих такође би и 33 и 48 ваљало претворити у тролејбусе.
Ту би требало око 250+10 тролејбуса за ових 20 линија и 15+5 електробуса за 5 електробуских линија мада бих ја ту појачао такт. 24 би преименовао у Еко 2, 30 у Еко 3, 60 у Еко 6, 67 у Еко 7 и 68 у Еко 8. Цела ова електрификација би се извела фазно, за 10ак година, у првој години набавка 20+ електробуса и претварање пет набројаних линија у електробуске, следеће 2 године набавка 50 тролејбуса и ширење тролејбуске мреже прво на линије које већ имају поклапања са постојећом мрежом, и тако даље на сваке две године ширење мреже и набавка нових тролејбуса. Видети да се где год може пусте зглобни тролејбуси, и искрено волео бих да видим онај МАЗов модел са петоро врата.