Šta je novo?

Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

EKO 2 ce omogucuti mnogo veza koje ne postoje. Hejtovali ili ne Beograd na vodi, linija je preko potrebna, i to ne samo za dolazak u TC
Posebno mislim da nije losa stvar jer se ne gubi nista. Ukida se daleko besmislenija 22A.
 
Potrebna su pojacanja i poboljsanja na vec postojecim linijama koje se poklapaju sa tom. Ne nova linija.

I Vegan 2 ne donosi nikakvu novu vezu. Uopsteno, linija oblika V tesko da moze da donese neku pravu, novu vezu.
 
Poslednja izmena:
Eko 1 ide trasom metroa i tramvaja za 21. vek povezujući vukov spomenik-Zelenjak i Ušće. Kao da tramvaj 7 ide pravo umesto što kruži kao kiša oko Kragujevca sa sve 10 semafora usput.
Eko 2 povezuje Savsku i trg Republike koji su trebali da budu odavno povezani podzemnom železnicom ili metroom. Linija nažalost nije brza jer je u funkciji povećanja atrakcije okretnice Beograd na vodi i zamene 22A od Slavije do Trga Republike. Pre bi bio za to da linija Eko 2 saobraća prečim putem do Terazijskog grebena to jest Terazije-Trga Republike.
 
Nakon izmeštanjw BAS -a, i ta dugo iščekivana veza će izgubiti svrhu, ako ništa drugo, barem u velikoj meri.
 
Da ne skrećem ka temi istorija gsp, mislim da 75 je davno pre 1992 skraćena. Pomenute godine je već išla od venca do marka pola gde je okretala nakon groblja. Verujem da je jedva do 90te išla do vuka, ali planovi grada nisu imali izmenu do '91. Dobro, tada su nastale velike izmene u linijama, ukida se 66, dobija današnja 95, rotiraju se 45 i 73, 67 skraćuje sa omladinskog itd.
 
Šteta za 76 i 77, mislim da ne bi smetali na tašu, a nikad nisu išli do vuka, možda krajem '70ih.
 
Da ne skrećem ka temi istorija gsp, mislim da 75 je davno pre 1992 skraćena. Pomenute godine je već išla od venca do marka pola gde je okretala nakon groblja. Verujem da je jedva do 90te išla do vuka, ali planovi grada nisu imali izmenu do '91. Dobro, tada su nastale velike izmene u linijama, ukida se 66, dobija današnja 95, rotiraju se 45 i 73, 67 skraćuje sa omladinskog itd.
I danas imamo situaciju da bi upravo te izmene koje su nas zadesile, neke od njih, značile, što se vidi na primeru EKO 1.
 
20220123_141311.jpg


20220123_141347.jpg
 
Moja greška, za 76,77. Od Taša.
75 je poginula u onom ludilu prevoza sa uvošenjem sankcija 1992. Tada au svw dugačke linije isečene i podeljene
 
Vozila ima, eto sada sa 22A, ali da li ima ko da vozi. 67 je lepa prošlost koja se teško vraća, jer sada imamo 27E i 35 do novog beograda.
 
Evo situacije u Hanoveru koja je ista kao u Uzun Mirkovoj. Glupi retrogradni nemci u situaciji kada su birali između biciklističke staze i parking mesta su se odlučili za biciklističku stazu.

 
Једно лаичко питање. Због чега су ЕКО бусеви (бар за ЕКО1 знам то) толико ”осетљиви” на прелазак преко неке неравнине попут оних жљебова на Бранковом или лежећем? Кад пређе преко њих... мајко мила, као да је прешао преко двометарске греде.

Ако је писано о томе на некој од претходних страна, само реците која пошто нисам раније пратио ову тему...
 
 
Istina, očigledno iza uvođenja (tačnije - trasiranja, jer trasa je problem) Vegana 2 ne stoji samo (suluda) želja da se dovuče više ljudi do TC Galerije, nego i da se isforsira da ceo taj kraj to bude novi centar grada. Znači nije samo ''dovedi više ljudi do Galerije'' nego ''nateraj ljude da gravitiraju ka Beogradu na vodi''.

Ne znam kako će to ići, ali videćemo u narednim mesecima tok stvari, pogotovu posle izbora kad ukinu 22A a 29 i 31 iskasape do Slavije. Pa ko zna, ako bude dovoljno nezadovoljstva među rajom, možda i ja okupim neku masu pa napravimo performans na pešačkom prelazu na Slaviji, tamo gde su večite reke nesrećnika koji iz 21 i 22 trče preko Beogradske da u'vate vezu niz Kralja Milana.


Ljude ovde generalno mrzi da se angažuju oko nečega unapred ili oko nečega da bude bolje, ali kad im neko staje na žulj, znači kad im se nešto oduzima - u ovom slučaju, kasapi veze sa centrom grada i forsira ih da menjaju neki poredak koji je ovde na snazi već vekovima... deo njih ume da odreaguje i aktivira se.


Ovo pišem i zbog figura iz Gradske uprave i njihove stranke za koje znam da čitaju i prate forum. Pa im poručujem na vreme, da se ne igraju previše. Jer ako sam stajao na autoputu nedavno u momentima dok smo zaustavljali saobraćaj a major Krstić iz PU Savski Venac ređao kordon da nas izgura, staću i na Beogradsku. I ako se tih dana bilo skupilo par desetina hiljada, može i na Slaviji da se skupi par stotina. A što više kasapite i terate bezobrazluk i investitorski urbanizam, to će više spremnih i voljnih ljudi biti.
 
Једно лаичко питање. Због чега су ЕКО бусеви (бар за ЕКО1 знам то) толико ”осетљиви” на прелазак преко неке неравнине попут оних жљебова на Бранковом или лежећем? Кад пређе преко њих... мајко мила, као да је прешао преко двометарске греде.

Ако је писано о томе на некој од претходних страна, само реците која пошто нисам раније пратио ову тему...
Zato sto su to Higer kanturine, svaki njihov bus kad predje preko bilo kakve rupe, svi organi ti se prevrnu, nebitno da li je eko bus ili obican
 
Vrh