Šta je novo?

Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=612049#p612049:j10ls3fk je napisao(la):
solecar » 28 Mar 2019 01:15[/url]":j10ls3fk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=612031#p612031:j10ls3fk je napisao(la):
Expert » Čet Mar 28, 2019 1:10 am[/url]":j10ls3fk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611946#p611946:j10ls3fk je napisao(la):
Gaspar18 » 27 Mar 2019 18:47[/url]":j10ls3fk]Браво, нек су паметни да и 31 ставе соло аутобусе... Шта је следеће у борби против загађења ваздуха да ставе соло? Да неће да 95?
У чему је проблем код кратког возила? Треба регулисати ред вожње и решен проблем.
Stavi kratko vozilo na 95 i reguliši red vožnje , kad već tvrdiš da je to tako jednostavno i svuda izvodljivo. A taman bi uspeo u nečemu što mnogi pre tebe nisu , i ujedno opravdao i korisničko ime. :)
Какве сврхе има дуго возило уколико су поласци ретки? Наравно да ће бити гужве.
 
У Београду 80% линија има потребу за зглобним возилима. Чему соло возило, ако три прва поласка буду пуна на прве три станице. Последица соло 31ице ће бити још веће оптерећење на 17ици на потезу Коњарник-Франш.
 
Sa prosečnom brzinom od 13,8 km/h linija 31 je jedna od nasporijih (najsporija sa Solarisima) ako ne i najsporija u gradu i sa najvećom potrošnjom goriva. Verovatno su im to bili imperativi za smišljanje paklenog plana.
 
Онда нек узму зглобне електробусе, био онај Белоруски на презентацији. Или да кинези направе згобне, ово са солаћима је силовање здравог разума.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=612088#p612088:3c2qtesp je napisao(la):
Expert » Čet Mar 28, 2019 11:38 am[/url]":3c2qtesp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=612049#p612049:3c2qtesp je napisao(la):
solecar » 28 Mar 2019 01:15[/url]":3c2qtesp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=612031#p612031:3c2qtesp je napisao(la):
Expert » Čet Mar 28, 2019 1:10 am[/url]":3c2qtesp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611946#p611946:3c2qtesp je napisao(la):
Gaspar18 » 27 Mar 2019 18:47[/url]":3c2qtesp]Браво, нек су паметни да и 31 ставе соло аутобусе... Шта је следеће у борби против загађења ваздуха да ставе соло? Да неће да 95?
У чему је проблем код кратког возила? Треба регулисати ред вожње и решен проблем.
Stavi kratko vozilo na 95 i reguliši red vožnje , kad već tvrdiš da je to tako jednostavno i svuda izvodljivo. A taman bi uspeo u nečemu što mnogi pre tebe nisu , i ujedno opravdao i korisničko ime. :)
Какве сврхе има дуго возило уколико су поласци ретки? Наравно да ће бити гужве.
Na 31 takt na 4 minuta , na 95 takt 5 minuta. Obe linije 100% zglobne , a gužve u bilo koje doba dana.
 
Потребан је већи број возила. Новца има, али се троши на жичаре, фонтане и огољене паркове.
 
Jok , potreban je metro jer autobuski sistem više ne može da ispuni očekivanja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611984#p611984:2n2x9h2y je napisao(la):
direktor » Сре Мар 27, 2019 10:57 pm[/url]":2n2x9h2y][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-QaTLaeaR8k[/youtube]

Evo fin link kako to radi izgledai kako bi moglo kodnas

Што пише Шкода када је Соларис?
 
verovatno je neka fora kao naš mercedes koj ii zgleda neće više biti mercedes? :D
 
Piše i Solaris na plastičnoj masci ispod. Trolejbus je nastao u kooperaciji Škode, kao jednog od najznačajnijih proizvođača elektromotora i opreme za šinska i drumska vozila, i naravno, poljskog Solarisa kao karoseriste. Škoda slabo i proizvodi trolejbuse kompletno, već to obično čini u kooperaciji sa raznim karoseristima, kao što su IVECO, SOR, Solaris i drugi. Svi oni pored svojih obeležja nose i znak Škode.
 
sve u svemu ovo mi deluje kao odlično vozilo koje može dosta brzo da okrene sledeću turu a verujem da je i cenovno bolja opcija.
 
Ценовно је за Београд недостижно. Ако је истина да коша 650 хиљаадрки
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=612103#p612103:1stg2tvi je napisao(la):
Expert » Čet Mar 28, 2019 12:06 pm[/url]":1stg2tvi]Потребан је већи број возила. Новца има, али се троши на жичаре, фонтане и огољене паркове.
Znači po tebi sve može da se reši dodavanjem vozila do beskonačnosti. :roll:
 
Sa Solarisovim znakom se zove Trollino 18. Mada mislim da će doći kraj toj saradnji. Novi vlasnik Solarisa je španski CAF, a njima je Škoda konkurent.
Inače i naše BKM trole imaju Škodine motore i ostalu elektriku.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=612118#p612118:2agtiq5d je napisao(la):
Kesha » Чет Мар 28, 2019 12:12 pm[/url]":2agtiq5d]Piše i Solaris na plastičnoj masci ispod. Trolejbus je nastao u kooperaciji Škode, kao jednog od najznačajnijih proizvođača elektromotora i opreme za šinska i drumska vozila, i naravno, poljskog Solarisa kao karoseriste. Škoda slabo i proizvodi trolejbuse kompletno, već to obično čini u kooperaciji sa raznim karoseristima, kao što su IVECO, SOR, Solaris i drugi. Svi oni pored svojih obeležja nose i znak Škode.
Била је тако и Шкода Санос 200Тр на ФАПовој шасији.
 
Tačno. Proizvodile su se između 1984 i 1987 godine. Skoro sam baš čitao članak na Autobusi.net. Napravljeno je 75 primeraka zglobnih Sanosa S200Tr za Čehoslovačku. Česi tada nisu imali zglobne trolejbuse visokog kapaciteta, pa je Sanos iskoristio priliku, i potpisao ugovor sa Škodom o zajedničkoj proizvodnji. Mađarski Ikarus je trebao ući u igru, ali je posao propao iz, pretpostavlja se, finansijskih razloga. Kada je Škoda razvila sopstveni zglobni trolejbus, Sanos više nije bio interesantan, a i tehnološki, S200Tr je bio daleko iza škodinih modela u ono vreme. Od gradova tadašnje Jugoslavije, samo je Sarajevo kupilo sanosove trole, ali nisu sve imale škodinu opremu. Među njima i jedan jedini solać S115Tr. Nažalost, mi skoro da ništa nismo sačuvali od autobusa, trolejbusa i tramvaja, proizvedenih u bivšoj Jugoslaviji. Česi su zato sačuvali par primeraka S200Tr trolejbusa. Restaurirani su i, naravno, u voznom stanju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=612088#p612088:1wxmht4r je napisao(la):
Expert » Thu Mar 28, 2019 10:38 am[/url]":1wxmht4r]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=612049#p612049:1wxmht4r je napisao(la):
solecar » 28 Mar 2019 01:15[/url]":1wxmht4r]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=612031#p612031:1wxmht4r je napisao(la):
Expert » Čet Mar 28, 2019 1:10 am[/url]":1wxmht4r]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611946#p611946:1wxmht4r je napisao(la):
Gaspar18 » 27 Mar 2019 18:47[/url]":1wxmht4r]Браво, нек су паметни да и 31 ставе соло аутобусе... Шта је следеће у борби против загађења ваздуха да ставе соло? Да неће да 95?
У чему је проблем код кратког возила? Треба регулисати ред вожње и решен проблем.
Stavi kratko vozilo na 95 i reguliši red vožnje , kad već tvrdiš da je to tako jednostavno i svuda izvodljivo. A taman bi uspeo u nečemu što mnogi pre tebe nisu , i ujedno opravdao i korisničko ime. :)
Какве сврхе има дуго возило уколико су поласци ретки? Наравно да ће бити гужве.
Да ли си се икад возио на 95, од Блока 45 до Панчевца за почетак? Па ту треба двозглобни аутобус, а не соло... И то 30 комада радним данима у шпицу, па човече последњи 95 из Блока 45 је препун у Блоку 70 ка граду!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=612209#p612209:2qziqpf8 je napisao(la):
Kesha » Čet Mar 28, 2019 6:28 pm[/url]":2qziqpf8]Tačno. Proizvodile su se između 1984 i 1987 godine. Skoro sam baš čitao članak na Autobusi.net. Napravljeno je 75 primeraka zglobnih Sanosa S200Tr za Čehoslovačku. Česi tada nisu imali zglobne trolejbuse visokog kapaciteta, pa je Sanos iskoristio priliku, i potpisao ugovor sa Škodom o zajedničkoj proizvodnji. Mađarski Ikarus je trebao ući u igru, ali je posao propao iz, pretpostavlja se, finansijskih razloga. Kada je Škoda razvila sopstveni zglobni trolejbus, Sanos više nije bio interesantan, a i tehnološki, S200Tr je bio daleko iza škodinih modela u ono vreme. Od gradova tadašnje Jugoslavije, samo je Sarajevo kupilo sanosove trole, ali nisu sve imale škodinu opremu. Među njima i jedan jedini solać S115Tr. Nažalost, mi skoro da ništa nismo sačuvali od autobusa, trolejbusa i tramvaja, proizvedenih u bivšoj Jugoslaviji. Česi su zato sačuvali par primeraka S200Tr trolejbusa. Restaurirani su i, naravno, u voznom stanju.

Kešo ? Sanos daleko iza ??? Čega ovog kokošarnika ??? Škoda TR14 . Škodini autobusi su tada bili teško sra.nje , imao je jedan moj poznanik i napatio se sa njim kao niko.

1025_1987_05_xx_AO.jpg


tol4-1024x576.jpg
 
Мислим да су Шкодине тролејбусе имали у Сарајеву, ГРАС... Искуства са њихове стране кажу да су били ок за то време!
 
Žika

S200Tr je poslužio kao prelazno rešenje do početka proizvodnje Škode Tr15 krajem 80-tih godina, a za Tr15 upravo slovi da su tehnološki bile daleko ispred Sanosa. Ne znam po čemu je tačno Tr14 teški krš, ali ih je proizvedeno blizu 4000 primeraka. Ni Sanos, koncepcijski i dizajnom, nije baš bio napredan 80-tih godina. Znaš i sam od kog Mercedesa iz 60-tih godina vuče korene. No, daleko od toga da je bio loš, a bio je poprilično zanimljiv vozačima zbog vrlo dobrog odnosa snage i mase. Ipak, po dolasku Škode Tr15, Sanosi su se malo tumbali među čehoslovačkim gradovima, odnosno, pojedini prevoznici su ih brzo zamenili za Tr15, dok ih je najviše bilo u Zlinu. Ponešto je kasnije prodato i Sarajevu.
 
Ne znam zašto , ali ova fotografija me podseti na stanicu linije 70 kod Tranšpeda. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=612238#p612238:2h2zwizm je napisao(la):
Kesha » Čet Mar 28, 2019 8:18 pm[/url]":2h2zwizm]Žika

S200Tr je poslužio kao prelazno rešenje do početka proizvodnje Škode Tr15 krajem 80-tih godina, a za Tr15 upravo slovi da su tehnološki bile daleko ispred Sanosa. Ne znam po čemu je tačno Tr14 teški krš, ali ih je proizvedeno blizu 4000 primeraka. Ni Sanos, koncepcijski i dizajnom, nije baš bio napredan 80-tih godina. Znaš i sam od kog Mercedesa iz 60-tih godina vuče korene. No, daleko od toga da je bio loš, a bio je poprilično zanimljiv vozačima zbog vrlo dobrog odnosa snage i mase. Ipak, po dolasku Škode Tr15, Sanosi su se malo tumbali među čehoslovačkim gradovima, odnosno, pojedini prevoznici su ih brzo zamenili za Tr15, dok ih je najviše bilo u Zlinu. Ponešto je kasnije prodato i Sarajevu.

Ni ovaj TR15 ne izgleda bitnije drugačije spolja u odnosu na TR 14 (osim što je zglob), odvratan, izgleda rabine osovine, možda upravljač itd itd.
Sanos odakle god da vuče korene (nisu se dugo ni menjali u evropi) daleko je bolje rešen, lakši i jeftiniji za održavanje. Karoserija mi ne igleda da je čvrsta i trajna. To što je prodato 4000 ništa ne znači jer su tad bile socijalističke zemlje sa restriktivnim uvozom.

5380659753_f318d3e7b8.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=612257#p612257:31xepjny je napisao(la):
solecar » 28 Mar 2019 21:02[/url]":31xepjny]Ne znam zašto , ali ova fotografija me podseti na stanicu linije 70 kod Tranšpeda. :)
Вероватно због околних објеката и ширине улице. Мене подсећа на околину мостарске петље.
 
Žika":pww3117d je napisao(la):
Sa prosečnom brzinom od 13,8 km/h linija 31 je jedna od nasporijih (najsporija sa Solarisima) ako ne i najsporija u gradu i sa najvećom potrošnjom goriva. Verovatno su im to bili imperativi za smišljanje paklenog plana.
Ja bih rekao da je ideja da kroz kralja Milana ne ide nista sto nije elektro, i da su se prvenstveno time vodili pri odluci.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Vrh