Pa dobro, moguće da se ne može povratiti više od 10% energije, ali isto tako neće ni potrošiti ništa na spustu, tako da bi to trebalo da anulira povećanju potrošnju struje na usponu. Mislim, slično je i kod vozila na konvencionalni pogon.
Gaspar18":322xrsnf je napisao(la):Кешо, да ли би рецимо електрични аутобус могао да прође трасом 36, 57 и 87? То су по траси генерално једнодимензионалне линије и могло би се средити све...
OK. Ajde da uvedemo erlektrobuse na linije 40 , 41 , 95... , za početak. Pošto već elektrobusevi mogu da zaobilaze prepreke , taman oda lepo mogu da zaobiđu potez od Jaše Prodanovića do Glavne pošte , koji zna i po 40 minuta da se prolazi u špicu , da zaobiđu Kneza Miloša , gde zna i po 30 minuta da se ide od Mostarske petlje do Beograđanke , da se zaobiđu svi kolapsi duž trase 95... Nakon toga prelazimo na linije koje saobraćaju od Yu biznis centra ka Zelenom vencu i Savskom trgu , gde se i po 30 - 35 mninuta prelazi pomenuto parče...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617065#p617065:34oagouo je napisao(la):vladanet » Sre Apr 17, 2019 11:27 am[/url]":34oagouo]Trolejbus koči saobraćaj(nemogućnost obileženja prepreke, kidanje kontaktne mreže, spadanje trole), dok održavanje kontakte mreže nije besplatno. Jednostavno on nema više niti jednu jedinu prednost u odnosu na elektrobus. Manjak kapaciteta, rešava se uvođenjem više elektrobuseva po liniji. Kontaktna mreža ostaje u onim delovima, gde je zgodno dopunjavanje na usputnim stanicama.