Šta je novo?

Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

Neće, jer će valjda dotle da prorade pametni semafori.
 
Semafori najmanji problem , problem je zadržavanje u stanicama. Kada je normalna situacija na liniji i brži vozač, oko 30% vremena vozilo je u pokretu ostalih 70% provede u stajanju. Možeš misliti kako izgleda ulazak/izlazak na troje vrata u 50% manjem vozilu.
 
Замислимо тек гомилу електричних аутобуса како чекају у реду за пуњач.
 
С више пуњача нема проблема.
 
A da se iskoristi kontaktna mreža koja već postoji , obzirom da je moguće punjenje preko iste.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611689#p611689:36wp07wq je napisao(la):
Somi303 » Uto Mar 26, 2019 2:42 pm[/url]":36wp07wq]Соло 100%, 30 електричних наспрам садашњих 18, јасно је као дан. Још један ексер у ковчегу Београда

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока

Proverio malopre Šomi, ipak radi samo 15 zglobnih autobusa na 31-ici :wink: Jeste da se broj vozila duplira, ali ima to i svojih, nimalo naivnih, nedostataka, što je već i apsolvirano. Ne znam kakvu računicu nalaze u tome, kao da nema zglobnih električnih autobusa. Em se troši manje energije, em je potrebno manje ljudi da je opsluže. Samo bi buduća nova okretnica mogla biti, donekle, opravdan razlog.
 
Samo neki singidunum master može ovakvu glupost da smisli.
Teško da će biti više od dva ili tri punjača i opet tu čekanje jer vozilo ne može da se ubrzava tj da preskače dok se kondenzatori ne napune. Propast u najavi.
 
Pitanje je i kakav će tip e-busa biti. Možda će imati baterije umesto superkondenzatora. Ne znam koliko kilometara dnevno prelaze autobusi na 31-ici. Ako bi busevi imali autonomiju oko 300 kilometara, što nije baš čest slučaj kod električnih autobusa, to možda i može da zadovolji potrebe 31-ice. Baterije su mogu delimično dopunjavati na terminusima, ali i autonomija zavisi od mnogo faktora, vremenskih uslova, opterećenja, gužvi u saobraćaju itd.
 
Браво, нек су паметни да и 31 ставе соло аутобусе... Шта је следеће у борби против загађења ваздуха да ставе соло? Да неће да 95?
 
Све преоптерећене линије да преузму електробуси :twisted:
 
Ovi Kinezi su poznati po LTO baterijama. U poređenju sa klasičnim li ion baterijama imaju duži životni vek i brže se pune, ali i manju gustinu energije tj teže su.
Za Beograd koji je sav u brdima to je velika mana, ali su opet lakše od superkondezatora.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-QaTLaeaR8k[/youtube]

Evo fin link kako to radi izgledai kako bi moglo kodnas
 
Kako piše u tekstu, do 12km bez direktnog napajanja preko kontaktne mreže, odnosno, predviđeno je da ne prelaze više od 40km uz pomoć baterija na dnevnom nivou. Time je predviđeni radni vek baterije sedam godina, odnosno, toliko daju garanciju. Interesantno u svakom slučaju, samo teško da će naši odvojiti za jedan trolejbus oko 650.000 evra (cena sa porezom izgleda), ako sam dobro izračunao.
 
563 000€ tj skuplji su od nasih kineza koji su solo nesto preko 100 000€
 
Koliko sam ja shvatio pročitavši tekst, 563.000 evra je predviđena cena po ugovoru, ali da su ipak koštali više od očekivanog, odnosno, skoro 650.000 evra po komadu. No, sigurno da bi i Beogradu dobro došli takvi trolejbusi.
 
To preko je valjda pdv uostom nebitno mi ce to imamo iz ikarbusa
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611946#p611946:xvk3xouc je napisao(la):
Gaspar18 » 27 Mar 2019 18:47[/url]":xvk3xouc]Браво, нек су паметни да и 31 ставе соло аутобусе... Шта је следеће у борби против загађења ваздуха да ставе соло? Да неће да 95?
У чему је проблем код кратког возила? Треба регулисати ред вожње и решен проблем.
 
Kapacitet i broj vrata. To nijedan red vožnje ne može da ispravi. Jednostavno postoje linije na kojima nema šta da traže solo vozila. 31 je jedna od njih.
Recimo na tramvajskim linijama tipa 7 kroz bulevar jednostavno zglobni autobus je prenatrpan i on nema kapacitet kao tramvaj.

55692896_10156183820542876_4816768894335188992_n.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=612031#p612031:a05kkez8 je napisao(la):
Expert » Čet Mar 28, 2019 1:10 am[/url]":a05kkez8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611946#p611946:a05kkez8 je napisao(la):
Gaspar18 » 27 Mar 2019 18:47[/url]":a05kkez8]Браво, нек су паметни да и 31 ставе соло аутобусе... Шта је следеће у борби против загађења ваздуха да ставе соло? Да неће да 95?
У чему је проблем код кратког возила? Треба регулисати ред вожње и решен проблем.
Stavi kratko vozilo na 95 i reguliši red vožnje , kad već tvrdiš da je to tako jednostavno i svuda izvodljivo. A taman bi uspeo u nečemu što mnogi pre tebe nisu , i ujedno opravdao i korisničko ime. :)
 
Koliko me secanje sluzi Braca Sarac su drzali 31 sa solo vozilima, i to su imali dosta buseva sa samo dvoje vrata, ali drugo je vreme bilo.
 
U početku su se sa solo uglavili između gradskih zglobova, brzo su nabavili zglobove.
 
Да, били су први приватници са зглобовима, баш на 31. А колико мене сећање служи, а служи ме, једино на тој линији приватници (Шарац) су наплаћивали карту 2 дин, док је на осталима било 3 (ономад није важила маркица у приватним бусевима). То само говори о исплативости, тј. о количини размене путника на линији 31.
 
Vrh