Vučko, pa naše ulice nisu gradili turci, nego Austrijanci (tj. ljudi iz monarhije). Uostalom, svi evropski gradovi imaju uske ulice, to im daje određeni šmek... jednostavno, nisu predviđene za automobile, i tu nema ništa loše.vucko":o1p9yo81 je napisao(la):Problem saobracaja u beogradu je nepostojanje prstena i veoma uske ulice,dobar primer kako se to treba raditi je novi sad,ali dzabe kada ovde vladase turci a tamo austrijanci.
Што је најжалосније, то смо радили и кад смо имали пара. :bash:stf":evxvngr4 je napisao(la):Decenijama smo ‚‚cepali dupe, krpili rupe‚‚ jer nismo imali dovoljno novca.
Koliko se u nekim stvarima ne slažem sa tobom, toliko se sa ovim potpuno slažem!stf":1rj2f9al je napisao(la):Problem ne treba krpiti, vec ga otkloniti.
Ako mislis na staru Jugu, moram te demantovati. Ako si procitao onaj Jovin intervju koji je Vucko postovao, jasno je zasto smo i kad je drzava imala para, ‚‚krpili rupe‚‚ Nebitno je sad, da li je to Jovin rekao ili neko drugi, ali Slovenija i Hrvatska nisu davale zajednicke pare za Beograd. Zato je u Beogradu sve polovicno radjeno, onoliko koliko su mogle da finansiraju Srbija, Bosna, Crna gora i Makedonija.Wile E. Coyote":y9h7n2ym je napisao(la):Што је најжалосније, то смо радили и кад смо имали пара. :bash:stf":y9h7n2ym je napisao(la):Decenijama smo ‚‚cepali dupe, krpili rupe‚‚ jer nismo imali dovoljno novca.
Pa nije zdravo da se u svemu slazemo. Ne bi postojao ovaj forumnenad78":y9h7n2ym je napisao(la):Koliko se u nekim stvarima ne slažem sa tobom, toliko se sa ovim potpuno slažem! winkstf":y9h7n2ym je napisao(la):Problem ne treba krpiti, vec ga otkloniti.
+1
Могу да се закунем да сам његове речи чуо давно...connect":3fid39hy je napisao(la):mladi pojava
Развој саобраћајних неприлика у последњих 25 година баш не иде у прилог томе да је то супер размишљање...connect":3fid39hy je napisao(la):super razmislja, posto iz vasih reakcija vidim nije za metro.
Није. Написао је да од Кнеза Милоша треба направити малтене аутопут.connect":3fid39hy je napisao(la):Sad cu da procitam i sta je napisao. Nadam se da nije odvalio nesto poput 6+6 traka u centru.
Ali upravo je u tom intervjuu Jovin objasnio da danasnji autoput nije trebao da bude autoput, vec IV longitudinala, a da je morala da je finansira republika. Posto Kardelj (Slovenija), nije dao tolike pare za Beograd, jedino resenja da Beograd dobije tu longitudinalu je bio autoput kroz centar.Wile E. Coyote":18n5se6i je napisao(la):stf, ne možeš reći da nečija "pametna" ideja da se autoput provuče kroz Beograd nije krpež. Mogla je da se sagradi i obilaznica, Zagreb je ima još od tada. Politika je tu u pitanju, to se slažem. A tramvaj za 21. vek je najočigledniji primer krpeža, jer su tu otišle pare od samodoprinosa (znači, ni to nema veze sa drugim republikama).