Šta je novo?

Војводе Степе

bojan87":1bllpw3c je napisao(la):
A sto recimo mali ne izadje kod fransa i zapita se kako je neko uspeo da uzurpira javno stepeniste i javnu povrsinu da bi napravio restoran.
Sram ih bilo, umesto da stepenište bude zatrpano smećem i smrdi na mokraću, oni tu napraviše ekskluzivan restoran i prelepu baštu! Banda!
 
Vrhunac je bio divlji autoservis ispod Franša, prilazi su bili kroz blato ka zaustavnoj traci autoputa ispod železničkog nadvožnjaka, a kada je to blokirano barijerama onda je prolaz bio gaženjem pešaka po asfaltiranoj stazi od tih stepeništa pa sve do autobuskog stajališta na uključenju na autoput iz Južnog bulevara. Srečom to nasilje se nije trajno primilo.
A to kako restoran u sendviču između tunela gradske železnice, autoputa i saobraćajne petlje uopšte može da stekne ekskluzivni status, sa parkiranjem u stilu Bubanj potoka, više govori o klijenteli nego o vlasnicima. Narod je navikao da ulaže milione u stan do kojeg se dolazi kroz smrdljive hodnike i blatnjave ulaze, pa ako nam to često ne bode oči ispred kućnog praga, zašto bi smetalo ispred elitnog restorana...
 
Banda da kako uzurpirali su javni wc i javno stepeniste i javne zelene povrsine i nikom nista ne placaju pitanje je kako ispunjavaju protiv pozarne sanitarne i ostale uslove
 
pepperhat":3gh4rupf je napisao(la):
bojan87":3gh4rupf je napisao(la):
A sto recimo mali ne izadje kod fransa i zapita se kako je neko uspeo da uzurpira javno stepeniste i javnu povrsinu da bi napravio restoran.
Sram ih bilo, umesto da stepenište bude zatrpano smećem i smrdi na mokraću, oni tu napraviše ekskluzivan restoran i prelepu baštu! Banda!

Na kakvim li si ti drogama :shock:

Nista reci mi gde ti zivis, pa da dodjem da ti uzurpiram dvoriste, kucu, stan, da napravim eksluzivan restoran. Bolje eksluzivan restoran nego tvoj prostor. Naravno podrazumeva se da ti dinara necu dati, a ti vidi sta ces i kako ces.
Naravno dobrodosao si da po paprenim cenama dodjes da obedujes u svom prostoru.
 
NIKAD KRAJA RADOVIMA Vojvode Stepe gotova tek u septembru!
Radmila Bulatović, Marko Tašković | 23. 06. 2015. - 10:13h | Foto: M. Ilić, V. Živojinović | Komentara: 4
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/569846 ... -septembru

Radovi na rekonstrukciji Ulice vojvode Stepe odužiće se do septembra, iako je rok za završetak bio 11. juli, saznaje "Blic".

Izvođač tražio u petak osam dana, a juče još 41 dan

Preduzeće "Ratko Mitrović", glavni izvođač radova u najprometnijoj voždovačkoj saobraćajnici, uputilo je juče novi zahtev za završetak radova i to nakon što je u petak već podnet prvi zahtev za produženje roka od osam dana.

- S jučerašnjim zahtevom ukupan broj dodatnih dana koji traže je 49. Do kraja nedelje nadzorni organ će doneti odluku o tome da li su razlozi za produženje roka opravdani ili ne. Takođe, nadzorni organ je procenio da je izvođač znatno ubrzao tempo izvršenja radova, ali ni to očigledno nije dovoljno da oni budu završeni do 11. jula - kaže izvor "Blica".

To znači da će se obistiniti strepnje žitelja Voždovca da radovi neće biti završeni na vreme. Nova računica pokazuje da će radovi trajati do 29. avgusta.

Međutim, u "Ratku Mitroviću" i dalje tvrde da je moguće da sve radove po ugovoru završe na vreme.

Kazna prava sitnica
Za svaki dan kašnjenja penal 3.7 miliona

- Nikakav zahtev za produženje roka nismo slali Gradu, a tek slede razgovori na osnovu kojih ćemo videti da li se od nas traže i naknadni radovi. Što se nas tiče sve što je predviđeno ugovorom završićemo na vreme, a koliko će nam trebati dana za naknadne radove utvrdićemo kad vidimo šta tačno Grad od nas traži. Ne znam kada ćemo imati te razgovore sa Gradom nakon kojih će biti sve jasnije - kaže Ilija Đorđević iz tog preduzeća.

Do kraja nedelje nadležni će odlučiti da li su razlozi za produženje roka opravdani

Za svaki neopravdani dan kašnjenja, izvođači će platiti 3,7 miliona dinara, upozorio je prošle nedelje gradonačelnik Beograda Siniša Mali. Ipak, neki razlozi za kašnjenje mogu biti i opravdani radovi, pa za kašnjenja zbog njih izvođači ne bi plaćali penale.

Razlozi za kašnjenje koje je naveo izvođač
1. razlog: Nemogućnost ulaska u posao na Autokomandi
2. razlog: Sekretarijat za saobraćaj nije pravovremeno odgovorio na dopis za izmenu režima saobraćaja na Autokomandi
3. razlog: Debljina podlivanja ispod šina u Baštovanskoj ulici, odnosno odstupanje od Glavnog projekta
4. razlog: Pronalaženje vodovodne instalacije nakon iskopa koja nije predviđena projektom, odnosno poprečna veza kod kućnog broja 26
5. razlog: Prevezivanje toplovoda i horizontalna signalizacija

Dodatne radove mogli bi da zatraže "Beogradske elektrane" ili "Beogradski vodovod i kanalizacija".

Nadležni u gradu kažu da redovno plaćaju izvođačima radova, pa očekuju da i oni ispoštuju svoje obaveze. U petak je uplaćena šesta rada u iznosu od 168 miliona dinara bez PDV-a, a prethodno je na njihove račune leglo milijardu i 61 milion dinara.

Uprkos slutnjama građana i izveštajima nadzornog organa, u "Ratku Mitroviću" su se čvrsto držali 11. jula kao roka za završetak radova.

Radovima nikad kraja: Da li će sve biti gotovo u septembru?

Dok su stizala upozorenja nadzornog organa da se na pojedinim deonicama nije radilo i po tri nedelje, kao i da su radnici preumorni, direktor "Ratka Mitrovića" bio je bezbrižan.

Odlučio je da predahne i otputovao je na "Rolan Garos" i uživao u teniskom meču. Po povratku sa odmora, novinare "Blica" uveravao je da će Vojvode Stepe zablistati 11. jula, osim ako im gradska preduzeća ne zatraže dodatne radove.

Nadležni u Gradu zapanjili su se kada su na stolu ugledali zvanična obrazloženja "Ratka Mitrovića" za produženje roka izgradnje vojvode Stepe od 49 dana.

- Miljković je koliko do juče tvrdio da će da završi ulicu u roku. Nadzor će dati konačnu reč, ali što se Grada tiče ne treba mu produžiti nijedan dan jer je imao godinu dana da završi ulicu, a osim poslednja dva meseca skoro da nije radio.

Grad će iskoristiti sva prava koja ima prema ugovoru za svaki neopravdani dan zakašnjenja - kaže naš izvor u Gradu.

Vesić potvrdio saznanje "Blica": Izvođač zatražio 49 dana više za rekonstrukciju
- Agencija za investicije i stanovanje Grada Beograda do sada je od izvođača dobila nekoliko zahteva za produženje roka i sve ukupno, njihovi zahtevi su 49 dana produženja - rekao je Vesić Tanjugu i precizirao da su zahtevi, između ostalog, vezani za toplovodnu i vodovodnu mrežu, postavljanje ploča.

Kako je istakao, o nekima od tih zahteva je već odlučeno, a neki se još razmatraju, a prema ugovoru, nadzorni organ, u konkretnom slučaju Institut za puteve, jedini je ovlašćen da proceni zahteve izvođača i šta je od njih opravdano i može da se prihvati.

Nadzorni organ, dodao je, treba da donese odluku, koja će biti obavezna i za Skupštinu grada i za izvođača radova.

Vesić je istakao da u Skupštini grada žele i smatraju da ulica treba da bude završena na vreme, odnosno 11. jula, a dodao je i da je godinu dana, koliko je predvidjeno za rekonstrukciju Vojvode Stepe koja je dugačka 4,5 kilometara, više nego dovoljno vremena.

- Slučaj rekonstrukcije Vojvode Stepe i početak prakse koja će postojati u Skupštini grada da se više neće tolerisati nikakva kašnjenja u radovima, što će biti definisano ugovorima za naredne poslove - kaže Vesić.
 
pepperhat":32qclejd je napisao(la):
bojan87":32qclejd je napisao(la):
A sto recimo mali ne izadje kod fransa i zapita se kako je neko uspeo da uzurpira javno stepeniste i javnu povrsinu da bi napravio restoran.
Sram ih bilo, umesto da stepenište bude zatrpano smećem i smrdi na mokraću, oni tu napraviše ekskluzivan restoran i prelepu baštu! Banda!

Да, банда.

Банда која је без дозвола приватизовала јавни клозет, банда која свако вече за свој елитни сељошљам узурпира јавне тротоаре са све момцима који су запослени као "паркирери".

Да, банда, него шта него банда.
 
Malo slika od Vera do 12 beogradske gimnazije
2d1lc37.jpg

1he8pe.jpg

Nekadasnja stanica vitanovacka ka autokomandi pomerena je 50ak metara ka autkomandi
2nko08k.jpg

Raskrsnica kod nekadasnjeg Roggenart pekare gde su studenti FPN-a i FON-a izlazili
1zzqlxf.jpg

stanica kod Kraljice
a2t9x5.jpg

stanica kod Vitanovacke u smeru ka autokomandi ona nije pomerena
2sb8tux.jpg

34gnkap.jpg

stanica kod Maxija nekadasnja 12 beogradska tj. vitanovacka na pola
1oxb2c.jpg

Kao stanovnik Vojvode Stepe jako sam nezadovoljan izvedenim radovima a pogotovu zavrsnim,
stanice su cik cak poredjane, da se izadje u susret svima a nisu se vodili realnom potrebom stanovnista,
nema teorije da zavrse u roku. Sticice da urade grube radove a toliko toga su preskocili i lose uradili da nemam komentara! :notok:
 
Meni se svidja sto je sve cisto i lepo odradjeno do kraja.
 
Kad vidim koliko se ljudi bore za zapišane stepenice i ćoškove prepune fekalija, čudi me da i ovakav standard imamo.
 
Некако ми В. Степе није што је била без ивичњака прошараних чланцима гусеница..
 
pepperhat":35eszaf5 je napisao(la):
Kad vidim koliko se ljudi bore za zapišane stepenice i ćoškove prepune fekalija, čudi me da i ovakav standard imamo.

Кад видим да се анархија било које врсте подржава као нешто добро, није ми јасно како ми уопште и постојимо као држава.

За Франш постоји само једно решење - багер!
 
pepperhat":12ggssjo je napisao(la):
Kad vidim koliko se ljudi bore za zapišane stepenice i ćoškove prepune fekalija, čudi me da i ovakav standard imamo.

Имамо стандард по мери замене теза попут ове коју си нам управо протурио: кад имаш испишане степенице и ћошак, потрудиш се да их очистиш. Код куће кад промашиш веце-шољу, ваљда после тога не претвориш купатило у продавницу?
 
stf":1tff01hj je napisao(la):
[....За Франш постоји само једно решење - багер!

razumljiv je gnev zbog više deceniskog bahatog ponašanje ,,elitnog sloja,,
počevši od uzurpacije objekta pa do bahatog ponašanja vozača

Za sada umesto gnevnih velikih (?) koraka preduzeti neke male ali razumne i moguce korake
sobzirom da uz sam Franš na nekih 10 metara postoji veliki javni parking (ul. za Bgvoz)

- komunalna policija bi mogla da radi svoj posao za koj je i placena te da bahate vozače uputi na taj parking
- pauk bi mogao da počne da posecuje tu lokaciju a ne samo da uz nju prolazi ,,žmureci,,
- ukljuciti i dr. strukture u gradu koje su nadležne za održavanje reda u Bgdu

Isti princip upotreblti i za Stepin vajat i ostale crne tačke u Vojvode Stepe
pa se nadati odumiranju ,,vilajeta bahatih vozača,,
 
Људи, па у Франш долазе министри са страним делегацијама са све пратњом саобраћајне полиције која исто паркира своје беле БМВ са црвено-плавим ротацијама на тротоар, посетиоци тог ресторана често возе или трамвајском баштицом од Ветеринарског факултета све до Франша, или још горе тротоаром од уласка на паркинг изнад железничке станице Карађорђев парк па право испред свих степеништа и за подземни пролаз на другу страну булевара ослобођења и степеница за улаз у железничку станицу, где увек има гомила пешака. Огромни тротоар ту код споменика Франш Д' Епереа је узурпиран многобројним скупоценим колима, иако је одмах ту горе уређен паркинг ЖС изнад станице. Оно што би по мени било нормално урадити, јесте степениште од плоче на којој је станица до улаза у ресторан (могле би то да буду лепе степенице које би оплемениле мали кружни плато код споменика Франшу Д' Епереу, а посетиоци лепо да паркирају на паркинуг где и јесте место колима.

Што се тиче тих степеница, нажалост њихово постојање ништа не би ту помогло, потез стазе у ауто-пут од Франша до пешачког мостића преко ауто-пута иза Ветеринарског факултеа све испод мостова железничког чвора који спајају тунел Врачар са тунелима Дедиње и Прокопом, цео тај потез је буквално зарасла, блатњава џунгла и ужасна дивља депонија, и туда се нико нормалан осим наркомана не креће.

Да се вратимо мало на Степу, једна од нелогичности која ми је јуче засметала док сам ишао у Степин вајат јесте да је на тротоару у Војводе Степе на самом улазу из кружног тока *код оне трафо станице стаза сужена због истуреног парчета жичане ограде која ништа не ограђује конкретно.
 
Stigli botovi i na beobuild. :(

Nego, koliki deo Stepe će imati samo po jednu traku za automobile/autobuse po smeru? Biće gužvi. Ala će tu da rade sirene i da zbog njih šize stanari.
 
OFF

Da li neko zna kuda bi trebalo da vode te stepenice osim sto sada vode u Frans?
 
Степенице у суштини нису толико неопходне јер постоје још две степенишне везе са тротоаром дуж аутопута. Међутим, Франш није заузео само јавно степениште, јавни тоалет и јавну зелену површину. Заузео је и целокупну површину тротоара дуж аутопута који спаја Аутокоманду и Мостар а пешаке свео на козју стазу у буквалном смислу.

2chuwb9.jpg
 
Узгред речено, део стазе од железничког надвожњака до пешачког моста је потпуно зарастао у траву и растиње па пешаци практично иду поред ње падином ка аутопуту.
 
Zarastao je jer je frans blokirao prolaz te ljudi jako slabo koriste taj pesacki koridor.

Iskreno mi nije jasno kako niko ne sme u javnosti da pokrene pitanje te javne povrsine?

Mozda se osile pa se prosire na zaustavnu traku autoputa.
 
A ljudi slabo koriste taj koridor jer ne znaju da tu on uopšte i postoji, a ne znaju, upravo zbog Franša.
Što je najgore, ta staza je dovoljne širine i za bici stazu koja bi spojila Autokomandu sa Kneza Miloša.
 
Читав тај парк од Делиградске до Ветеринарског факултета је јако запуштен, неке стазе су преплављене блатом и неком водом која негде извире (канализација или водовод нисам сигуран), стаза код постројења Водов ода је утонула (ту постоји као бетонски мост, пошто постројење водовода има не баш најсретније укључење на ауто пут), свуда избија шибље, а посебно је ужасан део од пешачког мостића до Франша, где је џунгла и депонија најгоре врсте испод железничких вијадукта. Ту је стаза потпуно пропала.
 
A upravo je staza na tom potezu ono što nedostaje biciklistima u Beogradu.

Jer da postoji ta staza duž auto-puta, sa naravno neophodnim interevancijama kod Hitne pomoći i naravno, kod Mostarske petlje, mogla bi da postoji biciklistička veza Savskog priobalja, Ade, Mosta na Adi i Novog Beograda sa Ustaničkom, i sa Južnim bulevarom, i sa Autokomandom...
 
Vrh