Šta je novo?

Војводе Степе

Neki prvi utisak je - ništa posebno, normalan kružni tok.
Naravno, nije isto bez tramvaja.
 
Sada kada se pokvari tramvaj gde ce da stoji na AK? Ranije je bio jedan krak gde nikome nije smetao, a sada ce morati da zauzme jednu traku kruznog toka jer nije bastica odvojena od kolovoza.
 
Bulbulderac17":fu1k1bx8 je napisao(la):
Prolazak trotoarom će se zakazivati u gradskom sekretarijatu za saobraćaj. :kk:

CIfkF6iW8AEVKJw.jpg:large


http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/57...ZIVANJE-Preuski-trotoari-u-Vojvode-Stepe-FOTO
Да ли ту могу да прођу бебећа колица??? За инвалидска колица да не питам!!!
 
Ширина тротоара као у Војводе Степе.

И после ти Шоми кажеш да у Заклопачи није као у Београду :D
 
Čika Brana":1a386mss je napisao(la):
Bulbulderac17":1a386mss je napisao(la):
Prolazak trotoarom će se zakazivati u gradskom sekretarijatu za saobraćaj. :kk:

CIfkF6iW8AEVKJw.jpg:large


http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/57...ZIVANJE-Preuski-trotoari-u-Vojvode-Stepe-FOTO
Да ли ту могу да прођу бебећа колица??? За инвалидска колица да не питам!!!

Ako se ne varam, kolica za bebe su široka 1.5 širina kocke, tako da je knap da će proći. Blizanci nikako.
 
Mislim da se već nazire problem u protočnosti kržnog toka na Autokomandi, i to pre puštanja u saobraćaj Vojvode Stepe, kao i tramvajskog saobraćaja.

Pešački prelazi se nalaze tik uz kružni tok - vozila koja se isključuju moraju da propuste pešake i zato se zaustaljaju u samom kružnom toku, što naravno prouzrokuje zastoj i na uključenjima i u samom kružnom toku.

Primer za poređenje, bar što se tiče pešačkih, je kružni tok kod Opštine Novi Beograd, gde su pešački prelazi udaljeni od samog kružnog toka, kako bi nekoliko vozila u svakoj od traka moglo da se zaustavi van raskrsnice zbog propuštanja pešaka.

Autokomanda ima drugačiju konfiguraciju terena i objekata od Novog Beograda, ali je trebalo i ovo uzeti u obzir. Položaj pešačkih se nije promenio od prvobitnog rešenja, ali sada svi automobilski pravci imaju podjednaku prednost.

Kako će ovo na Autokomandi da izgleda na kraju, kada se završi Vojvode Stepe i puste tramvaji, videćemo...
 
"Rekonstrukcija" Vojvode Stepe je najveći promašaj u izgradnji Beograda zadnjih 50 godina. Možda je gori samo položaj nazovi restorana "Franš".
 
Чекај. Нису још завршили. Можда буде и у сто година.
 
Ne znam dal je bilo priče. Tramvajska stanica ka banjici koja je bila kod vitanovačke, sada je pomerena dole kod maxija. Izmedju 12. gimnazije i stare lokacije
 
relja":159v9df4 je napisao(la):
Mislim da se već nazire problem u protočnosti kržnog toka na Autokomandi, i to pre puštanja u saobraćaj Vojvode Stepe, kao i tramvajskog saobraćaja.

Pešački prelazi se nalaze tik uz kružni tok - vozila koja se isključuju moraju da propuste pešake i zato se zaustaljaju u samom kružnom toku, što naravno prouzrokuje zastoj i na uključenjima i u samom kružnom toku.

Primer za poređenje, bar što se tiče pešačkih, je kružni tok kod Opštine Novi Beograd, gde su pešački prelazi udaljeni od samog kružnog toka, kako bi nekoliko vozila u svakoj od traka moglo da se zaustavi van raskrsnice zbog propuštanja pešaka.

Autokomanda ima drugačiju konfiguraciju terena i objekata od Novog Beograda, ali je trebalo i ovo uzeti u obzir. Položaj pešačkih se nije promenio od prvobitnog rešenja, ali sada svi automobilski pravci imaju podjednaku prednost.

Kako će ovo na Autokomandi da izgleda na kraju, kada se završi Vojvode Stepe i puste tramvaji, videćemo...

A zamisli situaciju u kojoj pesaci preprece put tramvaju pr ulasku u vojvode stepe?
 
Galeks":2yiwbew9 je napisao(la):
relja":2yiwbew9 je napisao(la):
Mislim da se već nazire problem u protočnosti kržnog toka na Autokomandi, i to pre puštanja u saobraćaj Vojvode Stepe, kao i tramvajskog saobraćaja.

Pešački prelazi se nalaze tik uz kružni tok - vozila koja se isključuju moraju da propuste pešake i zato se zaustaljaju u samom kružnom toku, što naravno prouzrokuje zastoj i na uključenjima i u samom kružnom toku.

Primer za poređenje, bar što se tiče pešačkih, je kružni tok kod Opštine Novi Beograd, gde su pešački prelazi udaljeni od samog kružnog toka, kako bi nekoliko vozila u svakoj od traka moglo da se zaustavi van raskrsnice zbog propuštanja pešaka.

Autokomanda ima drugačiju konfiguraciju terena i objekata od Novog Beograda, ali je trebalo i ovo uzeti u obzir. Položaj pešačkih se nije promenio od prvobitnog rešenja, ali sada svi automobilski pravci imaju podjednaku prednost.

Kako će ovo na Autokomandi da izgleda na kraju, kada se završi Vojvode Stepe i puste tramvaji, videćemo...

A zamisli situaciju u kojoj pesaci preprece put tramvaju pr ulasku u vojvode stepe?


To je realna i sasvim izvesna mogućnost. I pored regulacije raskrsnice i signalizacije, ne možeš potpuno kontrolisati pešake.
Trebalo bi nekako upozoriti pešake da nemaju prednost u odnosu na tramvaj.
 
Zar na neregelulisanoj raskrsnici tramvaj nema apsolutnu prednost?

Ovo svakako neće biti neregulisana raskrsnica.
 
А могло је и овако

dscf7805.jpg


Знам да многима делује као радикално решење али није. Једна озбиљна урбанистичко-саобраћајна студија, јавна кампања и едукација грађанства и овако нешто би било сасвим изводљиво. Аутомобилски концепт нас је довео до тога да су сабирне улице Старог Града најгоре за боравак, становање, посао...

У овом случају се ради о Јерусалиму. Погледајте стамбени фонд около. Густина насељености је можда чак и већа а околна улична мрежа је заправо чак и слабија од београдске.
 
relja":3cahda0p je napisao(la):
Zar na neregelulisanoj raskrsnici tramvaj nema apsolutnu prednost?

Ovo svakako neće biti neregulisana raskrsnica.

Mislm da pešak na pešačkom UVEK ima prednost (ako se prethodno uveri da može bezbedno da predje).
 
Priznajem da nisam sigurane i voleo bih da neko objasni.
Meni je logično da šinsko vozilo, pošto ne može da manevriše, ima prednost.

Osim toga, da li neko može da se seti neke ulice u Beogradu koja ima pešačke prelaze preko tramvajskih šina - bez semafora (izuzev Dr. Ivana Ribara)?
 
^^^ Ima u 27. marta / Dzordza Vasingtona / Dusanovoj - kod Palilulske pijace, kod Bitef teatra, na uglu Cara Urosa....
 
Vrh