Да ли ту могу да прођу бебећа колица??? За инвалидска колица да не питам!!!Bulbulderac17":fu1k1bx8 je napisao(la):Prolazak trotoarom će se zakazivati u gradskom sekretarijatu za saobraćaj. :kk:
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/57...ZIVANJE-Preuski-trotoari-u-Vojvode-Stepe-FOTO
Čika Brana":1a386mss je napisao(la):Да ли ту могу да прођу бебећа колица??? За инвалидска колица да не питам!!!Bulbulderac17":1a386mss je napisao(la):Prolazak trotoarom će se zakazivati u gradskom sekretarijatu za saobraćaj. :kk:
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/57...ZIVANJE-Preuski-trotoari-u-Vojvode-Stepe-FOTO
relja":159v9df4 je napisao(la):Mislim da se već nazire problem u protočnosti kržnog toka na Autokomandi, i to pre puštanja u saobraćaj Vojvode Stepe, kao i tramvajskog saobraćaja.
Pešački prelazi se nalaze tik uz kružni tok - vozila koja se isključuju moraju da propuste pešake i zato se zaustaljaju u samom kružnom toku, što naravno prouzrokuje zastoj i na uključenjima i u samom kružnom toku.
Primer za poređenje, bar što se tiče pešačkih, je kružni tok kod Opštine Novi Beograd, gde su pešački prelazi udaljeni od samog kružnog toka, kako bi nekoliko vozila u svakoj od traka moglo da se zaustavi van raskrsnice zbog propuštanja pešaka.
Autokomanda ima drugačiju konfiguraciju terena i objekata od Novog Beograda, ali je trebalo i ovo uzeti u obzir. Položaj pešačkih se nije promenio od prvobitnog rešenja, ali sada svi automobilski pravci imaju podjednaku prednost.
Kako će ovo na Autokomandi da izgleda na kraju, kada se završi Vojvode Stepe i puste tramvaji, videćemo...
Galeks":2yiwbew9 je napisao(la):relja":2yiwbew9 je napisao(la):Mislim da se već nazire problem u protočnosti kržnog toka na Autokomandi, i to pre puštanja u saobraćaj Vojvode Stepe, kao i tramvajskog saobraćaja.
Pešački prelazi se nalaze tik uz kružni tok - vozila koja se isključuju moraju da propuste pešake i zato se zaustaljaju u samom kružnom toku, što naravno prouzrokuje zastoj i na uključenjima i u samom kružnom toku.
Primer za poređenje, bar što se tiče pešačkih, je kružni tok kod Opštine Novi Beograd, gde su pešački prelazi udaljeni od samog kružnog toka, kako bi nekoliko vozila u svakoj od traka moglo da se zaustavi van raskrsnice zbog propuštanja pešaka.
Autokomanda ima drugačiju konfiguraciju terena i objekata od Novog Beograda, ali je trebalo i ovo uzeti u obzir. Položaj pešačkih se nije promenio od prvobitnog rešenja, ali sada svi automobilski pravci imaju podjednaku prednost.
Kako će ovo na Autokomandi da izgleda na kraju, kada se završi Vojvode Stepe i puste tramvaji, videćemo...
A zamisli situaciju u kojoj pesaci preprece put tramvaju pr ulasku u vojvode stepe?
relja":3cahda0p je napisao(la):Zar na neregelulisanoj raskrsnici tramvaj nema apsolutnu prednost?
Ovo svakako neće biti neregulisana raskrsnica.