Šta je novo?

Војводе Степе

Ситуација код Франша
dsci8892.jpg


Испод надвожњака
dsci8895.jpg


Стаза је делу иза Ветеринарског потпуно зарасла, понегде се види али углавном из ње расте трава, па и жбуње и дрвеће. Поред ње иде уски земљани путић којим се заправо пролази
dsci8903.jpg

dsci8899.jpg

dsci8898.jpg

dsci8905.jpg

dsci8907.jpg


Испод парка је ситуација нешто боља
dsci8911.jpg

dsci8916.jpg


Код станице јавног превоза је ситуација релативно ок, али местимично је и ту стаза зарасла
dsci8923.jpg



Испред Хитне помоћи је опет зарасла или претворена у паркинг
dsci8926.jpg

dsci8928.jpg


Поред Хитне је подношљива, мада је боље ићи путем који води ка срушеном републичком СУП-у, па се вратити на стазу код пријавнице
dsci8930.jpg

dsci8931.jpg
 
stf":12fuddjy je napisao(la):
Степенице у суштини нису толико неопходне јер постоје још две степенишне везе са тротоаром дуж аутопута. Међутим, Франш није заузео само јавно степениште, јавни тоалет и јавну зелену површину. Заузео је и целокупну површину тротоара дуж аутопута који спаја Аутокоманду и Мостар а пешаке свео на козју стазу у буквалном смислу.

2chuwb9.jpg
Чекај, чекај, Франш је заправо јавни вц претворен у ресторан? :o
 
Jeste strasno ali mislim da ovde treba da dodje jos habajuci sloj preko. Tesko mi je da procenim bas sa ove fotke reklo bi se da je blizu kruznog toka posle vajata.
 
Definitivno deluje kao donji deo ulice, ali asfalt je koliko ja vidim sa slike vec u nivou sina.

Ovo pucanje je rezultat njihovih pokusaja da ispostuju rokove. Zbrzali su stvar i eto ga.
Zivim u cinovnickoj koloniji i ne mogu da vam opisem koliko nam svima ovo smaranje ide na zivce.
 
To su asfaltirali samo da bi preusmerili saobraćaj da ulazi na kružni tok kroz v. stepe dok se rekonstruiše donji deo. To nije zadnji sloj.
 
Човек из "Ратка Митровића" је лепо објаснио у чланку из Блица:

Ilija Đorđević iz "Ratka Mitrovića" kaže da je ovo samo privremeni sloj asfalta
- To je privremeni asfalt, sutra će ponovo da se zatvori taj deo ulice. To je urađeno samo da bi se pustio saobraćaj dok se Tabanovačka ulica ne završi - objašnjava Đorđević.

Хабајући слој тек треба да дође.
 
To je bas kod stepinog vajata tamo gde busevi skrecu u vojvode stepe. Mislim da je pucanje posledica toga da sloj nije dovoljno otporan da opterecenje kamiona i autobusa. Tacno je da fali habajuci sloj. Moje misljenje je da ce vrlo verovatno ovaj deo ulice jako brzo propasti jer je to skretanje optereceno autobusima i vrlo brzo ce popustiti. Taj deo su trebali dodatno ojacati betonom.
 
Kad smo već kod skretanja, velika slaba tačka biće levo skretanje iz Vojvode Stepe u Triše Kaclerovića, jer će traka za to skretanje biti na tramvajskim šinama. Kad je već takva situacija, mislim da bi tom levom skretanju trebalo dati prvenstvo prolaza, odnosno postaviti postaviti trougao za propuštanje vozila na raskrsnici Vojvode Stepe i Triše Kaclerovića u pravcu Autokomande. Svako drugo rešenje je katastrofalno jer bi značilo da tramvaj koji se penje u Vojvode Stepe čeka u koloni iza vozila koja skreću, u ekstremnom slučaju da preprečuje Autokomandu.
Drugi problem je stajalište za 18 i 39 u pravcu Kumodraške. Ne može više biti na početku Vojvode Stepe jer je trotoar tu sužen, ali ne može biti ni u Triše Kaclerovića gde je nekada bilo, jer autobus je tu zaustavljao kolonu vozila i stvarao čep u Vojvode Stepe. Koliko ja vidim, nema se gde sa tim stajalištem a da to liči na nešto.
Tramvajsko stajalište na početku Vojvode Stepe je rešeno bez problema, samo je pomereno iznad raskrsnice sa Triše Kaclerovića u visini Stepinog vajata. Ne znam da li ostaje stajalište kod Duffa pre Autokomande, s obzirom da je pruga ispravljena i ranije skreće nalevo posred krućnog toka.
Najgluplja je situacija sa kioscima ispred GSP-a na početku Vojvode Stepe, jer sa te strane stajalište više nije a kiosci su tako ostali da vise. Kamo sreće da su ih posklanjali i napravili još jednu traku uz Vojvode Stepe pred raskrsnicu sa Jove Ilića. Tu je i ono podzemno skladište koje je ostalo od nekadašnjeg zidanog kioska, ne znam hoće li to zatrpati. Vrhunski apsurd, da u rekonstrukciji menjanju nivelaciju cele ulice ali da zaobiđu podrum koji zvanično u tom trotoaru ne postoji (a koristi se valjda kao magacin za legalni kiosk nad zemljom?)

Edit: Takođe me interesuje kako će regulisati kružni tok Automomande posle rekonstrukcije: da li će zadržati stari sistem da pravac sa Autokomande ima prednost nad svima ostalima (radi pražnjenja centra grada) ili sleduje trougao jednako na sve ulaze u kružni tok, osim tramvaja?
Kako god da urade, mislim da će stari pandurski sitem regulisanja raskrsnice postati nemoguć. Ne može više da traka za levo skretanje u Vojvode Stepe čeka dok panduri puštaju ulivanje u Autokomandu iz pravca Avalskog druma, iz prostog razloga što će to da preprečuje tramvaje u oba smera. I još važnije, kad tramvaj ide preko kružnog toka onda NIKO drugi ne može da prođe (izuzev uključenja iz Tabanovačke i Vojvode Stepe na Autokomandu). Da li to znači kraj pandurskog regulisanja Autokomande, ili se ja previše nadam? Možda grešim, ali voleo bih da po puštanju Vojvode Stepe uloga saobraćajca u prelaznom periodu bude samo da navikava učesnike u saobračaju da propuštaju tramvaj i čekaju svoj red na uključenje na kružni tok.
 
Ne možeš uvesti semafor sa senzorom za tramvaj bez kompletne semaforizacije Autokomande, jer da bi mogao da postoji semafor koji tramvajima daje slobodan prolaz, onda iz svih pravaca mora da postoji crvreno svetlo i za vozače i za pešake.

Kad smo već kod pešaka, najproblematičniji je pešački prelaz preko Vojvode Stepe na Autokomandi, jer kad pešaci prelaze onda vozila koja se uključuju u Vojvode Stepe preprečuju prolaz preko Autokomande onima sa Avalskog druma. Upravo zbog toga ovaj pešački prelaz dugo nije ni postojao, pa je skorijih godina uveden radi komfora pešaka, da ne moraju da idu na prelaz čak kod Stepinog vajata. Otprilike od tada i potiču nepregledne kolone vozila sa Avalskog druma pred Autokomandu.
Ovaj tok pešaka je zaista jako teško rešiti bez semafora (eventualno probati eksperiment da se ukine prelaz preko Vojvode Stepe na Autokomandi, a uvesti prelaz od Tabanovačke ka Ljutice Bogdana kao alternativu, mada nisam 100% siguran ni da bi takvo rešenje dobro funkcionisalo).

EDIT: Semaforizaciju Autokomande zapravo isključuje ova novotarija da tramvaji u redovnom saobraćaju idu posred Autokomande, ali da izuzetno mogu da se okrenu u krug i to sa punim programom veza u oba smera! Ako se to okretanje koristi jednom dnevno ili u mesec dana, ne možeš ga uvrstiti u signalni plan semafora. Sad kad su napravili ovo što su napravili, da bi imalo ikakvog smisla jedina je solucija dresirati ljude da propuštaju tramvaj, tamo i odakle se pojavi.
 
stanislaw":2iwfx4nk je napisao(la):
Edit: Takođe me interesuje kako će regulisati kružni tok Automomande posle rekonstrukcije: da li će zadržati stari sistem da pravac sa Autokomande ima prednost nad svima ostalima (radi pražnjenja centra grada) ili sleduje trougao jednako na sve ulaze u kružni tok, osim tramvaja?
trenutno na ulazu u kruzni tok iz pravca fransa stoji (zuti) trougao. ne znam da li je to samo (bilo) privremeno
 
Пуштене траке ка партизановом стадиону и ка пинку тако да 78 и 59 не иду више булеваром ослобођења.
 
Sad je sve otvoreno sem ulazak u vojvode stepe :) ukoliko ostane trougao iz pravca franša, ljjudima će trebati vreme da se naviknu da iz tog pravca nemaju prednost :)
 
stanislaw":2ujojvid je napisao(la):
Ne možeš uvesti semafor sa senzorom za tramvaj bez kompletne semaforizacije Autokomande, jer da bi mogao da postoji semafor koji tramvajima daje slobodan prolaz, onda iz svih pravaca mora da postoji crvreno svetlo i za vozače i za pešake.

EDIT: Semaforizaciju Autokomande zapravo isključuje ova novotarija da tramvaji u redovnom saobraćaju idu posred Autokomande, ali da izuzetno mogu da se okrenu u krug i to sa punim programom veza u oba smera! Ako se to okretanje koristi jednom dnevno ili u mesec dana, ne možeš ga uvrstiti u signalni plan semafora.

Slicnu situaciju imas kod Geozavoda gde su pristupili semaforizaciji ukrstanja tramvaja sa ostalim saobracajem postavljajuci zuto trepcuce svetlo koje upozorava ostale ucesnike u saobracaju da se priblizava sinsko vozilo. Pretpostavljam da ce slicno uraditi i na autokomandi :kafa:
 
Zanimljivo, žutom kockom je obeležen ulaz ispred kapije, ali sve to ne prati visina ivičnjaka.

Logičan sled bi bio da stanari lepo prijave projektanta, izvođača i nadzor. U tom slučaku bi sva trojica iskoristila polise osiguranja od profesionalne odgovornosti koje su dobili od Inženjerske komore kao članovi. Šteta bi bila sanirana, polisa bi sledeće godine bila skuplja za IKS a sama IKS bi počela da razmišlja o kažnjavanju gore navedenih. Pa makar i sa privremenom suspenzijom licenci ili trajnim oduzimanjem.

Tek, stanari će se lepo namučiti, pod pretpostavkom da imaju auto :)

2965a09238c4c2ab97b62aea.jpg
 
Heinz":mzy2wbcp je napisao(la):
Biće valjda neki semafor sa senzorom za tramvaj.

TT

Биће, биће ... исто као из Београдске у Крунску. Отим круцијалним ситницама наши саобраћајни мозгови уопште не размишљају.
 
ab2bad":218impu0 je napisao(la):
Zanimljivo, žutom kockom je obeležen ulaz ispred kapije, ali sve to ne prati visina ivičnjaka.

Logičan sled bi bio da stanari lepo prijave projektanta, izvođača i nadzor. U tom slučaku bi sva trojica iskoristila polise osiguranja od profesionalne odgovornosti koje su dobili od Inženjerske komore kao članovi. Šteta bi bila sanirana, polisa bi sledeće godine bila skuplja za IKS a sama IKS bi počela da razmišlja o kažnjavanju gore navedenih. Pa makar i sa privremenom suspenzijom licenci ili trajnim oduzimanjem.

Tek, stanari će se lepo namučiti, pod pretpostavkom da imaju auto :)

2965a09238c4c2ab97b62aea.jpg

Pre svega, dobro došao na forum.

Na fotografiji se vide dve stvari:
- ovde ivičnjak jeste spušten - ali ispred tarabe, ne ispred kapije dvorišta.
- staza u dvorištu ne izlazi na trotoar pod pravim uglom - verovatno prati pravac odgrade dva poseda.

Znači, ako automobil ulazi i izlazi iz dvorišta pod nekim uglom (ne pod pravim), onda je ivičnjak spušten na pravom mestu, a pogrešno su postavljene žute ploče od behatona koje, pre svega, treba da navode vozača... :roll: (pešaci će već primetiti otvorenu kapiju).
 
relja":1fy6utc4 je napisao(la):
Pre svega, dobro došao na forum.

Na fotografiji se vide dve stvari:
- ovde ivičnjak jeste spušten - ali ispred tarabe, ne ispred kapije dvorišta.
- staza u dvorištu ne izlazi na trotoar pod pravim uglom - verovatno prati pravac odgrade dva poseda.

Znači, ako automobil ulazi i izlazi iz dvorišta pod nekim uglom (ne pod pravim), onda je ivičnjak spušten na pravom mestu, a pogrešno su postavljene žute ploče od behatona koje, pre svega, treba da navode vozača... :roll: (pešaci će već primetiti otvorenu kapiju).

Hvala na dobrodošlici. Dugo sam ja ovde samo se ne oglašavam ;)

Nisam siguran da su razmišljali kao ti jer je spušteni ivičnjak značajno sve i da se ulazi/izlazi pod uglom. Verovatno nisu ni razmišljali. Nije tu baš takva kosina da ne može da se uđe pod pravim uglom. Bojim se da ne možemo da dođemo do njihovog rezona :D

Za svaki slučaj, evo kako je to nekada izgledalo.
capture.jpg
 
Kruzni tok na Autokomandi je otvoren, i veza sa Milutina Ivkovica i Ljutice Bogdana.
 
Vrh