Šta je novo?

Војводе Степе

Betoniraju levu tramvajsku basticu, stigli su do maxija
ejzjeo.jpg

10i8940.jpg

e6skrs.jpg

10ynwgj.jpg

1immc7.jpg

34zwnsk.jpg

245enpi.jpg
 
Kom genijalnom umu je palo na pamet da danas menja režim saobraćaja na Autokomandi, četvrtak pred Vasrks. Haos je ceo dan.
 
Не знам да ли је стварно постојала велика потреба да се одмах реконструише ова улица (у ствари, ако ћемо право, одавно јесте), или је реч о политичком обећању које су решили да испуне пошто-пото, али, ја сам убеђен да су могли и морали да сачекају још годину-две. Писао сам о томе Граду, без одговора.
Улици тек предстоји изградња због које ће сигурно нови тротоари страдати на различите начине, а велико је питање да ли ће се и како ће се они поправљати, и како ће се правити до пуне ширине када се грађевинска линија увуче после рушења старих кућа.
Сада има делова тротоара који су ширине пола до једног метра, има места где је ширина коловозне траке једва малко већа од ширине просечног возила - тамо где су стајалишта трамваја, и много других детаља који су могли бити боље решени у будућности, када улица буде више изграђена и грађевинска линија буде знатно чистија.
Видео сам и делове где трамвајски колосек ничим није одвојен од коловоза, као да је предвиђено да и по њему иду аутомобили. Могу да замислим застоје на тим местима кад се пред трамваје испрече аутомобили.

Прво се поставе плоче, а онда се ваде и копају рупе за стубиће (код Саобраћајног факултета):
image3079.jpg


Код Саобраћајног факултета (ширина тротоара и ширина коловозне траке) :
image3078.jpg


Што овде није могао шири тротоар од овога који је мање од једног метра? Толико може да буде довољно за уз сеоску џаду, али за део града с толиком густином насељености - никако:
image3082.jpg


Ближе Аутокоманди:
image3111.jpg


Подземље:
image3106.jpg
 
Dobro je da kopaju temeljevza stubice nego da ih srafe u behaton kao u bka
Za ono suzenje kod saibracajnog je kriminal posto je to plac gsp sa trafom za tramvaje .Sve treba da bude gotovo do 11.07.2015
 
20150409175239.jpg

Postavili su zavrsni sloj asfalta, doduse u duzini od 50m ispred moje zgrade, i samo malo sire od kolovozne trake, al nadam se da je to pocetak kraja (doduse opet su slagali, rekli su do 10og).
 
Колико ли ће трамваја полупати глупи возачи док се не навикну на ово :bash:
 
Prošao sam danas i video neko suženje i preusmeravanje.
 
Somi303":3chbdg9g je napisao(la):
Колико ли ће трамваја полупати глупи возачи док се не навикну на ово :bash:
Nadam se da će iscrtati žutu traku da makar vizuelno odvoje tramvaj od ostatka saobraćaja. A mogli bi i kamere da se postave za kažnjavanje vožnje u žutoj traci.
 
Mogli su i zuti ivicnjak ugraditi nebi im kruna sa glave
 
Ivičnjak nije dobro rešenje u ovakvim situacijama jer bi brojem prelazaka preko njih podloga i asfalt oko njih vrlo brzo propali. Takvo loše rešenje imamo u Bulevaru oslobođenja od Franša do SLavije.

Žuta hrapava traka kao ona korištena na Mostu na Adi je dovoljna.
 
Ja pretpostavljam da ne odvajaju fizički tramvaj od ostatka, jer kada bi to uradili, npr hitna pomoć ne bi mogla nikog da obiđe u slučaju hitne intervencije. Ali ovaj asfalt do desne šine je prvoklasna glupost.
 
da li ce stavljati halogene ili bele sijalice? Posto pretpostavljam da ce biti halogene, zasto se one forsiraju umesto warm white LED ili CFL?
 
Kokili":3j5h7k9u je napisao(la):
Da li su iz Save Maskovica predvideli pravac preko Pere Ždere ili će to morati ponovo da rade kada dodje na red?
Улица Саве Машковића је део планиране полукружне саобраћајнице СМТ (спољна магистрална тангента). Од "Пере ждере" на Трошарини до лакат кривине у Браће Јерковић је предвиђен нови пут профила 2+2 саобраћајне траке, док је предвиђено проширење Саве Машковића, такође на 2+2 траке. Ради тога је остављен простор између "Транспорта" и Насеља Степа степановић. Потребна је експропријација неколико кућа, као и плаца где је Пера ждера.

У суштини, то ће бити премало зато што три километра ка Аутокоманди са једне стране, и 6 километара ка Авали не постоји план ни једне друмске саобраћајнице која би била део неког целовитог саобраћајног правца. Већ сада би морали планирати 3+3 траке, тако да 2+2 буду за аутомобиле, а 1+1 за јавни превоз. Удружење љубитеља железнице је захтевало да се уз Спољну магистралну тангенту шири трамвај ка Степи и Кумодражу.
 
Uskoro gotovi radovi na Trosarini !
Trenutno je ovako .
111177186618323306126262.jpg

izvor:fotografije sa ulica Beograda
 
U vesti koju je blic pustio sa tanjuga nasla se izjava vesica:

- Nažalost, ova gradska vlast je nasledila projekat rekonstrukcije ulice Vojvode Stepe a pre nas su bili definisani uslovi, raspisan tender i izbran izvodjač. Nikada se nije desilo da u Beogradu jedna ulica dužine 4,5 km bude zatvorena godinu dana. Da je sadašnja gradska vlast mogla da utiče na te uslove, nikada ne bismo dozvolili da se radi tako već po deonicama - rekao je Vesić.

Kako kaže, da se radi po deonicama svako od zakupaca bi imao po nekoliko meseci zastoja u radu.

On je istakao da očekuje, prema usvojenoj dinamici radova, da 19. aprila budu otvorene prve dve deonice u ulici Vojvode Stepe, što će olakšati pojedinim zakupcima poslovanje.

- Želim da uverim i vas, i građane koji žive u ulici Vojvode Stepe da grad redovno ispunjava sve svoje finansijske obaveze prema izvodjaču. To znači da veoma črvsto insistiramo da izvodjač poštuje svoje ugovorne obaveze prema Gradu kako u smislu rokova, tako i u pogledu kvaliteta radova. Prema tome, Ulica Vojvode Stepe, u celoj svojoj dužini, uključujući i kružni tok Autokomanda, mora da bude otvorena za saobraćaj 12. jula, kako piše u ugovoru - istakao je Vesić.

Ova izjava je toliko bezobrazna da nisam znao sta pre da boldujem :)

Dakle projekat rekonstrukcije je predvideo rad po deonicama sto su i oni tada na sva zvona najavili ali kada je krenulo lose iz ko zna kojih razloga onda su drugi krivi i to sticajem okolnosti na vozdovcu :) valjda da se oduze prvim glasacima.

Evo i mape i redosleda otvaranja po deonicama koji je davno davno probijen
vstepe.png
 
Зашто су на Трошарини задржали окретницу за трамваје, то место је могло лепо да се искористи за боље решење аутомобилског саобраћаја (нпр. велики кружни ток, трака за скретање удесно, паркић ...)?
Наиме, само две-три станице даље је крајња станица с окретницом на Бањици. А претходна могућност за окретање је на Аутокоманди.
Нисам сигуран да линије трамваја другде ("у свету", како обично кажемо) имају тако честе окретнице. А, ни другде у Београду.
 
то је алтернативна окретница у случају неке хаварије. има је Београд, има је сваки град са трамвајским саобраћајем
 
Tamo kod okretnice banjica nevidim nikakve znake radova. Nesto su uradili ali preterase ga da su toliko lenji da su mogli okretnicu da zavrse 10 puta do sad
 
Napomena, danas opet nešto asfaltiraju pa su zatvorili onih par prolaza u okolini Vera, tako da, zajedno sa zatvorenom trošarinom, ne znam da li od Farmaceutskog do Autokomande igde može da se preseče od bulevara oslobođenja do kumodraške!
 
Jedini prelaz je kod Stepinog Vajata (J. Ilica u Trise Keclerovica). Zatvoreni su kod Ljube Vuckovica i kod Vera!

Oni nisu normalni, danas je opsti haos sve su zatvorili tako da neznam kuda i kako proci!!!
 
Vrh