Šta je novo?

Војводе Степе

108982031020418973983793.jpg

Moj Beograd Dušu Ima
 
Da li ce tramvajske sine biti izdignute ili ce biti u ravni sa kolovozom?
 
a limenkove stanice bice ,,ostrva,, izdignute u odnosu na kolovoz
što mi se i ne dopada ,
jer kada se klinci po dosadašnjem večernjem običaju
sjure nizbrdo kolima ili motorom
moguca je velika opasnost od nenadanog ,,počišćavanja,, sa tih središnjih ostrva gradjana koj čekaju limenka
koj za njih više nikada nece doći.... :(

Bilo bi bolje i bezbednije za sve učesnike u saobracaju da su i šine i stanicice izdignute
kao razdelna ostrvo duž celog V. Stepe
al onda
dovodi se u pitanje i sam dobitak od rekonstrukcije (za te pare vadjenja i postavljanja šina)
te dolaze na ono vec davno ovde pisano
trole u V. Stepe a limenka prebaciti u sredinu bulevara pored Marakane....
ipak nadam se
da nece morati naknadno da izdižu i šine ....
 
Ne vidim da ce ova rekonstrukcija doneti neka velika poboljsanja. Opet ce biti bahatog parkiranja, sinama ce ici i ko treba i ko ne treba, i sto kaze Boca ljudi koji cekaju prevoz na stanici bice zivi cunjevi. Po meni ovo su bacene pare, jer ne vidim kako ce ova rekonstrukcija ubrzati tramvaje, ako oni moraju da dele sine sa automobilima i busevima.
 
biftek":1id9jylt je napisao(la):
Ne vidim da ce ova rekonstrukcija doneti neka velika poboljsanja. Opet ce biti bahatog parkiranja, sinama ce ici i ko treba i ko ne treba, i sto kaze Boca ljudi koji cekaju prevoz na stanici bice zivi cunjevi. Po meni ovo su bacene pare, jer ne vidim kako ce ova rekonstrukcija ubrzati tramvaje, ako oni moraju da dele sine sa automobilima i busevima.
image-18cf6cf3f31e78fdd1178356b1ec7cd66cc740361f28a370035b9a53bab132b5-V_zpsbea6510a.jpg
 
A sta ce biti kada se neko parkira levo ili desno uz trotoar, da bi skoknuo do pekare, banke ili stao da popije pice u nekom od mnogobrojnih kafica?
 
Da kao i do sada, ili su doneti u medjuvremenu neki novi saobraćajni zakoni
 
Pomeranje u sredinu je predaja grada. Dakle svesni da nisu sposobni da održe pravni sistem kakav jeste oni pomeraju šine. Da se tu strožije sprovodio zakon nikome ne bi palo na pamet da ostavi auto na šinama. VS nije kao BKA pa da ima mesta za više traka i za lepa stajališta. Videćemo kako će to na kraju da izgleda. A pare nisu bačene utoliko što su instalacije nove ispod ulice.
 
Uz tolike radove samo jos malo da su dodali , mogli su ceo limenko i podzemno da ture ispod cekog Stepe :lool:
 
Jel može neko da napiše u kojim su sve ulicama pramvaju pre rekonstrukcije išli sa strane a ne po sredini?
 
Biciklistkinja":2h3ff1nb je napisao(la):
Jel može neko da napiše u kojim su sve ulicama pramvaju pre rekonstrukcije išli sa strane a ne po sredini?

Скоро у свим улицама "прамваји" :D су ишли са стране, а неки и даље након реконструкције.
 
Stanje na prvom delu (trosarina-saobracajni) je sledece, masine stoje od kad je sneg pao, a ulica izgleda kao sa slike par postova gore... Bitna promena je da je zavrsninsloj stavljen na komadu ulice ispod saobracajnog i sad moze da se presece u jednom smeru iz bulevara oslobodjenja mosorskom pa desno u bilecku, pa levo u generala rasica i odatle u ljuba vuckovica pa u kumodrasku. U suprotnom smeru iz ljuba vuckovica se prolazi u novakovu, pa desno u bilecku i levo u jovanicku pa u bulevar oslobodjenja. Jedino nezgodno je sto je bilecka uska a dvosmerna i sto kada se iz jovanicke ukljucite u bulevar morate desno, pa ako ce te ka trosarini morate da napravite polukruzno na nekom od prolaza, sto jwe nezgodno kad je guzva u saobracaju.
 
Mozda ce postaviti neke kamere i kaznjavati ko bude preticao u zutoj traci, ali i ako neko stane ili "zadigne" auto ili kombi moci ce da se pretekne preko bastice ukoliko tramvaj ne ide . Takodje lakse ce se prelaziti ulica, kao u Bulevaru, i mislim da ce sveukupno biti bolji saobracaj, samo je problem preuzak trotoar. Jos ne znamo gde ce biti stajalista , a izgleda da necemo ni saznati dok se ne zavrsi...
 
Meni se cini da ce rok biti debelo probijen. Pogotovo ako bude, a sigurno ce biti, snega do marta, sad kad je pao ovaj od 10cm oni planduju.
 
Koliko je Beogradska ulica kraca od Vojvode Stepe, i opet nastane cep kod Bucka i Orla kada stanu da pojedu picu. U Vojvode Stepe ima na svakih 20-30 metara kafic ili fast food ili banka.
 
O ljudi moji....
O cemu mi ovde pricamo?
O ulicnoj infrastrukturi, ili o losim navikama i jos gorem radu onih koji su zaduzeni za sankcionisanje takvog ponasanja???
Kako u Becu u Ungargasse i gomili slicnih ulica nema takvih problema?
Ima i u njoj fast fud, burek, kebab, Mc, Lebakes, ima trafika, i slicno, pa nikome ne pada na pamet da na 10-15 minuta parkira vozilo na kolovoz ili tramvajske sine!
Treba li da porusimo pola Beograda da bi nadmeni coban sirokih ramena i uskih zivotnih pogleda mogao da napuni svoj trbuh!?
Koliki problem predstavlja lose razvijena saobracajna infrastruktura u Beogradu, jos je veci problem ne postovanja propisa. Mozemo mi imati bulevare sa po 3 trake, koji ce biti svedeni na jednu poluprohodnu jer su bahati u ekspanziji u koliko nema sankcionisanja takvog ponasanja!!!
 
Колика гужва настане у Максима Горког када се неко заустави код неког локала, а сваких 10 метара је неки локал? Никаква, јер једно заустављање у јединој траци по смеру би изазвало такав револт возача иза, да се нико ни не усуђује! Ако већ није постављен ивичњак, макар и 5 сантиметра на ивици трамвајске баштице, онда накнадно треба уградити ону бетонску ђулад полуукопано. Друго је постављање камера, и слање честитки за свако прелажење жуте линије, и 4 мигавца без постављања троугла у року од пола минута након заустављања!
 
Sta sa kombijima sa robom za lokale? Negde ce morati da stanu, ili na trotoar ili na put.
 
Dostavna vozila bi imala dozvolu zaustavljanja u periodu između 20:00 i 07:00.
 
Nekada se tako i radila dostava po centru Beograda.
A onda su stigla divlja(cka) vremena...
 
Vrh