Šta je novo?

Војводе Степе

Verovatno da sprece polukruzno skretanje, ne bi ivicnjaci bili tu da je bastica izdignuta.
 
Nadam se da nece svaka poprecna ulica da se ukrsta sa tramvajima, vec da ce vecina imati uslovno pravac u traku u koju ulaze.
 
kopte3":2ok38duj je napisao(la):
Posto se pominje obnova Autokomande u ovoj temi da li je poznato kako ce izgledati nakon rekonstrukcije? Cime ce se to dobiti poboljsan protok saobracaja i veca bezbednost?

Као што ти је одговорио Пантограф, по средини.
Ево ти и скице где је то приказано. На теми УМП имаш о овоме.
 
Ova skica nije u vezi sa rekonstrukcijom Vojvode Stepe a ovo sto prolazi po sredini je tada planirani UMP koridor na stubovima.
 
Gago hvala svejedno.
Da li postoji neka odgovarajuca skica?
 
Идемо даље са реконструкцијом Војводе Степе:

Почело се са скидањем асфалта и коцке, ископавањем Војводе Степе између Никшићке и Вождовачке цркве.
2dl23xc.jpg


Са ископавањем се стигло до пекаре Краљица, односно 200 метара од Вождовачке цркве. Једино што не знам шта ће радити са гранитним коцкама? То је изузетно драгоцен грађевински материјал, у смислу естетског уређења башти ресторана, паркинга, пешачких зона и слично.
e6yg54.jpg


Са бетонирањем се стигло до близу Никшићке, али и са насипањем доњих носећих слојева пута.
nzkk6s.jpg


Почело се са монтирањем бандера ка Никшићкој, а надамо се да ћемо ускоро добити и улично осветљење на средини. Изгледа да се сва трамвајска стајалишта померају мало ближе Аутокоманди, и надам се да ће бити бар неко мање за трамваје.
2cmlu6x.jpg


Изменађење, кренуло се са асвалтирањем даље ка Аутокоманди, стигло се до "Драгстора", познате Пекабете у овом крају, која је сада постала "Шоп енд гоу".
2ilk2v6.jpg
 
Идемо даље, иако се чини да од Љубе Вучковића до Трошарине фали још хабајући слој асфалта, још није избетонирано све између шина.
2nw2g8.jpg


Такође, још се раде шахтови, које су генијалци преасфалтирали.
280pljt.jpg


Сама помоћна окретница на Трошарини изгледа чека неке супер-хипер генијалце, јер ови мајстори изгледа не знају шта ће са тим...
1q63jr.jpg


А у Бебеловој, све је бетонирано, спремно за уградњу шина и тротоара, али радови иду брзином рањеног пужа...
1hctps.jpg
 
Mislim da pomoćna okretnica i nije toliko bitna jer je dosta blizu prave okretnice.
 
Bogami jeste, nebrojano puta sam bio na Trosarini kada se neki tramvaj pokvari u blizini ili nema struje na Banjici ili se tamo pokvari tramvaj, nezgoda ili bilo sta sto bi sprecilo tramvaje da krenu ka Slaviji. I tada su se tramvaji okretali na toj staroj okretnici, inace bi jedina alternativa bila 33 koja je ionako puna.
 
1q63jr.jpg


Opet mudruju sa slivnickim resetkama medju sinama umjesto da ugradjuju jedan model , kao u bulevaru zbog lakseg odrzavanja oni stavljaju ponovo neki novi model :bash: :bash:
 
Iako se ovo uveliko radi niko nam nije prezentovao projekat kao i to gde ce se nalaziti stajalista. stvarno bez veze.
 
Karlo del Ponte":23kutsjf je napisao(la):
А у Бебеловој, све је бетонирано, спремно за уградњу шина и тротоара, али радови иду брзином рањеног пужа...
1hctps.jpg

Beton nije ni skidan. ovo je stari beton koji je na pojedinim mestima zamenjen. procentualno gledano manje od 10% (odokativno). Dal je bilo potrebe ili ne, ne znam, ali znam da se sa tom ulicom jedna druga sansa propustila.
 
Da, pošto su ljudi krenuli da ulaze na asfaltirani deo ulice nasuli su ogromne gomile šljunka za podlogu na sve prilaze da, jer su ograde do sada pomerali.
 
Мали апдејт. Шине стигле до Босе Милићевића, а ту је негде и ивичњак са леве стране.
6pw4s4.jpg


Сада су са неког градилишта, вероватно са правца Земун-Борча повукли машине за асфалтирање, тако да асфалтирају одмах где год је спремно. Испред Високе Електротехничке већ асфалтирано.
17a4o7.jpg


А што су разровали све на оној површини где је мали илегални пијац у овом крају, то ми није јасно. Да ли су ту смислили да направи нови градски трг или боље уређен паркинг?
2dj7713.jpg
 
Nikako ne mogu da se otmem utisku da su šine previše razmaknute. Mogli su napraviti rešenje po kojem stubovi stoje samo sa jedne strane, i nose dugu konzolu za kontaktni vod nad oba koloseka. Ovako stubovi su u sredini pa mora od ose oba koloseka da se računa minimalna širina profila + još malo "lufta"+širina samih stubova, pa je sve duplo jer je stub u sredini. Ako je najširi tramvaj 2300 mm, a ni nema mogućnosti da bude širi jer na mnogo mesta u mreži verovatno ne bi mogao ni da "prođe", čini mi se da je bez stubova u sredini razmak mogao da bude mnogo uži (možda i za čitav metar, a na krivinama malo veći). Da li je metar mogao da znači dodatnu traku na kolovozu na pojedinim mestima - sam po sebi sigurno ne, ali na nekim mestima uz malo sužavanje trotoara, taj metar bi značio dovoljno prostora za još jednu kolovoznu traku, bar u jednom smeru.
 
Metar je taman dovoljno za biciklističku traku u jednom smeru a drugi smer se mogao trasirati kroz druge ulice kat traka a ne staza.
 
Hmmm da, vidiš, na to sam potpuno zaboravio, ovde kod nas je sasvim normalno da svi bulevari, a i većina glavnih ulica imaju biciklističku stazu da nisam ni ukapirao da je ovde nema. Tužno.
 
Kakvo je stanje od trosarine do saobracajnog tj do kraja te deonice
 
На терминусу Бањица још нису почели да уграђују шине, тако да нема услова да се у кратком року пусти раскрсница на Трошарини. Иначе, остало је скоро све готово.
 
Biciklistkinja":t99q9f1b je napisao(la):
Metar je taman dovoljno za biciklističku traku u jednom smeru a drugi smer se mogao trasirati kroz druge ulice kat traka a ne staza.
Razmišljaj o tome da se biciklisti nizbrdo kreću dovoljno brzo za automobile i da je u redu da bivijlisti na nekim deonicama, kao što je gusto naseljena Vojvode Stepe, diktiraju ritam saobraćaja, pogotovu kada javni prevoz ima sopstvenu, nezavisnu traku. U tom smislu, nizbrdo biciklisti mogu koristiti automobilsku traku, označiti sharrow (guglati ako ne znate šta je), a za kretanje uzbrdo odvojena biciklistička traka. Za svaku ulicu, ma koliko uska bila, postoji rešenje u vidu neke vrste biciklističke infrastrukture. Ovde je problem što nikoga jednostavno nije briga niti da reguliše biciklistički saobraćaj, a kamoli da unapredi uslove za odvijanje istog.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
 
Evo par slika od subote, pre snega. Postavljen je treći, habajući, sloj asfalta, u zoni raskrsnice Ljube Vučkovića, Novakove i Generala Rašića, tako da je sada u istom nivou sa šinama. Iscrtani su i pešački prelazi.

Asfalt nije postavljan dalje od raskrsnice, prema Trošarini ili Autokomandi.

Pretpostavljam da je ovo urađeno da bi se uskoro otvorila ta poprečna veza između Bulevara Oslobođenja i Kumodraške, a da će se zatvoriti veza preko Nikšićke.

img20141227124749.jpg

img20141227124824.jpg
 
Vrh