Šta je novo?

Војводе Степе

Vidim da je prethodno bilo reči o odvajanju trake za gradski prevoz od one koju bi koristili automobili. Evo kako su to rešili u susedstvu (Budimpešta). Rekao bih da nije skupo, tj. da je veoma izvodljivo, čak i uz prostorna ograničenja u Ulici vojvode Stepe.

tram1.jpg


tram2.jpg


trams3.jpg
 
Slična stvar urađena je i u Segedinu sa žardinjericama u obliku ajkulinih peraja. Bio sam tamo pre 2 nedelje, na slici se donekle vidi na šta mislim.

10897801_773695902725020_285277335423043915_n.jpg
 
Izvor: Beobuild.rs

Tesni rokovi u Vojvode Stepe
150120-VSTEPE-28b.jpg


Rekonstrukcija Ulice Vojvode Stepe napreduje svojim ritmom, a trenutno se izvode radovi na dužini od skoro 3.3 kilometara. Kako su nedavno otvoreni radovi i na tramvajskim bašticama kod Autokomande, radovi se sada odvijaju na šest od osam rekonstrukcijom predviđenih deonica.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wozjDToMVv4[/youtube]

Celu vest kao i veliku foto reportazu mozete videti u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://www.beobuild.rs/read.php/722.html

150120-VSTEPE-71.jpg

150120-VSTEPE-62.jpg


Celu vest kao i veliku foto reportazu mozete videti u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://www.beobuild.rs/read.php/722.html
 
Igore odlicna reportaza par stvari
1.nemogu da vjerujem da nece ugraditi podzemne kontejnere , i da su postvili nise za iste na katastrofa mjestima
2. ono idiotsko suzenje kod saobracajnog fakulteta na kod pokretnog trafoa gsp ostaje sto je sramota
3. dodati po zelji
 
1. nemogu da vjerujem da nece ugraditi podzemne kontejnere , i da su postvili nise za iste na katastrofa mjestima
2. ono idiotsko suzenje kod saobracajnog fakulteta na kod pokretnog trafoa gsp ostaje sto je sramota
3. Ni jedno jedino mesto drvo nisu predvideli, čak su i posekli dosta tako da će ulica izgledati ko betonski kanjon ...
4. dodati po želji

Igor":1kaa5p5z je napisao(la):
Rekonstrukcija Ulice Vojvode Stepe napreduje svojim ritmom, a trenutno se izvode radovi na dužini od skoro 3.3 kilometara. Kako su nedavno otvoreni radovi i na tramvajskim bašticama kod Autokomande, radovi se sada odvijaju na šest od osam rekonstrukcijom predviđenih deonica.
Počeli su šest od osam deonica, samo ni jednu još nisu završili, tako da će uskoro probiti rok na tri. Da potsetim rok za završetak prve deonice od trošarine do saobraćajnog fakulteta je bio 10.10. ....
 
Ma super su, odstupanje od plana da se završava deonica po deonica i da se tek po završetku deonice otvaraju radovi na sledećoj, koji je bio relativno u redu, napravljen je haos otvaranjem radova na skoro celoj dužini, i učinio je život nas koji živimo sa druge strane Vojvode Stepe (deo izmedju V.Stepe i Kumodraške) neizdrživ! Jedina mogućnost prolaska sa jedne na drugu stranu je Nikšićka ulica i od skoro Ljube Vučkovića) a to su male i uske uličice prepune automobila i u pojedinim trenucima skoro neprohodne! Da ne govorim o malim radnjicama duž V.Stepe koje su skoro sve pozatvarane! Svi automobili (kojih je u V.Stepe bio veliki broj) su sada parkirani u okolnim ulicama koje su se još više ruinirane (rupa do rupe) a niko ne spominje da li će i njih posle popraviti i dovesti u neko iole normalnije stanje! Pokušajte samo da prođete (peške ili kolima) kroz Kumodrašku ulicu!!!
 
Po meni za ovakve poslove, po obimu radova i vaznost za funkcionisanje dela ili celog grada rekonstrukciju bi trebalo raditi leti, bez deonica u celosti, a trajanje radova ograniciti na maksimum 2meseca.
Ko je sposaban da sam, ili sa svojim podizvodjacima zavrsi u tom roku dobija posao, a penali po danu probijanja papreni.

Slicno je bilo sa Pozeskom gde su masa malih preduzetnika propale zbog rekonstrukcije ulice, gradjani imali nerviranje, ali i povecanje troskova.
Kladim se kada bi sve obracunali da binam se isplatilo da platimo +20% na cenu a da se kompletni radovi zavrse od 1. jula do 1. septembra.
 
Inace dok se ne sredi raskrsnica na trosarini kod pere zdere tesko da ce moci da bude pustena deonica od trosarine do saobracajnog

150120-VSTEPE-34.jpg
 
Nazalost ne znam kako ce resiti raskrsnicu. Ali ce biti zanimljivo videti kako ce uraditi novu nivelaciju kako raskrsnice a tako i pesackih delova oko raskrsnice.
 
Da li ce i posle rekonstrukcije, postojati mogucnost da se tramvaji okrecu na autokomandi?
 
Пантограф":1iodfqpa je napisao(la):
Da li će proširiti tu reskrsnicu, tj. hoće li dodati trake za skretanje?
Dodaje se traka u Vojvode Stepe iz pravca Autokomande. Ne znam da li za skretanje levo ili desno.
biftek":1iodfqpa je napisao(la):
Da li ce i posle rekonstrukcije, postojati mogucnost da se tramvaji okrecu na autokomandi?
Hoće, i neće doći do nekih radikalnih izmena saobraćajnih površina i njihove namene.
 
Verovatno za levo, podsecam na onu genijalnu odluku da se stavi traka za pravo desno na sine, a levo na kolovoz. Tako da ce verovatno dodati za levo, tj. sad ce biti dve posebne trake za ta tri pravca, umesto ponovo postavljanje na sine. Barem se nadam da je tako.
 
Kapiram da ostaje samo Bulevar i iz Kumodraške ka gradu.

TT
 
Pa oni nisu normalni, em rade skoro celu ulicu odjednom, jos sad i Autokomandu zatvaraju :o :o :o
 
To je suludo. Neće imati gde 18 da skrene iz Ustaničke ka Kumodraškoj. Na Dušanovcu će to teško uspeti.
 
Mogla bi, na 25 (i P) idu zglobovi i nemaju velikih problema na mostu i gore do Kumodraske.
 
Izašlo je na mondo rs:

Izmene u režimu javnog prevoza na Autokomandi:

Saobraćaj će biti samo duž Bulevara oslobođenja u oba smera i neće biti moguća bilo kakva uključenja ni isključenja u zoni kružnog toka, to jest raskrsnice Autokomanda, saopšteno je iz „Beokom servisa”.

Tokom radova menja se režim rada linija JGP-a na sledeći način:

- linija 18 će na delu od stajališta "Franše d'Eperea" (petlja Autokomanda) do Ljubićke ulice u smeru ka Medakoviću saobraćati Bulevarom Stefana Prvovenčanog (autoput Beograd - Niš), Ljubićkom, Kumodraškom i dalje redovnom trasom, dok se u suprotnom smeru ne menja trasa linije;

- linije 39 i E9 će na delu od stajališta "Franše d'Eperea" (petlja Autokomanda) do Ljubićke ulice u smeru ka Kumodražu saobraćati Bulevarom oslobođenja, silaznom rampom na autoput, Bulevarom Stefana Prvovenčanog (autoput Beograd - Niš), Ljubićkom, Kumodraškom i dalje redovnom trasom, dok se u suprotnom smeru ne menja trasa linije;

- linije 59, 78, E7, 47N i 48N će na delu od kružnog toka na Autokomandi do raskrsnice ulica Borska - Crnotravska u oba smera saobraćati Bulevarom oslobođenja, Crnotravskom ulicom i dalje redovnom trasom;

- linija 34 će na delu od raskrsnice ulica Dr Milutina Ivkovića - Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića do raskrsnice ulica Ljutice Bogdana - Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića saobraćati u oba smera Ulicom dr Milutina Ivkovića, Ljutice Bogdana, Bulevarom kneza Aleksandra Karađorđevića i dalje redovnom trasom;

- linija 42 će saobraćati u smeru ka Banjici na delu od terminusa "Slavija/Birčaninova" do raskrsnice ulica Ljutice Bogdana - Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića sledećim saobraćajnicama: terminus "Slavija/Birčaninova", Katićeva, Birčaninova, Deligradska, Trg Slavija, Nemanjina, Savski trg, Savska, Mostar, Bulevar vojvode Putnika, Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića i dalje redovnom trasom; u smeru ka Trgu Slavija na delu od raskrsnice ulica Ljutice Bogdana - Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića do terminusa "Slavija/Birčaninova" sledećim saobraćajnicama: Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića, Bulevar vojvode Putnika, Mostar, Savska, Savski trg, Nemanjina, Trg Slavija, Bulevar oslobođenja, Tiršova, Katićeva, terminus "Slavija/Birčaninova".
 
Pakao u najavi. Dokle će raditi ovaj deo Autokomande, da li su napisali negde?
 
Onaj ko je doneo ovakvu odluku definitivno nije normalan!!!
Ti sam spreman da potpisem!!!
A tek nacin izmene trasa linija javnog prevoza???!
Kriminal!!!
Pa 42 bolje da su skratili do ispred autokomande gde je nekad okretala 59, nego ova idiotarija sa kruzenjem...
 
Laki taj ko je reorganizovao linije i ne koristi gsp
 
Vrh