Šta je novo?

Војводе Степе

на Аутокоманди гужве нема једино ноћу :)

mekbejn":13udjru7 je napisao(la):
Juče sam zaboravio da ranije izađem sa autoputa, pa onda morao da prođem kroz dva najgora kružna toka u gradu - Autokomanda i Slavija. Majko mila kako tamo ne bude udes svakih pola sata ja uopšte ne znam. Katastrofa!

научи се човек када их користи сваки дан
 
Završen projekat za rekonstrukciju Ulice vojvode Stepe

Gotov je projekat koji otkriva da će posle potpune obnove Ulica vojvode Stepe izgledati kao Bulevar kralja Aleksandra.

Tramvajske šine po sredini, parkinzi za više od 100 automobila i odvojeni trotoari.

U Gradu kažu da će za nekoliko meseci biti raspisan tender za izvođače radova koji će menjati sve od Trošarine do Autokomande.

Obnova je zakazana za početak sledeće godine.

http://www.studiob.rs/info/vest.php?id=75493
 
Evo i ja da se nadovežem:
ULICA vojvode Stepe, među najpoznatijim voždovačkim saobraćajnicama, konačno će zablistati u punom sjaju. Projekat rekonstrukcije je završen, a rešenje koje predviđa izmeštanje tramvajskih šina u sredinu, napokon će rešiti višedecenijski problem parkiranja vozila na kolovozu.
bgd-tramvaj_620x0.jpg


http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:376122-U-Vojvode-Stepe-dogodine-tramvaj-na-sredini-ulice
 
Ako stave sine na sredinu gde ce biti stanica za 9,10.14.18,33.39 u smeru ka periferiji (tacnije za kumodraz,jerkovic i banjicu) i kako planiraju da izvedu famozno skretanje iz Vojvode Stepe u Trise Kaclerovica?
 
ovo za skretanje u pop-taskovu (trise kaclerovica) je bas dobro pitanje
 
Samo po jedna saobracajna traka u oba pravca!?
Kako bi bilo dobro kad bi ova ogradica bila duz cele ulice a ne samo na stanicama.
 
Pa i sad ima samo jedna. Ovde na slici fali parking.

A što se tiče stanica, mislim da će njih praviti u onom delu gde su zgrade (uglavnom nove) dalje od ulice, tako što će na tom delu proširiti ulicu. To je neka moja logika. Mislim da će ovde tramvaji biti najviše na dobitku, kako i treba da bude.
 
Dali ima nekih novina vezano za ovaj projekat? dali neko zna kako ce biti uredjen spoj sa banjicom i okretnicmo autobuske stanice, i takodje sa naseljem Stepa Stepanovic?
 
Nema nikakvih informacija osim da ce se raditi sledece godine.
 
NASTAVAK REKONSTRUKCIJE ŠINA UZ REORGANIZACIJU SAOBRAĆAJA NA VOŽDOVCU
“Španci” će voziti sredinom Ulice vojvode Stepe
G. Svilar | 17. 08. 2012. - 13:07h

Ulica vojvode Stepe na Voždovcu tokom sledeće godine biće u potpunosti rekonstruisana a tramvajske šine će, poput onih u Bulevaru kralja Aleksandra, biti premeštene u sredinu kolovoza. Nakon toga, program urbane obnove Beograda biće nastavljen rekonstrukcijom ulica Cara Dušana, Kraljice Marije i Džordža Vašingtona.

217151_gsp05-blic-emil-conkic_f.jpg


- Najkritičnije deonice, kada je reč o tramvajskim šinama, trenutno su Ulica vojvode Stepe, Bulevar oslobođenja od Slavije do Veterinarskog fakulteta i Karađorđeva ulica - kaže Dragan Ivanović, pomoćnik direktora gradske Agencije za investicije.

U ovim ulicama planirana je rekonstrukcija ne samo tramvajskih baštica i šina već kompletne infrastrukture ispod i iznad kolovoza. Primera radi, za rekonstrukciju Vojvode Stepe postoji projekat koji je izradio Saobraćajni institut CIP. Očekuje se da do kraja godine bude završena sva dokumentacija i izbran izvođač radova, a raspisivanje tendera moguće je već tokom sledećeg meseca. Radovi će biti finansirani iz kredita Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD). Kako je ranije objavljeno, procenjena vrednost radova je oko 15 miliona evra, a za jedan smer biće namenjena jedna saobraćajna traka, tako da će prednost u svakom smislu biti data tramvajima.

- Trenutno se dovršava izrada tehničke dokumentacije za rekonstrukciju tramvajskih šina i same ulice Vojvode Stepe. Projektom je predviđeno da se šine izmeste u sredinu ulice kako bi se povećala bezbednost pešaka i omogućio lakši pristup lokalima u prizemlju. Po završetku tehničke dokumentacije biće raspisan konkurs za izbor izvođača - kaže gradski arhitekta Dejan Vasović i dodaje da plan rekonstrukcije obuhvata i Slaviju i Bulevar oslobođenja od Slavije do Veterinarskog fakulteta.

Nadalje predstoji rekonstrukcija šina i kompletnih saobraćajnica u Ulicama cara Dušana, Džordža Vašingtona, 27. marta, Beogradskoj, Ruzveltovoj i Karađorđevoj ulici.

- Za Ulicu kraljice Marije, Džordža Vašingtona i cara Dušana u toku je izrada urbanističkih uslova i tehnoekonomskih analiza. Po završetku ovih aktivnosti slede izrade projektnih zadataka - kaže Dragan Ivanović.

Program Urbane obnove grada započet je 2005. godine potpunim preuređenjem Nemanjine ulice. Obuhvatio je i rekonstrukcije šina, kontaktne mreže i kompletnih ulica na preko 15 lokacija a u okviru njega je i rekonstrukcija Starog Savskog mosta urađena 2008. godine.

Moderni tramvaj i na liniji 9

Posle rekonstrukcije čitavog poteza od Slavije preko Bulevara oslobođenja, uključujući i celokupnu Ulicu vojvode Stepe, španski tramvaj će konačno moći da opslužuje putnike i u pomenutim ulicama. Posle radova “španac” će voziti na linijama 9, 10 i 14.

Izvor: Blic

Bilo bi kul da stvarno odrade Vojvode Stepe, Bulevar oslobođenja i Slaviju tokom 2013. Jeste ambiciozno, ali je i izvodljivo. Jesen će nam već pokazati koliko su ozbiljni jer se očekuje arhitektonski konkurs za Slaviju, kao i tenderi za izvođača radova.
 
Nadam se da ce tvorcima sadašnjeg najgluplje rešenja vrha V. Stepe
biti onemoguceno učesvovanje na tom jesenjem i a ostalim konkursima

Ne iskorištena stara tramvajska okretnica , loše postavljena autobuska
sam prostor dovoljno velik za jednu poveću kružnu raskrsnicu sa dosta ispusta za stajališa

atraktivnost tog mesta shvatili su privatni investiori
i naokolo uveliko se grade stambene zgrade
biće to na kraju vrlo lep deo Beograda :)

naravno sa fontanom u sredini
 
Na jajvecem gubitku ce bii vozaci. Ako ikako budu uspeli da povecaju broj parking mesta, onda nece biti problema, ali ne vidim kako je to izvodljivo. I samo da ne menjaju pozicije stajalista, moraju da ostanu upravo ovakve kakve su trenutno.
 
Vozaci na gubitku ?, pih, okolne ulice su i sada gotovo prazne,
bas u V. Stepe je kulminacija svakodnevnog bezobrazluka vozca
koj sebi dozvoljavaju da ugozavaju sve oko sebe zaustavljanjem ispred samih vrata prodavnice

Sta fali sada bul. K. Aleksandra, kada vise nema kaubojstine
 
Gornji deo Vojvode Stepe se može proširiti, tu su nove zgrade građene povučeno za nekoliko metara od kolovoza. Ali, onaj donji deo od bioskopa "Voždovac" teško se može proširiti. Tu su i nekoliko starijih ali većih zgrada uz sam trotoar.Da li će se odlučiti da i njih ruše? Oni koji su ih gradili pedesetih godina XX veka nisu ni pomišljali da će ulica jednog dana doći na red za proširenje.
 
Svakih par meseci isti prilog na Studiju B :D

Vesti :: Beograd

Rekonstrukcija ulice Vojvode Stepe »
16. Novembar. 2012 | (17:24 -> 17:36), Izvor : Studio B, Komentari: 0 :: video prilog
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Posle kompletno obnovljenih ulica, Nemanjine, Resavske, Požeške, Bulevara kralja Aleksandra na red je došla i rekonstrukcija ulice Vojvode Stepe na Voždovcu.

ulicavs16112012.jpg


elika obnova Ulice vojvode Stepe počeće sredinom sledeće godine od Trošarine. Radnici će izgled te najvažnije saobraćajnice na Voždovcu i njenu kompletnu infrastrukturu menjati bez potpune obustave saobraćaja.

U planu je da se tramvajske šine pomere na sredinu kolovoza, između dve trake, i da se izgrade novi trotoari i oko 350 parking mesta.

U gradu kažu da će za nekoliko meseci biti raspisan tender za izvodjače radova koji će menjati sve od Trošarine do Autokomande a ceo projekat će biti finansiran kreditom iz Evropske banke za obnovu i razvoj.

Gradski menadžer Aleksandar Bjelić kaže da će rekonstrukcija početi sredinom sledeće godine i otkriva za Studio B, da će posle potpune obnove ulica Vojvode Stepe izgledati kao Bulevar Kralja Aleksandra.

VIDEO PRILOG: http://youtu.be/hx_B6rC44GU

Izvor: Studio B
 
Изузетно лош прилог.

Из истог се стиче недвосмислен утисак да у поменутој улици испаштају искључиво возачи аутомобила, а у реалности, они су проблем и нико више.

Цела прича је потврда даљег развоја града као аутомобилске паланке. Њима ће бити изграђено 350 паркинг места (искрено ме занима где), њима ће бити дозвољено коришћење баштица ван шпица (баш ме занима ко ће то да контролише будући да нико не контролише ни садашње паркирање на сред друма, шина и тротоара), док се пешаци готово ни не помињу, а трамвај се представља као проблем.....

....
 
Opet kredit. Pocece da uzimaju kredit za pranje ulica smrkom kako su krenuli...

I kakva je ovo baljezgarija sa deljenjem tramvajske trase? Pa to nece promeniti nista, valjda je ideja da tramvaj brzo prolazi ulicom a ne da se gura sa automobilima?

Ima li mesta negde tamo za javnu garazu? Makar podzemnu?
 
stf":xo3chhl5 je napisao(la):
Изузетно лош прилог.

Из истог се стиче недвосмислен утисак да у поменутој улици испаштају искључиво возачи аутомобила, а у реалности, они су проблем и нико више.

Цела прича је потврда даљег развоја града као аутомобилске паланке. Њима ће бити изграђено 350 паркинг места (искрено ме занима где), њима ће бити дозвољено коришћење баштица ван шпица (баш ме занима ко ће то да контролише будући да нико не контролише ни садашње паркирање на сред друма, шина и тротоара), док се пешаци готово ни не помињу, а трамвај се представља као проблем.....

Зар си очекивао нешто друго? Њихови пројекти су толико добри да смо сваким следећим корак даље од модерног европског града.
 
Gde se spominje korišćenje tramvajske baštice van špica? To je najveća nebuloza koju sam čuo u poslednje vreme... Pogotovu ako će da izgleda kao Bulevar Kralja Aleksandra, u njemu mislim da ne može bezbedno da se vozi auto u bašticama zbog stubova i svega...
 
Vrh